heel veel verdriet

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
blacktear
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

heel veel verdriet

Bericht door blacktear » 17 sep 2007 17:59

kmoet echt mijn verhaal kwijt...gwn omdat ik me mss wat beter zal voelen..

De moeder van mijn liefje, heeft gehoord van de bakker dat ze ons 2 gezien heeft in het park. ( we spreken bijna altijd in het geheim af) Natuurlijk was het dan bij haar ruzie alom, ouders waren razend, en zeiden dat ze zich moest schamen voor haar gedrag.
S begon te enorm te huilen, en vies te zijn, en in die bui van woede heeft ze eruit gefloept dat we in dezelfde school zitten..
De moeder van S heeft haar geshanteerd, en gezegd : tis ( opsomming van gevolgen) en die school verlaten, of ge maakt het uit.
we hebben dan nog eens afgesproken, en alles eens op een rijtje gezet, en het beste was, dat het uit moest.. Anders zou haar moeder en vader haar leven toch maar verder verkloten. ( en dit is echt zo aangezien haar zus ookal is weggelopen van huis en bij haar lief is gaan wonen)
Ze heeft mij ook verteld, dat haar ma alles weet van mij achter mijn rug. Mijn achternaam, mijn punten van mijn vorige school , mijn adres enz. kwas echt geschokt omdat te horen, omdat S nooit iets zei daarover ( om onze relatie zolang mogelijk geheim te houden)
Het ergste is, we houden nog zoveel van elkaar, en we zijn allebij kapot..dat doet zo veel pijn, is onbeschrijfelijk.. zij was gedwongen en geshanteerd om het uit te maken met mij.. kweet echt nie meer wa gedaan, en zij ook niet...
we hopen echt op een oplossing uit het diepste van ons hart.
Mss zal het beteren naarmate we ouder komen, maarja...

het doet gwn zo'n pijn... :cry:
A genius can get from A to D , without passing
through B and C.
I need the B and C...

Stein
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Stein » 17 sep 2007 19:05

Eerst en vooral een dikke knuffel :hugs:

Hoe erg voor jou en je vriendin. Ik begrijp niet waarom dat je vriendin haar ouders er iets op tegen hebben dat ze gelukkig was. Ik snap echt niet hoe je als ouder zo erg kan zijn voor je kinderen. en dan nog eens het feit dat ze al eens iemand uit huis gejaagd hebben... :roll:

Ik vind het heel erg dat jullie om zulke domme reden uit elkaar moeten gaan zijn. Ik hoop dat die ouders ooit tot inkeer komen of dat er snel een oplossing gevonden kan worden.

Sterkte :hugs: en ook voor je vriendin :hugs:

Dj Jonasty
Experienced user
Experienced user

Bericht door Dj Jonasty » 17 sep 2007 20:43

Amai... Misschien helpen troostende woorden en dikke knuf je wel :hugs:
Wat ik zeker niet snap is dat je moeder zo erg reageerde, terwijl toch wel gelukkig waren. En elke ouder wil toch dat zijn of haar kind gelukkig is?
Ik zou de band met je vriendin zeker niet laten varen, maar doorgaan in het geheim. Misschien ziet je ma dan wel in, hoe diep en hoe veel je van haar houdt.
Veel succes, en nog een knufje :hugs:

elinebieke
New user
New user

Bericht door elinebieke » 18 sep 2007 00:04

eerst en vooral van mij ook een dikke knuf :hugs:
ik vind het echt supererg voor je. Ik snap ook niet dat ouders hun kinderen zo het leven zuur kunne maken?! (al is't ier thuis ook niet echt super op vlak van aanvaarding :roll: )
ik hoop da die ouders van je (ex)vriendin toch bijdraaien! Ik zou haar toch ook blijven zien, of toch zeker contact houden, je weet nooit of de situatie verbetert...

blacktear
Regular user
Regular user

Bericht door blacktear » 19 sep 2007 14:10

alvast heel erg bedankt voor deze aanmoedigende en troostende reacties!
ik en S zijn van plan het nu een beetje te laten rusten, zodat haar moeder (hopelijk) mij vergeet. Dan zullen we waarschijnlijk zoals in bovenstaande post, in het geniep onze relatie verder zetten..
mja, en haar ouders die bijdraaien zie ik ook al niet meteen gebeuren, ze vecht al 2 jaar voor haar geaardheid, en haar moeder kan het nog steeds niet hebben.

we hopen echt dat we samen nog gelukkig kunnen worden!
through B and C.
I need the B and C...

