teva sandalen

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
miss brightside
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door miss brightside » 26 jun 2007 16:22

bweikes!!!!!!!
da's zoiets voor natuurmensen en hippies (maar dan nog echt de hopeloze exemplaren)

captain D
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door captain D » 26 jun 2007 16:25

Dr.Feel schreef:Teva-sandalen = pot. Potpotpotpotpotpotpotpot! Pot!

Verbrand ze ritueel is het enige advies dat ik kan geven. And whatever you do, DON'T BUY NEW ONES!
was ook mijn eerste reactie. En ze zijn ook lelijk. Is wel typerend dat de maker van dit topic anoniem wilt blijven (goeie zet) want nu weet hij dat hij ze niet meer moet kopen behalve als ze zo'n wwf pot is (zo van die mensen in gele jassen die uw lastigvallen)
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

lady_vampirella
Regular user
Regular user

Bericht door lady_vampirella » 26 jun 2007 21:08

Awel, ik baal van dit topic.
Zo zwaar kritiek geven op die sandalen. Als iemand dat graag ziet, en dan! zie je dat niet graag, en dan!

Het einde van de wereld is niet in zicht door iemand met Teva sandalen te zien.

En dan nog zo'n kritiek dat alleen super potten Teva's dragen...

Ugh, de groep die meest zou moeten vechten tegen vooroordelen en categoriseren doet hier zelf niets anders...

Grtz.
“Look down at me and you see a fool;
look up at me and you see a god;
look straight at me and you see yourself” Charles Manson

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 26 jun 2007 21:34

lady_vampirella schreef:.
Zo zwaar kritiek geven op die sandalen. Als iemand dat graag ziet, en dan! zie je dat niet graag, en dan!
met alles in de wereld als ge het echt graag ziet, maar niet met Teva's.

enigste uitzondering.
want niemand kan teva's echt "mooi" vinden.

teva's zijn geen fashion statement.

Dr.Feel
Forum addict
Forum addict

Bericht door Dr.Feel » 26 jun 2007 22:02

Teva-sandalen *rilling* dragen -als pot- is al even erg als als homo effectief met een roze pluim in uw gat rondhuppelen.

artemis

Bericht door artemis » 26 jun 2007 22:16

Overdrijven de meesten hier niet een beetje?!
Het gaat maar over sandalen hoor, en raad eens, smaken verschillen.
Wat de een mooi vindt, is voor de ander afschuwelijk en omgekeerd, en daar is nu eenmaal niks aan te doen!

Mijn smaak zijn deze sandalen ook niet, maar om nu te zeggen dat ze afschuwelijk zijn en enkel voor potten, nee dat vind ik er een beetje over.

Recordable

Bericht door Recordable » 26 jun 2007 23:10

Oh---ow
ik heb bij de A.S Adventure gewerkt, op straat gewerfd voor Oxfam en heb ergens wel een
paar Teva's liggen.

Dag wereld : (

Seg onnozelaars, het is nu niet het schoonste, maar ging het niet gewoon over waar je dat kan kopen? Soit, ik ben toch blij geweest dat ik ze had op een bepaalde dag in Mexico en ze zijn ook handig als je door een rivier moet stappen en dat doe ik toch wel gemiddeld tien keer op een dag.

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 27 jun 2007 10:55

Recordable schreef:Oh---ow
ik heb bij de A.S Adventure gewerkt, op straat gewerfd voor Oxfam en heb ergens wel een
paar Teva's liggen.

Dag wereld : (

Seg onnozelaars, het is nu niet het schoonste, maar ging het niet gewoon over waar je dat kan kopen? Soit, ik ben toch blij geweest dat ik ze had op een bepaalde dag in Mexico en ze zijn ook handig als je door een rivier moet stappen en dat doe ik toch wel gemiddeld tien keer op een dag.

in antwerpen hebben ze bruggen misschien in hasselt niet :D

goh en als je jezelf en je sandalen al niet kunt relativeren. Soms hebben homo's het gewoon nodig om op die lesbo's te bashen. En teva's zijn gewoon lelijk maar iedereen doet aan wat hij wilt. ikzelf draag heel de zomer sleffers die me bleinen bezorgen

aaah sleffers :love: van den hendenm :love:
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Laartje
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Laartje » 27 jun 2007 11:34

Teva's zijn lelijk, akkoord, maar wel handig op kamp en aanverwanten, en ja, ik ben schuldig aan het af en toe dragen van teva's buiten het kamp, zelfs in't stad, stel je voor.

Ach ja, dat ik een pot ben wist ik al, daar heb ik geen teva-bashende homo's voor nodig hoor!

Ik heb trouwens pas vorig jaar mijn teenslippersfobie overwonnen, hopelijk lukt het dit jaar opnieuw, al vind ik die pakken onhandiger dan teva's.
If it doesn't kill you, it can only make you stronger.

Koennn
New user
New user

Bericht door Koennn » 27 jun 2007 15:07

Teva's zijn supersjiek jong!!!

kzie mezelf nie echt zo in dertig graden rondlopen met dikke bergschoenen...
dus
lang leve Teva's!!

Arclyde

Bericht door Arclyde » 27 jun 2007 15:25

Vinnce schreef:
Arclyde schreef:In de United Brands in Gent kun je er vinden, en natuurlijk in die A.S. Adventure winkels.
clichépot :lol:
Exsqueeze me! Ik draag er wel geen é, ik weet ze gewoon zijn 8)

IORR
Regular user
Regular user

Bericht door IORR » 27 jun 2007 16:04

owowow, mensen, mensen,

Als banaan teva-sandalen wilt dragen, laat banaan die dan dragen. Hij/zij vroeg enkel waar hij ze kon vinden, en zover ik gelezen heb, heeft slechts 1 iemand echt een antwoord gegeven op die vraag.

