hij in jou of jij in hem?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Neuk jij of laat je je neuken?

ik ben top
17
11%
ik ben bottom
21
14%
ik doe alles: versatile
45
30%
anale seks? bah!
20
14%
ik ben maagd maar ik wou ook eens klikken
45
30%

Totaal aantal stemmen: 148

K_x
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door K_x » 01 aug 2007 18:33

Poppers, duur? Zelfs als je voortdurend snuift terwijl je bezig bent, lijkt me dat nog spotgoedkoop hoor.

Maar 't is niks voor mij. Nog nooit gebruikt tijdens seks, en 'k ben het ook niet meteen van plan. Als je dan toch per sé iets wil dat seks "enhanced" zijn er wel betere dingen dan poppers te vinden ;-)
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

JaN-PeNaAn™
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door JaN-PeNaAn™ » 01 aug 2007 19:43

Eerst en vooral...
Het is gewoonweg zalig om dit topic te lezen...
GO FORUM :rock:
dit weze het :offtopic: gedeelte!

ONTOPIC:

top bttm versa
ik ben versa, met een lichte neiging om meer top te zijn...
gelukkig is m'n ventje versa, met de neiging meer bttm te zijn...
komt dus perfect uit...

ik heb ook wel soms eens problemen om iemand te neuken, maar dat komt eerder door het formaat dan door iets anders... lol...

glijmiddel of niet?
ik en m'n vent gebruiken geen glijmiddel meer...
even rimmen volstaat al... ja, dat is dus training he mensen :ahem:

de discussie dominant/onderdanig...
ik vind niet dat je een bottem automatich als onderdanig kan bestempellen. de bottem kan zoals hij actief kan zijn ook dominant zijn... bind de top maar eens vast, en zie hoe de bottem soms reageerd best wel geil :P

Poppers:
Het is gewoonweg hilarisch hoe sommige mensen klagen over poppers...
Is er iemand van jullie die eigenlijk beseft dat je die voor je eraan begint moet laten verdampen in de kamer?
ok, ik durf ook al eens de fles nemen en er een snuif aan geven... geeft idd een kort zalig gevoel...
koppijn heb ik er in alle geval nog nooit van gehad (maar dat heb ik van alcool ook niet... en schijnt dat dat redelijk wonderbaarlijk is naar mijn verbruik)
poppers duur?
dat hangt er allemaal vanaf waar je ze koopt...
een fles poppers kost gemiddeld 9 euro, maar daar kom je, zelfs als je rechtstreeks aan de fles snuift, makkelijk een maand mee toe... bij normaal gebruik dus... daar heb je als ik aan de goedkoopste prijs reken 6 pinten mee... dan komen de poppers mij goedkoper uit dan het bier... want na 6 pinten ben ik lang nog ni zat :lol:
ik koop ze steeds bij poppershop... ok, veel goedkoper zijn ze daar ook niet, maar ik koop mijn poppers niet per stuk, maar inneens per doos! komt al een pak goedkoper uit,
en heb zo dan op tijd en stond eens een leuk cado...
(en ja ik verkoop ze ook door aan de inkoopprijs)
en zoals K_X zegt, er zijn betere dingen voor bij sex te gebruiken...
JaN-PeNaAn™
Afbeelding
Some things are better whit attitude!

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 02 aug 2007 00:22

ik ben maagd maar ik wou ook eens klikken (blij dat ik de enige niet was die da al aangeklikt heeft)

nu om de vraag hypothetisch te beantwoorden, ik denk dat ik voor bijde zou gaan. al hole zijn je relaties meer evenwaardig (niemand is echt de man of vrouw) dus lijkt het me logisch dat in bed ook alles evenwaardig verloopt
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 02 aug 2007 10:55

maar poppers zijn bij mij duur omdat ik die 1) niet kan bewaren zoals het hoort. (in de koelkast van mijn ouders :o ) 2) ik er altijd wel in slaag die om te stoten als ik die wil pakken en dan is 8 euro per keer echt wel duur na een tijd.
En ja ik kan ook wel wat verzetten maar om te ontspannen hoef ik me niet eerst lazarus te drinken (een fles wijn volstaat :D )
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 02 aug 2007 16:40

