overbeharing

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
jumperke
New user
New user
Contacteer:

Bericht door jumperke » 07 aug 2007 23:16

Veet is ècht niet goed, zeker als je van jezelf al felbehaard bent! Geloof mij maar, het onthaart chemisch dus het is in principe hetzelfde als scheren, je hebt enkel geen scheermesje gebruikt.

En lynx, ik geef uw mama 200% gelijk! Waxen is echt supergoed, maar je moet het consequent blijven toepassen om blijvende effecten te verkrijgen. Het doet wel een beetje pijn, maar daar geraak je wel over. Het is in ieder geval de beste methode die ik al geprobeerd heb!

En 5 cm beenhaar... auw... trim het maar bij tot 2 à 3 cm, da's zowa gemiddeld denk ik...

Gast

Bericht door Gast » 08 aug 2007 19:08

Geef mij maar een 50-60er met lekker veel beharing, yummie :fire:

Gast

Bericht door Gast » 09 aug 2007 21:13

Ontharen met de laser is beetje antiek, veel beter is het om dit te laten doen met de IPL, ofwel flitslamp. De huid wordt ook tijdens de behandeling gekoeld,dus is dit niet pijnlijk.

stijnVL
Senior user
Senior user

Bericht door stijnVL » 10 aug 2007 14:52

pieter101010 schreef:een man zonder beharing vind ik afgrijselijk, een man met teveel beharing is ook weer niet mooi. Voordeel is wel dat haren wegdoen net iets makkelijker is dan haren inplanten...

Maar weet je (oooh oh cliché), iedereen is gemaakt zoals hij/zij moet zijn, je kan wel wat bijschaven, maar het allerbelangrijkste lijkt me dat je jezelf probeert te aanvaarden en ook je minder mooie kanten (allemaal zo relatief) probeert te appreciëren... Mensen gaan je echt niet laten vallen omdat je hier of daar een haartje teveel (of te weinig) hebt :wink:
Een beetje beharing is aangenaam ja, misschien ervaar ik dat zo omdat ik zelf niet al te behaard ben, don't know. Echt dichte begroeing ter hoogte van de buik, borst wat overgewaaid tot op de rug vind ik eigenlijk wat vies. Maar wat wil je wanneer de menselijke soort van de apen komt :lol:

Iemand die u laat staan omdat je wat harig bent of een relatie die erop af zou knappen, was het sop waarschijnlijk toch niet waard. Want inderdaad als je echt van iemand houdt, dan is zelfs het oerwoud op diens gat bijkomstig...
¤ the devil in a black dress watches over ¤

Apomes
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Apomes » 10 aug 2007 16:44

Anoniem schreef:Ontharen met de laser is beetje antiek, IPL, ofwel flitslamp. De huid wordt ook tijdens de behandeling gekoeld,dus is dit niet pijnlijk.
True, maar met de diodelaser heb je wel nog steeds beter resultaten en ook op langere termijn.
Ik bevorder u bij deze officieel tot Held van Springbal!

Gast

Bericht door Gast » 21 okt 2007 19:16

ik heb ook zeer veel last van overbeharing vooral de bilnaad en de billen en onderrug. ik heb heel men jeugd met een schaamte gevoel rondgelopen,scheren of niet het maakt gewoon niet uit ik vind het niet mooi as er stoppels of ietwat kortere haren op die plaatsen staat.nu ben ik ondertussen 36 en het stoort mij nog even hard als vroeger. ik heb een test laten doen met een ipl en ik moet zeggen het is nu een jaartje geleden en het haar is merkelijk minder op de testplaats. de test was gratis en is eigelijk maar een klein vierkantje van 5 cm op 5cm. eerst dacht ik oef het werkt en ik ben er eindelijk van verlost,tot dat ik de prijs hoorde voor het hele gebied idd 550 euro per behandeling en 6 tot 7 tot 7 behandelingen nodig om een vrijwel haarloos resultaat. als je dan ook nog de kleine lettertjes leest dan staat er ook dat ze geen garantie kunnen geven dat het ook daadwerkelijk voorgoed wegblijft. dat heeft dan weer te maken met hormonale toestanden enzo,dus het is gewoon schandalig duur en ik werk wel maar ik kan het gewoon niet opbrengen om er zoveel voor te betalen.
vermoedelijk zal de prijs ook niet snel spectaculair dalen omdat dit gewoon de enige oplossingen zijn en het word goed uitgebuit vind ik. ik zou zeggen probeer ermee te leven zo doe ik het ook,maar het is niet makkelijk en ik durf eigenlijk tot op heden ook geen relatie aangaan...

