start to run

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
sunflower
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door sunflower » 08 aug 2007 07:52

Moet zeggen, die lessen zijn toch wel stiekem, eerst dodelijk saai en lijken ze geen nut te hebben, nu loop ik met gemak een half uurtje en voel dak gerust nog verder kan dan...
*He who laughs last, thinks slowest*

Mysterio

Bericht door Mysterio » 09 aug 2007 09:53

Gisteren de Red Star Run uitgelopen! Zonder enige voorbereiding hierop, ben ik best wel trots op mezelf.

M'n zus heeft de Start-to-run (5km) gedaan, en zij heeft 29 minuten gelopen.
Ik zonder voorbereiding, 32. Dus zo slecht was het nog niet. 8)

En het was plezant!

captain D
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door captain D » 09 aug 2007 13:56

Mysterio schreef:Gisteren de Red Star Run uitgelopen! Zonder enige voorbereiding hierop, ben ik best wel trots op mezelf.

M'n zus heeft de Start-to-run (5km) gedaan, en zij heeft 29 minuten gelopen.
Ik zonder voorbereiding, 32. Dus zo slecht was het nog niet. 8)

En het was plezant!
wij zijn gisteren verkeerd gelopen :o er stond op het einde zo'n man te zwaaien naar links maar die voor ons liepen naar rechts en die man was opeens verward en stuurde ons ook naar rechts. Daar liepen we dan helemaal alleen met ons gevieren. uiteindelijk nog eens stuk door het publiek moeten gaan om dan terug aantesluiten. Dus geen tijd die iets zegt :lol:

voor de rest ging het lopen wel maar trok de organistatie op geen knijt :o Geen kleedkamers, uw gerief kon je nergens kwijt en buiten het T-shirts had je evengoed niet kunnen betalen.
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Mysterio

Bericht door Mysterio » 09 aug 2007 20:54

captain D schreef:
voor de rest ging het lopen wel maar trok de organistatie op geen knijt :o Geen kleedkamers, uw gerief kon je nergens kwijt en buiten het T-shirts had je evengoed niet kunnen betalen.
da's een feit. Er was een 'onbemande kleedkamer', zijnde de ruimte achter de tafels van de inschrijvingen. Jaja.

En de t-shirts zijn lelijk. En het drankje achteraf was niet lekker.

Maar kom. We zijn sportief geweest, en dat is wat telt!

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 10 aug 2007 16:21

en vandaag al 50 minuten gelopen dus de 10km komen al wel heel dicht bij :D (en dan gaan we voor de 16 mijl :D )
alles is een raadsel
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

sjalot
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door sjalot » 12 aug 2007 22:59

Oeioei, wat een sportievelingen...
Heb ondertussen samen met m'n vriendin 10 lessen achter de rug, morgen de 11e. Voorlopig lukt het nog prima, en na de lessen tot 5 km, gaan we ons toch ook aan die van 10 wagen!

Vind het echt een goed initiatief eigenlijk, en ben blij dat mijn conditie wat wordt opgepept :)
Een tocht van 1000 mijl begint met een eerste stap

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 14 aug 2007 12:45

gisteren al 55 minuten en het wordt meer.
alles is een raadsel
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

sunflower
Forum addict
Forum addict

Bericht door sunflower » 15 aug 2007 05:02

zover als bovenstaande zit ik nog bijlange ni, maar heb tot op een na toch al al de lessen van de eerste reeks (tot 5km) gelopen, dat begint ook al goed te vlotten :wink:

sunflower
Forum addict
Forum addict

Bericht door sunflower » 16 aug 2007 06:18

en ook de laatste les heeft eraan geloofd! Nu op naar die 10 km :P

milkchocolategal
Regular user
Regular user

Bericht door milkchocolategal » 16 aug 2007 20:05

Ola, al die actievelingen hier :o
Khou et toch maar bij af en toe es mijn 35 minuutjes te lopen, but it's fun to run!

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 21 aug 2007 12:09

gisteren weer grenzen verlegd en 70 minuten gelopen. En zeggen dat ik eerst geen 7 minuten kon lopen laat staan al 70 seconde :D

moet alleen eens andere wegen zoeken want lint is te klein aan het worden om 70 minuten te lopen :D
alles is een raadsel
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

chuckie
New user
New user

Bericht door chuckie » 28 aug 2007 18:11

tis echt wel een hype
was in mei ook begonnen met start to run en ons Evy, dit ging heel goed, kwas echt fier op mijn eigen dak het al 2 weken had volgehouden en toen kwam er de pijn, toch blijven doorlopen in de veronderstelling dat het wel ging overgaan maar dit was dus niet zo, werd alleen maar erger. Dan maar naar de dokter enja scheenbeenvliesontsteking maar mocht wel nog verder lopen alleen moestek veel rustiger opbouwen , ben dan ergens van week 4 opnieuw begonnen maar het lukte echt ni goe meer en dan bijna maand op kamp en al geweest en na die maand ging het helemaal ni meer en hebbek maar opgegeven maar denk dak er na de herexamens toch eens terug ga aan beginnen want kmis het wel. Lopen is zo ontspannend en de enige manier om mijn gedachten vrij te maken en het geeft nen mens zoveel energie. Daar alleen voor willek terug beginnen. Moestek nu eens een jogpartner vinden zou ik het misschien tot het einde volhouden morja we'll see

