whaaaaa shocking

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
koksmuts

Bericht door koksmuts » 31 aug 2007 20:02

Prince Igor schreef:
koksmuts schreef:thx, gj, voor die wetenschappelijke ruim voldoende uitleg. :)

m.a.w.: niets vies aan, dus.
behalve dat het nog wel vies is enzo
ok,eigenlijk weer wel. :D

gj
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door gj » 01 sep 2007 14:36

koksmuts schreef:
Prince Igor schreef:
koksmuts schreef:thx, gj, voor die wetenschappelijke ruim voldoende uitleg. :)

m.a.w.: niets vies aan, dus.
behalve dat het nog wel vies is enzo
ok,eigenlijk weer wel. :D
Idd, we weten nu wat het is maar het blijft vies en het wijst ook niet echt op een gezonde bedpartner denk ik... want volgens mij is het niet normaal dat u prostaatvocht ingedikt is en dat dat dan eventueel nog naar buiten komt...
JE VEUX QU'ON BAISE SUR MA TOMBE.

Siouxsie
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door Siouxsie » 02 sep 2007 16:35

ik kon het niet echt op het gezicht aflezen he hoe het zat met zijn prostaatvocht

het was gelukkig een eenmalige ervaring :D
sus me met je hartslag
wij ons wij ons wij ons

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 02 sep 2007 19:02

Wie 't kleine nie eert, is 't grote nie weert...

Als ik op iemand val is het vanwege zijn of haar totaliteit... dus die persoon met kleren aan!

als het dan uiteindelijk ervan komt verwacht ik ook niet dat ik een perfect lichaam ga zien!

Ge moet er ook aan denken dat de persoon die met jou het bed deelt het soms moeilijk heeft om zich 'bloot te geven' en bang is om gekwetst te worden!

Denk je dat die persoon met die grote wijnvlek het ook niet doorhad dat het om dat te doen was?
Stel je eens in hun plaats, zou jij gelukkig zijn als mensen u op zoiets afwijzen?

Uiterlijk is belangrijk, maar uiteindelijk komt het erop neer dat je ooit een persoon leert kennen met mindere kanten waarvan je zult houden. Perfectie bestaat niet, ze kan alleen maar benaderd worden!

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 02 sep 2007 19:26

goh, als die persoon daar zelf zo onzeker over is kunt ge het mss laten corrigeren als het in staat is om gecorrigeerd te worden he.

enorme grote relief modervlekken kunnen weggesneden worden
zesde tenen kunnen verwijderd worden
wijnvlekken weggelasterd
...
...

meestal is het natuurlijk niet nodig omdat het iets miniem is enzo, maar moest ge er echt zelf zoveel last van hebben en ge vindt het zelf de moeite waard enzo ... ... ...

wat niet zegt dat ik voor onnodige plastische chirurgie ben natuurlijk. maar als et echt zo iets is wat "raarder" is ofzo.

nouja, mijn lichaam is ook niet perfect, ik verlang het dus ook niet van de andere

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 02 sep 2007 19:37

Omg wat een statement...

Omdat een mens onzeker is over zijn lichaam, maar toch moeite doet om ermee te leven... Zou hij toch hem moeten laten behandelen omdat de kans er anders in bestaat dat hij door zijn sekspartner afgewezen wordt daardoor?

Waar gaan we naartoe! De personen met het 'minpuntje' moeten niet veranderen, 't is de mensen rondom hen!

Waarom denk je dat zoveel mensen complexen hebben rond hun uiterlijk? Juist omdat de wereld onperfectheden niet toelaat!

EDIT: Verander die 'wereld' door 'de Westerse wereld'. Ik denk dat de vrouwen in derde wereldlanden nu niet bepaald wakker liggen van hun hangborsten door de vele kinderen die ze gevoed hebben.
Waarom?
Omdat het daar normaal is!

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 02 sep 2007 19:49

Djamila schreef:Omg wat een statement...

Omdat een mens onzeker is over zijn lichaam, maar toch moeite doet om ermee te leven... Zou hij toch hem moeten laten behandelen omdat de kans er anders in bestaat dat hij door zijn sekspartner afgewezen wordt daardoor?

Waar gaan we naartoe! De personen met het 'minpuntje' moeten niet veranderen, 't is de mensen rondom hen!

