hij in jou of jij in hem?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Neuk jij of laat je je neuken?

ik ben top
17
11%
ik ben bottom
21
14%
ik doe alles: versatile
45
30%
anale seks? bah!
20
14%
ik ben maagd maar ik wou ook eens klikken
45
30%

Totaal aantal stemmen: 148

alpha

Bericht door alpha » 28 jul 2007 16:07

aardbeitje schreef:
alpha schreef:vraagje van de lesbo 8)

van wat hangt de voorkeur af?
heeft dat te maken met hoe dominant/onderdanig je bent of heeft dat eerder te maken met het gevoel zelf?

ja, we willen het echt weten :angelface2:
top=geven
dus diegene bij de meisjes die 'pussy eat'

bottom=ontvangen
diegene wiens 'pussy ge-eat' wordt

don't ask, blame my gay friends ^^
:roflmao:
in lesbo-taal wordt 't allemaal duidelijk :wink:
maar ik weet niet of 't helemaal te vergelijken is want bij jongens wordt degene die geeft toch intussen ook gestimuleerd?

enfin ja het zal me worst wezen :lol:

Chemistje
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Chemistje » 28 jul 2007 16:32

alpha schreef: maar ik weet niet of 't helemaal te vergelijken is want bij jongens wordt degene die geeft toch intussen ook gestimuleerd?

enfin ja het zal me worst wezen :lol:
Yep, zoals bij hetero-seks een beetje, alleen worden de vrouwelijke geslachtsorganen vervangen door anus, rectum, heiligenbeen en prostaat. Uniek!

Faramir
Forum addict
Forum addict

Bericht door Faramir » 28 jul 2007 17:27

alpha schreef:heeft dat te maken met hoe dominant/onderdanig je bent of heeft dat eerder te maken met het gevoel zelf?
Ook wel een interessante vraag, vinnik. Het traditionele (en toch wel wat stereotiepe en achterhaalde) beeld is dat de bottom onderdanig is, en de top dominant.
Maar... klopt dit wel? Misschien interessant om ook te posten of je dit al dan niet anders aanvoelt.

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 28 jul 2007 17:30

Faramir schreef:
alpha schreef:heeft dat te maken met hoe dominant/onderdanig je bent of heeft dat eerder te maken met het gevoel zelf?
Ook wel een interessante vraag, vinnik. Het traditionele (en toch wel wat stereotiepe en achterhaalde) beeld is dat de bottom onderdanig is, en de top dominant.
Maar... klopt dit wel? Misschien interessant om ook te posten of je dit al dan niet anders aanvoelt.
Ojee, zelfs bij hetero's is da nie altijd zo :lol:

Dax
I have no life
I have no life

Bericht door Dax » 28 jul 2007 17:40

Faramir schreef:
Cliché :-) Volgens mij heeft het alles te maken met lichamelijk genot en niets met die andere crap.

Net zoals het verkeerd is bottom = passief en top = actief te koppelen... Er zijn heus standjes waarin de bottom niets moet doen en het zweten is voor de bottom :P

Het geven en nemen klopt volgens mij ook niet echt. Het is een connectie, geen transactie. Ok als je echt tot het uiterste gaat, dan "geeft" de top iets, maar het was waarschijnlijk niet in die zin bedoeld ;)
On ne voit bien qu'avec le Coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux!

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 28 jul 2007 17:54

Faramir schreef:
Goh, toch niet noodzakelijk hoor. Zoals reeds gezegd, een bottom kan ook best de "actieve" partner zijn, 't hangt gewoon maar van het standje af. Daarenboven, los van standjes, heb 'k niet de indruk dat bottom/top-zijn noodzakelijk te maken heeft met onderdanig/dominant. Ik heb in ieder geval niet de indruk dat ik mijn lief aan 't domineren ben wanneer 'k hem neuk. :D

Maar ik denk wel dat dat voor sommige mensen wél zo is - 'k kan me best voorstellen dat iemand die zichzelf als submissive ziet, zich eerder laat neuken. Of eerder mensen pijpt ipv zelf gepijpt te worden, for that matter.

