Vraagje aan de homo's!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
pegagus

Vraagje aan de homo's!

Bericht door pegagus » 10 aug 2007 17:26

Stel nu dat je van een wild vreemd persoon, het voorstel krijgt om gewoon es te seksen. Laat ik er wel bij zeggen. Die wild vreemde is absoluut niet onknap om niet te zeggen hot…
Owké, nu hoor ik jullie al denken, ja hij gebruikt je en laat u dan vallen.
Maar stel nu dat hij gewoon zegt dat hij behoefte heeft om eens met een andere jongen seks te hebben. Ik weet het, het klinkt raar, maar die jongen heeft dus gewoon alles uitgelegd.
We waren op een fuif, en hij verleidde mij en als het puntje bij paaltje dat ik verwacht da hij nen move doet komt hij naar mij en vraagt dan of ik zin heb om nen koffie te gaan drinken, diezelfde avond nog en dan zegt hij na effe over koetjes en kalfjes te hebben gepraat dat hij nen vriend heeft :o … Maar hij zou graag es nen andere jongen hebben die naast hem ligt en die hem es verwent enzo. Blijkbaar weet zijn vriend het ook en hij laat het toe dat hij 1 à 2 keer per jaar es iemand anders heeft. Mits het natuurlijk bij dat blijft.
Ik weet het is een raar voorstel en ik heb een aantal vriendinnen die negatief reageren, en daarom roep ik hier de homo’s op om met een antwoord op de proppen te komen, want hij wacht nu al 1 week op mijn antwoord.
Hij is echt oprecht desondanks dit voorstel, en hij is echt hot… :oops:

pieter101010
Experienced user
Experienced user

Bericht door pieter101010 » 10 aug 2007 17:36

Ben je zeker dat hij eerlijk is over het 'mijn-vriend-gaat-akkoord-deel'? Kan je de persoon in kwestie wel min of meer vertrouwen? Wil je een échte relatie met die persoon of enkel een flirt? ...

allemaal vragen die je jezelf moet stellen en waar jij en enkel jij over kan oordelen. Ik zou het nooit doen, maar ik ben jij niet...
Hopelijk neem je een juiste beslissing en hou je niet enkel rekening met je eigen gevoelens, maar ook met die van anderen... succes
One day... when you wish for true love to come. Then, remember me.

JaN-PeNaAn™
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door JaN-PeNaAn™ » 10 aug 2007 17:51

tgoh,
mijn menig op dat vlak is,
zolang je jezelf er geen schade mee doet,
en je zou wel willen... waarom niet?

ok, de kans da hij liegt over de toestemming van z'n vriend bestaat, maar voor hetzelfde geld had hij daar niks over gezegd...
JaN-PeNaAn™
Afbeelding
Some things are better whit attitude!

Apomes
Senior user
Senior user

Bericht door Apomes » 10 aug 2007 18:21

Swing on him till dawn!

Als jij weet dat het eenmalig is en het boeit je niet, then why not?
Ik bevorder u bij deze officieel tot Held van Springbal!

pieter101010
Experienced user
Experienced user

Bericht door pieter101010 » 10 aug 2007 18:25

vergeten we lekker even dat in zo'n situatie altijd méér personen betrokken zijn dan jij & je lul? :roll:

surferke

Bericht door surferke » 10 aug 2007 18:27

pieter101010 schreef:vergeten we lekker even dat in zo'n situatie altijd méér personen betrokken zijn dan jij & je lul? :roll:
Ja en moet uwe lul op dat moment altijd het morele geweten uithangen? De volgende keer dat zo iemand iemand anders benadert, gaat ie 't wschl nie eens meer hebben over 't liefje dat em heeft, en zo'n situatie lijkt me net iets minder prettig ...

Soit, been there, done that. En nie echt trots op ...