Apollo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Apollo » 19 sep 2007 15:50

Ik vind dit zo erg om te lezen. Ik begrijp die ouders niet. Willen ze dan niet dat hun kind gelukkig is? Ik begrijp het echt niet. Ik wou dat ik iets voor je kon doen. :hugs:
Maar ik denk dat hetgeen je zelf zegt mss het beste is. Gewoon eventjes laten rusten en dan terug in het geniep verder afspreken. Ik vind het erg dat zulke dingen nog bestaan in deze wereld. Ik hoop dat jullie liefde dit overwint. Ik wens je nog heel veel moed en troost in deze moeilijke tijden. :hugs:
Adventure lies ahead. You only need to take the first step.

blacktear
Regular user
Regular user

Bericht door blacktear » 23 sep 2007 19:46

we hebben dus beslist om een stiekeme relatie te hebben, EN we zijn ook teweten gekomen hoe ze aan al die info komt ivm mij, namelijk : ze leest haar gespreksgeschiedenissen van msn...

we gaan echt voorzichtig moeten zijn..niet meer afspreken in marke voor een uurtje ( wat we altijd deden ), geen handjes meer vasthouden in kortrijk..

maarja, gelukkig is er nog school, en daar zijn we relatief veilig, want we gaan smiddags tog buiten school enzo, en zien we mekaar alle dagen :)
through B and C.
I need the B and C...

elinebieke
New user
New user

Bericht door elinebieke » 24 sep 2007 10:16

kben blij voor jullie, hopelijk blijft het zo wat goed gaan!
ik hoop het voor jullie!!!

*-TrojaansPaard-*
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door *-TrojaansPaard-* » 24 sep 2007 10:28

Omg :o Dit vind ik echt heel erg... moesten mijn ouders zo reageren dan liep ik gewoon van huis weg.
Geen wonder dat haar zus dat al deed... zo'n bemoeizieke ouders wil echt niemand.
Ik hoop dat ze veel steun krijgt, niet alleen van jou mss maar ook van goeie vrienden want die heb je in zo'n tijden natuurlijk wel nodig.
Anyway: veel sterkte en hopelijk blijft jullie relatie even goed of beter zonder of met die moeder...

Good luck !

Apocalyps
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Apocalyps » 25 sep 2007 14:29

Hey

Dit is een klote situatie. Ik herken er een beetje mijn eigen thuis in... Mijn ouders stimuleren me ook altijd zo leuk in een relatie: hoe sneller uit hoe beter!

Natuurlijk nog net niet zo radicaal, alhoewel die periode ook de revue is gepasseerd. Ik vraag me stilletjes af of er een mogelijkheid is tot conversatie. Jij samen met S en dan met die ouders.

Als ik nu goed nadenk, of lees, zitten jullie allebei op dezelfde school? Als ik het niet fout heb is dat dezelfde school als ik vorig jaar. Als dat klopt, en zelfs moest het niet kloppen, is er een persoon op school die daarover kan praten met jou. Je gedachten helpt op een rij zetten en neutraal kan reageren. Bij mij deed ze dat ook, omdat mijn ouders haar hulp inriepen om mij 'in toom' te houden, wat ze zien als 'bekeren', vermoed ik. Ik stel dan eventueel voor samen eens te gaan en een gesprek te voeren. Als jullie niet op dezelfde school zitten, is dit niet echt mogelijk...

Ik weet niet of er naast een goede communicatie veel alternatieven zijn. Haar ouders steunen haar (nog) niet, ik weet niet of ze al out was tegen haar ouders of niet, maar die steun kan er eventueel wat komen na de klap. Als jullie elkaar graag zien, is er zeker geen gevaar. Want na vandaag komt morgen. Elke dag is er een dag waar jullie misschien beter uitkomen. Er komen momenten als vakantie en kot en zoveel. Het lijkt zover, maar trek je eventueel daar aan op. Ouders kunnen jullie contact niet verbieden. Er is zoiets als telefoon, gsm, internet en zoveel meer. Dat dit even wat minder zou zijn, is geen teken dat dat altijd zo is of erger zal worden.

vergeet niet dat het de liefde is dat telt. Jullie houden van elkaar, zijn verliefd op elkaar en dat is belangrijk. Niemand zei dat liefde eenvoudig was, en zeker niet voor holebi's in West-Vlaanderen. Ik kan deels uit ervaring spreken dat dit nog de meest achterlopende provincie is op dat vlak, omdat daar nog te weinig over gepraat wordt. Mensen worden er niet vaak mee geconfronteerd. Alhoewel ik mezelf kan tegenspreken en nooit echt slechte reacties kreeg behalve van mijn ouders.

Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt!

Sterkte en succes!

Bert
The existence of...

Afbeelding

Marks little book about the Kinder Eggs!

faltas
Experienced user
Experienced user

Bericht door faltas » 25 sep 2007 16:01

Ik hoop voor jou en je vriendin dat haar ouders bijdraaien

Ik snap echt niet waarom ouders zo reageren...
zoals vele hier zeggen: een ouder wilt toch zen eigen kind gelukkig zien?!
Sommige ouders zijn echt niet te begrijpen...