Maar da's geen wederkerige relatie: submissive/onderdanig koppel ik eerder aan bottom, maar bottom koppel ik niet aan onderdanig. Of om het in een wiskundige vergelijking te gieten: A (onderdanig) => B (bottom), maar niet B => A. :-)
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

aardbeitje

Bericht door aardbeitje » 28 jul 2007 21:16

Dax schreef:
Faramir schreef:
Cliché :-) Volgens mij heeft het alles te maken met lichamelijk genot en niets met die andere crap.

Net zoals het verkeerd is bottom = passief en top = actief te koppelen... Er zijn heus standjes waarin de bottom niets moet doen en het zweten is voor de bottom :P

Het geven en nemen klopt volgens mij ook niet echt. Het is een connectie, geen transactie. Ok als je echt tot het uiterste gaat, dan "geeft" de top iets, maar het was waarschijnlijk niet in die zin bedoeld ;)
klopt die zin :P ?? anyways, zo heb ik het gehoord hé, not talking from experience.. en nu stop ik met posten in deze topic want ik ben lesbo en die zijn verondersteld hiervan niets te weten :D

roosej

Bericht door roosej » 29 jul 2007 02:28

aardbeitje schreef:als ik homo was zou ik top zijn maar ik ben het niet dus waarom post ik in dit topic?? :P
moh, no sugarpie, I would be top! (nog een geluk dat we vrouwen zijn :wink: ).

in de veronderstelling dat ik mannelijk én homo én voor anaal zou zijn (jaja), zou ik voor afwisseling gaan denk ik, alhoewel, iemand in u poep voelen lijkt me raar eig :P, toch maar top dan :P

misschien heeft het wel met dominantie te maken voor een stuk, maar kvraag me ook af, altijd hetzelfde, wordt ge dat niet beu dan? altijd top of altijd bottom? :P

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 29 jul 2007 11:38

Ik doe alles. Enfin, toch waar het hierover gaat :wink:
En ik ben het ook niet eens met het idee dat je als bottom de onderdanige bent. Voor mezelf gaat dat toch alvast niet op. En gelukkig ook niet voor de jongens die mijn bed zijn gepasseerd. Een beetje input en actie langs beide kanten alstublieft! 8)

Oh ja, ik vind de polloptie "ik ben maagd maar wou ook eens klikken" overigens gewéldig :roflmao:

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 29 jul 2007 18:04

roosej schreef: in de veronderstelling dat ik mannelijk én homo én voor anaal zou zijn (jaja), zou ik voor afwisseling gaan denk ik, alhoewel, iemand in u poep voelen lijkt me raar eig :P, toch maar top dan :P

misschien heeft het wel met dominantie te maken voor een stuk, maar kvraag me ook af, altijd hetzelfde, wordt ge dat niet beu dan? altijd top of altijd bottom? :P
Wel, bij mannen zit er "in de poep" een ding genaamd "prostaat". Ook wel de mannelijke g-plek genoemd. Vandaar dat het (oa) zo leuk kan zijn :-)

En tja, ik hou wel wat van afwisseling, maar ik denk niet dat het saai wordt om altijd dezelfde rol te hebben als dat de rol is die je het beste ligt.
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 30 jul 2007 16:12

Sid schreef:
captain D schreef:zo'n poll is wel misleidend want ik ben vooral top maar heel af en toe (als ik dronken ben want anders lukt dat niet) ben ik wel eens bottem.
Sorry, maar ik vraag me toch af... In welke zin lukt dat anders niet?