Siouxsie
Experienced user
Experienced user

Bericht door Siouxsie » 10 aug 2007 18:49

dat ie er dat verhaaltje van 'mijn lief weet het' als een kapstokje bij gebruikt om zijn lust aan op te hangen, doet er net wel toe.

als ie niet zou vertellen dat ie een lief heeft, zou je er ook niet bij kunnen stilstaan en had je geen enkele gewetensproblemen: dan ben je van de veronderstelling dat je allebei single bent, en ga je er gewoon voor, zonder jezelf ooit iets te hoeven verwijten

als ie het wél zegt, weet je al bij voorbaat dat je met drie personen in de gehele situatie verwikkeld bent. en als je dan twijfelt over de oprechtheid van de persoon in kwestie over het feit dat zijn lief het wel ok vindt, en daar moeilijkheden mee hebt,zou ik gewoon zeggen: karakter tonen en afknijpen die handel.
sus me met je hartslag
wij ons wij ons wij ons

pegagus

Bericht door pegagus » 10 aug 2007 19:09

ja, i know dat zou het meest gewetenswaardig zijn om te doen...
Maar echt soms krijg je maar één keer in je leven om met zo iemand naar bed te gaan... En na de gay tamtam van gent te gebruikt hebben ben ik nu vrij zeker dat hij wel de waarheid vertelde over zijn vriend enzo,... Ze hebben blijkbaar allebij wel eens hun avontuurtjes... Maar zijn ze vrij oprecht en eerlijk tov de andere persoon (hun avontuurtje). And the seks is great...
Dan is mijn vraag waarom niet?

pieter101010
Experienced user
Experienced user

Bericht door pieter101010 » 10 aug 2007 19:23

pegagus schreef:ja, i know dat zou het meest gewetenswaardig zijn om te doen...
Maar echt soms krijg je maar één keer in je leven om met zo iemand naar bed te gaan... En na de gay tamtam van gent te gebruikt hebben ben ik nu vrij zeker dat hij wel de waarheid vertelde over zijn vriend enzo,... Ze hebben blijkbaar allebij wel eens hun avontuurtjes... Maar zijn ze vrij oprecht en eerlijk tov de andere persoon (hun avontuurtje). And the seks is great...
gewoon doen dan :wink: wees veilig enzo

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 10 aug 2007 20:12

pieter101010 schreef:
pegagus schreef:ja, i know dat zou het meest gewetenswaardig zijn om te doen...
gewoon doen dan :wink: wees veilig enzo
Ik zou zelfs durven beweren dat idd deze situatie voor vele gays een ultieme fantasie is. Seks met een hete jongen die je slechts om de lust wil. 8)
Nu terug naar de realiteit, hopelijk zijn het allemaal gladde omstandigheden.
Rendez-vous!

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 10 aug 2007 20:56

Als 'n knappe gast me seks aanbiedt, en erbij vertelt dat hij dan wel 'n vriend heeft maar dat ze de afspraak hebben dat af en toe iemand anders geen probleem hoeft te zijn, wel, dan ga ik echt niet de moeite doen om dat allemaal te checken en geloof ik 'em wel op z'n woord. :D

Trouwens, tegen mensen die ik wel eens zie zitten leg ik óók uit dat ik een vriend heb, en ook dat het geen probleem is om eens seks te hebben met iemand anders. Als ze dat nog niet weten, tenminste. :-) En ja, dat is volledig de waarheid. Als die persoon dan zou laten merken dat hij eerst eens gaat rondvragen of mijn verhaal wel klopt, tja, dan hoeft het al niet meer hoor.

Dus: niet te veel bij nadenken, en ook niet te lang wachten - you might just kill the moment, ofzoiets. ;-)
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

pegagus

Bericht door pegagus » 10 aug 2007 21:22

Wel da is dus just het rare aan't verhaal, hij zegt gewoon neem uw tijd... Hij is echt kweetnie hoe vriendelijk enzo,... En eigenlijk zou ik zelfs al nie meer mogen twijfelen (eigenlijk twijfel ik nie al nie meer zo ook)
Ik heb al een paar keer gehoord da nen jongen nen one-nightstand bleek te zijn omda de andere nen vriend had, ma nog noois gehoord da iemand da gewoon zo verteld... (Feel special :lol:)

En idd, het is gemakkelijk me single en 'k moe me niemand rekening houden dusja,... En zo'n hottie is altijd wel leuk mee genomen.... :oops:

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 11 aug 2007 00:05

alhoewel niet mijn ding en ik niet in zo een relatie zou willen zitten: go for it 8)

ge weet alletwee waar ge aan begint op voorhand, wat het belangrijkste.

he's hot, you both want it.

why not ?
Swing on him till dawn!

