Vraagje aan de homo's!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Carhartt Entertainment

Bericht door Carhartt Entertainment » 15 aug 2007 22:17

Ik geloof in sequentiele monogame relaties...als ge uwe lepelke trek op een ander zoekt betekent dat dat er iets loos is in uw relatie! Er is dan stront aan de knikker :lol: :lol:

Omicron
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Omicron » 16 aug 2007 08:31

Carhartt Entertainment schreef:Ik geloof in sequentiele monogame relaties...als ge uwe lepelke trek op een ander zoekt betekent dat dat er iets loos is in uw relatie! Er is dan stront aan de knikker :lol: :lol:
en wat zou er dan loos zijn?

je kan elkaar perfect graag zien, nog steeds houden van elkaar maar toch af en toe met iemand anders seks hebben.
Ik ben persoonlijk niet voor open relaties, maar ik zie niet in waarom een ander dat niet zou mogen doen.
Er is een wereld van verschil tussen 'seks' en 'liefde' en je kan perfect het een zonder het ander hebben.

pegagus

Bericht door pegagus » 16 aug 2007 14:58

Van't weekend heb ik het gewoon gedaan. geen twijfels meer en I just did it.
Geen moment spijt van, hell beste seks ooit! :oops:
Someboys have all the luck...
Geen gewetenswroeging, niets. Het was een aangename avond, en soms had ik zelfs het gevoel da het niet zomaar seks was. dusja,...
Geen spijt

thx voor de raad

Mysterio

Bericht door Mysterio » 16 aug 2007 15:03

Zolang je d'r maar niks voor begint te voelen. Nah.

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 16 aug 2007 16:56

applaus voor goede seks ! *klap klap*

zuigt wel dat ge ze nu niet meer zult hebben natuurlijk :lol:

musicboykeuuh
New user
New user

Bericht door musicboykeuuh » 16 aug 2007 20:00

Moest je die persoon écht, ma dan écht kunne vrtrouwen.. Thoh, dan zou ik misschien wel ja zegge zuh :P Moest IK géén vriend hebben hé, dan zou ik wel ja zeggen, denk ik.. En als hij niet té oud is, thoh, wrm niet hé dan... :?:

koksmuts

Bericht door koksmuts » 16 aug 2007 20:02

musicboykeuuh schreef:Moest je die persoon écht, ma dan écht kunne vrtrouwen.. Thoh, dan zou ik misschien wel ja zegge zuh :P Moest IK géén vriend hebben hé, dan zou ik wel ja zeggen, denk ik.. En als hij niet té oud is, thoh, wrm niet hé dan... :?:
kzout ni weten, thoh.

musicboykeuuh
New user
New user

Bericht door musicboykeuuh » 16 aug 2007 20:13

koksmuts schreef:
musicboykeuuh schreef:Moest je die persoon écht, ma dan écht kunne vrtrouwen.. Thoh, dan zou ik misschien wel ja zegge zuh :P Moest IK géén vriend hebben hé, dan zou ik wel ja zeggen, denk ik.. En als hij niet té oud is, thoh, wrm niet hé dan... :?:
kzout ni weten, thoh.
Bohja, moest et écht ne knappe zijn & geen oudere, kzou 't wel wete zuh.. Ma nu zou ik da nie doen hoor! Heb nl.; een vriend...

Eraser
Regular user
Regular user

Bericht door Eraser » 16 aug 2007 23:50

Help! Ben ik de enige abnormale homo op dit forum die monogaam is. En zich dus niet laat neuken door iedereen dattem knap vindt?

Zelfs alsk single ben zou ik niet zo'n sletje neuken! 't Mag nog de superknapsten zijn van 't heelal en omstreken!

Ik mis veel denk'k zo.... jammer dat ik geen normale homo ben! :o
Speelt er dan niemand meer het spel "femme fatale" mee?

Tof te horen dat het leuk was, je was waarschijnlijk nr.208! Goeie gewaardeerde plaats!
Laatst gewijzigd door Eraser op 16 aug 2007 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Live 4 Music, Live life to the maximum!

koksmuts

Bericht door koksmuts » 16 aug 2007 23:52

Eraser schreef:Help! Ben ik de enige abnormale homo op dit forum die monogaam is. En zich dus niet laat neuken door iedereen dattem knap vindt?

