Dromen ...

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Berten

Dromen ...

Bericht door Berten » 03 feb 2006 12:17

ok... aangezien de topics over dromen weer allemaal verdwenen zijn zal ik maar eens een nieuw starten... aanleiding: mijn fucking pokke voze droom van deze nacht :)

'k was zo half in een computerspel zo en ik was in een ziekenhuis en ik moest zo allemaal verschillende opdrachten doen... ma ik was op psychiatrie, en ik wist da ni en daar liepen zo allemaal rare, voze mensen rond en den helft kwam mij altijd aanvallen enzo ('t waren ook zo precies mentaal gehandicapten :s) en der was dan een verpleegster die mij gelijk wou helpen ma ik had toch nog schrik want der was zo een voos koppel en die vrouw was mij altijd van vanalles aan't beschuldigen en die gaf mij altijd verschillende namen en die begon dan te roepen en te schreeuwen en mij te verwijten ma soms was die wel lief en knuffelde die mij, die veranderde zo constant

en dan zei die vrouw tegen hare vent van "da is em da is em" en die begon dan me mij te vechten en ik dan zo naar die verpleegster "mag ik erop shotten ook? nee zeker" en dan begon dien vent op mij te shotten en dan waren we een kamer in gevlucht waar allemaal anorexia patiënten lagen, en 1 meisje met het syndroom van down - eentje da meegedaan heeft in Zonnekinderen in Schotland - en dan zei die verpleegster da ze wegging en ik ben dan meegegaan en ik k had een andere opdracht in het spelleke

en 'k moest zo vanalles aanklikken en da dan naar de mensen slepen dus ik moest zo bv ne mars slepen naar ne gehandicapten en dien liet mij den gerust... en dan een opdracht da ik zo iemand moest begeleiden en hij moest 70 intypen op de computer ma ondertss waren der zo e stuk of 20 gehandicapten ook altijd aan't typen op da klavier waar ik da moest verbeteren ma 't is dan nog gelukt! en ik was mij echt kwaad aan't maken op die mensen eh... en daarop aan't slaan en tegen aan't roepen en al

en dan was't weer een ander opdracht, dak iemand ne cola moest geven, een verpleegster dus ik had 2 euro gepikt uit een kassa van de kliniek en ik ging ne cola nemen ma den directeur had da gezien dus die zat dan achter mij en ik wou altijd weg mee de lift maar die kon die dan altijd opendoen en mij deruit halen en dan was't keer gelukt ma em had dan alle liften geblokkeerd en ik was dan gans in paniek en kreeg aanval van claustrofobie en kon nemeer ademen en al ma ik was altijd tegen mezelf bezig van "geen paniek, da komt in orde, straks zijn we eruit" en der zat dan nog iemand in die lift en dan ineens ging ze weer ... en de lift ging dan open en 't was aan't sneeuwen en ik zei dan da ze dien anderen zochten want dien stond daar zo te schreeuwen en die lift zakte in die was zo gans scheef en aan't schokken en al dus ik liep weg en dan kwamen ze toch achter mij gelopen en dan was een vriendin daar en die was aan't roepen van "nee, ni schieten" dus ik wou mij overgeven en ik ging dan zo vanachter dien inham me mijn handen omhoog ma ze hebben dan toch geschoten, zo tussen mijn 2 borsten, en kei hard bloeden en da deed zeer.. en dan was mijn broer er ook en zenk wakker geworden

:-? I need help :-?

aja, en 'k heb ook nog geroepen toen ik op die psychiatrie was van "ik wil had ni voor psychiatrie mogen kiezen" omda ik voor mijn stage twijfel tussen kinder- en jeugdpsychiatrie en mentaal gehandicapten maja, die op die psychiatrie waren allemaal volwassen mentaal gehandicapten

Berten

Bericht door Berten » 04 feb 2006 11:07

niemand anders droomt hier precies ... soit, deze nacht was afzien... 6 nachtmerries na elkaar ...

