ik schaam me!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
gast....

ik schaam me!

Bericht door gast.... » 08 aug 2007 18:35

heey ik ben een meisje en al een eindje samen met mijn vriendin en we zouden graag verder gaan.
Zelf wil ik dat ook, ik voel me goed bij haar en zo en denk wel dat ik er klaar voor ben.
Alleen schaam ik me nogal over mijn uiterlijk :-?
Ik heb nogal kleine borsten en mijn binnenste schaamlippen komen er uit :oops:
ik hoorde wel dat dat bij veel meisjes zo het geval is maar toch schaam ik er me enorm over, ik vind het raar en weet niet wat de reactie van mijn vriendin zal zijn als we verder gaan en ze voelt dat of als we elkaar naakt zien en dat ziet :-?
Misschien vind ze dat wel lelijk
Ze weet dat ik het erg vind dat ik kleine borsten heb maar ze zegt dat ze dat helemaal niet erg vind dat ze me mooi vind zo
nuja daar kan ik nu nog mee leven maar met dat ander... pfff vind het zelf zooo lelijk :(
Khoop wat reacties te krijgen mss raar onderwerp maar pfff kben gewoon zooo onzeker:s

Lady Ignasia
Regular user
Regular user

...

Bericht door Lady Ignasia » 08 aug 2007 19:01

Kweet hoe je je voelt meisje, ik had het in het begin ook zeer moeilijk om mezelf bloot te geven aan mn vriendin, maar eens dat je de stap hebd gezet zal het wel beter gaan, zelfvertrouwen krijgen kost tijd maar als je er samen met je vriendin aan kan werken lukt het zeker wel, iedereen is uniek en eve mooi op zn eigen manier echt waar!x
nevermind my mistakes... I'm just dyslexic!

Dance like no-one is watching!
Where can you run to escape from yourself?

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 08 aug 2007 20:12

thing is, van u vriendje, of vriendin in u geval, in tegenstelling tot een one night stand ofzo, kunt ge veel hebben.

you don't care how they look.

blacktear
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door blacktear » 08 aug 2007 21:17

onzeker zijn, kweet hoe het is.
de eerste keer was ik ook echt enorm onzeker ( heb ook kleine borsten en nog paar dingetjes )
maar ik was niet alleen ! en dat lucht enorm op om dat te weten.
ze vertelde me achteraf dat ze zelf heel onzeker was over haar lichaam enzo, en dat ze dacht dat ik ze mss lelijk ging vinden ofzo
maar dat maakte ons echt niet uit!
een gouden tip : praten erover met je vriendin werkt echt, je moet je niet schamen als je een zeer goeie relatie hebt.
je houd van elkaar, en zo'n kleine dingen gaan dat niet in de weg staan.
eenmaal je allebij samen naakt bent,en in elkaars armen weet je dat de andere je ook mooi vindt , hoe je er ook uitziet :wink:
A genius can get from A to D , without passing
through B and C.
I need the B and C...

amitheas
New user
New user

Bericht door amitheas » 09 aug 2007 10:29

blacktear schreef:onzeker zijn, kweet hoe het is.
de eerste keer was ik ook echt enorm onzeker ( heb ook kleine borsten en nog paar dingetjes )
maar ik was niet alleen ! en dat lucht enorm op om dat te weten.
ze vertelde me achteraf dat ze zelf heel onzeker was over haar lichaam enzo, en dat ze dacht dat ik ze mss lelijk ging vinden ofzo
maar dat maakte ons echt niet uit!
een gouden tip : praten erover met je vriendin werkt echt, je moet je niet schamen als je een zeer goeie relatie hebt.
je houd van elkaar, en zo'n kleine dingen gaan dat niet in de weg staan.
eenmaal je allebij samen naakt bent,en in elkaars armen weet je dat de andere je ook mooi vindt , hoe je er ook uitziet :wink:
ik zou het zelfde zeggen :oops:

abcdefg

Bericht door abcdefg » 09 aug 2007 11:43

idem als de vorige posts.
Probeer ook nog wat meer van jezelf te houden (je niet meer te schamen) - dan gaat het houden van iemand anders des te mooier zijn :wink:

IORR
Regular user
Regular user

Bericht door IORR » 09 aug 2007 20:03

Het is heel normaal dat je je onzeker voelt denk ik hoor.
Maar niemand is perfect! Je vriendin zal hoogstwaarschijnlijk ook enkele delen van haar lichaam minder mooi vinden (wie heeft dat nu niet?)
Praten kan inderdaad echt opluchten!

Samen die angsten overwinnen zou ik zeggen meid!

l'aventurier

Bericht door l'aventurier » 14 aug 2007 08:18

Ik kan begrijpen dat je je onzeker voelt.
Een gouden tip blijft dan ook altijd: Blijven Praten met elkaar.
Good luck lucy !

Sothis
Experienced user
Experienced user

Bericht door Sothis » 14 aug 2007 10:56

Je hoeft je absoluut niet te schamen. Ieder lichaam heeft z'n minpunten. Het belangrijkste is dat jullie elkaar graag zien en als dat in orde is moet je je echt geen zorgen maken. Als je echt te onzeker bent kan ik je alleen aanraden (zoals de meeste voorgangers) om er gewoon over te spreken met je vriendin, zij zal ook onzeker zijn. Iedereen is dat...maar volg gewoon je hart en alles zal in orde komen.

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 14 aug 2007 11:07

En elk lichaam is nu eenmaal anders. Links is ook nooit hetzelfde als rechts...

Gesloten