Waarom denk je dat zoveel mensen complexen hebben rond hun uiterlijk? Juist omdat de wereld onperfectheden niet toelaat!

EDIT: Verander die 'wereld' door 'de Westerse wereld'. Ik denk dat de vrouwen in derde wereldlanden nu niet bepaald wakker liggen van hun hangborsten door de vele kinderen die ze gevoed hebben.
Waarom?
Omdat het daar normaal is!
't Gaat 'm niet zozeer om dat 'afgewezen worden door sekspartners', eerder om het zelf onzeker zijn over je lichaam. Elke cultuur heeft een ideaal lichaamsbeeld dat afhankelijk is van onder andere sociale en economische factoren, en in elke cultuur zullen er dus mensen zijn die aan dat ideaalbeeld zullen proberen voldoen, of zullen er mensen onzeker zijn omdat ze denken uit de boot te vallen.

Onze huidige stand in de technologie laat het toe imperfecties die je onzeker maken, imperfecties waardoor je op straat nagestaard wordt, imperfecties waar je je bedpartners van doet walgen etc., om die te camoufleren of te laten weghalen.

Waarom zou dat niet mogen of niet mogen kunnen? Het is perfect normaal dat mensen een bepaald beeld nastreven, of dat nu lichamelijk of op het vlak van persoonlijkheid is.

Ikzelf heb gelukkig geen gigantische moedervlek in mijn gezicht of een zesde teen. Maar moest blijken dat op m'n dertigste m'n haar massaal begint uit te vallen, dan zou ik meteen haar laten inplanten, bijvoorbeeld. Wel ben ik van het principe dat je altijd eerst alles 'natuurlijk' probeert. Ik was drie jaar geleden er niet tevreden van dat ik te mager was, dus ben ik beginnen fitnessen. Een (gemakkelijk) alternatief zou bijvoorbeeld zijn implantaten (ja, dat bestaat ook voor mannen), maar dat is me natuurlijk een brug te ver, dat zou ik niet eens overwegen omdat het op een natuurlijke manier kan.

Stel dat iemand een gigantisch complex over z'n neus heeft, daar valt niets aan te doen op een natuurlijke manier. Als die persoon ervoor kiest om dat te laten wegwerken, dat hij dat gerust doet!

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 02 sep 2007 20:02

Ja, ok als die persoon er echt mee zit en dat laat opereren of doen... Goed voor die persoon, als dat hem of haar gelukkig maakt.

Maar sommigen doen het lijken alsof mensen die grote imperfecties hebben niet goed bij hun hoofd zijn als ze er niks aan laten doen... En dat ze het dan maar moeten weten dat ze nagestaard worden op straat...

Die mentaliteit vind ik echt niet kunnen! Als een persoon er voor kiest om zo te blijven, dan is dat zijn of haar recht en is het aan zijn of haar omgeving om dat te aanvaarden!

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 02 sep 2007 20:12

god ik word hier pissed.

denken jullie nu echt dat het allemaal zo simpel is??? so neem nu mijn geval, 40kg kwijt, olé. ndada olé, mijn buikwand al eens gezien? so plastische chirurgie. keuze tussen met men onperfect lichaam blijven rondlopen of.... een snede met bijhorend litteken over gans men middel!

moet ik dan kiezen tussen de minst erge vorm van onperfectie gewoon omdat getrukeerde foto's van supeermodellen de standaaard geworden zijn? of mùoet ik me dan gewoon maar aanbieden in een abdij en pater worden omdat ik niet an perfecte normen voldoe.

zels al laat een persoon een wijnvlek,...... weglaseren, snijden, whatever. der is altijd een keerzijde van de medaille. djeezes leer ermee leven dat niemand perfect is.

en sorry voor de tikfouten, die komen van uit colere op men toetsenbord te bonken
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 02 sep 2007 20:16

matti schreef:god ik word hier pissed.

denken jullie nu echt dat het allemaal zo simpel is??? so neem nu mijn geval, 40kg kwijt, olé. ndada olé, mijn buikwand al eens gezien? so plastische chirurgie. keuze tussen met men onperfect lichaam blijven rondlopen of.... een snede met bijhorend litteken over gans men middel!

moet ik dan kiezen tussen de minst erge vorm van onperfectie gewoon omdat getrukeerde foto's van supeermodellen de standaaard geworden zijn? of mùoet ik me dan gewoon maar aanbieden in een abdij en pater worden omdat ik niet an perfecte normen voldoe.

zels al laat een persoon een wijnvlek,...... weglaseren, snijden, whatever. der is altijd een keerzijde van de medaille. djeezes leer ermee leven dat niemand perfect is.

en sorry voor de tikfouten, die komen van uit colere op men toetsenbord te bonken
Als je pissed wordt van mijn bericht - herlees het dan eens, en herdenk wat je net geschreven hebt.

