Bah! Oraal!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Atopos
Experienced user
Experienced user

Bericht door Atopos » 12 aug 2007 10:58

Eerlijk gezegd maakt het mij zo niet meer uit hoe jouw seksleven in elkaar zit, als jij er tevreden mee bent dan is het goed. Ikzelf denk er duidelijk anders over, maar meningen mogen nog altijd verschillen. Mss neemt seks in mijn relatie een kleinere plaats in dan in de jouwe, dat kan, daar ga ik niet over oordelen. Een ding heb ik wel geleerd uit de discussie en dat is dat seks voor de een duidelijk veel belangrijker is dan voor de ander.

Hanneke

Bericht door Hanneke » 12 aug 2007 11:47

Atopos schreef:Eerlijk gezegd maakt het mij zo niet meer uit hoe jouw seksleven in elkaar zit, als jij er tevreden mee bent dan is het goed. Ikzelf denk er duidelijk anders over, maar meningen mogen nog altijd verschillen. Mss neemt seks in mijn relatie een kleinere plaats in dan in de jouwe, dat kan, daar ga ik niet over oordelen. Een ding heb ik wel geleerd uit de discussie en dat is dat seks voor de een duidelijk veel belangrijker is dan voor de ander.
Zonder verder in te gaan op of ik al dan wel of niet mijn seksleven hierbij heb blootgegeven. Ik ben blij te lezen dat zolang je zelf tevreden bent met je seksleven het al goed is, ookal heeft die persoon een andere mening over seks dan jou.
Wat ik ook nog even wil zeggen (niet dat je anders hebt beweerd). Wanneer je seks belangrijker vind in je relatie dan je partner (dus de graad van belangrijkheid dat hij/zij er aan hecht), dat niet automatisch wil zeggen dat de liefde voor jou dus minder belangrijk is. Uiteindelijk zijn dat 2 fenomenen die perfect van elkaar te scheiden zijn. De liefde draait om het feit dat je respect hebt voor de grens en/of wens van de andere. Welke vorm je aan dat respect geeft (niets meer dan een mooie vriendschap, compromis KUNNEN sluiten, open relatie, ieder zijn eigen leven,..) maakt uiteindelijk niet zoveel uit, zolang het er maar is.

petatje

Bericht door petatje » 13 aug 2007 13:08

Heb ik even geluk dat m'n vriendin dit niet erg vindt é!!

Thanneke

Bericht door Thanneke » 13 aug 2007 13:21

Hanneke schreef:
Atopos schreef:Eerlijk gezegd maakt het mij zo niet meer uit hoe jouw seksleven in elkaar zit, als jij er tevreden mee bent dan is het goed. Ikzelf denk er duidelijk anders over, maar meningen mogen nog altijd verschillen. Mss neemt seks in mijn relatie een kleinere plaats in dan in de jouwe, dat kan, daar ga ik niet over oordelen. Een ding heb ik wel geleerd uit de discussie en dat is dat seks voor de een duidelijk veel belangrijker is dan voor de ander.
Zonder verder in te gaan op of ik al dan wel of niet mijn seksleven hierbij heb blootgegeven. Ik ben blij te lezen dat zolang je zelf tevreden bent met je seksleven het al goed is, ookal heeft die persoon een andere mening over seks dan jou.
Wat ik ook nog even wil zeggen (niet dat je anders hebt beweerd). Wanneer je seks belangrijker vind in je relatie dan je partner (dus de graad van belangrijkheid dat hij/zij er aan hecht), dat niet automatisch wil zeggen dat de liefde voor jou dus minder belangrijk is. Uiteindelijk zijn dat 2 fenomenen die perfect van elkaar te scheiden zijn. De liefde draait om het feit dat je respect hebt voor de grens en/of wens van de andere. Welke vorm je aan dat respect geeft (niets meer dan een mooie vriendschap, compromis KUNNEN sluiten, open relatie, ieder zijn eigen leven,..) maakt uiteindelijk niet zoveel uit, zolang het er maar is.
Ik volg Hanneke hierin

musicboykeuuh
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door musicboykeuuh » 16 aug 2007 20:25

Euhm.. Ik vrsta niet wat er mis is met orale seks?
Ik heb orale seks véél liever dan anale seks!! Mjah, van mij hangt dat altijd af van m'n vriend.. Phohjaa.. Elk zijn éign willetje zkr? :D

Wauter de Tuinkabouter
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Wauter de Tuinkabouter » 16 aug 2007 20:55

Orale seks is dikke fun, maar ik walg van cum - ik moet er van kokhalzen.

Een prachtcarrière als cumhoer gaat aan mij voorbij :(
Wie te paard radijzen plukt, geraakt al snel verongelukt.

musicboykeuuh
New user
New user

Bericht door musicboykeuuh » 16 aug 2007 20:57

Wauter de Tuinkabouter schreef:Orale seks is dikke fun, maar ik walg van cum - ik moet er van kokhalzen.

Gkunt het misschien houden bij blowjobkes :D

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 16 aug 2007 21:05

Wauter de Tuinkabouter schreef:Orale seks is dikke fun, maar ik walg van cum - ik moet er van kokhalzen.

it's not the same when it's somebody else's :wink:

Wauter de Tuinkabouter
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Wauter de Tuinkabouter » 16 aug 2007 21:10

Prince Igor schreef:

it's not the same when it's somebody else's :wink:
Gij weet echt niet beter eh :wink:
Wie te paard radijzen plukt, geraakt al snel verongelukt.

until_the_end
New user
New user

Bericht door until_the_end » 16 sep 2007 23:51

Hmm .. mense

Orale seks is toch gewoon zalig
U vriendje zo dicht bij jou .. I ike it ^^'

Het is toch zo lekker ^^ en terwijl kan je je vriendje naar ongekende hoogten brengen

Love it * Love it * Love it !

