hoe lang weet je dat je holebi bent

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
blacktear
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door blacktear » 09 aug 2007 20:58

begin het tweede middelbaar begon ik al door te hebben dat er iets niet klopte, en ben toen langzaamaan beginnen beseffen dat ik lesbisch ben
A genius can get from A to D , without passing
through B and C.
I need the B and C...

Sylviia

Bericht door Sylviia » 10 aug 2007 12:11

oreootje schreef:Nog niet geout :-?
Zo erg is dat niet, dat zal nog wel komen, alles op z'n tijd ;)

LiOtje
Regular user
Regular user

Bericht door LiOtje » 10 aug 2007 23:13

14, toen ik inzag dak meisjes aantrekkelijk vond. Maar ik was altijd al gefascineerd door lesbo's en wou er zelf een worden :P Maar echt volledig out benk nu na 3 jaar nog altijd niet... soms wel ambetant :-?
"L'essentiel est invisible pour les yeux. On ne voit bien qu'avec le coeur"- Antoin de Saint-Exupéry

VeganWesmo
New user
New user

Bericht door VeganWesmo » 19 aug 2007 22:17

Ik ben ook zo'n type dat altijd vanbinnen ergens wel geweten heeft homo te zijn...

Mijn eerste liefje ooit was dan ook een jongen, nogal logisch. Maar omdat ik woonde (en woon helaas) in'n homofoob, ziekelijk Christelijk gezin, heb'k mijzelf toch proberen te forceren op meisjes te vallen... Een hopeloze missie natuurlijk.

Op mijn 15e heb'k dan uiteindelijk helemaal geaccepteerd dat'k homo ben. Heb me tot nu toe enkel geout tov een paar vrienden (ga't natuurlijk niet aan m'n ouders hun neus hangen).

Mijn laatste relatie had'k dus met'n meisje toen'k 15 was... En ga in de toekomst dus enkel nog voor de kerels wellicht.

Nja, dat was mijn levensverhaal tot nu toe zo'n beetje. :-?

Gr. VeganWesmo

Me myself and I
New user
New user

Bericht door Me myself and I » 20 aug 2007 09:11

Ik ben er nu 17 en weet het vanaf mijn 13-14 jaar! En ben recent (een maand) echt begonnen aan mijn CO! jeeeeeeej

music is my drug_*
New user
New user

Bericht door music is my drug_* » 20 aug 2007 11:31

ben nu 15 jaar.. dit jaar naar 4e middelbaar.. en weet het ongeveer van in het tweede middelbaar...echt aanvaard pas einde het tweede middelbaar, begin derde... toen ook het eerste liefje gehad.. nu gelukkig samen met iemand en geout bij de mensen die het hoeven te weten (iedreen behalve mijn familie.. vraag van de ouders)..

TrashedBeauty

Bericht door TrashedBeauty » 20 aug 2007 15:20

Goh, sinds wanneer weet ik dat ik bi ben...

Denk ergens rond mijn 14e beginnen merken dat ik anders reageerde dan mijn toenmalige vriendenkring, op mijn 16e de eerste serieuze relatie met een meisje gehad, vrienden weten het, maar ouders en familie niet.

Ouders willen de subtiele hints maar niet snappen :-? en om blijven door te drammen zie ik ook niet zitten, aangezien ik al jaren een (not always) happy single ben.

(ter info, ik ben er nu 25)

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 21 aug 2007 20:02

nou sinds het begin van dit jaar dus rond 14-15 jarige leeftijd

Florre

Bericht door Florre » 21 aug 2007 20:05

Ik weet het al 2 jaar, maar de angsthaas in me heeft pas 2 maanden terug besloten het te laten weten aan mn ouders :roll:

Arclyde

Bericht door Arclyde » 21 aug 2007 20:42

Ik 'weet' het al van toen ik 7 of 8 jaar was, klinkt belachelijk vroeg..
Maar het is echt zo, enja voor de eerste keer verliefd geworden op een meisje toen ik in het 3de leerjaar zat ofzo. Ben het echt beginnen beseffen toen ik in het 2de middelbaar zat, nu ben ik 17, nog nooit zo zeker geweest en al out bij mn ouders en beste vrienden. :)

Mehaah
Regular user
Regular user

Bericht door Mehaah » 21 aug 2007 22:16

Ik ben er nu zo'n kleine 3 jaar mee bezig (ben nu 18 en een half) en ik weet zo ongeveer 2 jaar zeker dat ik niet-hetero ben en dat heb ik al volledig aanvaard, maar nog maar bij 5 mensen geout... Bi of lesbisch? ik ben er nog niet uit!

fade
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door fade » 21 aug 2007 22:26

Arclyde schreef:Ik 'weet' het al van toen ik 7 of 8 jaar was, klinkt belachelijk vroeg..
Maar het is echt zo, enja voor de eerste keer verliefd geworden op een meisje toen ik in het 3de leerjaar zat ofzo. Ben het echt beginnen beseffen toen ik in het 2de middelbaar zat, nu ben ik 17, nog nooit zo zeker geweest en al out bij mn ouders en beste vrienden. :)
ongeveer hetzelfde hier :wink:
Het gras groeit niet sneller door aan de sprietjes te trekken.

