outen bij dementerende grootmoeder?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
kochka
Regular user
Regular user

Bericht door kochka » 25 mei 2006 22:03

Neleuh1985 schreef:Humzzzzz :?Nu dajt zegt kzit eigenlijk etzelfste probleem... mijn meme eeft alheimer en weet da dus oowk nog nie...
Vrijdag zelfs nog toen dak ip bezoek ben geweest hat ze een helder moment en ze vroeg of dak nu nog asan geen vriendje ad :?
Ikke mor gezwegen :oops:
Grtzzzzzzz
De woordenboek vanbuitenleren hoeft niet, maar toch:
Lang leve het beschaafd Vlaams!!

Neleuh1985
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Neleuh1985 » 25 mei 2006 22:22

@ kochka : ok, ik heb de boodschap wel begrepen hoor en zal dan ook in het vervolg wat meer op mijn taalgebruik letten. Beter zo? ;)

Grtz

bieke007
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door bieke007 » 26 mei 2006 09:10

Neleuh1985 schreef:@ kochka : ok, ik heb de boodschap wel begrepen hoor en zal dan ook in het vervolg wat meer op mijn taalgebruik letten. Beter zo? ;)

Grtz
hehe, geef toe het leest toch iets vlotter he... :D
every new beginning comes from some other beginning's end

Undomiël
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Undomiël » 27 mei 2006 00:41

Hey ja zou het ook tege je grootmoeder zegge dan.. As ze al zo ruimdenkend lijkt, zal ze waarschijnlijk er niet al te veel op tegen hebbe.. En meestal maakt het hen niet zozeer uit, aangezien grootouders zowa onvoorwaardelijk om hun kleinkindere geve :wink: En as je ma ook denkt da ze het wel positief zal opneme, dan zoveel te beter :)
Mijn oma is ook wel vrij ruimdenkend eigl.. Vroeger had ze een homo-koppel bij haar op de gang in de appartementsblok wone.. Zo vertelde ze is da ze, toen ze in de lift stond -één van die twee manne zijn hart had uitgestort bij haar: "ja madam, das toch wel erg é, ne zatte vent!" en ons oma zo kei meelevend enzo (ze von da ook wel grappig, want zoiet hoorde nu ook ni élke dag :wink: ) ma deed er totaal ni vies over.. Blijkbaar zijn bomma's, meters (want das de mijne; toeval :!: :?: :wink: ) en oma's vooruitdenkender dan ze krediet voor krijge..

Veel succes in elk geval!

Ciao x
Undomiël

Gesloten