Dromen ...

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
TheRose
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door TheRose » 02 jan 2008 23:22

Ik droomde over gras, groen gras.
And prepared to be amazed

ezel
Experienced user
Experienced user

Bericht door ezel » 03 jan 2008 00:03

Ik droomde dat ik een relatie had met mijn beste vriendin en dat er 7 kerstbomen in ons huis stonden en dat ik een duur hemdje van mijn schoonmoeder cadeau kreeg voor mijn nieuwjaar. 8)
punt!

Aquarius

Bericht door Aquarius » 03 jan 2008 13:45

Ik droomde dat het buiten aan het donderen was.
Het gordijn was dicht, maar je zag de flitsen erdoor komen.
Toen ik het even opendeed, zag je de wolken precies heel dichtbij hangen, op 2m hoogte :o !
Je hoorde zo de mensen vol terreur roepen terwijl de bliksems overal rondsloegen in de turbulentie...

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 03 jan 2008 14:51

ik droomde van een grote ruzie met Hannelore Lehr.

ze was wel stomdronken maar soit, ze was gelukkig niet agressief ofzo.

het gekke was dat ze me (ondanks dat ze stomdronken was) nog graag zag.

ik werd wakker maar viel terug in slaap en de droom ging gewoon verder.

misschien ben ik haar nog niet helemaal vergeten ofzo.
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

spatje
Regular user
Regular user

Bericht door spatje » 03 jan 2008 15:12

Ik heb ongetwijfeld geweldig gedroomd vannacht, want ik heb zalig geslapen :D. Ik kan er mij alleen niets meer van herinneren...
Don't cry because it 's over;
Smile because it happened

Obscura
Regular user
Regular user

Bericht door Obscura » 03 jan 2008 23:08

hmm ik droom soms nachten hetzelfde! soms ben ik in mijn slaap bezig aant ontwerpen voor school.. dan krijg ik ideeën en als ik dan wakker ben, weet ik enkel nog dat ik weeral daarover gedroomd heb, maar de ideeën kan ik nooit onthouden... Das meestal in periodes wanneer ik enorm veel moe verwezenlijken in korte tijd, dus t is wel een beetje te verklaren :)
Ik heb ook al veel rare dingen gedroomd... maar je mag daar niet te veel bij stilstaanI guess..

Knight_of_Cydonia
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Knight_of_Cydonia » 04 jan 2008 13:06

Wat'n nachtmerrie! Het was niet akelig of vies, maar gewoon zo deprimerend!

Ik liep door een landschap dat alleen uit een grijze vlakte en schriele, dode bomen bestond. Heel mijn lichaam deed pijn, ik voelde overal brandende striemen.

In de verte zag ik ineens een figuur staan. Ik strompelde erop af en zag dat't een goede vriendin was. Net toen we mekaar wouden omarmen, valt ze uiteen in grijs stof, dat in een wolkje wegdrijft.

Ik strompel verder, tranen in mijn ogen, en kom steeds mensen om wie ik veel geef tegen, die net voor ik ze aanraak verdwijnen.

Ik hoor gefluister en zie uit de hoeken van mijn ogen dreigende schimmen. Misvormende lichamen met vleugels, bochels, hoorns, staarten,... die verdwijnen zodra ik ernaar kijk. Ik versta het gefluister niet, maar weet dat alles wat ik ooit aan slechts gedaan heb hier wordt opgedoekt.

Fijn, he? :o
Schmeiss die Möbel aus dem Fenster. Wir brauchen Platz zum Tanzen.

J-La
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door J-La » 04 jan 2008 13:10

@ Knight: het lijkt wel een eenzaam schilderij waarin je liep..

ik heb vannacht gedroomd dat mijn ex stierf.. en dat ik nog met hem samen was! dus dan droomde ik meteen ook over heel zijn familie, mensen die ik 3 jaar geleden voor het laatst zag.. dat is vreemd wakker worden daarna hoor :-?

Mikau
Regular user
Regular user

Bericht door Mikau » 04 jan 2008 21:19

Ik had gedroomd dat Geike (zangeres Hooverphonic) en ik een relatie hadden. Geen idee hoe ik er bij kom daar over te dromen... want ik val op jongens. :-? (ben een fan van haar, maar toch... het blijft vreemd).
I'm not a human error, I'm an error-prone human.