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 21 okt 2007 19:29

Hmm :s

Als je echt geen relatie durft aan te gaan omwille van je beharing, kan je eigenlijk 2 dingen doen: ófwel leer je er mee leven, en aanvaard je het, ofwel moet je misschien toch overwegen om die 3000 euro te spenderen aan die ontharing. Al bij al is dat niet veel geld om van je slecht gevoel af te raken.

Nu, dat klinkt natuurlijk wel mooi in theorie :-) Moest ik jou zijn, ik zou toch eerder voor het "leren aanvaarden" gaan - zoals je hier al kan lezen zijn er mensen genoeg die daar geen problemen van maken. Maar als dat echt niet lukt - en gezien je 36 bent ga 'k er van uit dat je dat al heel lang probeert -, wel, go for it.
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

pieter101010
Experienced user
Experienced user

Bericht door pieter101010 » 22 okt 2007 10:26

Anoniem schreef:ik heb ook zeer veel last van overbeharing vooral de bilnaad en de billen en onderrug. ik heb heel men jeugd met een schaamte gevoel rondgelopen,scheren of niet het maakt gewoon niet uit ik vind het niet mooi as er stoppels of ietwat kortere haren op die plaatsen staat.nu ben ik ondertussen 36 en het stoort mij nog even hard als vroeger. ik heb een test laten doen met een ipl en ik moet zeggen het is nu een jaartje geleden en het haar is merkelijk minder op de testplaats. de test was gratis en is eigelijk maar een klein vierkantje van 5 cm op 5cm. eerst dacht ik oef het werkt en ik ben er eindelijk van verlost,tot dat ik de prijs hoorde voor het hele gebied idd 550 euro per behandeling en 6 tot 7 tot 7 behandelingen nodig om een vrijwel haarloos resultaat. als je dan ook nog de kleine lettertjes leest dan staat er ook dat ze geen garantie kunnen geven dat het ook daadwerkelijk voorgoed wegblijft. dat heeft dan weer te maken met hormonale toestanden enzo,dus het is gewoon schandalig duur en ik werk wel maar ik kan het gewoon niet opbrengen om er zoveel voor te betalen.
vermoedelijk zal de prijs ook niet snel spectaculair dalen omdat dit gewoon de enige oplossingen zijn en het word goed uitgebuit vind ik. ik zou zeggen probeer ermee te leven zo doe ik het ook,maar het is niet makkelijk en ik durf eigenlijk tot op heden ook geen relatie aangaan...
miss kan een deftig epileerapparaat het wel beter doen?

als ik die ontharingsprijzen lees, dat is inderdaad wel schande :-? ... wsl echt zo'n behandeling voor de VIP's (want kijk nr zoveel van die Amerikaanse acteurs/modellen met nergens een haartje teveel op hun lijf :roll: kan toch bijna niet natuurlijk zijn)
One day... when you wish for true love to come. Then, remember me.

musicboykeuuh
New user
New user

Re: overbeharing

Bericht door musicboykeuuh » 22 okt 2007 22:01

Anoniem schreef:hoy
Ik ben een jongen van 16, en ik ben echt overbehaard.
Ik heb enorm veel haar op mijn benen,billen(zelfs ertussen), buik en borstspieren.
Scheren helpt niet echt, aangezien het er na 2 dagen al volop terug doorgroeit.
Ik schaam mij hier echt voor, en dit is de enige reden waarom ik geen relatie durf te beginnen met een jongen.
Hoe zouden jullie reageren, moest jullie vriendje zo behaard zijn?
Heeft er iemand tips hoe ik dit kan oplossen?
Zijn er hier ook jonge gasten die hetzelfde meemaken?
greetz
Ovrbhaarde jongens hebben ook wel zijn charmes!! :oops:
Je hoeft je hélemaal niet te schamen hoor, je bent nu eenmaal hoe je bent.. Het ergste wat je zou kunne ovrkomen is dat je partner het niet leuk vindt.. Meer toch niet.. Zelf heb ik ook véél haar op mu bene zunneh.. Schaam je hier écht nie ovr!!

