shopaholics Hasselt

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
*sterre*
Experienced user
Experienced user

shopaholics Hasselt

Bericht door *sterre* » 03 dec 2006 13:13

Bonjour!
Volgend weekend zitten we in Hasselt... Kent er iemand leuke tweedehandswinkels ? Caféetjes? Restaurants?etc...

Merci*

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 03 dec 2006 19:36

Excuseer... WIE zit er precies in hasselt? :)
Van winkels ken ik niet zoveel.
Leuke plaatsjes:

Café café :wink:
Kaffee het schaap (alleen voor als je er 's avonds bent)

Een leuke winkel vind ik wel Goodies & Gadgets, maar tis vrij duur.

Ja, weet ik veel wat voor plaatsen jij zoekt :)
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

badeendje

Bericht door badeendje » 03 dec 2006 19:43

the soapstore vind ik wel een geweldig winkeltje het ligt zo in de gallerij en je reukt het wel als je daar voorbij komt.

groetjes badeendje

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 03 dec 2006 19:47

badeendje schreef:the soapstore vind ik wel een geweldig winkeltje het ligt zo in de gallerij en je reukt het wel als je daar voorbij komt.

:lol: Ja, idd. Daar hoef je niet lang naar te zoeken :P Is trouwens idd een leuk winkeltje.
In de galerij is er trouwens nog een leuke winkel waar ze kunstvoorwerpjes vanuit de hele wereld verkopen, beeldjes in hout, boeddhabeelden en ook sieraden. En regenmakers!! :) Ik heb er eigenlijk geen idee van hoe het heet, maar ik kom er regelmatig.

Josie

Bericht door Josie » 03 dec 2006 20:36

tweedehandsheid in
- lalique (tov z33)
- assepoes (als je het station uitkomt naar rechts)

een erg gezellig en lekker restaurantje is 'de levensboom' (vegetarisch/veganistisch): Leopoldplein 44, zeker een aanrader.

*sterre*
Experienced user
Experienced user

Bericht door *sterre* » 03 dec 2006 22:33

Sid schreef:Excuseer... WIE zit er precies in hasselt? :)
euhm 2 meisjes (=klinkt raar) van in de 20 die je niet zo gauw terugvindt in NafNafs,Mangos, HM, ed, beter tweedehandszaken of snuisterwinkeltjes. t Liefst rustige caféetjes, holebizaken en af en toe een marginalere versie (goed voor je zelfbeeld). We zijn allebij vegetarisch dus de tip van de levensboom zal ik zeker onthouden!
Merci*

Benjie

Bericht door Benjie » 04 dec 2006 08:56

Een marginaal Lesbo-café is zeker Vrouwentongen... maar ik meot zeggen dat ik vorige zaterdag er ook tot de late (lees: vroege) uurtjes heb gezeten.. Fun fun fun :wink:

Een leuk winkeltje is ook zo'n heksenwinkeltje. Mja, hoe moet ik uitleggen waar dat ligt? Aan café de Bleu Olive.. Dus zoek daar maar naar en dan vind je dat ook wel :lol:. In de Bleu Olive vooral NIET binnengaan... Wij zijn vorige zaterdag avond daar geweigerd door stomme dresscode :x dus maak ik nu met plezier ANTI-reclame :D.

Alé, veel plezier op de één na gezelligste stad van Limburg... Sint-Truiden blijft nog altijd nummer 1 :P

Recordable

Bericht door Recordable » 04 dec 2006 09:26

Josie schreef:- lalique (tov z33)
schrap dat maar, ik wilde er zaterdag even langsgaan en ze zijn dicht wegens ehm omtovering tot "villa kaekelbont"! jeeij

Misschien kan je eens naar de (gratis) tentoonstelling Light play in Z33 gaan (http://www.z33.be/ ), zaterdag is er ook dit in zaal België en ik dacht ook dat er elke zaterdag wel iemand draait in het MOD-café. (Bootstraat 9)
Naast de café's waar Sid over sprak, is café de Egel (tov z33) ook nog wel gezellig!

hanne
Regular user
Regular user

Bericht door hanne » 04 dec 2006 19:17

Heel gezellig is de Coeckepanne (in het centrum, in de Schrijnwerkersstraat), waar ze onder andere overheerlijke pannenkoeken hebben :) Voor een (over)dosis chocola moet je naar de chocoladebar Boon, in de buurt van Z33. En in Dolcis hebben ze heel lekker ijs!

