Bah! Anaal!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Me!

Bah! Anaal!

Bericht door Me! » 10 aug 2007 12:42

Als tegenhanger van "Bah! Oraal!" en uit de poll van dit topic blijkt toch ook dat anale seks voor sommigen niet echt hun ding is. Al is er niemand die er in dat topic voor durft uit te komen. Misschien hier wel?

Voor de mensen die anale seks wel fijn vinden, hypothekeert dit dan meteen een relatie met iemand die dit niet wil? Is het echt een must? Ook als je die persoon echt graag ziet?

Voor mijzelf... Ik weet het niet goed. Ik heb absoluut nog geen ervaring op dat vlak, maar het spreekt mij ook niet echt aan. Misschien moet ik het gewoon eens proberen? Maar dan nog... het lijkt mij zo een gans gedoe en eigenlijk helemaal niet "romantisch". Waarmee ik wil zeggen dat ik liever face-to-face seks zou willen hebben :).

pieter101010
Experienced user
Experienced user

Bericht door pieter101010 » 10 aug 2007 13:52

het zegt me niets , zoals ik altijd heb gezegd hier , denk niet dat ik ooit van mening ga veranderen. Heb er ook totaal geen problemen mee om daarvoor uit te komen. Wie me écht graag ziet laat anale seks wel vallen, relaties op seks en lust gebaseerd zijn toch waardeloos.
One day... when you wish for true love to come. Then, remember me.

Me!

Bericht door Me! » 10 aug 2007 13:58

pieter101010 schreef:Wie me écht graag ziet laat anale seks wel vallen, relaties op seks en lust gebaseerd zijn toch waardeloos.
Zo cru zou ik het niet stellen. Een relatie moet voor beiden bevredigend zijn, op alle vlakken, dus ook op seksueel vlak. Je moet samen tot een compromis komen :).

Bovendien kan je die zin ook omdraaien in functie van de andere persoon: "Wie me écht graag ziet, laat anale seks wel toe ookal vindt die persoon dat niet zo fijn".

pieter101010
Experienced user
Experienced user

Bericht door pieter101010 » 10 aug 2007 14:03

ja is waar :) maar niemand zou me moeten verplichten, ik ben ervan overtuigd dat anale seks niet nodig is voor een goed seksleven. Het is zo overrated denkik.

Apomes
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Apomes » 10 aug 2007 14:16

Hoe je het ook keert of draait, seks is gewoon een belangrijk aspect van een relatie! Als één van de twee het graag wilt en de andere niet, nja dan gaat die ene zijn plezier al sneller op een ander zoeken...niet omdat hij je niet graag ziet, maar wel omdat hij daar gewoon behoefte aan heeft! Deze behoefte gaat hem drijven naar het 'hapje van de avond'!
Mag je nog zo vriendelijk en lief en mooi zijn als je wilt, seksueel moet het gewoon klikken vind ik...of je moet stapelverliefd zijn, maar dan nog zal het ooit wel eens ter sprake komen.

Misschien ben ik te pessimistisch op dit gebied, ofwel gewoon realistisch...
Ik bevorder u bij deze officieel tot Held van Springbal!

koksmuts

Re: Bah! Anaal!

Bericht door koksmuts » 10 aug 2007 14:16

Me! schreef:Als tegenhanger van "Bah! Oraal!" en uit de poll van dit topic blijkt toch ook dat anale seks voor sommigen niet echt hun ding is. Al is er niemand die er in dat topic voor durft uit te komen. Misschien hier wel?

Voor de mensen die anale seks wel fijn vinden, hypothekeert dit dan meteen een relatie met iemand die dit niet wil? Is het echt een must? Ook als je die persoon echt graag ziet?

Voor mijzelf... Ik weet het niet goed. Ik heb absoluut nog geen ervaring op dat vlak, maar het spreekt mij ook niet echt aan. Misschien moet ik het gewoon eens proberen? Maar dan nog... het lijkt mij zo een gans gedoe en eigenlijk helemaal niet "romantisch". Waarmee ik wil zeggen dat ik liever face-to-face seks zou willen hebben :).
wel, er bestaan zo van die standjes, hoor. :P