Nicy
New user
New user

Bericht door Nicy » 26 okt 2007 16:32

Ik heb zelf ook veel last van overbeharing. Eigelijk zijn mijn handpalmen en voetzolen de enige plaatsen op mijn lichaam waar geen vorm van haargroei is :-? . But don't worry, beharing kan erg sexy zijn :P (op sommige plaatsen minder dan andere ma soit).

Ik heb eigelijk ni zoveel last van al da haar maar soms denk ek wel is "waarom in hemelsnaam zoveel?!?"
http://www.youtube.com/watch?v=fcbazH6aE2g

Live by heart, not by mind. Never look back, never regret. There is no past, no future ... only the present.

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 27 okt 2007 20:47

musicboykeuuh schreef: Ovrbhaarde jongens hebben ook wel zijn charmes!! :oops:
Je hoeft je hélemaal niet te schamen hoor, je bent nu eenmaal hoe je bent.. Het ergste wat je zou kunne ovrkomen is dat je partner het niet leuk vindt.. Meer toch niet.. Zelf heb ik ook véél haar op mu bene zunneh.. Schaam je hier écht nie ovr!!
Letop, het is wel een harde wereld -- mensen worden om vanalles en nog wat uitgelachen en scheef bekeken... óók in de gaywereld!! Zeker als dan nog eens het ongenoegen --zonder slechte bedoelingen wsl-- bijzonder plastisch uitgedrukt wordt, kan ik me wel voorstellen dat dat niet zo bevorderlijk is voor het zelfbeeld van iemand die ermee zit. Ik heb zelf b.v. ook wat beharing op m'n rug en ietwat minder op mijn hoofd ;) . Van mijn dichtste vrienden moet ik dat ook echt wel genoeg horen hoor... zelfs al is het maar om mij te plagen. Maar idd, een vriendje heeft er nog nooit een probleem van gemaakt (die vinden dat meestal zelfs schattig :oops: ).

@Nicy: hoe oud ben jij nu? (just curieusiteit -- dat haar bij mij is er pas op mijn 22e ofzo beginnen komen)

Nicy
New user
New user

Bericht door Nicy » 28 okt 2007 00:43

Chemistje schreef:@Nicy: hoe oud ben jij nu? (just curieusiteit -- dat haar bij mij is er pas op mijn 22e ofzo beginnen komen)
Ik ben nu 18 and trust me ik heb da haar al sinds m'n 16de minstens.
http://www.youtube.com/watch?v=fcbazH6aE2g

Live by heart, not by mind. Never look back, never regret. There is no past, no future ... only the present.

Kikkerkop

Bericht door Kikkerkop » 28 okt 2007 07:10

Nicy schreef:
Chemistje schreef:@Nicy: hoe oud ben jij nu? (just curieusiteit -- dat haar bij mij is er pas op mijn 22e ofzo beginnen komen)
Ik ben nu 18 and trust me ik heb da haar al sinds m'n 16de minstens.
Mja ik was één van die gezegende die al van hun 15-16 rondliepen me een snor en zelfs boven arm haar en wa wetek nog allemaal.

Ma ik moet wel zeggen hoewel ik al 18 ben dat mijn haarlijn zich nog altijd aan het uitbreiden is.
haarlijn op mijn armen groeit bv gewoon door tot aan mijne pink :-?
en zo zijn er nog haarlijnen die fameus aant uitbreiden zijn.

Dus ik denk dat kik net als vele andere van "nieuwe haargroei" nog niet echt vanaf ben, ongeacht we al uit de echte puberjaren zijn.

bob
Experienced user
Experienced user

Bericht door bob » 28 okt 2007 13:26

Kikkerkop schreef:Mja ik was één van die gezegende die al van hun 15-16 rondliepen me een snor en zelfs boven arm haar en wa wetek nog allemaal.
Hehe, ik deed/doe ze af hoor.

Gesloten