teva sandalen

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Banaan

teva sandalen

Bericht door Banaan » 25 jun 2007 21:43

Ik heb een geweldig probleem,

mijn 6 jaar oude teva sandalen hebben het vandaag helaas begeven. Nu ben ik op zoek naar een nieuw paar.
Wie weet waar ik hen kan vinden?

bob
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door bob » 25 jun 2007 21:44

Sandalen?
Wees blij dat ze stuk zijn, zou ik zo zeggen...

Ik denk niet echt dat hier op zijn plaats hoort trouwens :)

Arclyde

Bericht door Arclyde » 25 jun 2007 22:33

In de United Brands in Gent kun je er vinden, en natuurlijk in die A.S. Adventure winkels.

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 25 jun 2007 22:34

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

TEVA SANDALEN ZIJN EVIL!!!!

seriously, draag da niet. en het is denk ik zelfs niet zo een gay ding om daar angst van te hebben. zelfs mijn hetero vriendinnen vinden die eng.

koop dan teensletsen ofzo :)

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 25 jun 2007 22:34

Arclyde schreef:In de United Brands in Gent kun je er vinden, en natuurlijk in die A.S. Adventure winkels.
clichépot :lol:

sisken
Senior user
Senior user

Bericht door sisken » 25 jun 2007 23:21

Prince Igor schreef::o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

TEVA SANDALEN ZIJN EVIL!!!!

seriously, draag da niet. en het is denk ik zelfs niet zo een gay ding om daar angst van te hebben. zelfs mijn hetero vriendinnen vinden die eng.

koop dan teensletsen ofzo :)
so true :o

teva's = :kots: en ze stinken nog ook :-?
To avoid discovery... I stay on the run
To discover things for myself... I stay on the run

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 26 jun 2007 01:17

Maar ze zijn wel bijzonder handig en gemakkelijk voor speelplein/trektochten/andere zomerse actieve dingen...

Voor de rest: mijn zus heeft mijn niet-teva-sandalen-maar-wel-übergemakkelijke sandalen ingepikt. HELP.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Sofie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Sofie » 26 jun 2007 10:23

Echo schreef:Maar ze zijn wel bijzonder handig en gemakkelijk voor speelplein/trektochten/andere zomerse actieve dingen...
Dat argument hoor ik wel vaker uit de mond van Teva-draagsters (M/V). Well blablabla! Er is geen enkel valabel argument om Teva's te dragen in de ontwikkelde wereld. Dat je ze in Verweggistan draagt, tot daar aan toe. Je zal er ginder misschien zelfs nog hip mee zijn. Maar niet hier! Dezelfde redenering gaat overigens op voor Crocs :kots: hoewel daar de uitzondering is 'ik oefen een beroep in de medische sector uit en doe ze enkel aan op de werkvloer'.

Wat is er mis met een paar hakschoenen? Muiltjes? Ballerina's à la limite? Kan je er niet mee lopen? Pech :D Wie schoon wil zijn moet lijden!
[Doctor] What are you doing here, honey? You're not even old enough to know how bad life gets.
[Cecilia] Obviously, Doctor, you've never been a 13-year-old girl.

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 26 jun 2007 10:37

Sofie schreef:Wat is er mis met een paar hakschoenen? Muiltjes? Ballerina's à la limite? Kan je er niet mee lopen? Pech :D Wie schoon wil zijn moet lijden!
lijdt dan maar wat meer pijn jij :P
crocs zijn affreus. Die kleuren :o en das gewoon plastic. Doet me denken aan mijn jeugd waarin we met van die plasticen sandaaltjes in de ourthe spelen (roze sandaaltjes 8) )
teva 's is voor de rest weer iets wat me volledig gepaseerd is.
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Sofie
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sofie » 26 jun 2007 10:57

captain D schreef:lijdt dan maar wat meer pijn jij :P
Niet nodig, ik kan er mee lopen 8)
[Doctor] What are you doing here, honey? You're not even old enough to know how bad life gets.

Treesje
Regular user
Regular user

Bericht door Treesje » 26 jun 2007 11:13

Ik heb enkele dagen terug aan mij ma gevraagd of ze mijn teva-sandalen (ale, tzijn geen tevas, maar tlijkt dr zowa op) kan opsturen voor mijn backpackerstour van Perth naar Darwin (west- en noordkust van australia).