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 11 aug 2007 15:12

pegagus schreef:Wel da is dus just het rare aan't verhaal, hij zegt gewoon neem uw tijd... Hij is echt kweetnie hoe vriendelijk enzo,... En eigenlijk zou ik zelfs al nie meer mogen twijfelen (eigenlijk twijfel ik nie al nie meer zo ook)
Ik heb al een paar keer gehoord da nen jongen nen one-nightstand bleek te zijn omda de andere nen vriend had, ma nog noois gehoord da iemand da gewoon zo verteld... (Feel special :lol:)

En idd, het is gemakkelijk me single en 'k moe me niemand rekening houden dusja,... En zo'n hottie is altijd wel leuk mee genomen.... :oops:
:-) Mja, maar dat "wacht niet te lang"-gedeelte had eigenlijk niet alleen te maken met hem, maar ook met jou: je schrijft er hier nogal lyrisch over, en dat kan 'k goed begrijpen, maar probeer er wel rekening mee te houden dat het voor hem effectief enkel een one night stand gaat zijn. Als hij echt zo heet, knap, lief en vriendelijk is, lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat je er op verliefd gaat worden... en tja, then you're fucked (niet op de goede manier ;)).
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

SilverBlade
Senior user
Senior user

Bericht door SilverBlade » 12 aug 2007 16:06

Mijn mening is altijd dat je niet iemand anders moreel compas moet uithangen. Als hij iemand heeft en toch een nachtje wilt, dan maakt het niet uit wat zijn motivatie is. De moraliteit van zijn daden en de gevolgen voor hem zijn niet jouw probleem.

Dus met andere woorden, als jij er geen probleem mee hebt, en ik zal de laatste op de planeet zijn die je zegt dat je dat wel of niet moet hebben, ga er toch gewoon voor. Maar doe het veilig. Zowel voor je eigen bescherming als voor die van de vriend. Tenslotte weet je nooit wat je zelf zoal meedraagt. Er is een reden waarom meer dan de helft van de westerse bevolking herpes heeft zonder het te weten.
Better to Rule in Hell,
then Serve in Heaven.

-Marius-

Siouxsie
Experienced user
Experienced user

Bericht door Siouxsie » 12 aug 2007 17:14

Nu iets heel anders, maar in hetzelfde genre, waar ik gisteren met een paar vrienden een discussie over had.
Stel, je krijgt een one-night stand aangeboden van iemand die je kent en die een lief heeft. Maar je kent het koppel eigenlijk heel goed, dus beide personen zijn bevriend met je. De persoon die met je naar bed wil, verzwijgt dit voor zijn partner (ze hebben dus geen open relatie). Zou jij er dan mee naar bed kunnen?
Ik dus niet; moest ik het koppel helemaal niet persoonlijk kennen, zou ik er ergens zelfs ook nog een persoonlijk gewetensbelletje gaan rinkelen - maar als je ze wel kent, moet het toch lastig zijn om de bedrogen partij nog onder ogen te durven komen?

De mensen die het wél zouden doen, gebruikten als argument: "het zijn zij die aan hun relatie moeten werken, en er energie in moeten steken, en jij hebt daar geen enkele rol in. Als de ene wilt vreemdgaan en alles op het spel wil zetten, zijn de gevolgen ook voor hem. En daar moet jij je dan niet schuldig om voelen."

Maar als je beide personen echt kent; dan wil je toch niet actief meehelpen aan de ontrouw van een ander, omdat je dan meehelpt aan het kwetsen van iemand die je goed kent en tot je vrienden rekent?
Als je de personen niet kent, help je ook aan dezelfde soort ontrouw, maar is het dan even erg? En zonee, is dat dan niet verdomd hypocriet om het in het ene geval wel en in het andere niet te doen?
sus me met je hartslag
wij ons wij ons wij ons

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 12 aug 2007 17:55

als jij zin hebt, en hij heeft zin:

go for it.

SilverBlade
Senior user
Senior user

Bericht door SilverBlade » 12 aug 2007 20:21

Siouxsie schreef:Nu iets heel anders, maar in hetzelfde genre, waar ik gisteren met een paar vrienden een discussie over had.
Stel, je krijgt een one-night stand aangeboden van iemand die je kent en die een lief heeft. Maar je kent het koppel eigenlijk heel goed, dus beide personen zijn bevriend met je. De persoon die met je naar bed wil, verzwijgt dit voor zijn partner (ze hebben dus geen open relatie). Zou jij er dan mee naar bed kunnen?
Ik dus niet; moest ik het koppel helemaal niet persoonlijk kennen, zou ik er ergens zelfs ook nog een persoonlijk gewetensbelletje gaan rinkelen - maar als je ze wel kent, moet het toch lastig zijn om de bedrogen partij nog onder ogen te durven komen?