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 02 sep 2007 20:23

Vinnce schreef:
matti schreef:god ik word hier pissed.

Als je pissed wordt van mijn bericht - herlees het dan eens, en herdenk wat je net geschreven hebt.
ik word pissed van praktisch gans dit topic. en hold your fire. ik ga het toch niemer lezen. (had et beter nooit gelezen)
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 02 sep 2007 21:22

hmm,
@djamila: ik bedoel ook dat ge als ge iets zou laten doen het voor uzelf moet doen, en echte als het zo iets raar is en als er een relatief lichte ingreep is om het te doen zie ik daar geen probleem in, als ge u er minder onzeker door zou voelen.
zolang klachten wel degelijk legitiem zijn he, niet zo elk sproetje laten verwijderen en 6 neusoperaties.
maar een heel grote moedervlek of wijnvlek ? ik zie daar het probleem niet in

@matti: het is zeker waar dat mensen daar nogal extreem in zijn, maar neem nu uzelf als voorbeeld, als ik mag. ik neem aan dat ge u moest ge toch nog 40 kilo zwaarder zijn nu u mss wel onzekerder zou voelen dan nu het geval is ? nu hebt ge misschien nog wel een buikwand enzo, maar als ge zo op straat loopt krijgt ge mss wel minder commentaar of blikken of denken mensen niet onmiddellijk de te stereotype zaken die ze denken bij mensen met overgewicht.
natuurlijk is dat vaneerste keer wel een zware ingreep met een groot litteken als gevolg,
vandaar dat ik het ook enkel had op lichte ingrepen enzo.

Apomes
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Apomes » 03 sep 2007 00:45

Stel dat je een grote wijnvlek hebt en je hebt een one night stand en die wilt plots geen seks meer met je na het zien van de wijnvlek! dan:

A: ga je over jammeren en je ongelukkig voelen

B: you'll move on with your life and be as happy as you were.

In geval A wilt het gewoon zeggen dat je het erg vind dat je zo'n imperfectie hebt en dan kan je er ofwel mee leren leven (B) ofwel iets aan doen, want jammeren helpt toch niet.

En het is inderdaad met onze maatschappij, maar het is nu eenmaal zo!
Vroeger dik en nu mager? great heb je overtollig vel! (en bovendien gaan de mensen nog denken dat je wss aan de drugs zit want zoiets als dieten bestaat niet meer) Laat je dat wegsnijden? great dan heb je een litteken! Laat je dat weglaseren? Great dan ben je weer een paar 100 EUR armer.

C'est la vie :), jij moet alleen uitmaken wat voor jou het belangrijkste is en niet voor Jan met de Pet die je wss toch nooit meer ziet!
Ik bevorder u bij deze officieel tot Held van Springbal!

erosmuis
New user
New user

Bericht door erosmuis » 11 sep 2007 10:55

Aan de persoon met de wijnvlek : zoek een hij of een zij die jou aanvaard zoals je bent en die mss geil wordt van dat speciale aan jou met name je wijnvlek -

aan de persoon die meent dat perfectie benaderd kan worden en dient benaderd te worden - perfectie bovendien verstaande als overenkomstig het heersende ideaalbeeld in het homo of lesbo wereldje - : zoek de persoon die het meest dat beeld beantwoord en zie of je ermee overwegkunt dat hij of zij zichzelf oh zo liefheeft want oh zo knap is -

enfin in dit topic komt weer een duidelijk cliche naar voren - namelijk dat vrouwen in staat zijn om mankementen te aanvaarden en de persoon in zijn totaliteit in zijn context te waarderen - en dat sommige mannen daar moeite mee hebben en zich meer orienteren op het pure visuele -

tja zoals het altijd was zo zal het altijd zijn zeker ?
"Over de pleinen wrongen zich in dans de priesteressen; hare naakte lichamen waren als buigende bloemestengelen en hare gewaden van enkel kralenfranje ruizelden als een regen haar middel af."