Zelfs alsk single ben zou ik niet zo'n sletje neuken! 't Mag nog de superknapsten zijn van 't heelal en omstreken!

ik ben ook wel zo'n beetje als u, Eraser, kwestie da je u ni alleen "abnormaal" voelt. :wink:

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 17 aug 2007 09:10

koksmuts schreef:
Eraser schreef:Help! Ben ik de enige abnormale homo op dit forum die monogaam is. En zich dus niet laat neuken door iedereen dattem knap vindt?

ik ben ook wel zo'n beetje als u, Eraser, kwestie da je u ni alleen "abnormaal" voelt. :wink:
That makes three of us. Zoiets ligt gewoon niet in mijn aard. :)

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 17 aug 2007 10:02

Tof te horen dat het leuk was, je was waarschijnlijk nr.208! Goeie gewaardeerde plaats!
Tiens, na al je posts de voorbije jaren dacht 'k dat je ondertussen toch wel al zou weten dat je niet de "enige" bent. Simply put: sommigen zouden op zo'n voorstel ingaan, anderen dan weer niet - ieder z'n zin. :-)
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

Domenico

Bericht door Domenico » 17 aug 2007 12:53

Een half jaar geleden zou ik hetzelfde gezegd hebben..
Heb er lang over zitten nadenken.
Maar uiteindelijk kwam ik tot de conclusie: "ik ben jong en leef maar een keer."
Nu, moest ik een relatie hebben met iemand, dan zou ik geen open relatie willen.. Hangt ook af van hoe oud ik ben en hoe serieus de relatie is.

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 17 aug 2007 13:54

Domenico schreef:

Een half jaar geleden zou ik hetzelfde gezegd hebben..
eigenlijk geldt -denk ik- hetzelfde voor mij

je leeft maar 1 keer. niet dat ik met gelijk wie in bed zou kruipen, gewoon omdat ik hem op een fuif heb leren kennen. het moet iets verder gaan dan gewoon de seks, ik wil de persoon wel kennen enzo :) en dan liever meerdere keren met dezelfde zonder een relatie te hebben dan van de een op de ander te kruipen...

SilverBlade
Senior user
Senior user

Bericht door SilverBlade » 17 aug 2007 16:34

Voor sommigen is sex een leuke bezigheid die je kan doen met vrienden en collegas, voor anderen is het een soort van mystiek ritueel tussen 2 personen. Oordeel niet over iemand anders levenstijl, en zij zullen niet over de jouwe oordelen. In theory.
Better to Rule in Hell,
then Serve in Heaven.

-Marius-

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 19 aug 2007 17:26

K_x schreef:Als 'n knappe gast me seks aanbiedt, en erbij vertelt dat hij dan wel 'n vriend heeft maar dat ze de afspraak hebben dat af en toe iemand anders geen probleem hoeft te zijn, wel, dan ga ik echt niet de moeite doen om dat allemaal te checken en geloof ik 'em wel op z'n woord. :D
Plus dat de verantwoordelijkheid t.o.v. uw vriend bij uzelf ligt, en die van de partner t.o.v. ZIJN vriend ook bij uw partner. M.a.w.: gij moet geen relation police spelen voor hem of omgekeerd.
Zelfde situatie als ge iemand leert kennen met wie ge verder wilt gaan (in relatie enzo) maar die nieuwe persoon heeft een lief.
Carhartt Entertainment schreef:Ik geloof in sequentiele monogame relaties...als ge uwe lepelke trek op een ander zoekt betekent dat dat er iets loos is in uw relatie! Er is dan stront aan de knikker :lol: :lol:
Niet meteen, veel mensen blijven kiezen voor dezelfde partner wie ze veel meer vertrouwen, maar worstelen met de drang naar nieuw vlees, om het maar plastisch uit te drukken. It's only human... maar het wil niet zeggen dat de relatie per sé slecht aan het lopen is. Integendeel: ik vind dat die ingesteldheid tot gevolg heeft dat veel goeie relaties ten onrechte (definitief) op de klippen lopen.

Well, wat niet is kan nog komen. Zeg nooit: "het gebeurt niet met mij", want het kan wel degelijk, wat ge er ook van denkt!! Ik heb vrienden gezien die op het moment van de feiten de definitie van relatie aanpasten om maar te kunnen zeggen dat ze niet vreemd gingen, en ze hadden het niet eens van zichzelf door hoe ver ze eigenlijk aan't gaan waren. Weet ge wat ze vroeger zeiden over vrouwen?? Dat ze "des duivels" waren: omdat ze in staat zijn een man zover te verleiden dat ze hun vrouw bedriegen. Same applies here, me dunkt... Wie weet komt ge ooit die persoon tegen tegen wiens charmes ge geen kans maakt :D