* Lune *
Experienced user
Experienced user

Bericht door * Lune * » 05 jan 2008 14:25

Ik was oorlog aan het voeren in de jungle deze nacht, samen met een vriendin. Na heel wat heen en weer geschiet, hadden we allebei honger en besloten we te gaan picknicken in het hartje van de jungle. Met pak en zak trokken we erdoor, picknickten we, vielen we in slaap. En wanneer we wakker werden, was de oorlog voorbij.

Vreemd, heel vreemd.
Iedereen is Napoleon, dus vergeet de poëzie

Als klinkt goed.

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 05 jan 2008 14:31

ik droomde vannacht dat ik een brief kreeg van Els Olaerts.

hoezo verliefd?
Ziekte van Hashimoto

eekhoorntje
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door eekhoorntje » 11 jan 2008 16:48

Ik droomde van
ik durf het bijna niet schrijven! 't is zo vreemd dat ik erover droom, nu gisteren in het babbeltopic hadden we het wel over haar, dus 't zal daardoor zijn.

Ik droomde dus van Shane (ja, die van the l-word). We waren op een fuif, met vrienden, en we gingen een wandeling maken en daar was een peuter van 4 jaar op een driewieler en die ging met ons mee, en we gingen in een auto/caravan zitten, en ja, 't werd knusser en knusser, en we lagen samen onder een deken, maar die 4 jarige was er nog. Dus wij die teruggebracht naar het feestje (ondertussen al hand in hand) en dan op weg terug nog mensen tegengekomen die ik kende van Zuid-Afrika (maar eigenlijk kende ik die niet, ale, 't zijn niet ECHT mensen die ik ken, maar in mijn droom kende ik ze), en daar nog ff mee gebabbeld en dan terug gewandeld... en toen ging mijn wekker af...
VOOS da ik over haar droom, bedoel :roll:

Maar een echt VOOOOSE droom, mijn pa, ma en ik waren op een familliefeest. En mijn papa had mijn neef vermoord en was die tijdens het familliefeest aan het begraven in de tuin. 3 mensen hebben hem betrapt (die niet van de famillie waren) en die heeft mijn papa dan ook maar vermoord. En mijn mama en ik wilden niets zeggen want we wilden niet dat hij in de gevangenis ging. En ik was kei moe en ben in een kamertje ff gaan slapen, en die kamer lag wat lager als de straat en de tuin, en ik zie door het raam van de kamer als ik zo naar boven keek mijn pa die mensen aan het begraven was. En zo kei mooi naast elkaar met bergjes over enzo. En dan komt er iemand binnen maar die ziet dat niet. En ik val in slaap en wordt weer wakker en ga bij mijn famillie en doe zo van: "amaai ik heb goed geslapen" en dan werd ik weer helemaal sip want ik kreeg zo een paniekaanval want ik wist dat die moorden gingen uitkomen. En heel mijn leven zou dus veranderen... En plots zat mijn neef weer aan tafel met het verhaal dat hij was neergeslagen, en hij bewusteloos was geweest en dat iemand hem had proberen te begraven maar hij niet dood was. En mijn pa, ma en ik van: oei, da's kei erg! Maar nu moeten we wel door, hou u goed!
en wij weggegaan.

VOOS die droom, echt
en de volgende ochtend was het uitgerekend mijn pa die me kwam wakker maken!
***MINGE!***

Coming from the camp I was walking along the dyke smoking a fag thinking how queer it is to feel so gay on such a rainy day!

Sothis
Experienced user
Experienced user

Bericht door Sothis » 11 jan 2008 17:09

Ik had overlaatst gedroomd over mijn examen van boekhouden... dat boekhoudens bestond uit theorie en oefeningen (wat ook in de realiteit zo is en het is goed dat er ook theorie tussen zit), wel nu had ik gedroomd dat 90% van dat examen oefeningen waren...omg...paniek paniek (in realiteit bleek het maar 52% te zijn)

examens -> nergens goed voor, ze veroorzaken veel te veel stress en slechte dromen...stoute examens, stout!
w.out.er schreef:I wanna have like 10,000 of Sothis' babies.

