Al Ooit verliefd geweest op iemand VEEL oudr of VEEL jonger?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
koksmuts

Bericht door koksmuts » 19 dec 2007 23:49

Chemistje schreef:
koksmuts schreef:ik val altijd op jonger. waarom toch?? :-?
Mja, join the club :-?
:hugs:, meestal moeilijk om daar een 'duurzame' relatie mee te beginnen, he? :-? hoe oud ben jij eigenlijk, Chemistje??

Joyceke
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Joyceke » 20 dec 2007 17:35

Ik ben 2keer verliefd geworden op meisjes die ouder dan me waren.
Mijn leerkracht waar ik 10jaar ouder dan mij is,ik heb het haar verteld en ze reageerde er redelijk goed op,maar na een tijdje begon ze me wel raar te kijken enzo,maarja,ik bleef van haar houden.Nu zie ik haar nog af en toe en dan lacht ze naar me.Dan voel ik weer die kriebels in mijn buik voor haar.
2de was ik verliefd geworden op mijn monitrice van Kamp. Ze is 5jaar ouder.Ik heb het maanden voor haar gezwegen ze wist wel dat ik gevoelens had voor een meisje van kamp maar ze wist niet dat die voor haar was.Na een paar maanden (2-3 maanden) heb ik haar verteld want het deed me veel te hard pijn.
Zij reageerde heel super goed,nu hebben ik nog altijd contact met haar en nog steeds doet ze normaal tegen me,ik hou toch zoveel van haar!! :oops:
Wou dat ze mijn meisje kon zijn,maar ze heeft al een vriend van een paar maanden,dus ik denk dat het nooit iets tussen ons zal worden

Grtjs
Joyce :D

Steffi
New user
New user

Bericht door Steffi » 20 dec 2007 22:46

Ik heb iemand nieuw leren kennen en in het begin kwamen we niet zo echt goed overeen. Ze is veel ouder dus ze heeft andere vriendinnnen. Maar naargelang dat we meer samen moesten trainen (we zijn allebei de nieuwelingen op de korfbal) begon het meer te klikken. Ik vind haar echt ontzettend knap, maar ze is 8jaar ouder! Ik raak haar bijna altijd aan, natuurlijk op normale manieren, zoals op haar schoot gaan zitten als er geen stoelen zijn, of haar handen verwarmen als ze koud hebben. Zo van die dingen.
Het probleem is natuurlijk dat het echt nooit wat zal worden tussen ons( zij is heel waarschijnlijk hetero en ik verkeer nu ook met iemand+ het feit dat ze zoveel ouder is)
Maar dat is juist de kant die mij ontzettend aantrekt. Iets wat niet kan en niet mag.
Ze vertrekt morgen op skiverlof en iedereen was zo aant zeveren da ze me ne goeie vent naar huis moet komen. En ik voelde wat jaloerse gevoelens. Ze gaat mij volgende week zondag alles vertellen wat er op skivakantie is gebeurd en ik hoop echt da ze niks 'verkeerds' heeft gedaan. Maar dat is natuurlijk ook fout, want moest het zo zijn zou ik blij voor haar moeten zijn. Ik ben niet echt verliefd op haar, maar ik hoop echt niet dat ik het ga worden, want dat gaat echt voor problemen zorgen!
Saffy - 'You took my face with your four hands and pushed it up against the window.'
Patsy - 'We should have pushed it through...'