Een fles wijn? DAAR krijg je pas hoofdpijn van :P
Ik vind poppers op zich niet duur, maar ik vind er gewoon nix aan, dus in verhouding met het plezier dat ik eraan heb zijn ze wel degelijk duur :roll:
Nu ja, ik heb ze ook niet nodig, het lukt zo ook wel :lol:
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

JaN-PeNaAn™
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door JaN-PeNaAn™ » 02 aug 2007 21:48

captain D schreef:maar poppers zijn bij mij duur omdat ik die 1) niet kan bewaren zoals het hoort. (in de koelkast van mijn ouders :o ) 2) ik er altijd wel in slaag die om te stoten als ik die wil pakken en dan is 8 euro per keer echt wel duur na een tijd.
En ja ik kan ook wel wat verzetten maar om te ontspannen hoef ik me niet eerst lazarus te drinken (een fles wijn volstaat :D )
lol

die staan hier ook ni in de ijskast...
staan in de slaapkamer :lol:
JaN-PeNaAn™
Afbeelding

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 03 aug 2007 00:39

captain D schreef:als mensen u op msn erover aanspreken dan geef je teveel informatie :D
poppers is veel te duur. Werkt veel te kort en ge krijgt er koppijn van. (ter vergelijking met bier ) = veel goeiekoper werkt veel langer en ik krijg er geen koppijn van :D
Tststs, er staat een hele liter van in ons labo ;) (isoamylnitriet)

En van dat bier: ik kan u verzekeren dat ge er wel koppijn van krijgt als ge op een cantus genoeg ad fundums meedoet :rock:

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 03 aug 2007 13:19

Chemistje schreef:
captain D schreef:als mensen u op msn erover aanspreken dan geef je teveel informatie :D
poppers is veel te duur. Werkt veel te kort en ge krijgt er koppijn van. (ter vergelijking met bier ) = veel goeiekoper werkt veel langer en ik krijg er geen koppijn van :D

En van dat bier: ik kan u verzekeren dat ge er wel koppijn van krijgt als ge op een cantus genoeg ad fundums meedoet :rock:
tof labo daar :roll:
ik ben al wel eens een paar keer ziek geweest van alcohol maar heb nog nooit hoofdpijn gehad omdat ik teveel heb gedronken. Trouwens als je goeie wijn koopt krijg je zeker geen koppijn en ik vind het drinken van een fles wijn of wat bier net plezanter dan te liggen snuiven aan een fleske
alles is een raadsel
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

koksmuts

Bericht door koksmuts » 03 aug 2007 15:17

captain D schreef:
Chemistje schreef:

tof labo daar :roll:
ik ben al wel eens een paar keer ziek geweest van alcohol maar heb nog nooit hoofdpijn gehad omdat ik teveel heb gedronken. Trouwens als je goeie wijn koopt krijg je zeker geen koppijn en ik vind het drinken van een fles wijn of wat bier net plezanter dan te liggen snuiven aan een fleske
een aspirientje voor het slapengaan na een avondje wijn of bier, doet ook wonderen de morgen erop. :)

Apomes
Senior user
Senior user

Bericht door Apomes » 03 aug 2007 19:52

Ik had eens bij het sneuven van poppers per ongeluk te hard gesnoven waardoor ik de vloeistof in mijn neus had gekregen...da's pas KOPPIJN! Sindsdien nooit meer gedaan haha :)
Ik bevorder u bij deze officieel tot Held van Springbal!

