The L Word

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Eight
Regular user
Regular user

Bericht door Eight » 07 feb 2008 22:35

Shane is lelijk, ZOOO lelijk :o

Meegal.
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Meegal. » 09 feb 2008 13:07

Eight schreef:Heeft iemand de link van de torrent aflevering 5 van seizoen 5? (Ik kom altijd op een site waar ik moet inloggen, wat me niet lukt, of betalen, waar ik geen zin in heb)
Het is al donderdag en ik heb ze nog steeds niet gezien. Schande.
Je moet op youtube kijken! ze staan er allemaal ergens op ;)

bambi
Regular user
Regular user

Bericht door bambi » 10 feb 2008 22:34

Commentaar 505: (goed he van me :wink: )
Spoiler! :
Ik heb hem nu ook kunnen bekijken, wel een week te laat maar ja, morgen de volgende alweer ;)
Een ding is mij echt wel bijgebleven, die scene van jenny en *dingske* (naam ontsnapt me) in de kast! Wel beetje raar tussen die twee zo... maar was mooie scene! Tina en bette... opt einde zag je ze toch kijken toen tina op de zetel lag.. daar gaan nog dingen gebeuren :D En id gemeen van alice dat ze die kerel moest outen, twas een beetje uit de hand gelopen... Op naar de volgende aflevering. Ik vind het een tof seizoen precies :D
I will find you, love you, marry you and live without shame.

J-La
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door J-La » 11 feb 2008 09:12

Meegal. schreef:
Eight schreef:Heeft iemand de link van de torrent aflevering 5 van seizoen 5? (Ik kom altijd op een site waar ik moet inloggen, wat me niet lukt, of betalen, waar ik geen zin in heb)
Het is al donderdag en ik heb ze nog steeds niet gezien. Schande.
Je moet op youtube kijken! ze staan er allemaal ergens op ;)
je moet alleen goed zoeken, want gisteren wou ik 5-02 zien maar ik vond nergens een goeie link :-?

en zo blijft mijn achterstand groeien natuurlijk :-?

Anoniempje27
New user
New user

Bericht door Anoniempje27 » 11 feb 2008 11:28

Heb een goeie torrentsite waar je ze de maandagmorgen al kunt vinden, maar ga die hier niet posten voor redenen, als er iemand die site wilt hebben moet je maar PB sturen naar me

eekhoorntje
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door eekhoorntje » 11 feb 2008 17:35

506 !!! (leve youtube!)

Spoiler! :
Ok ok, dus, jullie hadden wel gelijk. En Tina gaat ervoor! Dat vind ik beter, dat Tina wat ballen krijgt, en zelf een stap zet :).

En Adele... mja, wat gaat daar van worden? Dat ze mooier ging worden ok, dat wisten we al, maar zo volledig Jenny gaan. Ze heeft wel een talent om mensen te manipuleren amaai!

En de dochter van Phyllis... zou ze ook...? Je weet maar nooit :)

En volgens mij is Shane gewoon een pion voor de grieten van d She-bar, omdat ze de Planet sowieso kapot wilden krijgen, nu hadden ze enkel een reden nodig.

En de schitterendste two-liner, op Phyllis haar feestje:
Alice: Are you also going to dance around in your bra?
Shane: No, i don't need one anyway.

ik lag strijk :)
***MINGE!***

Coming from the camp I was walking along the dyke smoking a fag thinking how queer it is to feel so gay on such a rainy day!

party*time
Experienced user
Experienced user

Bericht door party*time » 11 feb 2008 20:44

Ik heb enkel de eerste 3 delen van de zesde aflevering gezien... :(
Help!!! :lol: :P
Are you tokking to me? Are you tokking to me?!

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 11 feb 2008 21:37

506:
Spoiler! :
Tina & Bette! JEEEEUJ! Echt heerlijk. Maar de eerste seksscène, ik moest constant aan het eten denken! "Het gaat zo aanbranden, het huis zal in brand vliegen, Jodi zal toekomen, verkoolde lichamen, etc..." Maar daar werd blijkbaar niets over gezegd...

Bij de tweede scène trouwens PRACHTIGE muziek! Het is volgens mij Feist, maar heeft iemand een idee welk nummer?

Wat ik denk over Adele... "Everybody falls in love with the director". En aangezien Jenny op precies op haar tweede zelf is verliefd geworden (of er toch mee naar bed gaat), gaat Adele hetzelfde proberen, Jenny worden... Het haar, de kauwgom, de kledingsstijl. Op het laatste werd het zelfs moeilijk om onmiddellijk te zien of het nu Adele of Jenny was.

