deleten van accounts

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Tim
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Tim » 30 mei 2006 16:27

P_e_T_e_R schreef:Alternatief: je breekt in en slaat de server (+ harde schijf) kapot met een koevoet. Ik ben wel gewonnen voor deze optie. Slightly less elegant but much more fun!
Ik weet u wonen...
Help WJNH een handje, wat moeten we volgens jou doen tegen 2012?

Word ook WJNH-vrijwilliger en maak veel plezier en nieuwe vrienden! Klik hier voor meer info!

San_Francisco
Senior user
Senior user

Bericht door San_Francisco » 06 aug 2006 14:42

@ K_x,

Voor degenen die hun posts willen verwijderen:

Kan je niet gewoon dmv PhpMyAdmin ofzo direct ingrijpen in de db?

Bvb "delete user_post where user_id=..."
Om het in verbasterde SQL uit te leggen.

Nuja zowieso zal dat de layout van het forum verpesten, dan zwijgen we nog maar over de quotes die gedaan geweest zijn.

Los van dat technische betreur ik het wel dat sommigen zich hier laten verwijderen.

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 06 aug 2006 15:38

Jenna schreef:Sorry voor niet alles te lezen; maar er is een manier

Ga naar de home page, kijk naar je profiel (vanuit gebruikersstandpunt, niet als profiel beheerder,) en zoek al je berichten op...

Dan kan je ze allemaal een-voor-een verwijderen met het Afbeeldingen vervangen door URL bij quote http://weljongniethetero.be/forum/templ ... delete.gif ("x") knopje, naast Afbeeldingen vervangen door URL bij quote http://weljongniethetero.be/forum/templ ... n_edit.gif ("wijzig")...

Daarna je account laten verwijderen en weg ben je... ^-^
Vroeger had ik zo iets, als ik kwaad was, dat ik alle sporen van mij op een Forum wiste, zodat niemand wist dat ik er was geweest... dan had iedereen Quotes van ergens anders gehaald of zo... hehe
fout, je kan enkel het X knopje gebruiken als jou post de laatste is die gepost is geweest, anders is het onmogelijk je posts nog te deleten, je kan ze wel allemaal een voor een wijzigen in iets, behalve als ze al in het archief zitten, daar is het onmogelijk :)

K_x
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door K_x » 06 aug 2006 16:07

TomG schreef:@ K_x,

Voor degenen die hun posts willen verwijderen:

Kan je niet gewoon dmv PhpMyAdmin ofzo direct ingrijpen in de db?

Bvb "delete user_post where user_id=..."
Om het in verbasterde SQL uit te leggen.

Nuja zowieso zal dat de layout van het forum verpesten, dan zwijgen we nog maar over de quotes die gedaan geweest zijn.

Los van dat technische betreur ik het wel dat sommigen zich hier laten verwijderen.
In theorie kan dat, ja. Maar ik ga niet rechtstreeks in de databank ingrijpen, met het risico dat ik iets te veel wegdoe, omdat iemand opeens al z'n posts op dit forum weg wil krijgen. Als je iets post, blijft dat forever and ever vastgelegd op de eeuwige jachtvelden van het internet, nah, niks aan te doen :-) Plus, zoals je al zegt: een topic kan zo wel eens heel onbegrijpelijk worden, om van de quotes nog maar te zwijgen.

Da's meteen ook de reden waarom je enkel je posts kan verwijderen als er nog geen reactie gekomen is na jouw post. 'k Betwijfel trouwens dat wij daar iets speciaals aan gedaan hebben, volgens mij is dat standaard phpBB-gedrag. En in het archief kan je ze natuurlijk niet meer wijzigen, da's een read-only forum. Logisch ook, het heet "archief" voor iets, het is niet de bedoeling dat daar nog iets aan gewijzigd wordt :)
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

.M.
Regular user
Regular user

Bericht door .M. » 06 aug 2006 16:53

K_x schreef: 'k Betwijfel trouwens dat wij daar iets speciaals aan gedaan hebben, volgens mij is dat standaard phpBB-gedrag.
Dat is helemaal correct :).

Gesloten