Bah! Oraal!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Elisa

Bah! Oraal!

Bericht door Elisa » 27 jul 2007 18:53

Om met de deur in huis te vallen: ik vind orale seks vies.
En dan niet alleen om zelf de daad te stellen bij iemand anders, maar vice versa al even erg.
Het hoort gewoon niet om met je mond aan genitaliën te zitten, zelfs niet als er iets tussen zit (condoom, beflapje e.d.).

Maar ik heb nu zo een beetje de indruk dat ik de enige persoon ter wereld ben die orale seks vies vind...
En dan al zeker de enige die geen beurtje wil krijgen.

Of vergis ik mij?

lady_vampirella
Regular user
Regular user

Bericht door lady_vampirella » 27 jul 2007 18:58

Dat maakt ieder voor zich een beetje uit zeker?
De ene doet dat graag, de andere niet. De ene krijgt dat graag, de andere niet.

Als je dat niet graag doet en/of krijgt, dan hoeft dat ook niet. Je moet je gewoon goed voelen bij wat je doet.

Grtz.
“Look down at me and you see a fool;
look up at me and you see a god;
look straight at me and you see yourself” Charles Manson

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 27 jul 2007 19:01

een vriendin van mij wil ook totaal niet dat haar vriendje haar beft.

ik snap eigenlijk neit waarom, het is niet vies voor haar.
maar dat is enkel beffen dat ze vies vind.

nòg een andere vriendin van mij wil ook niets met beffen te maken hebben.

B_Out
Senior user
Senior user
Contacteer:

Re: Bah! Oraal!

Bericht door B_Out » 27 jul 2007 19:08

Elisa schreef:Het hoort gewoon niet om met je mond aan genitaliën te zitten,
Deze zin springt er voor mij een beetje uit... klinkt een beetje als een oude schooljuffrouw die met een regel een kindje berispt en spreekt naar mijn mening dan boekdelen (afgaand op het weinige dat ik hier lees)

Nu ben ik niet degen die zal roepen dat ge alles eens moet proberen en alles moet kunnen. Al denk ik wel dat het niet je wil is die 'tegen' orale seks is, maar je denken.

Persoonlijk zou ik dat denken breken zodat mijn willen beslist wat ik leuk vind....

Wat wazigzeker, maar seks moet iedereen maar op zijn manier ontdekken en beleven.
[Outro_Spective]

Hanneke

Bericht door Hanneke » 27 jul 2007 19:12

Mja ergens begrijp ik het wel. We worden er steeds op gewezen dat uitwerpselen vies zijn en er heerst toch nog wat taboe rond je privéplaatjes (al is dat dikwijls wel afhankelijk van je omgeving en opvoeding). Dus in dat opzicht is het mss niet zo raar dat je er zo over denkt.

Natuurlijk zijn er mensen die redeneren "Ja, maar als je elkaar graag ziet ben je toch niet vies van elkaar". Dat is dan maar zo. Jij hoeft je niet te forceren. En dat de andere dat begrijpt is ook een deel van "graag zien".

Ikzelf heb er geen problemen mee. En mss komt dat bij jou ook wel een keer, zo uit zichzelf. Zoiets moet soms gewoon groeien.

Elisa

Bericht door Elisa » 27 jul 2007 19:13

Het is niet zo dat ik tegen orale seks ben.
Ieder doet zijn ding maar.

Ik kan me gewoon zelf niet over dat gevoel heen zetten.
En ik heb het weldegelijk al vaak geprobeerd.
Nu ik het niet meer probeer, beleef ik meteen ook veel meer plezier aan seks :)

Hanneke

Bericht door Hanneke » 27 jul 2007 19:15

Zolang je partner daar begrip voor heeft is er toch totaal geen probleem :wink:

Elisa

Bericht door Elisa » 27 jul 2007 19:16

Hehe, ik voel me al veel normaler nu :)

B_Out
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door B_Out » 27 jul 2007 19:27

Elisa schreef:Hehe, ik voel me al veel normaler nu :)
Ik hoor het, het zat diep...
[Outro_Spective]

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 27 jul 2007 19:54

Hmmm, dat vind ik nu net het hoogtepunt van de seks :D Zowel met een man als met een vrouw.

Natuurlijk liefst het krijgen, maar het geven is ook plezant! Al wil ik wel geen super harige foef voor mij...

