Condoom of niet?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten

Condoom of niet?

Peiling eindigde op 13 nov 2007 00:04

Condoom
49
73%
Geen condoom
18
27%

Totaal aantal stemmen: 67

driemboi

Condoom of niet?

Bericht door driemboi » 16 jun 2007 01:04

Hej,

Tijdens de (anale) seks he, gebruiken jullie condoom of niet? Bij de eerste enzo? Allemaal! Ik wil zien of er nog mensen hetzelfde doen als wij.

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 16 jun 2007 01:20

Ik en the boyfriend zijn 4 maanden samen. We zijn het condoom stadium gepasseerd.

K_x
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door K_x » 16 jun 2007 11:03

Easy one: bareback als het kan, condoom als het moet.

Zonder condoom vind 'k leuker en beter, maar ik ben niet gek: neuken met iemand zonder condoom = enkel na gezamenlijke hiv-test, na 3 maand, en in een (vertrouwens)relatie. Alles daarbuiten: met condoom.

Een of andere one time fuck die voorstelt om geen condoom te gebruiken werkt trouwens als 'n alarmbel, en maakt veel kans om gewoon buiten te vliegen :-)

Ow ja: als je elkaars' eerste bent ligt het natuurlijk nog wat anders, in dat heel specifieke geval zou 'k me er niet te veel zorgen over maken.
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 16 jun 2007 11:44

Een beetje vreemd om bij dit soort topics een poll te openen. Of je nu wel of niet een condoom gebruikt, is toch van een hoop, hier boven al aangehaalde factoren, afhankelijk.

Kikkerkop

Bericht door Kikkerkop » 16 jun 2007 12:57

kvin zonder ma vies eigelijk

siegie
Forum addict
Forum addict

Bericht door siegie » 16 jun 2007 14:11

Keyser Soze schreef:Een beetje vreemd om bij dit soort topics een poll te openen. Of je nu wel of niet een condoom gebruikt, is toch van een hoop, hier boven al aangehaalde factoren, afhankelijk.
Zeer juist, en dan is er ook geen onderscheid meer tussen "safe" en "bareback". Domme poll!
Onderschrift lijkt slecht Nederlands.

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 16 jun 2007 16:56

siegie schreef:
Keyser Soze schreef:Een beetje vreemd om bij dit soort topics een poll te openen. Of je nu wel of niet een condoom gebruikt, is toch van een hoop, hier boven al aangehaalde factoren, afhankelijk.
Zeer juist, en dan is er ook geen onderscheid meer tussen "safe" en "bareback". Domme poll!
Inderdaad - ik ben dan ook zo vrij geweest om de poll-opties even aan te passen :-)
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 16 jun 2007 17:12

K_x schreef:
siegie schreef:
Inderdaad - ik ben dan ook zo vrij geweest om de poll-opties even aan te passen :-)
:rock:

Al vind ik nog altijd dat de poll zoals hij nu is, ook niet zo geweldig veel zegt, maar kom, ik heb toch mijn Pyrrhusoverwinning behaald :wink:

Om op de vraag te antwoorden: ik heb geen relatie dus als ik vos, vos ik veilig :angelface:

ixlnxs

Bericht door ixlnxs » 11 jul 2007 09:21

Kikkerkop schreef:kvin zonder ma vies eigelijk
Ik ook. Ik ben heel erg op dat gebied. Ik seks alleen in de sauna, waar iedereen net een douche heeft genomen en zo. Dan kies ik er eentje uit in het stoombad, vrij ik daar met hem (lekker geil vind ik dat, stoombad, zo heet en nat) en meteen daarna weg, condoom in vuilnisbak, en weer douchen.

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 11 jul 2007 09:56

komt toch gewoon neer op persoonlijke hygiene. iemand die zich regelmatig douchet en zijn poep deftig afkuist heeft normaal geen problemen. En anders moet je dat een beetje leren inschatten en voor de seks u even gaan wassen (wat doorgaans nooit kwaad kan want een vieze penis is ook niet alles)

on topic: condoom met one night stands anders liever niet.
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 11 jul 2007 10:38

ixlnxs schreef:
Kikkerkop schreef:kvin zonder ma vies eigelijk
Ik ook. Ik ben heel erg op dat gebied. Ik seks alleen in de sauna, waar iedereen net een douche heeft genomen en zo. Dan kies ik er eentje uit in het stoombad, vrij ik daar met hem (lekker geil vind ik dat, stoombad, zo heet en nat) en meteen daarna weg, condoom in vuilnisbak, en weer douchen.
ge zijt vies van seks, maar je doet het wel met iemand die je daar ziet in een sauna en je wel aanspreekt. waaw, wat een prachtige redenering. zoek jezelf een treffelijk lief, het zal allemaal wel makkelijker worden dan, leg uit dat je het eigenlijk vies vind, en dan kan je nog steeds voor en na samen een douche nemen enzo. maar omdat je het vies vindt zomaar in een sauna met wildvreemden...

mja, elk zijn keus natuurlijk, het zou gewoon nooit mijn ding zijn.

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 13 jul 2007 16:58

liever zonder natuurlijk,

but safety first !