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 04 aug 2007 21:39

captain D schreef: tof labo daar :roll:
Da's gewoon een solvent eh. Vroeger trouwens veel gebruikt om vinylplaten te ontvetten.
captain D schreef: Trouwens als je goeie wijn koopt krijg je zeker geen koppijn
Hangt ervan af wat "goed" is, maar doorgaans is het wel waar :) Ge zijt vooral slecht van rommel als jenever en cocktails.
captain D schreef: en ik vind het drinken van een fles wijn of wat bier net plezanter dan te liggen snuiven aan een fleske
Idem

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 05 aug 2007 15:35

koksmuts schreef:
een aspirientje voor het slapengaan na een avondje wijn of bier, doet ook wonderen de morgen erop. :)

dan overbelast ge uwe lever nog eens. No thanks. Als je echt denkt dat je je niet goed gaat voelen kan je best gewoon stoppen met drinken en water drinken.
Als je je mottig voelt helpt het om een been op de grond te zetten zodat de kamer wat minder draait. En nog een laatste tip wees nooit overdreven dronken op een schip want ge gaat dat niet plezant vinden :oops:
apomes schreef:Ik had eens bij het sneuven van poppers per ongeluk te hard gesnoven waardoor ik de vloeistof in mijn neus had gekregen...da's pas KOPPIJN! Sindsdien nooit meer gedaan haha
auch! doet dat dan niet pijn in uw neus? En riekt ge dan niet voor de rest van de week poppers :-? :)
alles is een raadsel
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

JaN-PeNaAn™
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door JaN-PeNaAn™ » 05 aug 2007 18:46

ff compleet :offtopic:
maar dit is echt wel het zaligste topic in jaren... :rock:

poppers in de neus krijgen, is idd ni leuk...
daarom wederom zet het flesje open en laat het verdampen... (ventilator kan helpen de geur te verspreiden)

en als je die poppers in de neus al vervelend vind,
ik heb ze ooit eens in de mond gehad...
das pas kl**e
JaN-PeNaAn™
Afbeelding

oswald

Bericht door oswald » 05 aug 2007 18:52

mijn antwoord op de vraag: ik denk beide... . denk ik.

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 06 aug 2007 12:39

JaN-PeNaAn™ schreef:ff compleet :offtopic:
maar dit is echt wel het zaligste topic in jaren... :rock:

poppers in de neus krijgen, is idd ni leuk...
daarom wederom zet het flesje open en laat het verdampen... (ventilator kan helpen de geur te verspreiden)

en als je die poppers in de neus al vervelend vind,
ik heb ze ooit eens in de mond gehad...
das pas kl**e
poppers in uw mond :o das toch kei gevaarlijk. Maar als ge poppers laat verstuiven zo via een ventilator dan heb je toch niet hetzelfde effect. En anders heb je dan niet de kans dat als uw vader dan op uw kamer komt die opeens iets merkt :lol:
alles is een raadsel
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 06 aug 2007 12:43

Ik mag hopen dat het per ongeluk was, die poppers in je mond... Je dacht toch niet dat het zo hoorde? :roll:
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

JaN-PeNaAn™
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door JaN-PeNaAn™ » 07 aug 2007 20:37

was in het begin...
en terwijl we bezig waren, zonder stoppen flesje nemen, etc...
was dus gemorst...
direct mond paar keer gespoeld, en paar glazen melk gedronken...

nja, als ge het verdampt, dan is de geur ni zo intens ze...
en het effect is ni zo zwaar, maar langer...
JaN-PeNaAn™
Afbeelding

Wauter de Tuinkabouter
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Wauter de Tuinkabouter » 08 aug 2007 12:02

Wendbaar natuurlijk.
Spoiler! :
Maar stiekem ben ik een getalenteerd bottomhoer
Spoiler! :
:angelface2:
Wie te paard radijzen plukt, geraakt al snel verongelukt.

Blyss

Bericht door Blyss » 08 aug 2007 14:57

ik in hem ( in man 1) en hij ( man 2) in mij tijdens een triootje, dat lijkt me wel geil.

quickie
Senior user
Senior user

Bericht door quickie » 08 aug 2007 16:10

Ik ben bottom. Enfin, van tijd tot tijd vind ik het ook wel eens leuk om top te zijn... Maar het fijnste vind ik toch vooral geneukt worden. I just love taking it up the ass. 8) :lol: Al dan niet met poppers. :wink:

@ Blyss: zo'n triootje is inderdaad lekker, maar soms is het moeilijk om zo met drie het juiste "neukritme" te vinden. Maar eens je het gevonden hebt, is het supergeil. Vooral als je the guy in the middle bent. 8)

Gesloten