Pijpen daarentegen, 'k moet er van kokhalzen... Maar dat kan dan ook een lesbisch kantje zijn...

PS: Persoonlijk zou ik geen relatie kunnen hebben met iemand die niet van beffen houdt... Niet dat seks het belangrijkste is aan een relatie, maar het bevat toch een heel stuk!

Goeie seks bevordert uw relatie...
Slechte seks keldert uw relatie...

Nu, als gij iemand gevonden hebt die daar perfect gelukkig mee is... Dan wens ik jullie nog heel wat gelukkige befloze jaren toe!

J-La
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door J-La » 29 jul 2007 00:05

Djamila schreef:heel wat gelukkige befloze jaren
haha :roflmao:

niks van aantrekken, iedereen heeft zijn voorkeuren op seksueel vlak.. zolang je partner het daarmee eens is, zijn er geen problemen.. iedereen gelukkig idd!

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 29 jul 2007 01:20

Ziet ze lachen :D
J-La, ge hebt er weer uw leute in hé als ik zoiets zeg :D

Elisa, niet op letten. We hebben net bijna 3uur zitten chatten en beffen was één van de onderwerpen :lol: En nee 't was geen 3h over seksgerelateerde onderwerpen :D

'k hoop dat ge uw weg vindt en samen gelukkig wordt :wink:

Elisa

Bericht door Elisa » 29 jul 2007 15:14

Ik ben al lang al blij dat er meer reacties zijn die mij aansporen mijn eigen ding te doen, dan reacties die zeggen dat ik inderdaad abnormaal ben :wink:

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 29 jul 2007 15:27

Elisa schreef:Ik ben al lang al blij dat er meer reacties zijn die mij aansporen mijn eigen ding te doen, dan reacties die zeggen dat ik inderdaad abnormaal ben :wink:
Degene die beweren dat een ander abnormaal is zijn meestal zelf de raarste mensen ooit :wink:

Danika
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Danika » 29 jul 2007 16:04

Djamila schreef:
Elisa schreef:Ik ben al lang al blij dat er meer reacties zijn die mij aansporen mijn eigen ding te doen, dan reacties die zeggen dat ik inderdaad abnormaal ben :wink:
Degene die beweren dat een ander abnormaal is zijn meestal zelf de raarste mensen ooit :wink:
Uhu! En ook... Wat maakt het nu uit wat jij in jouw of andermans bed doet :P
Zolang je er zelf geen last van hebt vind ik niet dat je negatieve reacties moet posten :wink:
Iedereen heeft zo z'n voorkeuren :wink:

Dr.Feel
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Dr.Feel » 30 jul 2007 19:33

Oraal is geniaal. Nah.

driemboi

Bericht door driemboi » 04 aug 2007 00:27

Wat doet een mens als ie niet kan slapen: bloggen! Oraal is idd geniaal maar hier is een weetje! Als je met meer dan 6 mensen orale seks hebt gehad, dan is de kans op keelkanker 6x hoger! Waar blijven ze het halen! Je krijgt gwn van alles kanker, neem het gwn aan.

P4N-fanneke
Regular user
Regular user

Bericht door P4N-fanneke » 04 aug 2007 00:30

thog ja als ge al geen fun meer moogt hebben in het leven :P :lol:
I’m Mrs. Oh my God that Britney’s Shameless

You want a piece of me ( go BRITNEY)

koksmuts

Bericht door koksmuts » 04 aug 2007 15:16

driemboi schreef:Wat doet een mens als ie niet kan slapen: bloggen! Oraal is idd geniaal maar hier is een weetje! Als je met meer dan 6 mensen orale seks hebt gehad, dan is de kans op keelkanker 6x hoger! Waar blijven ze het halen! Je krijgt gwn van alles kanker, neem het gwn aan.
van bloggen krijgt ge ook kanker :mrgreen:

JoaBba

Bericht door JoaBba » 06 aug 2007 11:42

as ge orale sex vuil vind (wat ik weet te waardere, want ik vind het ook niet zo aangenaam) dan zou ik toch eens kijken naar wat een grotere goorlappen in de wereld aanwezig zijn
[link verwijderd - dergelijke expliciete dingen horen niet thuis op dit forum]

nuja das wel heel extreem, ma iemand pijpen kan zijn voordelen hebben, nujah voordelen zijn het nie echt, ma iemand aftrekken vind ik dan even vuil

Gesloten