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 21 dec 2007 17:51

koksmuts schreef:
Chemistje schreef:
koksmuts schreef:ik val altijd op jonger. waarom toch?? :-?
Mja, join the club :-?
:hugs:, meestal moeilijk om daar een 'duurzame' relatie mee te beginnen, he? :-? hoe oud ben jij eigenlijk, Chemistje??
mja ma ge hebt dan et voordeel dage ze nog wa kunt proberen heropvoeden :angelface: ik denk dat ik op jonger val omda die nog niet zo serieus zijn. der zit nog wa speelsheid in (allee in mij ook ma met 23 ben ik wel een uitzondering)
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

tjiep

Bericht door tjiep » 22 dec 2007 20:53

mss wel,hoewel mensen van 36 kunnen ook nog heel speels zijn :D
ben nu 20 en smoorverliefd op een vrouw van 36 droom er elke nacht van maar vrees dta daar bij zal blijven :(

liever anoniem

Bericht door liever anoniem » 23 dec 2007 02:16

je weet maar nooit.
20-32 werkt hier nog steeds, ook al heb ik jaren onbewust op haar gewacht.
maar niet wachten! zeker niet bewust! leef! en zie wat er op je afkomt.

tjiep

Bericht door tjiep » 24 dec 2007 20:14

je weet idd nooit maar aangezien ze een man en twee kinderen heeft vrees ik ervoor...
maar ik geniet idd vollop van het verliefd zijn en dromen maar probeer terwijl ook gewoon verdre te gaan met m'en leventje,soms lukt dit goed soms heel wat minder

ezel
Experienced user
Experienced user

Bericht door ezel » 25 dec 2007 12:57

Het is niet dat ik ooit al verliefd ben geweest op iemand die veel ouder is, maar ik moetv wel toegeven dat ik aangetrokken wordt door jongens die een paar jaar ouder zijn dan mij. Om een of andere reden word ik gewoon niet aangetrokken door jongens, jonger dan mij.
punt!

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 28 dec 2007 19:19

party*time schreef:ja da's waar, da's een groot verschil als de een nog naar school gaat en de ander al lang van de schoolbanken verdwenen is maar misschien is het ook da als ge die twee zou kennen, het ietske acceptabeler is eh?
Daar is volgens mij niet echt over nagedacht. Wat heeft het er in godsnaam mee te maken of iemand nog op school zit? Maakt dat er een ander mens van? En heb je er al ooit aan gedacht dat sommige mensen door omtandigheden nu eenmaal langer op de schoolbanken zitten dan hun 18de?
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

Chemistje
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Chemistje » 05 jan 2008 23:03

koksmuts schreef: Mja, join the club :-?
:hugs:, meestal moeilijk om daar een 'duurzame' relatie mee te beginnen, he? :-? hoe oud ben jij eigenlijk, Chemistje??[/quote]

Ik ben er sinds 21 december 33 geworden .
matti schreef:mja ma ge hebt dan et voordeel dage ze nog wa kunt proberen heropvoeden :angelface: ik denk dat ik op jonger val omda die nog niet zo serieus zijn. der zit nog wa speelsheid in (allee in mij ook ma met 23 ben ik wel een uitzondering)
Idd :D De speelsheid is zeker een factor, en het hoge snoezigheidsgehalte van sommigen... Maar over dat heropvoeden: ik krijg wel vaker van die vragen waardoor ik me dat wel eens afvraag ;-) Maar dat vind ik zelfs nog wel leuk.

party*time
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door party*time » 08 jan 2008 20:20

Sid schreef:
party*time schreef:ja da's waar, da's een groot verschil als de een nog naar school gaat en de ander al lang van de schoolbanken verdwenen is maar misschien is het ook da als ge die twee zou kennen, het ietske acceptabeler is eh?
Daar is volgens mij niet echt over nagedacht. Wat heeft het er in godsnaam mee te maken of iemand nog op school zit? Maakt dat er een ander mens van? En heb je er al ooit aan gedacht dat sommige mensen door omtandigheden nu eenmaal langer op de schoolbanken zitten dan hun 18de?
Sorry als ik het verkeerd voor heb, maar was dat een aanval?

Eerst en voorla: volgens mij is er wel over nagedacht. Ik had het niet op mensen die na hun 18de nog op schoolbanken zitten. :-? Sorry als jij je daardoor aangevallen voelde. Mijn excuses, maar daar had ik het helemaal niet op.