Beliefje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Beliefje » 02 sep 2007 10:57

Heb als tip van een ervaren loper (hij deed vroeger marathons) meegekregen dat je, als je drie keer per week oefent, best verschillende afstanden loopt. En de langste afstand systematisch opdrijft met de tijd.
Mijn langste afstand is nu 6 km, en ook deze afstand begint me aardig te lukken. Ik hoop volgend jaar te kunnen deelnemen aan de ING-run van 10 km.
Afbeelding

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 03 sep 2007 10:32

Beliefje schreef:Heb als tip van een ervaren loper (hij deed vroeger marathons) meegekregen dat je, als je drie keer per week oefent, best verschillende afstanden loopt. En de langste afstand systematisch opdrijft met de tijd.
Mijn langste afstand is nu 6 km, en ook deze afstand begint me aardig te lukken. Ik hoop volgend jaar te kunnen deelnemen aan de ING-run van 10 km.
dat gaat u zeker lukken. En dan kunnen we samen met plan B lopen want tegen dan ben ik oud genoeg :D
alles is een raadsel
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Cowgirl Henk
New user
New user

Bericht door Cowgirl Henk » 03 sep 2007 11:24

chuckie schreef:was in mei ook begonnen met start to run en ons Evy, dit ging heel goed, kwas echt fier op mijn eigen dak het al 2 weken had volgehouden en toen kwam er de pijn, toch blijven doorlopen in de veronderstelling dat het wel ging overgaan maar dit was dus niet zo, werd alleen maar erger.
De eerste keer dat ik meedeed met start to run, heb ik ook last gekregen van pijn in mijn enkels etc. Ik ben er toen ook mee moeten stoppen. Het jaar erop ben ik naar een runners winkel geweest, en hebben ze op een band gekeken hoe ik liep, en mij schoenen gegeven die aangepast zijn aan mijn manier van lopen. Heb ondertussen totaal geen last meer gehad. Goede sportschoenen zijn echt wel enorm belangrijk!

Apomes
Senior user
Senior user

Bericht door Apomes » 09 sep 2007 17:13

Mijn nichtje van 8 jaar doet ook aan start to run en ik ben haar coach :lol:. Vandaag was het fruitloop in Sint-Truiden en ze had Goud gewonnen voor de meisjes met slechts 2 jongens die voor haar waren 8) .

Ik loop ook wel graag, alleen doen mijn benen en mijn onderrug dat niet zo graag maar het lukt wel allemaal! Tegenwoordig kan ik 10 km lopen op 51 minuten wat ik toch wel cava vind :)! Nog oefenen voor de 15 km en erna ga ik me meer toeleggen op mijn tempo ipv afstand!

Mijn ultieme droom (op loopgebied :p) is de Marathon van Athene (Marathon-Athene) te doen! Hoe lang ik er over doe, boeit me geen fluit als ik hem ooit maar eens uitloop :love:
Ik bevorder u bij deze officieel tot Held van Springbal!

Hannes.
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Hannes. » 18 sep 2007 14:07

Apomes schreef:Nog oefenen voor de 15 km en erna ga ik me meer toeleggen op mijn tempo ipv afstand!
Nu de 20 van Brussel nog eh. Met 25.000 anderen door hartje Brussel lopen. Dat wilt toch iedereen!

http://www.20kmdebruxelles.be/20km/set_nl.htm

Mysterious Girl
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mysterious Girl » 21 sep 2007 21:12

Wij zijn bij LO vorig jaar begonnen met dat programma, met als bedoeling om dat thuis verder te doen. Dat was zo saai ! Nu loop ik gewoon altijd dezelfde route en als ik merk dat het beter begint te gaan, loop ik wat verder...
A friend would lend you an umbrella in the rain,
but a true friend would take yours
and scream "RUN, BITCH, RUN!"

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 04 jan 2008 15:22

ondertussen lopen we vlotjes 1u11 zonder pauze. momenteel zitten we wel met een hiel ontsteking ofzoiets dus eerst een week of twee rusten.
alles is een raadsel
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

PassionX
Regular user
Regular user

Bericht door PassionX » 10 feb 2008 11:59

Hoe berekenen jullie eigenlijk het aantal kilometer als je loopt? Er bestaan zo van die toestelletjes om op je fiets te monteren waarop je het aantal afgelegde kilometer kunt aflezen, maar wat als je niet over zo'n ding beschikt? Mijn fiets staat overigens in Gent, dus die kan ik niet gebruiken op de plaatsen waar ik ga lopen ...
Limited Edition.

Expecting the world to treat you fairly because you are good is like expecting the bull not to charge because you are a vegetarian.

Gesloten