Gerry HodB
New user
New user

Bericht door Gerry HodB » 15 jul 2007 00:12

Ik sluit me volledig aan bij onze mooie moderator Kevin! :wink:

Lorke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lorke » 15 jul 2007 21:13

Vanaf men eerste keer anaal, doe ik het altijd met condoom. Natuurlijk, zoals hier al gezegd wordt, als we samen een hiv-test zouden doen en het is allebei SAFE, dan zou ik misschien condoom laten wegvallen. Maar, vo de moment heb ik nog altijd het genot om het te doen met condoom.
Someone said to me: "First it's love, at the end it's laughter in a relationship". And guess what, it's TRUE :D :D

jumperke
New user
New user
Contacteer:

Bericht door jumperke » 02 aug 2007 03:12

Hoewel ik altijd hoog bij laag bleef beweren dat ik altijd safe vrij, moet ik toch toegeven dat ik nogmaar één keer in mn leven een condoom gebruikt heb. En dan te bekijken dat ik al een stuk of 40 sexpartners gehad heb, is dat niet echt iets om fier op te zijn. Okee, gelukkig heb ik maar met pakweg 10 van hen anaal (of vaginaal) gepenetreerd.

Na een moment van pure opklaring, het gevoel: "waar ben ik toch mee bezig??" heb ik een half jaar of zo geen sex meer gehad en heb ik mij toen laten testen. Gelukkig was ik 100% safe.

Mijn vriend heeft zich ook laten testen, dus wij gebruiken ook nooit een condoom.

Ik vind een condoom saai, gevoelloos en raar, daarom gebruik ik het niet graag. Maar ik weet wat de gevolgen kunnen zijn en ik denk wel dat ik mij strenger zou opstellen moest het zijn dat mijn relatie ooit eindigt en ik mij terug in het vrolijke vrijgezellenleven zou storten. Ik ben mijn leven nog niet beu...

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 03 aug 2007 01:04

Mja, ik kan me aansluiten bij K_x en jumperke: verstand gebruiken, maar bareback is ooo zo fun :) Condoom aandoen is ook zo euh... overgaan op systematiek ofzo. Het haalt de pit uit het liefdesspel.
Maar sja, toch liever gezond :)
De ene keer dat ik het toch zonder gedaan heb en ik was niet zeker van de ander, heb ik 3 maand op m'n ongemakken gezeten.

musicboykeuuh
New user
New user

Bericht door musicboykeuuh » 16 aug 2007 20:39

Chemistje schreef:Mja, ik kan me aansluiten bij K_x en jumperke: verstand gebruiken, maar bareback is ooo zo fun :) Condoom aandoen is ook zo euh... overgaan op systematiek ofzo. Het haalt de pit uit het liefdesspel.
Maar sja, toch liever gezond :)
De ene keer dat ik het toch zonder gedaan heb en ik was niet zeker van de ander, heb ik 3 maand op m'n ongemakken gezeten.
Heb ik ook meegemaakt.. Sindsdien doe ik het ook NOOIT meer zonder condoom, bhalve als ik een tijdje een relatie heb. Op de poll vind ik het moeilijk om te stemmen, want het hangt inderdaad af van héél veel factoren..

dimitri
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door dimitri » 16 aug 2007 20:58

er zou al veel moeten gebeuren voor ik onveilig zou vrijen, lees sperma in de mond nemen en zonder condoom seksen.

er zijn al genoeg besmettingen geweest binnen relaties die op elkaar volgen en waarvan de ene niet weet dat hij besmet is...

ik ken op dit moment een stuk of vijf seropositieve gasten (19 - 35 j), en allemaal door stomme toestanden besmet geraakt, en zelfs anderen besmet omdat ze niet wisten dat ze besmet waren... ze hadden eventjes onveilig geneukt met hun vriendje die vertelde dat hij safe was... (test dateerde van enkele maanden voordien),.... maar ja, als je dan een klein slippertje hebt begaan waar er iets kleins (lees: sperma ergens fout is terechtgekomen) fout is gebeurd... dan heb je het zitten.

lijkt misschien warrig verhaal, maar ik vertrouw op het vlak van veilig vrijen niemand meer, zonder condoom en sperma slikken zit er voor mij pas in in relatie en TEST!....

musicboykeuuh
New user
New user

Bericht door musicboykeuuh » 16 aug 2007 21:00

dimitri schreef:er zou al veel moeten gebeuren voor ik onveilig zou vrijen, lees sperma in de mond nemen en zonder condoom seksen.

er zijn al genoeg besmettingen geweest binnen relaties die op elkaar volgen en waarvan de ene niet weet dat hij besmet is...

ik ken op dit moment een stuk of vijf seropositieve gasten (19 - 35 j), en allemaal door stomme toestanden besmet geraakt, en zelfs anderen besmet omdat ze niet wisten dat ze besmet waren... ze hadden eventjes onveilig geneukt met hun vriendje die vertelde dat hij safe was... (test dateerde van enkele maanden voordien),.... maar ja, als je dan een klein slippertje hebt begaan waar er iets kleins (lees: sperma ergens fout is terechtgekomen) fout is gebeurd... dan heb je het zitten.

lijkt misschien warrig verhaal, maar ik vertrouw op het vlak van veilig vrijen niemand meer, zonder condoom en sperma slikken zit er voor mij pas in in relatie en TEST!....
En je hebt éignlijk wel glijk..

Gesloten