* mijn ouders hadden ruzie, het begon in de auto waar mijn moeder echt heel lastig deed tegen mijn vader ... ik wist ni waarom... ze zei ook da ze nemeer mee wou me ons en da ze weg wou.. ze is dan toch mee binnen gekomen en daar heeft ze dan gezegd da mijn vader het met een andere vrouw deed, ik was er helemaal door in shock.. maar toch stond ik aan mijn vaders kant en niet aan die van mijn moeder :roll:

* mijn broer zat mij constant bang te maken dat er boven mensen waren, ik moest boven iets gaan halen maar ik durfde niet omdat ik ondertussen al zoveel schrik had... dan ging ik in de gang en zag ik boven 2 mensen staan en ben kei hard wakker geschoten

* mijn ouders en broer kwamen thuis van bij vrienden en mijn moeder wou ineens een octopus omdat ze dat daar ook hadden... dan hadden we ineens een een groot zwembad in de tuin met een octopus in die van kleur kon veranderen als hij zwom... ik vloog er rond en boven om hem goed te zien... ineens waren we ergens binnen en zat er naast die octopus ook nog een kleine orka en een leeuwhaai (wa ni bestaat ma soit) in... ik moest dan die kleine orka vangen met een visnetje maar die zat dan vast... die haai begon die orka en mij dan aan te vallen terwijl ik hem wou losmaken maar uiteindelijk is't gelukt... ineens waren we in onze woonkamer en er was een beetje water in, die dieren kwamen dan ook in onze woonkamer... die haai wou die orka opeten maar ineens was er kei veel bloed... de haai miste een groot stuk van zijn lijf, zowa den helft van zijn hoofd tot de helft van zijn bovenvin

* er was een orkaan waar ik woon... 'k had da eerst al gemerkt toen ik me mijn vader in de auto aan't rijden was als ik afwam van ergens... er was een familiefeestje bij ons thuis en op een bepaald moment gaat iedereen zo naar buiten naar de wolken kijken die echt heel raar waren... we zien zo allemaal orkanen in de lucht daarna dus we lopen allemaal naar binnen... mijn tante woont rechtover ons en haar huis wordt volledig vernield door een orkaan, andere huizen in de straat worden allemaal samengezogen en komen er dan in verschillende vormen terug uit... op tv zagen we dat de orkaan gewoon over ons huis gegaan is zonder enige schade aan te richten, de orkaan gaat meermaals recht over ons huis zonder enig probleem (ik ben ervan overtuigd dat dat was omdat er ramen en deuren openstonden)... ik was in de garage ondertussen en zag hoe het huis van de mensen achter ons ook volledig vernield wordt, er is een klein blond meisje dat buiten loopt en ik wil dat ze terug komt omdat die orkaan haar weer keert... na even roepen komt ze uiteindelijk toch terug binnen...

* ik ga dan bij mijn tante kijken en er is daar iemand van de CIA die hen komt helpen door hen 2 honden te geven die mij altijd bijten... wij krijgen van haar een paar katten... maar ondertussen loopt het bij ons al helemaal vol van de katten, de onze zijn niet te vinden... ook onze kip loopt rond op het terras... ik wil naar buiten gaan via het raam maar die katten zitten daar dus die honden worden wild en ik geraak niet buiten

* ik sta boven voor de spiegel en mijn tand is los, dus ik begin er een beetje aan te trekken en hij brokkelt zo helemaal af maar er blijven nog een paar stukken zitten... ik bloed kei hard en ik heb ineens zo precies een soort 2de tong, dat is iets dat uit mijn keel gekomen is door die tand eruit te halen... er hangen ook zo precies 2 kleine uiertjes waar die tand zat en dat doet pijn als ik er met mijn tong aankom... ik probeer voor iedereen te verbergen dat mijn mond vol bloed zit maar dat lukt niet... ik wil weten of er een tandarts van wacht is :roll: en mijn meoder zegt dat dat niet bestaat... mijn vader belt even rond en wil met mij naar aalst gaan... ondertussen had ik er al alle stukjes van mijn tand uitgekregen en was ik nog meer aan het bloeden, ik stik ook ver in die 2de tong

zo dat waren ze weer ...

sunflower
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door sunflower » 04 feb 2006 11:25

hier nog veel gedroomd vannacht, maar niet meer zo erg veel onthouden...