Wappy
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door Wappy » 11 dec 2006 14:51

Jaah, de Coeckepanne, daar is het wel gezellig :) en lekker.
Blue Olive is idd maar stom, allez jah, het is maar wat je fijn vindt. Maar ik vindt het eerder een trekpleister voor (wannabe) snobs :wink:
Goodies&Gadgets is al vernoemd...
En over de Stitched (leuke, maar dure winkel) hebben ze lekkere ijs :wink: , dien op de Markt is niet té eten :-? !
"It doesn't matter what you look like, doesn't matter what you sound like, doesn't matter if they like you, just remember to be kind."

Benjie

Bericht door Benjie » 11 dec 2006 16:33

Wappy schreef:... , dien op de Markt is niet té eten :-? !
:o Die "Australian Ice" is de beste :evil:

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 11 dec 2006 18:15

Benjie schreef:
Wappy schreef:... , dien op de Markt is niet té eten :-? !
:o Die "Australian Ice" is de beste :evil:
Juk. Ik ben het eens met Wappy: niet te eten. Zelfs de kindjes waar ik op pas willen dat niet eten.

Siouxsie
Experienced user
Experienced user

Bericht door Siouxsie » 12 dec 2006 10:06

vorige week nog een nieuw winkeltje ontdekt in de Dorpsstraat : Vibes dacht ik dat het noemde, vol kitsch camp gadgets en vintage van de eighties (boeken, cd's, vinyl, posters, flipperkasten, frigo's met marilyn monroe op, wc-potten die dienst doen als plantenbak, batman-shampooflessen, ...)

ligt vlakbij de mosquito, ook een heel leuk cafe met goei cocktails
sus me met je hartslag
wij ons wij ons wij ons

Princess
Forum addict
Forum addict

Bericht door Princess » 12 dec 2006 11:39

Recordable schreef:
schrap dat maar, ik wilde er zaterdag even langsgaan en ze zijn dicht wegens ehm omtovering tot "villa kaekelbont"! jeeij

en aangezien een vriend van me bezig is met die omtovering kan ik het alleen maar aanraden om er te gaan (eens het af is, natuurlijk). Wordt een bio-veggie-eetdingetje.
Before the dawn heals us

Apomes
Senior user
Senior user

Bericht door Apomes » 12 dec 2006 17:20

In Boon moet je abosluut geweest zijn! Zo lekkere chocomelk en pralines vind je nergesn (tevens kan je er genieten van 's werelds duurste koffie! Lees: 20 EUR voor enkele ml)
Ik bevorder u bij deze officieel tot Held van Springbal!

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 12 dec 2006 20:09

Siouxsie schreef:vorige week nog een nieuw winkeltje ontdekt in de Dorpsstraat : Vibes dacht ik dat het noemde, vol kitsch camp gadgets en vintage van de eighties (boeken, cd's, vinyl, posters, flipperkasten, frigo's met marilyn monroe op, wc-potten die dienst doen als plantenbak, batman-shampooflessen, ...)
Yeay! Zalige winkel is dat, als je in een kitschbui bent 8)

hanne
Regular user
Regular user

Bericht door hanne » 12 dec 2006 23:19

Apomes schreef:In Boon moet je abosluut geweest zijn! Zo lekkere chocomelk en pralines vind je nergesn (tevens kan je er genieten van 's werelds duurste koffie! Lees: 20 EUR voor enkele ml)
jaja, koffie gemaakt van koffiebonen die verkregen zijn uit de uitwerpselen van één of ander dier :)

miss brightside
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door miss brightside » 10 jan 2007 16:25

kvind de mosquito, t schaap en café café ook top cafékes! misschien is er ook iets te doen in mod of zaal belgie..(er bestaan sites van hoor, gewoon ns op google kijken)
te vermijden plaatsen zijn: slices, de versuz, irish pub als er n optreden is, en café de nacht (de vroegere link)
goed eten en shoppen kan bijna overal (tis niet voor niks de hoofdstad van de smaak he) en tis zo klein dat je overal wel te voet geraakt, en anders gratis bussen he!! voor goede 2e handswinkels moet je niet echt in hasselt zijn spijtig genoeg..
..verder hebben we ook plopsaland en n japanse tuin..yihaa!

Gesloten