nog holebi's in de familie

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

zitten er bij jou in de familie nog holebi's

nee, ik ben de enigste
128
56%
ja, mijn ... is ook holebi
100
44%

Totaal aantal stemmen: 228

ev
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door ev » 23 jul 2007 10:46

Ik vrees dat ik de enige ben in een homofobe familie als de mijne. Een achterachterachternicht van mij is lesbisch, maar dat is al niet echt meer familie van mij. Nu ja, mijn dichte familie bestaat maar uit 12 mensen, waarvan 4 kleinkinderen en die blijken op een na (mezelve) hetero te zijn.
Enterrando Sombras en la profunda soledad,
el viento de la noche gira en el cielo y canta.
Y mi alma baila herida,
porque sigo el camino que se aleja de todo...

Gast

Bericht door Gast » 23 jul 2007 13:15

Ik denk dat ik de enigste ben.
Maar met mijn familie langs vaderskant heb ik geen contact meer mee, dus geen idee eigenlijk.

Danika
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Danika » 25 jul 2007 15:19

De neef van mijn papa is wel homo, maar dat noem ik niet echt familie meer :D
Ik zie die ocharme een keer op het jaar, als ze al niet moeten werken.. En voor de rest ben ik de enige 8)

katrien_d_r
New user
New user

Bericht door katrien_d_r » 26 jul 2007 17:57

mijn nonkel, hij heeft het pad vooe mijn familie aan de ene kant al geëffend.

svdh

Bericht door svdh » 26 jul 2007 18:11

Na mijn comming out heb ik het gemakkelijker gemaakt voor de rest, en er zijn dan na mij twee nichten (nieces) uit gekomen dat ze Les waren :P Het was totaal onverwacht eigenlijk... de famile moest wel even slikken :lol:

Neleuh1985
Forum addict
Forum addict

Bericht door Neleuh1985 » 30 jul 2007 13:22

svdh schreef:Na mijn comming out heb ik het gemakkelijker gemaakt voor de rest, en er zijn dan na mij twee nichten (nieces) uit gekomen dat ze Les waren :P Het was totaal onverwacht eigenlijk... de famile moest wel even slikken :lol:
Leuk! Zo een massale outing! ^^

Voor zover ik weet, ben ik de enige holebi in mijn familie..
Don't regret the things you've done but regret the things you didn't do!!!!

Stein
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Stein » 16 aug 2007 10:57

Voorlopig ben ik de enige, maar zowat al mijn neefjes en nichtjes zijn [héél veel] jonger dan mij. Wie weet zitten daar dus nog wel holebi'tjes bij :D

mich
New user
New user

Bericht door mich » 16 aug 2007 11:49

euhm mijn moeder, voor de rest heb ik weinig contact met familie dus zou ik het niet weten

roel.
Experienced user
Experienced user

Bericht door roel. » 16 aug 2007 12:04

ik heb het hier ergens al eens gepost, maar bon, het kan geen kwaad om het eens te herhalen:
bij ons zit het wel 'in de familie' (ik ben dan ook believer dat er een sterke genetische grond ligt in je seksualiteit)
ik heb een overleden nonkel die homo was, en mn tante is vorig jaar getrouwt met haar vriendin (15jaar samen - je kan ze nog korte tijd aan mn zij zien in het foto-topic) allebei aan vaderskant

mn broers hebben allemaal al een huisje-tuintje gezinnetje, maar ik geloof wel dat er tussen al mn neefjes en nichtjes later wel weer een holebi zal zitten.. ach, wat komt, dat komt he

-roel
..

music is my drug_*
New user
New user

Bericht door music is my drug_* » 16 aug 2007 12:24

voor zover ik weet ben ik het eeuwige enige weesje die holebi is in mijn familiekring... marja... er moet er altijd een buitenbeentje zijn eh :D !! en 'k ben der blij om het te zijn 8)

Florre

Bericht door Florre » 18 aug 2007 21:11

Ik ben niet de enige, mn nicht die even oud is, is ook lesbisch. En dan nog (niet echt familie maar toch) de zus van mn stiefma is ook lesbisch

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 21 aug 2007 21:54

holebi's zijn homo's, janetten, nichten, reetridders, gatkruipers, trutten, potters, flikkers, lesbo's, potten, muffmunchers, vrachtwagenchauffeurs, sodomieten, vrouwvrouwen, manmannen en bi's. Voor die laatste heb ik geen synoniem :)

Me myself and I
New user
New user

Bericht door Me myself and I » 22 aug 2007 09:59

Ik ben ook de enigste (tot nu toe) en ik denk niet dat dat zal veranderen!!!

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 22 aug 2007 11:38

ik ben ook voor zover ik weet de enigste

Saartjeuh
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Saartjeuh » 22 aug 2007 18:30

Mijn neef is homo,
en mijn 2 achter neven ook.

Dus tot nu toe ben ik het enigste meisje dat holebi is (maar ik vind mijn nicht ook toch iets of wat twijfelachtig :P nouja... future will tell zeker :roll: )

Mehaah
Regular user
Regular user

Bericht door Mehaah » 22 aug 2007 19:21

Ik ben de enige ook denk ik (op de neef van mijn papa na, maar das al verre familie, niet?)
Nochtans ook een behoorlijk grote familie, maarja :)

Voske
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Voske » 24 aug 2007 13:16

Een oom en een neef van me zijn homo (beiden langs moederszijde, dus daar komt het venijn vandaan :lol:). Bij een nicht (ook aan moederszijde :D) heb ik zo mijn twijfels.

Dit soort 'familiebanden' vind ik best wel opmerkelijk. Ik ken zelf trouwens verschillende gevallen van gezinnen waarin meer dan één broer en/of zus homo/lesbisch/bi is. Kennelijk komt het overigens bij tweelingen vaak voor dat als de één het is, de ander het ook is.

tommekentom
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door tommekentom » 29 aug 2007 12:39

Mijn nonkel is ook homo
A good heart these times is hard to find
So, please be gentle with this heart of mine!

Butters
New user
New user

Bericht door Butters » 03 sep 2007 10:57

mijn nichtje is bi.
Mijn achterneef is ho.

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 03 sep 2007 11:08

Voske schreef:Een oom en een neef van me zijn homo (beiden langs moederszijde, dus daar komt het venijn vandaan :lol:). Bij een nicht (ook aan moederszijde :D) heb ik zo mijn twijfels.

Dit soort 'familiebanden' vind ik best wel opmerkelijk. Ik ken zelf trouwens verschillende gevallen van gezinnen waarin meer dan één broer en/of zus homo/lesbisch/bi is. Kennelijk komt het overigens bij tweelingen vaak voor dat als de één het is, de ander het ook is.
der is eens ooit een studie geweest die aantoonde dat wanneer 1 tweeling holebi is, de andere tweeling 40% (of was het nu 60%) meer kans had om holebi te zijn.

Maar ja, voor elke studie die zo een verband aantoont is er wel een die aantoont dat er geen verband is.

on topic: ik zou eigenlijk niet weten of er een andere holebi in de familie zit, daarvoor zou ik contact moeten hebben met de familie.

Gesloten