Op reis?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
abcdefg

Bericht door abcdefg » 13 jan 2008 13:18

*einDstein* schreef:net terug van 2 maanden Canada (Toronto, Detroit) Wat rondgereisd daar. Ongeloofelijk :D :D
Ik zou direct terug gaan...
Ooit wil ik eens the pacific northwest afreizen. Alleen spijtig dat Toronto daar nogal ver vandaan ligt, want die stad staat toch ook al even op mijn verlanglijstje. Alleen: het zal een spectaculaire reis worden, enorm vermoeiend ook. Maar stiekemly wacht ik er nog even mee. Al was het maar omdat ik nog geen rijbewijs heb :P

*einDstein*

Bericht door *einDstein* » 13 jan 2008 13:23

effentjes off-topic: ge moet geen rijbewijs hebben zene om daar rond te trekken. Toronto is een hoofdstad (daar hadden wij ons vliegtuig) en van daaruit kan je overal heen met de Greyhound bus.
Toen ik in Canada was had ik ook nog geen rijbewijs ( ik heb mijn rijbewijs nogmaar van september dus...)

Als je naar Canada zou gaan, moet je zeker proberen om de Niagra waterfalls te gaan bekijken. Echt de moeite :) :)

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 13 jan 2008 14:06

1 maart vertrek ik naar malaga. (spanje) voor een studiereis. tijdens die week vertoeven we ook een drietal dagen in sevilla. 8 maart is het dan gedaan met de leute.

en voor een schoolreis vind ik dat nog chic rekening houdend dat we met het vliegtuig gaan en in hotels verblijven. ik heb het ooit anders geweten.
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

surferke

Bericht door surferke » 13 jan 2008 16:36

Chandra schreef:Ooit wil ik eens the pacific northwest afreizen. Alleen spijtig dat Toronto daar nogal ver vandaan ligt, want die stad staat toch ook al even op mijn verlanglijstje. Alleen: het zal een spectaculaire reis worden, enorm vermoeiend ook. Maar stiekemly wacht ik er nog even mee. Al was het maar omdat ik nog geen rijbewijs heb :P
Mooie streek! Seattle en Vancouver zijn geweldig leuke steden. En gosh, ge hebt er idd gene auto voor nodig, maar 't is toch wel leuk en gemakkelijk om in den auto van 't ene naar 't andere national park te trekken ...

Soit, dinsdag vertrek ik voor vijf maandjes naar Boston. And I'm sooo excited!

Lai'ke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lai'ke » 20 jan 2008 18:47

In de paasvakantie vertrekken we voor een weekendje naar Londen 8), waar ik de platenwinkels zal afschuimen en mijn lief de retro-kledingwinkeltjes... Yes, we have great plans :wink:!
Remember the compliments you receive, forget the insults;
if you succeed in doing this, tell me how.
Do NOT read beauty magazines, they will only make you feel ugly.

StefJanssens
New user
New user

Bericht door StefJanssens » 23 jan 2008 13:52

Ik heb een citytripje gepland naar Amsterdam in het weekend van 1, 2 & 3 februari, heb al een beetje zitten kijken op http://take-a-trip.eu/nl/amsterdam om te weten wat te bezoeken en waar te gaan eten enzovoort... Het wordt de eerste keer voor mij dat ik Amsterdam bezoek, en ik kijk er enorm naar uit! :D

bambi
Regular user
Regular user

Bericht door bambi » 27 jan 2008 22:28

Voor de lesvrije week (die nu moet samenvallen met de krokusvakantie) heb ik een midweek sunparcs aan zee geboekt met een vriendin. En in juli ga ik surfen in portugal 8)
I will find you, love you, marry you and live without shame.

funkfish
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door funkfish » 29 jan 2008 17:34

Volgende week woensdag ga ik met 6 vriend(inn)en voor 4 dagen naar Berlijn!
Ik kijk er heel hard naar uit; het is een "stadstripje" dat al járen op mijn verlanglijstje staat 8).
Die geschiedenis! Die taal!