Artanis
Regular user
Regular user

Bericht door Artanis » 22 aug 2007 10:37

jee, ik ben precies een achterkomer :)

Ik was al 17 toen ik mij voor 't eerst *bewust* werd van gevoelens voor een meisje - ik was er voordien echt totààl niet mee bezig, noch met jongens, noch met meisjes. Gelukkig was mijn vlam bi en had ze 't door, dus ik kon er met haar goed over praten, maar 't heeft toch letterlijk jaren geduurd eer ik zeker was van mezelf. Bizar genoeg was het pas toen ik mijn eerste vriend had, dat ik m'n meisjesliefde heb aanvaard. Sinds ik ook een vriendin heb gehad, weet bijna iedereen uit mijn omgeving (muv de mama) ook dat ik bi ben - hoewel er nog altijd zijn die het als experimenteergedrag bestempelen :-? . Nu ja... dat maakt mijn rekening niet :).
Word ik vanmorgen wakker, ligt de wereld op de stoep!

Alix5

Bericht door Alix5 » 23 aug 2007 17:51

ben nu 19. Het bekende liedje; altijd al het gevoel gehad anders te zijn, maar mezelf in de andere richting proberen dwingen :roll:

Mijn omgeving had het eerder door dan ik, en ik werd er vaak mee geplaagd, wat mijn drang om normaal te zijn, nog vergrootte. Ik heb zo dikwijls geroepen dat ik het niet ben, dat ik nu niet meer van plan ben me te outen.

sommige vrouwen overweldigen me bij de eerste kennismaking. Ik probeerde dat zorgvuldig te verbergen, ook voor mezelf. Een relatie met een vrouw heb ik nooit overwogen, gewoon omdat ik normaal wilde zijn.
Twee dagen geleden had ik weer zo'n crush. En toen ik erachter kwam dat ook zij lesbisch is, wist ik het voor mezelf zeker, en nu leer ik het aanvaarden :wink:

anex

Bericht door anex » 23 aug 2007 22:37

The same here!

Ik weet het ongeveer van mijn 13de denk ik, alhoewel ik in het 3de studiejaar helemaal weg was van men juf!! Maar bewust dus van mijn 13de.
Ik ben out bij men ouders, beste vriend en vriendin.
Men psychologe haar werk! Dankzij haar ben ik toch al zover!
Nu de rest nog, stap voor stap komen we er wel zeker!
Er zijn trouwens te veel mooie vrouwen op deze wereld om in die kast te blijven zitten! ;)
-x-

roosej

Bericht door roosej » 23 aug 2007 22:44

ik ben pas beginnen twijfelen op mijn 17 en das precies wel laat als ik het hier zo lees...
sinds mijn 18 weet ik "het" ongeveer zeker (dat ik ook op meisjes val dus)

jiru
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door jiru » 26 aug 2007 13:47

ik weet het al een eindje, nuja ong op mn 16de was ik zeker, maar ontkende altijd, zoiets van liegen tegen jezelf, maar das lang verleden tijd :P

Vliegj
New user
New user

Bericht door Vliegj » 26 aug 2007 14:26

Kwas er eigenlijk veel te vroeg bij als je het zo kan zeggen ofja de meeste mensen hebben mij het zo gezegt.. ben dit jaar 16 geworden en ik weet het al van mij 12de mijn eerste middelbaar dus.. waar niemand mij eigenlijk serieus nam tot ze mij nu vandaag terug zien en vragen of ik nog altijd lesbisch ben waarop ik fier zeg "ja" Maar veel van mijn vrienden hebben het eigenlijk vrij goed op genomen..

petervgke
New user
New user

Bericht door petervgke » 27 aug 2007 15:53

Ik ben nu 14 en ik kreeg voor het eerst gevoelens voor een jongen toen ik 12 was en naar het eerste middelbaar. Maar heb het pas echt geaccepteerd toen ik 13 was.

Men ouders weten hier nog totaal niets van maar heb het wel een paar weken geleden het tegen een goede vriend gezegt en 2 goede vriendinnen..

Emilie
New user
New user

Bericht door Emilie » 29 aug 2007 14:39

ik ben 16 en ik weet het zeker toen ik zo een 13 , 14 jaar was en was al aan twijfelen van m'n twaalfde

Gesloten