Want, modebewust als ik ben :roll: zie ik mij nog niet op ballerina'kes, laatstaan hakjes rondtrekken langsheen rots, woestijn, strand, water, grot,...

Samen met mijn teva-achtige sandalen zal ik schitteren doorheen Australia ;)
What a wonderful thought it is that some of the best days of our lives haven't happened yet

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 26 jun 2007 11:18

Wat zijn TEVA sandalen? ik ken die helemaal niet :(

Treesje
Regular user
Regular user

Bericht door Treesje » 26 jun 2007 11:24

Omicron schreef: Wat zijn TEVA sandalen? ik ken die helemaal niet :(
Afbeelding

Dit is volgens mij het "klassieke" model...
What a wonderful thought it is that some of the best days of our lives haven't happened yet

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 26 jun 2007 11:25

Treesje schreef:
Omicron schreef: Wat zijn TEVA sandalen? ik ken die helemaal niet :(
Image Replaced With URL For Quote http://i161.photobucket.com/albums/t203 ... N-PROD.jpg

Dit is volgens mij het "klassieke" model...
ah dat weten we dan ook al weer. Ik kende ze wel, maar onder de naam 'die lelijke sandalen'

Sofie
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sofie » 26 jun 2007 11:40

Treesje schreef:Want, modebewust als ik ben :roll: zie ik mij nog niet op ballerina'kes, laatstaan hakjes rondtrekken langsheen rots, woestijn, strand, water, grot,...
Ik zegde toch niet dat je op hakschoenen moet gaan rondtrekken? Ik snap gewoon niet dat mensen van Teva's hun persoonlijke fashion statement maken: ze dragen het zomer & winter & ze vinden het mooi. They are U-G-L-Y. En als ik dan zou gaan trekken vakantiegewijs, dan schaf ik me wel degelijke gesloten schoenen aan. Vieze beesten aan mijn tenen: no way hosé!

Treesje
Regular user
Regular user

Bericht door Treesje » 26 jun 2007 12:08

...persoonlijke fashion statement: ze dragen het zomer & winter & ze vinden het mooi. They are U-G-L-Y.
Teva's zijn idd niet de meest mooie schoen/sandaal op aarde. Hoewel ik ze toch net iets leuker vind dan die crocs, die hier ook al ergens waren vermeld. Dat lijken wel mislukte clown-schoenen met gaten in.

Vieze beesten aan mijn tenen: no way hosé!
Daar had ik nog niet bij stil gestaan... Gelukkig zijn mijn bottinnen ook onderweg :D

Stoffel1982
Regular user
Regular user

Bericht door Stoffel1982 » 26 jun 2007 14:53

Teva sandalen... ook niet mijn ding!
Sandalen zijn precies weer "in" sinds de laatste jaren of ben ik nu de enige die dat vind?
Loop over de Meir en vanaf 25°C zie je de sandalen verschijnen...

koksmuts

Bericht door koksmuts » 26 jun 2007 15:05

Stoffel1982 schreef:Teva sandalen... ook niet mijn ding!
Sandalen zijn precies weer "in" sinds de laatste jaren of ben ik nu de enige die dat vind?
Loop over de Meir en vanaf 25°C zie je de sandalen verschijnen...
afgezien van het feit dat de teenslippers impotentie verhoogt ( :roll: ), is het wel gezond natuurlijk om uw voeten wat te laten... euhm... ontgeuren... :wink: dus is het wel ergens logisch denk ik dat er dan sandalen worden gedragen.

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 26 jun 2007 15:16

Sandalen zijn mijn ding niet en ze zullen dat ook nooit zijn.
every new beginning comes from some other beginning's end

Dr.Feel
Forum addict
Forum addict

Bericht door Dr.Feel » 26 jun 2007 16:22

Teva-sandalen = pot. Potpotpotpotpotpotpotpot! Pot!

Verbrand ze ritueel is het enige advies dat ik kan geven. And whatever you do, DON'T BUY NEW ONES!

Gesloten