Nog veel sterkte! :hugs:
& Then there's lighting between us !!

blacktear
Regular user
Regular user

Bericht door blacktear » 25 sep 2007 19:18

@ apocalyps : we zitten idd op dezelfde school ( en als je graag wil weten welkeen : PTI kortrijk, tuinbouwschool)

Ik heb al 2x geprobeerd om te praten met die ouders:

1ste maal : haar moeder wilde met mij spreken, een tweetal dagen later : ik ga helemaal nie met aar babbelen!
en 2de maal : toen ze S gedwongen heeft het uit te maken.
maar dat lijkt me echt geen goed idee.
kmoet nog maar een voet binnenzetten, en ze gooit wss de deur op mijn neus dicht, en ook, haar moeder weet het toch alvast terug dat we weer een relatie hebben, dus zoals haar vader zei als we tog stiekem doordoen: ze komt hier dan niet binnen !

bedankt trouwens voor de aanmoedigende reacties!
en kweet zeker, S is ook heeeeeel blij met jullie steun!
through B and C.
I need the B and C...

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 25 sep 2007 20:25

zeker je relatie niet stopzetten omdat een ouwe tang dat wil. hoe moeilijk het soms ook mag zijn. beste is mss om jullie nu gewoon een beetje gedeist te houden tot gans die heisa weer gaan liggen is. en met msn gesprekken moet je oppassen! ik heb zo ooit eens de pikante gesprekken van men stiefzus ontdekt. ik heb er nog een trauma van :P

ps. je kan die optie afzetten in msn (moest je dat niet weten)
veel sterkte nog and go for it
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

blue capoeira
Regular user
Regular user

Bericht door blue capoeira » 13 okt 2007 15:54

ik heb et zelfde meegemaakt met mijn zelfde lief maar nu kijk ik er niet meer naar!
ze zullen mijn niet nog een keer hetzelfde laaten doen!

Ik heb het uit moeten maken met mijn lief omdat hij uit een mindere klasse komt zal ik maar zeggen maar het kan mij niet veel meer schelen!

gedane zaken nemen geen keer ook deze van de afgelopen weken niet!

maar het leven gaat verder hoe slecht je jezelf daarbij kan voelen!
het is wel rot dat je elkaar heel graag ziet en elkaar niet mag zien!

groetjes bc

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 13 okt 2007 18:12

blue capoeira schreef: Ik heb het uit moeten maken met mijn lief omdat hij uit een mindere klasse komt zal ik maar zeggen maar het kan mij niet veel meer schelen!
like i would care. de helft van men familie denkt dat ze uit de betere klasse komt. DENKT tis niet omdat ge veel geld bijeenverdiend hebt dage plots beter zijt :wink: anyway. daar zouden ze bij mij toch niet moeten met afkomen. tzou ferm stuiven
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

blue capoeira
Regular user
Regular user

Bericht door blue capoeira » 14 okt 2007 00:03

ja, kweet et tzou ferm stuiven bij jouw! maar bij mij zouden ze nu ook niet meer moete afkomen met hij is te mijn dan zijn zij te veel voor mij!

grts
you are who you are
not who they want you to be

Love isn't worth a thing
it only brings you unhappyness
it gets your heart broken

blacktear
Regular user
Regular user

Bericht door blacktear » 14 okt 2007 16:23

ik heb eindelijk een klein beetje positief nieuws:
het lijkt of haar ma heeeeeel langzaam het begint te accepteren. S is nu eerlijk tegen haar ma, en we spreken niet meer in het geheim af enzo, ze zegt dat ik erbij ben, en zelfs weet ze het, S mag meegaan. Het klinkt mss klein, maar dit is echt een straaltje hoop!
de vader daarintegen houd zich nog altijd gedeisd..
through B and C.
I need the B and C...

Silver
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Silver » 14 okt 2007 16:28

Wauw, schitterend nieuws voor jullie!
Proficiat meid!

Geleidelijk aan gaat dat beteren denk ik, stap per stap.
K duim voor jullie!

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 14 okt 2007 16:29

Als je al 1 iemand mee hebt ben je toch al een goeie stap vooruit!

Veel succes nog!
every new beginning comes from some other beginning's end

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 14 okt 2007 23:18

Ik hoop van harte dat het vlug beter zal worden, maar ik zou nu ook niet al te euforisch worden. Je kan anders nog eens lelijk verrast worden.
Ik vind het wel heel erg dat haar moeder zo negatief reageerde. De enige raad die ik kan meegeven is: don't give up, laat iets moois niet kapotmaken door de bekrompen reacties van anderen.

En sterkte. :hugs:

Gesloten