teva sandalen

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
coin-operated boy
Experienced user
Experienced user

Bericht door coin-operated boy » 08 jul 2007 23:19

Lorenzo schreef:
koksmuts schreef:oei, ik betrapte mij er net op dat ik op u begon te lijken...

ik moet idd dringend weer mij worden. :wink:
Ja, met teva-sandalen rondlopen enzo...

Zo kan je mensen onderscheiden: hip of marginaal...
Ik vind hier toch wel vrij veel "modetips" van bepaalde mensen nog marginaler dan teva's.

Laat ons anders eerst beginnen te kijken naar ons eigen schoeisel in plaats van ons te storen aan de lelijke kledij van een ander, daar is immers geen beginnen aan.
nobody ever warned you, or told you what to do.

Siouxsie
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door Siouxsie » 13 jul 2007 16:11

amen to that

en amen to het verhullen van tenen !
sus me met je hartslag
wij ons wij ons wij ons

eveke

Bericht door eveke » 26 jul 2007 14:49

Het is best grappig, ik ben op Wereldkamp geweest met Broederlijk Delen en daar was je bijna een uitzondering als je geen Teva sandalen aanhad :P Ik zag ze in alle kleuren en formaten :)
Ik heb er vroeger zelf ook nog gehad, heel comfi maar niet even elegant. Dus idd super voor op kamp, maar zou ik niet onder een rokje durven dragen..

cyrano
New user
New user

Bericht door cyrano » 26 jul 2007 23:30

Ik heb vanmiddag een paar Teva's gekocht :P . Doorheen het jaar draag ik wel altijd schoenen, maar ik ga elk jaar in september naar een ver land om daar te backpacken. Daar zijn teva's ideaal voor.

Knight_of_Cydonia
Senior user
Senior user

Bericht door Knight_of_Cydonia » 26 jul 2007 23:55

Echo schreef:
Lorenzo schreef:Zo kan je mensen onderscheiden: hip of marginaal...
Mensen die zo hard over teva-sandalendragers oordelen kan je ook onderscheiden :roll:
:roflmao: (Sorry, Lorenzo :mrgreen: )
koksmuts schreef:zon sandalendiscussie. geweldig! :P
Ja he! :D

En ik meng mij in de discussie! Teva's zijn goed voor als ge met uw tentje en rugzak de woeste natuur ofzo gaat trotseren. Mss zelfs op festivals (als ge gore "modder" tussen uw tenen wilt)
Maar zelfs ik, een considerable fashion nitwit, weet dat Teva's geen schoenen zijn om zo gewoon, alle dag aan te doen.

Maar elk het zijne! :)
Schmeiss die Möbel aus dem Fenster. Wir brauchen Platz zum Tanzen.

Luno
Regular user
Regular user

Bericht door Luno » 31 jul 2007 16:01

Haha, ik heb een maand geleden of zo teva's gekocht :) Ik heb ze veel aangehad op reis (een actieve reis welteverstaan) en voor festivals en zo zou ik ze ook wel aandoen.
In vakantieomstandigheden vind ik dat superhandige dingen, maar ik zou ze wel nooit als gewoon schoeisel tijdens het jaar dragen.
life is like the surf, so give yourself away like the sea

Vencha
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Vencha » 01 aug 2007 17:17

Ik heb net 8 dagen doorgebracht op een verre, zonnige bergachtige bestemming, met de rugzak en het tentje, en daar zweer ik 's avonds bij teva's als je voeten heel de dag in van die nog veel lompere bergbotines hebben gezeten.
Voor de rest draag ik mijn teva's zo goed als nooit, behalve als ik in de KSA een hippie of zo moet spelen 8)
Haikus are easy
But sometimes they don't make sense
Refrigerator

Gesloten