Ik zit zelf nog 'op de schoolbanken', ben verliefd op iemand die vijf jaar ouder is dan ikzelf (vijf jaar is totaal ni veel in mijn ogen maar als een veertienjarige is da ni al te evident :-? , geloof mij maar) :-? ) en daarover had ik dus.

Sorry als dit een beetje gemeen klinkt, maar denk de volgende keer aub een een tweede keer na voor ge in de aanval gaat en trek u conclusies ni al te vlug. Danku :-?
Are you tokking to me? Are you tokking to me?!

anoniemusje

Bericht door anoniemusje » 09 jan 2008 14:00

Onlangs gehoord dat een verre kennis (vriend van een vriend) blijkbaar een relatie heeft (als je het zo al kan noemen) met een 15 jarige, hijzelf is er 30 geloof ik. Ik kan dit toch niet anders categoriseren als pedofilie hoor.

Ouders van diene kleine hebben al gedreigd met politie blijkbaar.

party*time
Experienced user
Experienced user

Bericht door party*time » 09 jan 2008 18:22

Disco Trut schreef:Kijk toch eens een beetje naar de mensen zelf in plaats van naar hun geboortedatum, daaruit leer je veel meer. Dat is mijn enige punt.
Volledig mee eens! :D
Are you tokking to me? Are you tokking to me?!

Sporterke84
New user
New user

Bericht door Sporterke84 » 09 jan 2008 20:08

Momenteel ben ik 23. Toen ik 17 was heb ik ook iets meer dan een jaar een relatie gehad met iemand van 34. En geloof me, soms ligt het echt niet aan de leeftijd dat zulke relaties kunnen afspringen... Bij mij alleszins niet.
Ik heb nooit problemen gemaakt van haar leeftijd en zij niet van die van mij. Alle omstaanders hadden natuurlijk wel hun (meestal negatieve) mening hierover maar als koppel moet je nu eenmaal beter weten dan je al die dingen aan te trekken.
Ik vind het dan ook jammer dat je mensen gaat beoordelen of veroordelen omdat ze een relatie krijgen met iemand die veel ouder of jonger is. Dat kan echt klikken hoor soms!

Traumfrau
New user
New user

Bericht door Traumfrau » 09 jan 2008 20:32

8 jaar en een klets scheelden mijn ex en ik. Verder sluit ik me aan bij Disco Trut.
Tot u denkt: "tjah".

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 09 jan 2008 21:06

de idealist in mij denkt: If you're in love, who cares how old (s)he is or what other people think.

rationeel gezien: als het leeftijdsverschil echt heel groot is zit er natuurlijk altijd een tijdsgrens op OF zijt ge natuurlijk zeker dat ge het moeilijker zult hebben én dat beide partners mss in een ander stadium in het leven kunnen zitten en daarom andere zaken meemaken of nog moeten meemaken, en dat kan de relatie natuurlijk bemoeilijken.

maar ik ben er wel van overtuigd dat als de liefde echt is, maar niet enkel echt, maar dé liefde is van u leven, dan is dat overkombaar, of mss niet, but who made up the rule that the greatest loves last forever ?

The Drunken Monkey
New user
New user
Contacteer:

Bericht door The Drunken Monkey » 09 jan 2008 21:51

voor zover ik me kan herinneren ben ik nog niet verliefd geweest op iemand veel ouder dan mij? andersom dus al wel

toen ik 17 was was er een kerel van 32 die me anonieme berichtjes stuurde, na een tijd heb ik hem zover gekregen hem bekend te maken.het was wel een toffe kerel, hij zei me dat hij een serieuze relatie wou dat het niet rond seks draaide ofzo, ik vond ze alle 2 even eng... Gewoon puur voor het feit dat een serieuze relatie met iemand van 32 vlugger heel serieus kan worden en je dan uiteindelijk een groot deel van je jeugd kwijt bent... (ben heel gesteld op mijn jeugd ten volste kunnen beleven, heb 2 maand gezaagd omdat ik 18 ging worden)
Khad hem eerst gezegd dat we eens gewoon iets als vrienden kunnen gaan drinken, maar durfde hem niet onder ogen komen....