Maar absoluut toppunt van heel de aflevering. Tina & Bette. Het blijft toch mijn favoriete L-word koppel... :D
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

eekhoorntje
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door eekhoorntje » 11 feb 2008 22:15

party*time schreef:Ik heb enkel de eerste 3 delen van de zesde aflevering gezien... :(
ai
de videokes die ik gezien heb zijn er al terug afgesmeten door terms of violation enzo

spijtig!

net gevonden: http://www.youtube.com/user/afos9
***MINGE!***

Coming from the camp I was walking along the dyke smoking a fag thinking how queer it is to feel so gay on such a rainy day!

erin
Regular user
Regular user

Bericht door erin » 11 feb 2008 22:19

Echo schreef:506:
Spoiler! :
Tina & Bette! JEEEEUJ! Echt heerlijk. Maar de eerste seksscène, ik moest constant aan het eten denken! "Het gaat zo aanbranden, het huis zal in brand vliegen, Jodi zal toekomen, verkoolde lichamen, etc..." Maar daar werd blijkbaar niets over gezegd...

Bij de tweede scène trouwens PRACHTIGE muziek! Het is volgens mij Feist, maar heeft iemand een idee welk nummer?

Wat ik denk over Adele... "Everybody falls in love with the director". En aangezien Jenny op precies op haar tweede zelf is verliefd geworden (of er toch mee naar bed gaat), gaat Adele hetzelfde proberen, Jenny worden... Het haar, de kauwgom, de kledingsstijl. Op het laatste werd het zelfs moeilijk om onmiddellijk te zien of het nu Adele of Jenny was.

Maar absoluut toppunt van heel de aflevering. Tina & Bette. Het blijft toch mijn favoriete L-word koppel... :D
Spoiler! :
dat nummer van Feist was 'Honey Honey'; staat op haar nieuwste cd The Reminder

party*time
Experienced user
Experienced user

Bericht door party*time » 11 feb 2008 22:20

eekhoorntje schreef:
party*time schreef:Ik heb enkel de eerste 3 delen van de zesde aflevering gezien... :(
ai
de videokes die ik gezien heb zijn er al terug afgesmeten door terms of violation enzo

spijtig!

net gevonden: http://www.youtube.com/user/afos9
omg!!! dank u!!! ge zijt ne schat!!! :D :adore: :adore: :adore: :adore: :adore: :adore: :adore: :adore: :adore:
Are you tokking to me? Are you tokking to me?!

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 12 feb 2008 00:07

erin schreef:
Echo schreef:506:
Spoiler! :

Spoiler! :
dat nummer van Feist was 'Honey Honey'; staat op haar nieuwste cd The Reminder
Dankjewel! :D
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Annesofie
Regular user
Regular user

Bericht door Annesofie » 12 feb 2008 22:22

eekhoorntje schreef:506 !!! (leve youtube!)

Spoiler! :
Ok ok, dus, jullie hadden wel gelijk. En Tina gaat ervoor! Dat vind ik beter, dat Tina wat ballen krijgt, en zelf een stap zet :).

En Adele... mja, wat gaat daar van worden? Dat ze mooier ging worden ok, dat wisten we al, maar zo volledig Jenny gaan. Ze heeft wel een talent om mensen te manipuleren amaai!

En de dochter van Phyllis... zou ze ook...? Je weet maar nooit :)

En volgens mij is Shane gewoon een pion voor de grieten van d She-bar, omdat ze de Planet sowieso kapot wilden krijgen, nu hadden ze enkel een reden nodig.

En de schitterendste two-liner, op Phyllis haar feestje:
Alice: Are you also going to dance around in your bra?
Shane: No, i don't need one anyway.

ik lag strijk :)
Spoiler! :
-Adele doet me denken aan die film Single white female! (ziekelijk kopieergedrag enzo, dat gaat nog uit de hand lopen, zeg dat ik het gezegd heb)

-Volgens mij gaat Molly, de dochter van Phyllis ook lesbisch zijn, en er gaat iets significant tussen haar en Shane gebeuren!

-En inderdaad, die grap was heerlijk :D
"No I don't need a bra.. thank god"
Entre ciel et terre

Yodhaka
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Yodhaka » 12 feb 2008 23:14

Wat er nog zal gebeuren ivm Molly & Shane. Big spoiler!
Spoiler! :
Molly showed up at Phyllis's party in 506 and Shane thought she was cute and in 507 Phyllis spends her time trying to explain her daughter that not all lesbains a wild and some are in the relationships and then she asks Bette and Jodi to show Molly around and babysit her basically, since they are in a relationship. Josi is busy with the "suicide art" thingy and Bette takes Molly to the movie set where Shane is a hair dresser. Phyllis warned Molly against Shane and molly acts the whole time as if she's bored and Shane's no match for her and she'll never sleep with her. They hang out the whole episode and then Shane asks Jodi's advice on where to take her because she likes her and Molly is different, she's straight and immuned to Shane's charms and it's something new.