SilverBlade schreef:Oordeel niet over iemand anders levenstijl, en zij zullen niet over de jouwe oordelen. In theory.
Het oordeel zit alreeds in het woord "slet" vervat. End of discussion :roll:

Eraser
Regular user
Regular user

Bericht door Eraser » 20 aug 2007 16:52

K_x schreef:
Eraser schreef: Tiens, na al je posts de voorbije jaren dacht 'k dat je ondertussen toch wel al zou weten dat je niet de "enige" bent. Simply put: sommigen zouden op zo'n voorstel ingaan, anderen dan weer niet - ieder z'n zin. :-)
Héhé, maar ik hoor het alleen nog eens graag he! Want er gaat niemand op in, en ik geef hier ook mijn mening he! Ik zeg dat ik zelfs abnormaal ben, das toch goe! :wink:

Ik wou gewoon eens testen tot de hoeveel % ik nog behoor...
Chemistje schreef: Well, wat niet is kan nog komen. Zeg nooit: "het gebeurt niet met mij", want het kan wel degelijk, wat ge er ook van denkt!!
Ik heb al voor zéér hete vuren gestaan hoor. Wie principieel is, is principieel... Ik ben heus geen puber dat met z'n eigen zit te worstelen. "Ooh ik wil 1 minuut genot om daarvoor 2 jaar en later meer relatie te verliezen" :roll: . Het is gewoon ronduit DOM als ge u nie aan u afspraken houdt. Als de afspraken anders zijn, dan is dat niet dom hé. IK hou liever van mensen met een open relatie, dan mensen met een gesloten die over de schreef gaan ALS DE RELATIE GOED VERLOOPT!

Ik zal niet zeggen als mijn relatie barslecht is maanden aan een stuk en ik iemand nieuw leer kennen, dat ik dan niet zou gaan twijfelen. Natuurlijk wel, maar ik denk toch eerst dat ik het officieel zou 'afmaken' met de andere zodanig dat die het woord 'bedriegen' niet hoeft in de mond te nemen... Maar alsk iemand zou bedriegen zou het in die situatie alleszins zijn. En dat moogt ge dan ook van mij aannemen, zowaar ik van anderen aanneem dat ze niet zo sterk zijn als mezelf.

Ps: waarom bestaat het woord 'slet' dan? Dit is toch toepasselijk. Ik veroordeel niemand omdat hij/zij zich als een slet gedraagt. Maar hij /zij mag er dan toch vooruit komen dat het één is, 't is een levenswijze als een ander. Maar 't kind mag toch een naam hebben? 't Jammere is dat dat juist veel toffe mensen zijn sletjes, waar ik altijd goe mee overeenkom! Ook zo uitbundig en naar niks kijken, leven & laten leven... maar dan spijtig op dat één detail na! Maar bon, just voor vriendekes zie'k geen probleem.

Ps 2: Ik geef je wel ergens gelijk, dat goede relaties eindigen door één stomme fout. Dat is zeer jammer! Zelf zou ik het niet onmiddellijk stop zetten (ondanks mijn principes ben ik daar niet wit-zwart), ik zou het hem proberen vergeven omdat onze relatie gewoon zo super is. En omdat ik er veel van zou afzien... Maar ik vrees ervoor dat ik een niet uit te stane persoon zou worden, die hem constant zou zien neuken met die ander. Iets dat op men netvlies blijft gebrand zitten en waardoor het vertrouwen zou weg zijn... En de relatie zou vanzelf verslechteren en wsl eindigen... Dus langs die kant bekeken vind ik het niet echt onlogisch dat goede relaties eindigen door zo'n stom dierlijk feit.
Live 4 Music, Live life to the maximum!

Dj Jonasty
Experienced user
Experienced user

Bericht door Dj Jonasty » 24 aug 2007 00:11

Jawadde, als er zo-ene naar u komt en vraagt vo ne snelle wip, terwijl de vriend het weet... dan zeg je toch nee he :-? Komaan, we hier dezelfde toer op als in Amerika. "Ik blijf je eeuwig trouw, alleen op vrijdag niet" :-? Ik zou het voorstel niet accepteren, ook al is hij even lekker als Orlando Bloom of ik weet niet wie :)

until_the_end
New user
New user

Bericht door until_the_end » 24 aug 2007 21:44

Bwa als je hem echt mooi vind ..
Als ik een vriendin van je was zou ik echt blij voor je zijn :wink:

Doe het wel ni als ge liefdesverdriet hebt gehad of hebt want als hij u daarna laat valle (dus) dan kan het wel pijn doen =S

Liefs xX

Gesloten