In mei ga ik een weekje liften met de allerliefste hete-homo :P, tot aan de Côte d'Azur.

De zomer brengt hopelijk o.a. wederom een paar weekjes Scandinavië :love:!

Jaguar
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Jaguar » 30 jan 2008 10:01

funkfish schreef:Volgende week woensdag ga ik met 6 vriend(inn)en voor 4 dagen naar Berlijn!
Ik kijk er heel hard naar uit; het is een "stadstripje" dat al járen op mijn verlanglijstje staat 8).
Die geschiedenis! Die taal!
en het is er fantastisch. eens je er bent geweest installeert die stad de Berlijn-bug, en moet je om het half jaar terug. ik voel dat zo, in mijn lijveken :-)

ben er eerst in december geweest. apart, wegens op elke hoek 5 kerstmarkten :-) Dan in augustus, apart, wegens biertuinen naast historische panden :-) nu wil ik deze lente nog terug gaan.

Geniet!

Hier: het was niet ver, maar wel romantisch: weekendje Brugge gekregen voor verjaardag, mét sauna en Japans restaurant :love:
Knijp nu je ogen dicht, mijn luie luipaard, en strek je heupen naar je lust. Ach du... du.

funkfish
Senior user
Senior user

Bericht door funkfish » 30 jan 2008 22:46

Jaguar schreef:en het is er fantastisch. eens je er bent geweest installeert die stad de Berlijn-bug, en moet je om het half jaar terug. ik voel dat zo, in mijn lijveken :-)

ben er eerst in december geweest. apart, wegens op elke hoek 5 kerstmarkten :-) Dan in augustus, apart, wegens biertuinen naast historische panden :-) nu wil ik deze lente nog terug gaan.

Geniet!
Komt helemaal in orde! Het toeval wil dat de Berlinale uit de startblokken schiet op het moment dat wij daar zijn. Ik wil zeker een filmpje zien! Edoch, afmattende citytripdagen verhogen wel de kans op in slaap vallen in de filmzaal; ik ken mijzelf, mihihi.
Jaguar schreef:Hier: het was niet ver, maar wel romantisch: weekendje Brugge gekregen voor verjaardag, mét sauna en Japans restaurant :love:
Oh, hoe zalig!

orange
New user
New user

Bericht door orange » 01 feb 2008 16:06

morgen morgen morgen...wegggggggg jiiihaaa

frisse berglucht gaan opzoekn

doei!

JonathanVG
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door JonathanVG » 01 feb 2008 18:50

Naar Londen volgende week. Een zalig citytrip hopelijk.
Rendez-vous!

Piui
New user
New user

Bericht door Piui » 01 feb 2008 21:48

JonathanVG schreef:Naar Londen volgende week. Een zalig citytrip hopelijk.
Idem, doch meer verband dan dezelfde periode en bestemming is er niet :P
Don't steal a ferrari if you don't know how to drive it - Gabrielle Solis

moon_man
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door moon_man » 02 feb 2008 10:27

In mei 10 dagen naar Belgrado voor het songfestival, het is al geleden van 2003 dat ik er live nog eens bij was. Toen was het maar 3 dagen.
Ik ben anders en gestoord.......

Kiwi
Regular user
Regular user

Bericht door Kiwi » 04 feb 2008 17:41

Snowboarden in Frankrijk in de paasvakantie.

Allen duimen zodat ik niet ALWEER aan de lift blijf hangen door een stoem rekje aan mijn broek.

Wat een afgang...

OxbowBoy
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door OxbowBoy » 05 feb 2008 11:16

surferke schreef:
Chandra schreef:Ooit wil ik eens the pacific northwest afreizen. Alleen spijtig dat Toronto daar nogal ver vandaan ligt, want die stad staat toch ook al even op mijn verlanglijstje. Alleen: het zal een spectaculaire reis worden, enorm vermoeiend ook. Maar stiekemly wacht ik er nog even mee. Al was het maar omdat ik nog geen rijbewijs heb :P
Mooie streek! Seattle en Vancouver zijn geweldig leuke steden. En gosh, ge hebt er idd gene auto voor nodig, maar 't is toch wel leuk en gemakkelijk om in den auto van 't ene naar 't andere national park te trekken ...