XjustmeX
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door XjustmeX » 01 nov 2007 23:29

ik vind dat wel fijn om te doen, maar als ze het bij mij doet, vind ik er niet zoveel aan. maar dat is voor iedereen verschillend, ik kan daar wel van genieten maar niet te lang want dan wordt ik gefrustreerd :roll: (ik ben een raar mens)
it's better to be hated for who you are, than be loved for who you aren't

Izabel

Bericht door Izabel » 03 nov 2007 20:59

Ik vind orale seks geweldig. Zowel om te geven als te krijgen. En wat veel vrouwen helemaal tot hoogtepunten brengt is oraal gecombineerd met handwerk :-). Heerlijk!

Dreamkeuh_v
Experienced user
Experienced user

Bericht door Dreamkeuh_v » 12 nov 2007 17:39

Kdenk dat het voor iedereen anders is...
de ene heeft het graag de andere dan weer totaal niet...
kdenk dat je samen met je partner een gulden middeweg kan zoeken en seks is fijn maar niet het belangrijkste in een relatie...
en jah orale seks... wrm niet ;)
The One Who Is Worth Your Tears Would Never Make You Cry...

Sonne
Experienced user
Experienced user

Re: Bah! Oraal!

Bericht door Sonne » 19 nov 2007 21:31

Elisa schreef:Om met de deur in huis te vallen: ik vind orale seks vies.
En dan niet alleen om zelf de daad te stellen bij iemand anders, maar vice versa al even erg.
Het hoort gewoon niet om met je mond aan genitaliën te zitten, zelfs niet als er iets tussen zit (condoom, beflapje e.d.).

Maar ik heb nu zo een beetje de indruk dat ik de enige persoon ter wereld ben die orale seks vies vind...
En dan al zeker de enige die geen beurtje wil krijgen.

Of vergis ik mij?
Ik zou het enkel doen als de persoon net in bad is geweest en ik zou het die persoon bij me laten doen als ik ook net in bad ben geweest. Kheb van deze dingen vroeger een beetje een degou opgelopen en om er echt van te genieten (want ik doe het wel graag) dan vind ik het beter dat we beiden net een badje hebben genomen.

Annesofie
Regular user
Regular user

Bericht door Annesofie » 21 nov 2007 21:07

Sonne schreef:dan vind ik het beter dat we beiden net een badje hebben genomen
akkoord
Entre ciel et terre

Kikkerkop

Bericht door Kikkerkop » 22 nov 2007 00:03

elisa schreef:Om met de deur in huis te vallen: ik vind orale seks vies.
En dan niet alleen om zelf de daad te stellen bij iemand anders, maar vice versa al even erg.
Het hoort gewoon niet om met je mond aan genitaliën te zitten, zelfs niet als er iets tussen zit (condoom, beflapje e.d.).

Maar ik heb nu zo een beetje de indruk dat ik de enige persoon ter wereld ben die orale seks vies vind...
En dan al zeker de enige die geen beurtje wil krijgen.

Of vergis ik mij?
Wa doede gij dan in feite en bed ?

Buiten wat aan elkaar vagina zitte vegen is er dan toch niet veel te beleven he ?

Natuurlijk bij oraal eerst den boel wassen he. Genen opgedroogde pis in mijn buurt.

Annesofie
Regular user
Regular user

Bericht door Annesofie » 22 nov 2007 00:10

Kikkerkop schreef:
Buiten wat aan elkaar vagina zitte vegen is er dan toch niet veel te beleven he ?
hahaha zo grof! :D
ik laat 't antwoord aan de topicstartster.
Entre ciel et terre

Sonne
Experienced user
Experienced user

Bericht door Sonne » 22 nov 2007 19:31

Kikkerkop schreef: Buiten wat aan elkaar vagina zitte vegen is er dan toch niet veel te beleven he ?
Hoe draait de verkoop van de Bratwursten? :lol:

Maar van die pis heb je wel wat gelijk :wink:

greeneggs7
Regular user
Regular user

Bericht door greeneggs7 » 23 nov 2007 04:04

ik hou van orale seks!
doen=> het gevoel van macht over een persoon, en gewoon lief zijn voor iemand
krijgen=> hmmm! :D Alles laten gaan, genieten, de controle totaal verliezen. I like velly velly much!

en dan effe aan al die mensen die zitten te zeveren (excuser le mot) over wassen enzo; het is toch nogal wiedes dat da veel leuker is als da allemaal proper is. Tenzij ge een of ander gestoord mens bent die kickt op stank. (omg!)

Aan de starter van deze topic: natuurlijk ben je niet abnormaal! ieder z'n eigen voorkeuren. En wat is normaal? Iedereen heeft wel iets waarin hij of zij niet overeenstemt met de meerderheid van de mensen. Dat is..... Normaal!
Beetje vreemd maar kort samengevat komt het dus neer op:
*abnormaal zijn is feitelijk heel normaal* 8)

kus van mij voor jullie allemaal

Lungile

Bericht door Lungile » 25 nov 2007 19:37

Ik heb gemerkt dat orale seks voor mij erg aangenaam is wanneer dit is met iemand in een standvastige, liefdevolle relatie. Voor mij is het geven en het krijgen van orale seks iets heel intiems. Het is de liefde bedrijven ...

Maar orale seks in een lossere relatie (maw: niet mijn "grote liefde"), is voor mij niet zo aangenaam. Ik merk dat het dan eerder hoofdzakelijk iets lichamelijks is en dat het gevoel van geven en krijgen bij mij soms een "jakkie-gevoel" oproept.

Dus, samengevat ...
Orale seks: Ja! In een standvastige, liefdevolle relatie.

Gesloten