* ik moest ergens voor weglopen, zat iemand achter me...dus lopen maar door verschillende straatjes... toen plots veranderde het concept precies een beetje en moest er ergens zien te raken vooraleer die mensen weg waren, ik nog steeds aant lopen... was er bijna, moest enkele nog trappen op lopen, en toen raakte ik dus niet meer vooruit, mn benen leken wel cement en loodzwaar, moest de grootste moeite doen nog vooruit te raken, tot ik helemaal ter plekke bleef steken, raakte dus helemaal ni vooruit, en hoewel er niks met me scheen te schelen, leek ik vastgeplakt aan de trappen met loodzware benen... moet zeggen, het was een vreselijk frustrerende droom!! :roll:
*He who laughs last, thinks slowest*

flodder **
Regular user
Regular user

Bericht door flodder ** » 04 feb 2006 14:15

Amai, gij hebt vieze dromen...

Ik droom vrij veel de laatste tijd, heb de laatste tijd echt elke nacht iets gedroomd. Probleem is dat ik ze dan meestal een kwartier later ben vergeten (dat vind ik dus zoo frustrerend, zit dan heel de dag te denken wat ik nu alweer gedroomd had :-? ).

*In de laatste die ik mij nu nog kan herinneren ben ik aan 't snowboarden, maar 't gaat niet zo goed, aangezien de meeste sneeuw al gesmolten is. En alle anderen maar zitten zeggen "da gaat wel zenne", zij hebben daar dus totaal gene last van. (hij was nog veel langer dan dat, maar da ga ik hier niet allemaal beginnen opschrijven.)

Ben al blij dat ik de laatste tijd geen nachtmerries meer had. Ik heb een tijd gehad dat ik bijna elke nacht droomde dat ik achtervolgd werd en mij moest verstoppen. Werd dan telkens wakker op 't moment dat hij (of zij) mij vond. Die dromen zagen er elke keer compleet anders uit, maar die schrik voelde telkens juist hetzelfde aan.
Nu droom ik meestal gewoon raar.

Een vraagje: geloven jullie dat dromen iets betekenen of is't gewoon pure fantasie?
Mijn zus heeft een dromenwoordenboek, maar sommige dingen die daarin staan lijken mij toch nogal overdreven. (vb. schoen: symbool voor het vrouwelijk geslachtsorgaan :o )

En dromen jullie eigenlijk in kleur of in zwartwit? Mijn ma heeft ooit eens gezegd dat ze dacht dat alleen mensen met een grote fantasie in kleur droomden, maar ik droom nooit in zwartwit.

knuf

ijskristalletje
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door ijskristalletje » 04 feb 2006 15:09

* deze nacht gedroomd dat mijn liefje na het uitgaan toch bij mij was komen liggen om te slapen...
toen ik wakker werd bleek het eigelijk om mijn kussen te gaan.. liefje nergens te bespeuren :cry: maja, heb dan toch in m'n droom met haar geslapen, t'is beter dan niets he...

verder herinner ik me vaag een droom over 'n optreden van Scala in een koorwedstrijd, maar ik kende de helft van de liedjes ni en was mega aan't stressen dat het zou opvallen en dak onder mijn voeten zou krijgen

* en voor de rest heb ik elke nacht wel meerdere dromen die ik me s'ochtends herinner.. heb ooit zo'n droomdagboek bijgehouden..

meestal zijn het dromen waarbij ik ergens moet zijn maar er niet geraak (kan niet meer stappen, of ik geraak helemaal verdwaald)... ofwel droom ik dat ik een trein mis ofzo..;

als ik s'nacht in't echt naar het toilet moet dan droom ik de hele nacht over het feit dat ik moet plassen maar geen wc's vind, of dat ik dan wel een wc vind maar ze werkt niet, of het lukt me niet enz enz...