De mensen die het wél zouden doen, gebruikten als argument: "het zijn zij die aan hun relatie moeten werken, en er energie in moeten steken, en jij hebt daar geen enkele rol in. Als de ene wilt vreemdgaan en alles op het spel wil zetten, zijn de gevolgen ook voor hem. En daar moet jij je dan niet schuldig om voelen."

Maar als je beide personen echt kent; dan wil je toch niet actief meehelpen aan de ontrouw van een ander, omdat je dan meehelpt aan het kwetsen van iemand die je goed kent en tot je vrienden rekent?
Als je de personen niet kent, help je ook aan dezelfde soort ontrouw, maar is het dan even erg? En zonee, is dat dan niet verdomd hypocriet om het in het ene geval wel en in het andere niet te doen?
Dat zou afhangen van hoe m'n relatie is met de vriend van. Zoals in m'n vorige post geschreven, gewoonlijk zijn de gevolgen voor de andere partij, maar als je iedereen zelf kent, zijn de gevolgen ook voor jezelf. Dus hou je daar rekening mee. Wat zou de reactie van de gekrenkte partij zijn, hoeveel waarde hecht je aan wat je met hem hebt, etc... Persoonlijk is het bij mij wel eens voorgekomen dat ik wat one-night stands had met iemand waarvan ik zowel de gast in kwestie als de vriendin van kende. Zijn de vriendinnen dat te weten gekomen? Dat weet ik niet. Ik zie ze niet meer omwille van compleet andere redenen. Voelde ik me schuldig? Niet bepaald. Was ik kwaad toen één van m'n eigen relaties vreemdging? Nee eigenlijk ook niet. Toch niet toen ik besloot dat ik me alleen maar kwaad maakte omdat ik dacht dat ik dat moest zijn. Maar ik heb het wel uitgemaakt uit principe. Omdat ik hem gezegd had dat het geen open relatie was, en dat als hij zich niet kon beheersen dat ik de verhalen niet wou horen, en dat als ik erbij was ik op de eerste plaats kwam. Waar hij zich dus niet aan hield.

Hoedanook ben ik waarschijnlijk niet de maatstaf als het op dergelijke zaken aankomt. Mijn gevoel voor moraliteit is eerder bepaald door practische factoren dan één of andere aanleg voor goed of kwaad. Dus mijn meningen zijn eerder van het type "als er geen nadelen aan zijn voor jou en de jouwe, dan wat maakt het uit". Ik veronderstel dat dat betekent dat velen me een hypocriet zouden vinden. Ik kan niet zeggen dat ik daar wakker van lig.
Better to Rule in Hell,
then Serve in Heaven.

-Marius-

jumperke
New user
New user
Contacteer:

Bericht door jumperke » 14 aug 2007 18:15

Ge zijt maar ne mens dus... neuken die handel! 8) :wink:

Nee... ik meen wel dat ik het zo zou doen. Open relaties (lees: "gezonde" open relaties) hebben imo de meeste kans op slagen omdat ik vind dat ne mens niet gemaakt is om heel zijn leven bij één en dezelfde persoon te blijven.

Ikzelf zou een relatie zoals die jongen dat heeft helemaal zien zitten, maar mijn vriend vindt dat maar niks. Ik respecteer dan ook zijn mening en tot nu toe heeft het nog niet voor problemen gezorgd.

Trouwens, als die jongen de waarheid spreekt dan is hij zijn vriend helemaal niet aan't bedriegen omdat het met wederzijdse toestemming gebeurt.

Dus geniet ervan! Maar doe het wel veilig... :wink:

Lorenzo
Senior user
Senior user

Bericht door Lorenzo » 14 aug 2007 21:00

Ik zou nooit naar bed gaan met iemand die het werkwoord 'seksen' gebruikt, maar soit, that's me...

Maar zoals al vaak gezegd, tu veux, il veut, donc...

zo worden kindjes geboren!

Maar goed, bij jullie geen gevaar, so, go for it!
Lacroix, sweetie; Lacroix, sweetie
Lacroix, sweetie; La - La - Lacroix
I'm chanting as we speak.

Gesloten