Tietjes
Regular user
Regular user

Bericht door Tietjes » 11 jan 2008 17:16

eekhoorntje schreef:
Maar een echt VOOOOSE droom, mijn pa, ma en ik waren op een familliefeest. En mijn papa had mijn neef vermoord en was die tijdens het familliefeest aan het begraven in de tuin. 3 mensen hebben hem betrapt (die niet van de famillie waren) en die heeft mijn papa dan ook maar vermoord. En mijn mama en ik wilden niets zeggen want we wilden niet dat hij in de gevangenis ging. En ik was kei moe en ben in een kamertje ff gaan slapen, en die kamer lag wat lager als de straat en de tuin, en ik zie door het raam van de kamer als ik zo naar boven keek mijn pa die mensen aan het begraven was. En zo kei mooi naast elkaar met bergjes over enzo. En dan komt er iemand binnen maar die ziet dat niet. En ik val in slaap en wordt weer wakker en ga bij mijn famillie en doe zo van: "amaai ik heb goed geslapen" en dan werd ik weer helemaal sip want ik kreeg zo een paniekaanval want ik wist dat die moorden gingen uitkomen. En heel mijn leven zou dus veranderen... En plots zat mijn neef weer aan tafel met het verhaal dat hij was neergeslagen, en hij bewusteloos was geweest en dat iemand hem had proberen te begraven maar hij niet dood was. En mijn pa, ma en ik van: oei, da's kei erg! Maar nu moeten we wel door, hou u goed!
en wij weggegaan.
Hé, dat zou misschien nog eens een goed scenario zijn voor een soap zoals Thuis of zo...

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 11 jan 2008 22:49

ik heb niet gedroomd vannacht.

heb niet geslapen. gek hé, ik zit nog steeds vol energie.
Ziekte van Hashimoto

Piui
New user
New user

Bericht door Piui » 12 jan 2008 01:09

Ik droom meestal over mensen die ik net gezien heb of die ik de dag erna ga zien. Niks met telepathie te maken, als ik mijn droom herinner, dan contacteer ik die gewoon es :)

Altijd in bijzonder vreemde omstandigheden trouwens, uitzinnige emoties, vreemde huizen, aardbeivelden etc..
Don't steal a ferrari if you don't know how to drive it - Gabrielle Solis

Genner
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Genner » 12 jan 2008 13:29

Ik droom eigenlijk meestal over de mensen die ik die dag gezien heb of waar ik veel aan gedacht heb die dag.
Meestal zijn dat dus Sarah en Rebecca.

Steffi
New user
New user

Bericht door Steffi » 12 jan 2008 14:05

Ik droomde dat ik moest gaan trainen en dat ik wou vertrekken met mijn fiets toen de training al gedaan was :o.
Kwas efkes in paniek wakker geworden. Kheb mijzelf echt moeten geruststellen da ze mij kwamen halen en da ik niet met de fiets moest.
Saffy - 'You took my face with your four hands and pushed it up against the window.'
Patsy - 'We should have pushed it through...'

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 22 jan 2008 14:29

Eigenlijk heeft het niet echt iets met dromen te maken, het zijn eerder zo een soort hallucinerende beelden die ik telkens lijk te krijgen vlak voor ik in slaap val de laatste tijd.
't Is zo in het stadium tussen droom en realiteit geloof ik, en mensen komen er nooit in voor, maar het zijn telkens dingen en ze zijn verbonden met 'positieve gevoelens' - bijvoorbeeld slagroomtaartjes :) . En dan zweven ze voorbij in wolkjes.

En dan lig ik echt gelukzalig te glimlachen en zo 8) . Mmm.

Kleurloos Satijn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kleurloos Satijn » 22 jan 2008 14:38

Ik droomde deze nacht dat Het Grietje mij probeerde te wurgen
in bed, omdat ik een slecht examen had gemaakt. Heel vreemd,
ik wist vanmorgen niet goed of ik het nu eigenlijk wel gedroomd had, alles sloot echt té mooi aan bij de werkelijkheid...
Toen herinnerde ik me wel dat mijn eigen kat bij haar op kot rondliep, en verstramde spieren had, zodat ze haar pootjes niet meer kon plooien. Bizar!
:o

Gesloten