De moeder van mijn liefje, heeft gehoord van de bakker dat ze ons 2 gezien heeft in het park. ( we spreken bijna altijd in het geheim af) Natuurlijk was het dan bij haar ruzie alom, ouders waren razend, en zeiden dat ze zich moest schamen voor haar gedrag.
S begon te enorm te huilen, en vies te zijn, en in die bui van woede heeft ze eruit gefloept dat we in dezelfde school zitten..
De moeder van S heeft haar geshanteerd, en gezegd : tis ( opsomming van gevolgen) en die school verlaten, of ge maakt het uit.
we hebben dan nog eens afgesproken, en alles eens op een rijtje gezet, en het beste was, dat het uit moest.. Anders zou haar moeder en vader haar leven toch maar verder verkloten. ( en dit is echt zo aangezien haar zus ookal is weggelopen van huis en bij haar lief is gaan wonen)
Ze heeft mij ook verteld, dat haar ma alles weet van mij achter mijn rug. Mijn achternaam, mijn punten van mijn vorige school , mijn adres enz. kwas echt geschokt omdat te horen, omdat S nooit iets zei daarover ( om onze relatie zolang mogelijk geheim te houden)
Het ergste is, we houden nog zoveel van elkaar, en we zijn allebij kapot..dat doet zo veel pijn, is onbeschrijfelijk.. zij was gedwongen en geshanteerd om het uit te maken met mij.. kweet echt nie meer wa gedaan, en zij ook niet...
we hopen echt op een oplossing uit het diepste van ons hart.
Mss zal het beteren naarmate we ouder komen, maarja...
het doet gwn zo'n pijn...