kleine anekdote: was eens een cocktail gaan drinken met een grote vriendenklik, die kerel belt me, ik kijk op mijn gsm en heb een verveelde reactie en stop mijn gsm terug weg. vrienden van mij vonden dat ik dat wel eens moest uitleggen aan hen, heb ik gedaan (zonder te zeggen dat ik homo ben) tot iemand me vroeg als een vreemde grap bedoeld:" Als je homo bent mag je dat ons altijd zeggen" waarop ik gewoon "ja" antwoorde...
En dankzij die "aanbidder" heb ik toen mijn grootste comig out gedaan....

was hij toch voor iets handig
You can't handle the truth !

Genner
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Genner » 10 jan 2008 21:04

Ik heb wel eens een crush gehad op een vrouw die bijna 40 is, maar ze zag er heel wat jonger uit en ik schrok behoorlijk van haar leeftijd xD Maar zelfs de 25 waarvoor ik haar hield zou te oud zijn voor mij als 16-jarige.
Verder ben ik nu een crush aan 't ontwikkelen op iemand van wie ik niet weet hoe oud ze is, ik weet wel dat ze echt te oud is, ergens in de dertig...

Wasneenplus
Regular user
Regular user

Bericht door Wasneenplus » 11 jan 2008 13:38

Wat is VEEL ouder of VEEL jonger?

Mijn vriend is 7 jaar jonger dan ik en sommigen zijn daar al geshokeerd over.

Ik ben doorgaans van mening dat leeftijd er niet echt toe doet... je moet je samen gelukkig voelen. Hoe cliché het ook klinkt. Ik weet nu wel dat ik persoonlijk niet rap op iemand verliefd zal worden die 42 is ofzo.

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 12 jan 2008 14:54

anoniemusje schreef:Onlangs gehoord dat een verre kennis (vriend van een vriend) blijkbaar een relatie heeft (als je het zo al kan noemen) met een 15 jarige, hijzelf is er 30 geloof ik. Ik kan dit toch niet anders categoriseren als pedofilie hoor.

Ouders van diene kleine hebben al gedreigd met politie blijkbaar.
Ik heb geen zin meer om voor de miljoenste keer de definitie van pedofilie te posten, maar aangezien ge blijkbaar volledig op de hoogte zijt van de details van die relatie zult ge het toch wel beter weten hopen.
15/30 is zo nogal Grieks vind ik ;) en komt nog vrij veel voor naar 't schijnt.
Ik heb eens een programma gezien over koppels met extreme relatieverschillen en er was daar een koppel van 22/72 ofzo. Misschien ligt het aan mij, maar dat vind ik perverser dan 15/30.
Wasneenplus schreef:Ik weet nu wel dat ik persoonlijk niet rap op iemand verliefd zal worden die 42 is ofzo.
Gelukkig zijn we niet allemaal gelijk hé :-)
Disco Trut schreef: Kijk toch eens een beetje naar de mensen zelf in plaats van naar hun geboortedatum, daaruit leer je veel meer. Dat is mijn enige punt.
Oef, gezond verstand is nog niet uitgeroeid :)

Ik begin heel de discussie nogal stom te vinden eigenlijk. Het is net hetzelfde als verdwaasde anti-homo's die zeggen dat alle homosexualiteit leidt tot verderf ---> sommige zijn wel verkrachters ja, maar de meeste gelukkig wel niet. Sommige zijn hyper-promiscue, anderen zijn dan weer hondstrouw... Dus zoals disco trut zei: 't wordt tijd dat er eens gekeken wordt naar de mensen in plaats van naar simpele etiketjes.

Gesloten