Zie jij ze niet graag, draag ze dan niet. Maar wat jullie zeggen klopt ook niet helemaal hoor. Dit jaar zijn er enkele vrouwelijke FASHION modellen uitgekomen (of hoe je ze ook kan noemen...). Dus ze kunnen wel fashion zijn.

Nee, ik ben geen freak, ik kwam ze tegen in schoenen verduyn in Kortrijk, dus daar kan je ze dus ook vinden. :P

J-La
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door J-La » 27 jun 2007 16:21

oh nee, ik heb hier ook een paar teva-sandalen staan! ben ik nu een überpot ofzo? :(

volgens mij zijn er 2 types teva-dragers: enerzijds de typische Jezus-figuren met het lange haar die altijd dergelijke sandalen dragen, eender hoe warm of koud het is.. en anderzijds degene die dergelijke sandalen dragen op vakantie/speelplein/... omdat teva-sandalen nu eenmaal praktischer en steviger zijn dan flip-flop-prullen of sletsen of hoe je het wil noemen

en verder sluit ik me aan bij lady_vampirella, artemis en Laartje.. soms is het beter praktisch te denken, dan fashion-gericht! 8)

alpha

Bericht door alpha » 27 jun 2007 16:38

J-La schreef: volgens mij zijn er 2 types teva-dragers: enerzijds de typische Jezus-figuren met het lange haar die altijd dergelijke sandalen dragen, eender hoe warm of koud het is..
zulke mensen vind ik eigenlijk behoorlijk fashionista! die zeggen gewoon schijt aan het heersende fashion-gedoe en het establishment enal! ik vind dat echt cool! 8)

als ze gedragen worden vanuit een dieperliggende attitude tegen de wereld, vind ik ze hip, maar puur objectief gezien zijn ze archi-lelijk. en aangezien ik tot nader order nog steeds geen statement tegen het establishment wil maken, draag ik ze ook niet.

teenslippers daarentegen... 8)

Lorenzo
Senior user
Senior user

Bericht door Lorenzo » 27 jun 2007 21:51

J-La schreef:soms is het beter praktisch te denken, dan fashion-gericht! 8)
Nee, it never is...

never

really never...
Lacroix, sweetie; Lacroix, sweetie
Lacroix, sweetie; La - La - Lacroix
I'm chanting as we speak.

Paprika

Bericht door Paprika » 28 jun 2007 08:59

Volgens mij zijn hippies nog steeds die mensen die het vertikken om iets van schoeisel aan hun voeten te dragen. Dus ook geen tevas.

En ohja, tevas bah. Koop liever een paar mooie echte sandalen. Deze zitten véél beter en zien er veel fashioner uit.

Afbeelding

:roll:

Anoniempje27
New user
New user

Bericht door Anoniempje27 » 28 jun 2007 09:53

Colombia en birkenstock zijn veel beter voor je voeter en modieuzer ook :D

stars85
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door stars85 » 28 jun 2007 11:34

Laartje schreef:Teva's zijn lelijk, akkoord, maar wel handig op kamp en aanverwanten, en ja, ik ben schuldig aan het af en toe dragen van teva's buiten het kamp, zelfs in't stad, stel je voor.

Ik heb trouwens pas vorig jaar mijn teenslippersfobie overwonnen, hopelijk lukt het dit jaar opnieuw, al vind ik die pakken onhandiger dan teva's.
J-La schreef:oh nee, ik heb hier ook een paar teva-sandalen staan! ben ik nu een überpot ofzo? :(

volgens mij zijn er 2 types teva-dragers: enerzijds ... en anderzijds degene die dergelijke sandalen dragen op vakantie/speelplein/... omdat teva-sandalen nu eenmaal praktischer en steviger zijn dan flip-flop-prullen of sletsen of hoe je het wil noemen
Op kamp draag ik ongeveer hele dagen mijn teva's. O nee, die heeft teva's, drama drama :roll: . De helft van onze leidingsploeg draagt die daar, omdat teva's gewoon veel handiger zijn om mee rond te crossen op een kamp, speelplein, .... dan teenslippers. Op een morgen vond ik mijn teva's niet direct terug en die ochtend heb ik met mijn teenslippers rondgelopen... en tegen de middag ben ik met een intensieve zoekactie naar mijn teva's begonnen, want met teva's rondlopen is op kamp veeeeel praktischer :!:
J-La schreef:soms is het beter praktisch te denken, dan fashion-gericht! 8)

Winter*
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Winter* » 28 jun 2007 15:18

miss brightside schreef:bweikes!!!!!!!
da's zoiets voor natuurmensen en hippies (maar dan nog echt de hopeloze exemplaren)
Oke, allemaal leuk om horen, want ik draag namelijk WEL graag teva's. En NEE, ik ben geen alledaagse pot. Ik zie er wel degelijk uit als een meisje.
Ontroerd
is met
een
lepeltje

lady_vampirella
Regular user
Regular user

Bericht door lady_vampirella » 28 jun 2007 15:40

Winter* schreef:
miss brightside schreef:bweikes!!!!!!!
Oke, allemaal leuk om horen, want ik draag namelijk WEL graag teva's. En NEE, ik ben geen alledaagse pot. Ik zie er wel degelijk uit als een meisje.
Idem hier.
“Look down at me and you see a fool;
look up at me and you see a god;
look straight at me and you see yourself” Charles Manson

Gesloten