Bah! Oraal!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Archie
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door Archie » 06 aug 2007 12:04

JoaBba schreef:as ge orale sex vuil vind (wat ik weet te waardere, want ik vind het ook niet zo aangenaam) dan zou ik toch eens kijken naar wat een grotere goorlappen in de wereld aanwezig zijn
[-]

nuja das wel heel extreem, ma iemand pijpen kan zijn voordelen hebben, nujah voordelen zijn het nie echt, ma iemand aftrekken vind ik dan even vuil
Man, gij wilt da ik spontane spauwneigingen krijg van die link zeker? :s

OT: oraal en al den truut vind ik eigenlijk ni zo vuil hoor. Natuurlijk niet met jan en alleman é :D
It's indy rock and roll for me!

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 06 aug 2007 12:42

Archie schreef: OT: oraal en al den truut vind ik eigenlijk ni zo vuil hoor. Natuurlijk niet met jan en alleman é :D
tenzij die al een week niet heeft gedoucht ofzo :-?

nobody like a smelly cock ^^

koksmuts

Bericht door koksmuts » 06 aug 2007 12:54

Prince Igor schreef:
Archie schreef: OT: oraal en al den truut vind ik eigenlijk ni zo vuil hoor. Natuurlijk niet met jan en alleman é :D
tenzij die al een week niet heeft gedoucht ofzo :-?

nobody like a smelly cock ^^
:kots:

àlles behalve dàt!

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 06 aug 2007 13:15

orale seks met een ongewassen loridon is niet echt mijn ding. Is dan zelfs zo erg dat de goesting de eerste weken over is.
Zelfs van de rest komt dan niks meer in huis en ga ik me dan meestal douchen en mijn tanden poetsen.
voor de rest vind ik dat nog allemaal wel plezant :)
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Kikkerkop

Bericht door Kikkerkop » 06 aug 2007 15:15

captain D schreef:orale seks met een ongewassen loridon is niet echt mijn ding. Is dan zelfs zo erg dat de goesting de eerste weken over is.
Zelfs van de rest komt dan niks meer in huis en ga ik me dan meestal douchen en mijn tanden poetsen.
dan late die eerst nen douche pakken he.

bij gaan ze ne nie moete proberen in mijn buurt te komen zonder da ze eerst gedoucht hebben ze.
anders ook nie maja

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 06 aug 2007 15:26

Kikkerkop schreef:
captain D schreef:orale seks met een ongewassen loridon is niet echt mijn ding. Is dan zelfs zo erg dat de goesting de eerste weken over is.
dan late die eerst nen douche pakken he.

bij gaan ze ne nie moete proberen in mijn buurt te komen zonder da ze eerst gedoucht hebben ze.
anders ook nie maja
ge begint er gewoon ni aan dan natuurlijk maar op die moment is mijn zin gewoon over. En ja dan stuur ik ze onder de douche maar ik eerst :D
alles is een raadsel
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 06 aug 2007 15:32

hier's een tip douche samen !

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 06 aug 2007 15:49

Prince Igor schreef:hier's een tip douche samen !

zoals ik ervoor al zei mijn goesting is dan over. Dus samen douchen gaat daar niet veel aan helpen (samen in de douche beginnen daarentegen gaat wel :D )
alles is een raadsel
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Blyss

Bericht door Blyss » 06 aug 2007 16:13

vraagske: als jullie oraal worden bevredigd, sturen jullie dan met je handen het hoofd van je partner?
ik deed dat vroeger nooit, maar heb gemerkt dat het "wel" doen veel geiler is.

koksmuts

Bericht door koksmuts » 06 aug 2007 16:51

Blyss schreef:vraagske: als jullie oraal worden bevredigd, sturen jullie dan met je handen het hoofd van je partner?
kweet da ni, iemand ervaring hiermee?

volgens mij het gevoel hebben van 'u over te laten' aan de andere, kan ook wel iets hebben, dus gewoon van uw partner zijn hoofd blijven. :)

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 06 aug 2007 17:30

Hmm, 'k vind dat een teken van dominantie... Zo 'sturen', ze zouden dat alleszins niet moeten proberen bij mij.

Ik wil gerust praten over hoe ze het liefst hebben, maar ze blijven met hun handen van mijn hoofd. Ik doenog altijd wat ik zelf wil!