Voor mezelf: vooral top, soms bottom. Als ik in een bijzondere stemming ben :)

dan doet dat teveel pijn omdat ik me niet genoeg ontspan. Met voldoende alcohol ben je eenmaal net iets ontspannender en gaat dat wel vlot
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 30 jul 2007 16:41

Dan vraag ik me af of het wel 'vochtig' genoeg is, om het mooi te verwoorden :D

Bij vrouwen is dat ook zo... Doet het pijn bij penetratie dan is het voor 70% te wijten aan 'te droog' :lol:

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 30 jul 2007 16:53

Djamila schreef:Dan vraag ik me af of het wel 'vochtig' genoeg is, om het mooi te verwoorden :D

Bij vrouwen is dat ook zo... Doet het pijn bij penetratie dan is het voor 70% te wijten aan 'te droog' :lol:

ik gebruik altijd glijmiddel en meer dan voldoende. Ligt echt aan het ontspannen. tenslotte is die spier gemaakt om dingens tegen te houden nie om daar iets naar binnen te steken
alles is een raadsel
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 30 jul 2007 17:11

Ontspan u dan :D

Ge gaat niet zwanger worden zu :lol: En meer seksen, dan wordt dat wat losser 8)

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 30 jul 2007 17:24

Djamila schreef:Ontspan u dan :D

Ge gaat niet zwanger worden zu :lol: En meer seksen, dan wordt dat wat losser 8)
zo simpel is da ni dat ontspannen maar nu ik weet dak ni zwanger ervan geraak zal dat wel lukken de volgende keer :lol:
en probeer al genoeg
alles is een raadsel
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 30 jul 2007 18:11

captain D schreef:
Sid schreef:
captain D schreef:zo'n poll is wel misleidend want ik ben vooral top maar heel af en toe (als ik dronken ben want anders lukt dat niet) ben ik wel eens bottem.
Sorry, maar ik vraag me toch af... In welke zin lukt dat anders niet?

Voor mezelf: vooral top, soms bottom. Als ik in een bijzondere stemming ben :)

dan doet dat teveel pijn omdat ik me niet genoeg ontspan. Met voldoende alcohol ben je eenmaal net iets ontspannender en gaat dat wel vlot
Ja, op die manier... :) Poppers kunnen ook helpen, maar wel oppassen daarmee :wink:
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 30 jul 2007 18:18

Sid schreef: Ja, op die manier... :) Poppers kunnen ook helpen, maar wel oppassen daarmee :wink:
owkee ben dus echt teveel informatie aan het geven. Soms gebruik ik poppers maar da is toch direct uitgewerkt en krijg daar koppijn van. En vreemd genoeg van alcohol ni 8)
alles is een raadsel
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 30 jul 2007 20:28

captain D schreef:
Sid schreef: Ja, op die manier... :) Poppers kunnen ook helpen, maar wel oppassen daarmee :wink:
owkee ben dus echt teveel informatie aan het geven. Soms gebruik ik poppers maar da is toch direct uitgewerkt en krijg daar koppijn van. En vreemd genoeg van alcohol ni 8)
Informatie kan je nooit te veel hebben :wink:
Anyway, poppers vind ik nu ook niet echt geweldig... Je krijgt er idd hoofdpijn van, en ik vind het nog een vervelend gevoel ook :roll:

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 01 aug 2007 12:54

als mensen u op msn erover aanspreken dan geef je teveel informatie :D
poppers is veel te duur. Werkt veel te kort en ge krijgt er koppijn van. (ter vergelijking met bier ) = veel goeiekoper werkt veel langer en ik krijg er geen koppijn van :D
alles is een raadsel
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 01 aug 2007 18:31

captain D schreef:als mensen u op msn erover aanspreken dan geef je teveel informatie :D
poppers is veel te duur. Werkt veel te kort en ge krijgt er koppijn van. (ter vergelijking met bier ) = veel goeiekoper werkt veel langer en ik krijg er geen koppijn van :D
Mss zegt dat iets over de mensen in je lijst, en niet over de informatie op zich :wink:

Gesloten