Orgasme

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gast

Orgasme

Bericht door Gast » 26 jul 2007 19:04

Wat is jullie reactie bij een orgasme?

Persoonlijk gaat mijn hele lijf ervan schokken. 't heeft best iets spastisch... is dit abnormaal??? :oops:

Blyss

Bericht door Blyss » 26 jul 2007 19:29

een goed orgasme, dat is hemels alsof je kunt vliegen en de hele wereld aankan.

bij een slecht orgasme, dat meestal volgt op slechte seks, ben je blij dat je ervan af bent.

Gast

Bericht door Gast » 27 jul 2007 22:23

Effe anoniem, anders vind ik het toch een beetje too much information.

Als ik klaarkom, draai ik altijd mijn hoofd opzij naar links. Heel gek eigenlijk, maar als ik dat tegenhoudt, voelt het niet even lekker. Voor de rest ook wel kleine schokjes. Dat lijkt me wel normaal.

Chemistje
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Chemistje » 28 jul 2007 16:33

Anoniem schreef:Effe anoniem, anders vind ik het toch een beetje too much information.

Als ik klaarkom, draai ik altijd mijn hoofd opzij naar links. Heel gek eigenlijk, maar als ik dat tegenhoudt, voelt het niet even lekker. Voor de rest ook wel kleine schokjes. Dat lijkt me wel normaal.
Ieder heeft zo zijn eigen reactie op een orgasme, me dunkt :)

J-La
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door J-La » 29 jul 2007 00:13

het sexwoordenboek heeft een antwoord op al je vragen: http://www.sexwoordenboek.nl/orgasme.html :wink:
Als je erg opgewonden bent, kun je een orgasme krijgen (‘klaarkomen’). Je hebt dan een paar seconden lang een lekker gevoel in je genitaliën doordat je bekkenbodemspieren zich een aantal keren ritmisch samentrekken. Ook kan je lichaam schokken.
volstrekt normaal dus.. ik zou me eerder zorgen maken als je niet beweegt bij het klaarkomen 8)

Danika
Regular user
Regular user

Bericht door Danika » 29 jul 2007 10:19

J-La schreef:volstrekt normaal dus.. ik zou me eerder zorgen maken als je niet beweegt bij het klaarkomen 8)
Fuck, ik beweeg niet :wink:
Alleen m'n hoofd naar rechts in dit geval :P
Gohja, iedereen zijn ding eh :wink:

silencev
New user
New user

movement

Bericht door silencev » 06 aug 2007 22:57

jah ik begin te beven dan en kan een echte luide lach niet inhouden bij m'n lieveke en ik bijt in de lakens omdat ik echt nie meer kan ervan ik moet gewoon lachen zo luid als ik maar kan ik zou me echt in alle bochten wringen als ze zo over m'n klitje wrijft tot ik kom. soms is het wel wat vervelend. anders als ik boven op haar zit (strap on) dan neem ik haar handen vast en dan ga ik heel hard op en neer dan zie je ook dat ik kom en ga ik zweten en hoor je me hijgen. dat is mss :offtopic: maar hier kan ik open zijn he

aardbeitje

Re: movement

Bericht door aardbeitje » 06 aug 2007 23:23

silencev schreef:jah ik begin te beven dan en kan een echte luide lach niet inhouden bij m'n lieveke en ik bijt in de lakens omdat ik echt nie meer kan ervan ik moet gewoon lachen zo luid als ik maar kan ik zou me echt in alle bochten wringen als ze zo over m'n klitje wrijft tot ik kom. soms is het wel wat vervelend. anders als ik boven op haar zit (strap on) dan neem ik haar handen vast en dan ga ik heel hard op en neer dan zie je ook dat ik kom en ga ik zweten en hoor je me hijgen. dat is mss :offtopic: maar hier kan ik open zijn he
waw the details enal :lol:

Atopos
Experienced user
Experienced user

Bericht door Atopos » 07 aug 2007 12:54

Ik dacht net hetzelfde...Ik dacht even ow, in welk topic zitten we nu? "Opvrijen doe je zo"? :lol:

Els1985

Bericht door Els1985 » 07 aug 2007 13:56

Atopos schreef:Ik dacht net hetzelfde...Ik dacht even ow, in welk topic zitten we nu? "Opvrijen doe je zo"? :lol:
lolz ² !

musicboykeuuh
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door musicboykeuuh » 16 aug 2007 20:46

Blyss schreef:een goed orgasme, dat is hemels alsof je kunt vliegen en de hele wereld aankan.

bij een slecht orgasme, dat meestal volgt op slechte seks, ben je blij dat je ervan af bent.
Hélemaal mee eens..

petatje

Bericht door petatje » 17 aug 2007 10:52

Ik heb dan blijkbaar nog nooit een slecht orgasme gehad.

Ik span mijn spieren volledig op, mijn benen zijn dan ook meestal volledig gestrekt en ja meestal kan ik het niet in volstrekte stilte. Hoe ik er voor de rest dan uitzie, moet je aan mijn vriendin vragen.

Soms weet ik echt met mezelf geen blijf en lig ik echt te kronkelen over het bed.
Hou er in ieder geval wel van!

silencev
New user
New user

Bericht door silencev » 19 aug 2007 19:52

petatje schreef:Ik heb dan blijkbaar nog nooit een slecht orgasme gehad.

Ik span mijn spieren volledig op, mijn benen zijn dan ook meestal volledig gestrekt en ja meestal kan ik het niet in volstrekte stilte. Hoe ik er voor de rest dan uitzie, moet je aan mijn vriendin vragen.

Soms weet ik echt met mezelf geen blijf en lig ik echt te kronkelen over het bed.
amaai klinkt heavy! ik geraak meestal niet tot een orgasme mijn liefke wel en dat vind ik wel vervelend ze doet het goed nogtans hoor ma ja ik weet gewoon te weinig over sx zelf (en m'n lijf) cool heavy girl!

IORR
Regular user
Regular user

Bericht door IORR » 20 aug 2007 12:28

Bij mij zijn het ook schokjes in mijn hele lichaam. Maar voor de rest weet ik niet hoe het eruitziet, ik denk meestal aan andere dingen dan :P .

yass<3
New user
New user

Bericht door yass<3 » 20 aug 2007 12:34

IORR schreef:Bij mij zijn het ook schokjes in mijn hele lichaam. Maar voor de rest weet ik niet hoe het eruitziet, ik denk meestal aan andere dingen dan :P .
aan andere dinge denken? :-?

Snicky
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Snicky » 20 aug 2007 13:39

same here ... !!!

EN altijd mn benen die dan ontzettend beginnen te trillen ... mn vriendin noemt me zelfs al Stampertje :D best wel grappig als ze me zo noemt en er zitten mensen bij die totaal niet weten wat ze bedoelt :lol:
* Proudly So *

petatje

Bericht door petatje » 20 aug 2007 14:32

Idd wel grappig!

@silencev Je mag nie te erg gefocust zijn op het klaarkomen ,dan lukt het op een dag echt wel hoor!!
Laatst gewijzigd door petatje op 20 aug 2007 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 20 aug 2007 14:32

Uhu, idem, en ook de schokjes enzo...
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

blacktear
Regular user
Regular user

Bericht door blacktear » 20 aug 2007 19:35

bij mij ook schokjes, en mijn benen die beetje trillen en kan het nooit laten om tog maar 1 geluidje te maken :P :D
A genius can get from A to D , without passing
through B and C.
I need the B and C...

IORR
Regular user
Regular user

Bericht door IORR » 20 aug 2007 20:01

yass<3 schreef:
IORR schreef:Bij mij zijn het ook schokjes in mijn hele lichaam. Maar voor de rest weet ik niet hoe het eruitziet, ik denk meestal aan andere dingen dan :P .
aan andere dinge denken? :-?
Aan andere dingen dan hoe ik er op dat moment uit zou zien...

Gesloten