stijnVL
Senior user
Senior user

Bericht door stijnVL » 10 aug 2007 14:25

pieter101010 schreef:het zegt me niets , zoals ik altijd heb gezegd hier , denk niet dat ik ooit van mening ga veranderen. Heb er ook totaal geen problemen mee om daarvoor uit te komen. Wie me écht graag ziet laat anale seks wel vallen, relaties op seks en lust gebaseerd zijn toch waardeloos.
Groot gelijk. Hoewel seks bij een relatie hoort, heb je veel meer nodig dan dat om er zin aan te geven en om ze op termijn in stand te houden. Wat die kontneukerij betreft: voor mij het kan uitzonderlijk en in de juiste omstandigheden wel eens plezant zijn maar het hoeft er voor mij helemaal niet elke dag bij te pas te komen. Mijn vriend en ik zijn al een jaar of zeven samen en straks 3 jaar getrouwd maar de keren dat de stemming bij ons beiden gunstig leek, kunnen we eerlijk gezegd op onze vingers tellen...

Alleen doen waarbij je je goed voelt maar vooral nooit 'nooit' zeggen, want je weet nooit wat je toekomst brengt :wink:
¤ the devil in a black dress watches over ¤

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 10 aug 2007 23:34

Me! schreef: het lijkt mij zo een gans gedoe en eigenlijk helemaal niet "romantisch". Waarmee ik wil zeggen dat ik liever face-to-face seks zou willen hebben :).
eigenlijk vind ik net dat dat heel romantisch kan zijn, zeker bepaalde standjes, dan kunt ge echt een heel erg hoog niveau van tederheid en intimiteit bereiken.

nouja, ik ben dus fan.

en of ik zou kunnen samen zijn met iemand die dat maar vies zou vinden. Ik wil niet als een sekslustige oppervlakkig hoer klinken die enkel seks belangrijk vindt, zeker niet, maar ik weet het eigenlijk neit. Seks is een nogal belangrijk element in een relatie, en enige compatibiliteit is dan ook wel aan te raden.
Ge kunt uit seks, tijdens seks, daar enorm veel emoties uit halen vind ik, meemaken, en om die dan niet zo intensief of op bepaalde manier mee te maken ...
Ik weet het niet.
misschien allemaal grote quatsch wat ik nu schrijf, zal zeker bij velen zo overkomen, maar toch is het zo *steekt tong uit*

koksmuts

Bericht door koksmuts » 10 aug 2007 23:38

Prince Igor schreef:
Me! schreef: het lijkt mij zo een gans gedoe en eigenlijk helemaal niet "romantisch". Waarmee ik wil zeggen dat ik liever face-to-face seks zou willen hebben :).
eigenlijk vind ik net dat dat heel romantisch kan zijn, zeker bepaalde standjes, dan kunt ge echt een heel erg hoog niveau van tederheid en intimiteit bereiken.

nouja, ik ben dus fan.

en of ik zou kunnen samen zijn met iemand die dat maar vies zou vinden. Ik wil niet als een sekslustige oppervlakkig hoer klinken die enkel seks belangrijk vindt, zeker niet, maar ik weet het eigenlijk neit. Seks is een nogal belangrijk element in een relatie, en enige compatibiliteit is dan ook wel aan te raden.
Ge kunt uit seks, tijdens seks, daar enorm veel emoties uit halen vind ik, meemaken, en om die dan niet zo intensief of op bepaalde manier mee te maken ...
Ik weet het niet.
misschien allemaal grote quatsch wat ik nu schrijf, zal zeker bij velen zo overkomen, maar toch is het zo *steekt tong uit*
nee, ik vind da ni... ik volg uw redenering. :wink:

B_Out
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door B_Out » 11 aug 2007 00:43

Hmja, waarom zou je relatie niet goed zitten als ge seks belangrijk vind of waarom zou je oppervlakkig zijn als jij echt wel graag anale seks wilt.

Als iemand iets niet leuk vind zou ik daar best wel mee kunnen leven, maar niet als die geen enkel moeite doet om het misschien te ontdekken of een manier te zoeken hoe men het wel leuk vind... denk ik dan. Iemand die gewoon zegt ik wil het niet en trek jij verder je plan, we doen het op mijn manier... wel daar zou het botsen denk ik. Botst het dan op de seks, nee op de manier waarop.

Anale seks is nog geen beleving van mij geweest en ik sta er ook niet voor te springen, maar mocht ik een ferm lief hebben die dat 'zoooo hottt' vind... tja dan zou ik wel ergens een middenweg zoeken.