Seattle is de max, prachtige stad, geen typische Amerikaanse stad ook, weinig echte wolkenkrabbers. Leuke bevolking, heel openminded, prachtig Olympic National Parc in de buurt. Ik ben er zo een 7 keer geweest en kmoet zeggen dak Seattle zelfs beter ken dan Gent :)
Indien je ooit de kans hebt, moet je er zeker naar toe gaan. Als je tips nodig hebt, stuur je maar een berichtje :)

2 weken terug voor de tweede keer naar San Francisco gegaan, zelfde sfeer als in Seattle maar grootser en stedelijker.

TSEliot
Experienced user
Experienced user

Bericht door TSEliot » 05 feb 2008 20:57

OxbowBoy schreef:
surferke schreef:

Seattle is de max, prachtige stad, geen typische Amerikaanse stad ook, weinig echte wolkenkrabbers. Leuke bevolking, heel openminded, prachtig Olympic National Parc in de buurt. Ik ben er zo een 7 keer geweest en kmoet zeggen dak Seattle zelfs beter ken dan Gent :)
Indien je ooit de kans hebt, moet je er zeker naar toe gaan. Als je tips nodig hebt, stuur je maar een berichtje :)

2 weken terug voor de tweede keer naar San Francisco gegaan, zelfde sfeer als in Seattle maar grootser en stedelijker.
Bwa, Seattle is wel tof, maar Vancouver :love: vind ik persoonlijk toch veel mooier. Gewoon de hele omgeving. De zee, de bergen achter de skyline van de stad :love:. Maar ook de mensen, de sushi !

On topic: binnen een weekje Mexico-city en mits genoeg fondsen deze zomer wss wat rondreizen in Europa (Frankrijk, Engeland, Zwitserland, Turkije, Duitsland, Italië...), maar dat is allemaal nog vaag.
All right, Mr. DeMille, I'm ready for my close-up.

surferke

Bericht door surferke » 05 feb 2008 21:21

TSEliot schreef:de sushi !
Jaaaa! 13 rolls for 5 dollar, daar ergens op Granville St in de buurt van de roze Davie St :) Intussen weer al bekans een jaar geleden :(

TSEliot
Experienced user
Experienced user

Bericht door TSEliot » 05 feb 2008 21:31

surferke schreef:
TSEliot schreef:de sushi !
Jaaaa! 13 rolls for 5 dollar, daar ergens op Granville St in de buurt van de roze Davie St :) Intussen weer al bekans een jaar geleden :(
Of nog beter: all-you-can-eat sushi voor 13 dollar! En nog niet eens zo slecht. Verder is het algemeen goed gesteld met de restaurants in Vancouver! Goedkoop en goed, vooral in Kitsilano (de hippie buurt :P ), veel organische dingen enzo.
All right, Mr. DeMille, I'm ready for my close-up.

OxbowBoy
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door OxbowBoy » 05 feb 2008 22:53

TSEliot schreef: Bwa, Seattle is wel tof, maar Vancouver :love: vind ik persoonlijk toch veel mooier. Gewoon de hele omgeving. De zee, de bergen achter de skyline van de stad :love:. Maar ook de mensen, de sushi !
Gohja van Vancouver kan ik niet spreken, daar ben ik niet geraakt. Maar kga zeker nog terug naar Seattle en mss kan ik het dan wel eens combineren met Vancouver :)
In Seattle heb je ook de bergen, de zee, en de skyline is ook heel mooi, heb die hier int groot aan de muur hangen :)

en ontopic: deze zomer met het vriendje naar Turkije, de zon combineren met een paar cultuuruitstapjes en vooral veel relaxern en genieten.

Gesloten