PS: Captain D, ge moet dat vooraf voorstellen hé kieken ;)
Niet als ge al begonnen zijt en zo gemerkt hebt dat die niet echt proper is...

Als ge vaneerste keer hem meetrekt in douche kan dat ook fun zijn en proper ;)

koksmuts

Bericht door koksmuts » 06 aug 2007 17:36

douchen ok, maar op sommige momenten is die er niet.

oswald

Bericht door oswald » 06 aug 2007 18:08

koksmuts schreef:douchen ok, maar op sommige momenten is die er niet.
citroendoekjes dan ...

- orale seks: 200 gram graag, het mag iets meer zijn.

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 06 aug 2007 18:11

Blyss schreef:vraagske: als jullie oraal worden bevredigd, sturen jullie dan met je handen het hoofd van je partner?
Ik doe het wel, ik vind het gewoon leuk. Omgekeerd, mn vriend doet het ook als ik hem oraal bevredig. Dat vind ik dan weer iets minder leuk, maar ieder op zn beurt zeker? :)
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 06 aug 2007 19:37

Sid schreef:
Ik doe het wel, ik vind het gewoon leuk. Omgekeerd, mn vriend doet het ook als ik hem oraal bevredig. Dat vind ik dan weer iets minder leuk, maar ieder op zn beurt zeker? :)
hmm, ik doe dat niet echt, soms hou ik zo hoofd wel vast en ga ik door het haar enzo, maar echt sturen niet.

omgekeerd vind ik het totaal niet erg als dat bij mij gebeurd.
ik heb het eigenlijk wel graag :-)

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 06 aug 2007 20:38

Kikkerkop schreef: dan late die eerst nen douche pakken he.

anders ook nie maja
Ma als die niet echt vuil is vind ik douche niet noodzakelijk. De meeste mensen douchen toch al 1x per dag... En veel van die parfums verpesten het natuurlijke aroma :)
Maar op zo een dag gelijk gisteren waar iedereen baadt in het zweet, dan opteer ik toch ook voor de douche :lol:

Mateo
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Mateo » 06 aug 2007 20:42

oraal is lekker, nèh. En meer heb ik daar niet over te zeggen 8)

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 07 aug 2007 15:30

Chemistje schreef:
Kikkerkop schreef: dan late die eerst nen douche pakken he.

anders ook nie maja
Ma als die niet echt vuil is vind ik douche niet noodzakelijk. De meeste mensen douchen toch al 1x per dag... En veel van die parfums verpesten het natuurlijke aroma :)
Maar op zo een dag gelijk gisteren waar iedereen baadt in het zweet, dan opteer ik toch ook voor de douche :lol:
hoewel zo zweet seks (als het van de dag zelf is ) 8)

zo met het hoofd sturen kan al eens betuttelend overkomen maar je moet dat toch zien qua stemming. Als iemand het heel slecht doed kan je wel iemand sturen of het zelf even voordoen maar als ze hopeloos blijven zal sturen denk ik ni veel helpen
alles is een raadsel
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

petatje

Bericht door petatje » 10 aug 2007 09:25

Zelf vind ik net als Djamila dat orale seks echt het summum is van seks! Het krijgen is gewoon fantastisch,maar ook het geven vind ik niet echt erg. Maar het is inderdaad zo dat je niets moet doen dat je niet graag doet of hebt. Als je vriendin hier gelukkig mee is, is er niets mis é!
Zelf zou ik het wel moeilijk vinden om dan een relatie te blijven hebben, maar ja, dat ben ik é!

Atopos
Experienced user
Experienced user

Bericht door Atopos » 10 aug 2007 10:22

petatje schreef:Zelf vind ik net als Djamila dat orale seks echt het summum is van seks! Het krijgen is gewoon fantastisch,maar ook het geven vind ik niet echt erg. Maar het is inderdaad zo dat je niets moet doen dat je niet graag doet of hebt. Als je vriendin hier gelukkig mee is, is er niets mis é!
Zelf zou ik het wel moeilijk vinden om dan een relatie te blijven hebben, maar ja, dat ben ik é!
Man hier schrik ik even van! Jij zou niet bij de persoon blijven waar je zielsveel van houdt, gewoon omdat hij/zij je niet oraal wil bevredigen? Goh...

Gesloten