Een relatie is inderdaad niet gebaseerd op seks, wel op geven en nemen liet ik me vertellen. En men mag dat laatste in't algemeen lezen ;)
[Outro_Spective]

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 11 aug 2007 13:41

pieter101010 schreef:ja is waar :) maar niemand zou me moeten verplichten, ik ben ervan overtuigd dat anale seks niet nodig is voor een goed seksleven. Het is zo overrated denkik.
Denk jij. Maar als je partner het daar niet mee eens is hebben jullie een serieus probleem. En hem dan verwijten dat hij de relatie op lust baseert (of hoe zei je het ook weer) zal daar zeker niet aan helpen.
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

Apomes
Senior user
Senior user

Bericht door Apomes » 11 aug 2007 18:38

Sid schreef:
pieter101010 schreef:ja is waar :) maar niemand zou me moeten verplichten, ik ben ervan overtuigd dat anale seks niet nodig is voor een goed seksleven. Het is zo overrated denkik.
Denk jij. Maar als je partner het daar niet mee eens is hebben jullie een serieus probleem. En hem dan verwijten dat hij de relatie op lust baseert (of hoe zei je het ook weer) zal daar zeker niet aan helpen.
Ik vind dat Sid vandaag al heel wat wijze dingen heeft gepost :love: ;)
Ik bevorder u bij deze officieel tot Held van Springbal!

pieter101010
Experienced user
Experienced user

Bericht door pieter101010 » 11 aug 2007 19:35

B_Out schreef:Hmja, waarom zou je relatie niet goed zitten als ge seks belangrijk vind of waarom zou je oppervlakkig zijn als jij echt wel graag anale seks wilt.

Als iemand iets niet leuk vind zou ik daar best wel mee kunnen leven, maar niet als die geen enkel moeite doet om het misschien te ontdekken of een manier te zoeken hoe men het wel leuk vind... denk ik dan. Iemand die gewoon zegt ik wil het niet en trek jij verder je plan, we doen het op mijn manier... wel daar zou het botsen denk ik. Botst het dan op de seks, nee op de manier waarop.

Anale seks is nog geen beleving van mij geweest en ik sta er ook niet voor te springen, maar mocht ik een ferm lief hebben die dat 'zoooo hottt' vind... tja dan zou ik wel ergens een middenweg zoeken.

Een relatie is inderdaad niet gebaseerd op seks, wel op geven en nemen liet ik me vertellen. En men mag dat laatste in't algemeen lezen ;)
ik kan me goed vinden in je post hoor, maar wat als anale seks je meer een nachtmerrie dan een droom lijkt? (om het wat overdreven te stellen) Waar is dan het nut je te laten overtuigen, ik denk dat je partner ook wel zal 'voelen' dat je dingen tegen je zin aan het doen bent en is het dan nog leuk voor hem?

maar soit, ik snap heel goed waarom de meesten vinden dat je niet zomaar kan zeggen "ik wil het niet" en je jezelf moet aanpassen aan je partner. Misschien was het wel gemakkelijker geweest als ik wél van anale seks hield... En wie weet... wie weet zal ik het ooit wél leuk vinden met iemand die ik voor 300 % kan vertrouwen, in mijn verbeelding lijkt het gewoon een nogal genante ervaring.

De_Lachende_Man
New user
New user

Bericht door De_Lachende_Man » 12 aug 2007 00:18

Mij interreseert anaal nie echt. Zowel actief als pasief nie. Heb het één keer pasief proberen te doen ma het lukte nie echt. Iets scheurde en het was jammer genoeg niet de condoom. Sindsdien hebben we het nie echt geprobeerd, want het is trouwens sinds kort toch uit. Ma moest mijn nieuw lief het echt willen zal ik het zeker nog is proberen. Als ik het dan nie leuk vind omdat het pijn doed ofzo kan hij het voortaan op zijn buik schrijven.

moon_man
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door moon_man » 12 aug 2007 10:29

Hmm, ik volg sommige hier wel die zeggen dat anaal niet altijd nodig is hoor!

Maar mocht ik een vriend hebben die daar niet voor open zou staan, dan zou ik het aan de ene kant ook wel beetje jammer vinden. Ik ben er nu zelf geen grote voorstander van, maar zo af en toe kan wel eens leuk zijn hoor.