ETA: [that's about why Shane was oil wrestling with Dawn] Dawn thought that Molly was Shane's girl and while Shane was getting them drinks, Dawn asked Molly to wrestle, Shane saw them and went there to get Dawn off Molly...so it's true (that she was defending Molly) but i'm not sure Molly knew why Shane did it

Ep. 508: Shane and Jodi ride bikes to prepare for the cancer race where they all will ride as Team Dana. They stop for rest and Shane tells Jodi about Molly. She said that she likes her because she’s different. Jodi: It calls heterosexuality. Shane: I know but it’s not that, I know tons of straight girls. Jodi: maybe she’s a spaghetti girl, straight until wet. Shane thinks this joke is horrible but they are laughing at it. Shane wants to take Molly somewhere but doesn’t know where and Jodi suggests dinner party in her house. [..] After dinner Shane and Molly go on a roof to smoke and they kiss and Molly freaks out, though she made the first move and it's ep. 508.

Shane and Molly have this funny relationship. Molly keeps saying that she's straight and Shane will have sex with her only in her dreams but Shane tells her that she doesn't want it and they just hanging out together. Molly IS straight but she's intrigued by Shane and on the roof of Jodi's loft after the party Shane tells her that she doesn't want sex with her because Molly will freak out. Molly kisses her and sort of freaks out and Shane takes her home. I think their sex scene will happen in 509 when Phyllis walks on them because Molly is staying with her.
Laatst gewijzigd door Yodhaka op 13 feb 2008 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Sex is what we are and art is how we look like.

eekhoorntje
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door eekhoorntje » 12 feb 2008 23:23

Yodhaka schreef:
Spoiler! :
Ivm Molly & Shane. Big spoiler.

Molly showed up at Phyllis's party in 506 and Shane thought she was cute and in 507 Phyllis spends her time trying to explain her daughter that not all lesbains a wild and some are in the relationships and then she asks Bette and Jodi to show Molly around and babysit her basically, since they are in a relationship. Josi is busy with the "suicide art" thingy and Bette takes Molly to the movie set where Shane is a hair dresser. Phyllis warned Molly against Shane and molly acts the whole time as if she's bored and Shane's no match for her and she'll never sleep with her. They hang out the whole episode and then Shane asks Jodi's advice on where to take her because she likes her and Molly is different, she's straight and immuned to Shane's charms and it's something new.

ETA: [that's about why Shane was oil wrestling with Dawn] Dawn thought that Molly was Shane's girl and while Shane was getting them drinks, Dawn asked Molly to wrestle, Shane saw them and went there to get Dawn off Molly...so it's true (that she was defending Molly) but i'm not sure Molly knew why Shane did it

Ep. 508: Shane and Jodi ride bikes to prepare for the cancer race where they all will ride as Team Dana. They stop for rest and Shane tells Jodi about Molly. She said that she likes her because she’s different. Jodi: It calls heterosexuality. Shane: I know but it’s not that, I know tons of straight girls. Jodi: maybe she’s a spaghetti girl, straight until wet. Shane thinks this joke is horrible but they are laughing at it. Shane wants to take Molly somewhere but doesn’t know where and Jodi suggests dinner party in her house. [..] After dinner Shane and Molly go on a roof to smoke and they kiss and Molly freaks out, though she made the first move and it's ep. 508.

Shane and Molly have this funny relationship. Molly keeps saying that she's straight and Shane will have sex with her only in her dreams but Shane tells her that she doesn't want it and they just hanging out together. Molly IS straight but she's intrigued by Shane and on the roof of Jodi's loft after the party Shane tells her that she doesn't want sex with her because Molly will freak out. Molly kisses her and sort of freaks out and Shane takes her home. I think their sex scene will happen in 509 when Phyllis walks on them because Molly is staying with her.
dat gaat hier over verdere ontwikkelingen!
best dat erbij zetten dan!
***MINGE!***

kirstjen
New user
New user

Bericht door kirstjen » 13 feb 2008 15:10

Oké, wanneer kunnen we de 7e aflevering zien??? :lol:

Mwah
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mwah » 13 feb 2008 21:49

Aangezien ik hypermoe ben neem ik vorig bericht serieus en antwoord ik het volgende:

Zondagavond ten vroegste (aangezien het dan wordt uitgezonden in de VS) en naar alle waarschijnlijkheid maandag.

Voor verdere inlichtingen druk 2

eekhoorntje
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door eekhoorntje » 13 feb 2008 21:56

Mwah schreef:
da lukt ni :(
***MINGE!***

Mwah
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mwah » 13 feb 2008 22:43

eekhoorntje schreef:
Mwah schreef:
da lukt ni :(
Probeer het vrijdag eens 8)

:offtopic: sorry

Ik vond 506 echt een goeie aflevering. Dat werd wel eens tijd want ik vond het de laatste tijd (zo vanaf seizoen 4) maar slappekes kwestie van toch een beetje on topic te blijven

amaranthake
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door amaranthake » 14 feb 2008 14:48

ik heb een dvd box van the L word op de kop kunne tikke op ebay seizoen 1 - 4 voor 62 euro :-) happy me :D
a simple smile will always make your heart laugh...

Gesloten