erosmuis
New user
New user

Bericht door erosmuis » 11 sep 2007 10:57

Aan de persoon met de wijnvlek : zoek een hij of een zij die jou aanvaardt zoals je bent en die mss geil wordt van dat speciale aan jou met name je wijnvlek -

aan de persoon die meent dat perfectie benaderd kan worden en dient benaderd te worden - perfectie bovendien verstaande als overenkomstig het heersende ideaalbeeld in het homo of lesbo wereldje - : zoek de persoon die het meest dat beeld beantwoordt en zie of je ermee overwegkunt dat hij of zij zichzelf oh zo liefheeft want oh zo knap is -

enfin in dit topic komt weer een duidelijk cliche naar voren - namelijk dat vrouwen in staat zijn om mankementen te aanvaarden en de persoon in zijn totaliteit in zijn context te waarderen - en dat sommige mannen daar moeite mee hebben en zich meer orienteren op het pure visuele -

"Over de pleinen wrongen zich in dans de priesteressen; hare naakte lichamen waren als buigende bloemestengelen en hare gewaden van enkel kralenfranje ruizelden als een regen haar middel af."

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 11 sep 2007 12:07

erosmuis schreef:Aan de persoon met de wijnvlek : zoek een hij of een zij die jou aanvaardt zoals je bent en die mss geil wordt van dat speciale aan jou met name je wijnvlek -

aan de persoon die meent dat perfectie benaderd kan worden en dient benaderd te worden - perfectie bovendien verstaande als overenkomstig het heersende ideaalbeeld in het homo of lesbo wereldje - : zoek de persoon die het meest dat beeld beantwoordt en zie of je ermee overwegkunt dat hij of zij zichzelf oh zo liefheeft want oh zo knap is -

wauw dat is echt een heel cliché veralgemeniserende gevolgdtrekking uit het heel beperkt aantal mensen die in dit topic hebben gepost wat mij eigenlijk compleet belachelijk lijkt maar goed.
maar ja, ik ben geen vrouw, what would I know right ?

Cowgirl Henk
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Cowgirl Henk » 11 sep 2007 12:30

Ff een voorbeeld (voor de mannen en niet-lesbo vrouwen):
Stel, je komt een kerel tegen. De liefste, schattigste, mooiste, meest attente allertijden.
Na een tijdje ga je met hem naar bed. Blijkt dat hij een ongelooflijk kleine penis heeft. Telt dan ineens die persoon in zijn geheel niet meer? Kan hij zijn kleren terug aandoen en vertrekken (en liefst nooit meer terugkomen)?
Moet hij maar de keuze maken om zich hieraan te laten opereren (wat wsl wel kan, maar toch niet zo een simpele ingreep is 'denk ik, ik ken niks van mannen :roll: ') ?

Ga je die persoon op een andere manier bekijken, en is het ineens niet meer belangrijk dat hij super mooi, attent, lief, etc. is?

Vraag mij nu wel af wat jullie antwoord hierop gaat zijn...

B_Out
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door B_Out » 11 sep 2007 13:34

Cowgirl Henk schreef:Vraag mij nu wel af wat jullie antwoord hierop gaat zijn...
Ah het gaat hier over TurnOff's, die komen naar mijn mening eerder voor bij wat snelle seks. Mijn TurnOn's zijn bijvb geen eisen die ik heb naar een eventuele liefdespartner, waarschijnlijk zelfs niet zo bij een sekspartner... wel gewoon handig meegenomen.

Wat DE man is, daarvoor hoef ik hier geen analyse... ik ben mezelf in mijn eigen beleving ;)

Verder kwam ik nog niet direct TurnOff's tegen of misschien die ene keer ik - toen ik klein was - met mijn neef lag te foefelen en ik zijnen trots wel heel klein vond... maar kom wat creatief zijn e !
[Outro_Spective]

koksmuts

Bericht door koksmuts » 11 sep 2007 15:39

is een kleine penis dan een turn-off? :o

Cowgirl Henk
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Cowgirl Henk » 11 sep 2007 15:46

koksmuts schreef:is een kleine penis dan een turn-off? :o
Geen idee. Dat is een beetje mijn vraag.

Gesloten