En het pijn doen ja, ik denk dat je dat een beetje gewoon moet worden door het misschien regelmatig te doen!
Ik ben anders en gestoord.......

musicboykeuuh
New user
New user

Bericht door musicboykeuuh » 16 aug 2007 20:10

Hmm, daar ben ik het eignlijk wel mee eens hoor! Ik heb ook liever oraal, maar de meeste vriendjes die ik had vinden het wel leuk om anaal te doen. Dan laat ik het wel toe, want het is inderdaad zo dat ge samen tot een beslissing moet komen hé.. :) Nu met mijn nieuwe vriend hoop ik toch dat het wa meer oraal te doen is hoor! Want ik vind toch dat orale seks romantischer is!!

Kikkerkop

Bericht door Kikkerkop » 16 aug 2007 20:22

De_Lachende_Man schreef:Mij interreseert anaal nie echt. Zowel actief als pasief nie. Heb het één keer pasief proberen te doen ma het lukte nie echt. Iets scheurde en het was jammer genoeg niet de condoom.
:lol: :lol: :lol:

wa mij eventueel zou tegenhouden is het hygienische aspect.
Het is en blijft natuurlijk de endeldarm en elke keer zon darmspoeling zitte doen zou het nie echt waard zijn.

musicboykeuuh
New user
New user

Bericht door musicboykeuuh » 16 aug 2007 20:31

Kikkerkop schreef:
De_Lachende_Man schreef:Mij interreseert anaal nie echt. Zowel actief als pasief nie. Heb het één keer pasief proberen te doen ma het lukte nie echt. Iets scheurde en het was jammer genoeg niet de condoom.
:lol: :lol: :lol:

wa mij eventueel zou tegenhouden is het hygienische aspect.
Het is en blijft natuurlijk de endeldarm en elke keer zon darmspoeling zitte doen zou het nie echt waard zijn.
Das écht lollig gzegd :)
Anaal vind ik niet écht leuk, heb véél liever oraal zuh..

siegie
Forum addict
Forum addict

Bericht door siegie » 16 aug 2007 20:35

Wat een zinloze discussie. Seks is wat het voor jou en je sekspartner is. Heb je graag anaal, dan doe je het anaal. Heb je het niet graag anaal, dan doe je het niet anaal. Het ene betere seks vinden dan het andere, is totaal waanzinnig. Als de ene graag anaal heeft en de andere niet, dan moet je daarover een compromis proberen sluiten. Ben je nieuwsgierig naar anaal, dan probeer je het stapje voor stapje uit met iemand die je kan vertrouwen.

Als de ene echt radicaal tegen een bepaald aspect is van seksualiteit dat vour jou noodzakelijk is in de relatie, dan hebben jullie een probleem. Het meest logische zou zijn dit te outsourcen. Als je liever een gesloten relatie hebt, moet je afwegen hoeveel dit doorweegt. Aangezien seks nu eenmaal een intrinsiek gegeven uitmaakt van elke romantische relatie, denk ik niet dat je iemand mag veroordelen omdat hij bepaalde seksuele wensen heeft die onvervuld blijven en daarom niet door kan gaan met de relatie. Mensen die "liefde boven alles" uitkwelen, zouden zich toch ietsje rustiger moeten gedragen tot ze een langdurige relatie achter de rug hebben.
musicboykeuuh schreef:

Hmm, daar ben ik het eignlijk wel mee eens hoor! Ik heb ook liever oraal, maar de meeste vriendjes die ik had vinden het wel leuk om anaal te doen. Dan laat ik het wel toe, want het is inderdaad zo dat ge samen tot een beslissing moet komen hé.. :) Nu met mijn nieuwe vriend hoop ik toch dat het wa meer oraal te doen is hoor! Want ik vind toch dat orale seks romantischer is!!
Gewoon ja zeggen voor zijn wensen is hoe je samen tot een beslissing komt? How baas! En ik maar altijd een compromis zoeken :o De tijdverspilling!
Onderschrift lijkt slecht Nederlands.

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 16 aug 2007 20:37

Kikkerkop schreef: wa mij eventueel zou tegenhouden is het hygienische aspect.
hmm, dat valt eigenlijk echt wel goed mee hoor. in u moment van opperste geilheid zult ge daar niet echt teveel aan nadenken maar eerder geneigd zijn gewoon acteraf te douchen.

en dan nog, als bottom naar toilet is gegaan ofzo hebt ge daar normaal gezien geen last van hoor.
ok, ge moet niet daarna beginnen pijpen zonder eerst te wassen enzo, dat nu ook weer niet, maar het is niet icky ofzo, of er gaat niet blijven aanhangen

Gesloten