* ik geloof niet dat je via boekskes de betekenis van een droom kunt achterhalen (vb: er komt een boom voor in je droom, betekent dat je een nieuwe persoon zal ontmoeten, en zulke dingskes)... maar dromen zeggen wel veel over wat je bezighoudt.. zoals mijn droom vannacht dus, ik wou mijn liefje bij me, maakte me zorgen, was bang.. en heb gedroomd dat ze bij me was.... of dromen waar je een trein ofzo mist brengen de angstige kantjes van je karakter naar boven..;

*ik droom in kleur (denk ik toch), maar ik herinner me wel een droom van toen ik 8 was ofzo dat wel helemaal in't zwart wit was.. tging over de oorlog (WOII), misschien daarom...?

*in welke taal dromen jullie ?
ik droom meestal in het nederlands denkik, maar als ik bvb over mijn mama droom, dan converseren we in het frans (zoals in het echte leven)

* in mijn dromen kreun ik heel vaak (en tzijn -spijtiggenoeg- geen erotische dromen dan maar vnl angstige dromen), en soms praat ik , of zing ik... hebben jullie ook zoiets?

Berten

Bericht door Berten » 04 feb 2006 22:00

aangezien mijn dokter werkt met mijn dromen zal er wel een betekenis inzitten eh...

soms denk ik ook wel eens van "wat zeg je nu" maar soit :)

ik geloof ook niet echt in de droombetekenis van Freud (die vooral gericht is op het seksuele bv instrument bespelen = masturberen, boom = erectie, doos = vagina, ...)

volgens mijn psychiater droomt iedereen normaal in zwart/wit maar ik droom altijd in kleur dus ja ... ik herinner mij ook altijd al mijn dromen, wat echt wel afschuwelijk is soms :)

maar ja, samen komen we er wel uit zeker :)

vaulterke
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door vaulterke » 04 feb 2006 22:10

kan me mijn dromen niet echt herinneren
meestal gaan ze over de persoon op wie ik verliefd ben, of gewoon over dingen of personen die me dierbaar zijn

nachtmerries heb ik al lang niet meer gehad, en weet niet of ik altijd praat in men dromen
mensen die een keer bij me hebben geslapen zeggen meestal achteraf dat ik kei hard heb zitten praten, maar dat het niet verstaanbaar is (zo weet ik nooit wat ik zeg :lol: )

zo heb ik al gehad dat ik in portugal was, en mijn beste vriendin lag naast mij in bed (was in een hotel, een dubbelbed)
's morgens vertelde ze me dat ik kei hard, maar onverstaanbaar heb zitten roepen/praten tijdens men slaap, en dat ze me kalmeerde waardoor ik terug stil was
dus denk wel, onbewust (aangezien ik sliep :D) wist ik dat zei daar was, waardoor ik me veilig voelde wanneer ze me kalmeerde

de volgende keer zal ik hier ne keer een droom hier typen (proberen te onthouden dus :))
Afbeelding
Grootste mond van XS-kamp 2006

artemis

Bericht door artemis » 04 feb 2006 22:15

Ik herinner me elke nacht wel een droom, soms meer dan één.
Als ik alleen thuis ben, heb ik meestal wel een nachtmerrie over inbrekers ofzo...
Ik praat en roep soms in mijn droom :oops: .
Ik droom meestal in het Nederlands, soms ook in het Duits.

nikitjeuhh

Bericht door nikitjeuhh » 05 feb 2006 16:20

ik heb de laaste dagen altijd de zelfde droom... :-?
sinds ik weet dat 1van men beste vriendinnen ook bi is...
ik droom al jaren van een bekende actrice te zijn, dus ik droom dat ik een oscar win en dat ik daarna op de uitreiking zeg dat ik bi ben en dat sommige mensen suuuuuper positief zijn maar andere mensen echt raar doen...
en als ik dan opgelucht van het podium stap dat mijn vriendin me begint te kussen... wat eigenlijk gewoon gewéldig is...
maar ik ben nu zooo in de war want ik droom dus van haar maar het is niet alsof ik verliefd ben ofzo...
maar wisschien wil mijn onder bewust zijn zeggen dat ik écht van haar hou... :oops:
hopelijk kust ze me in het echt ook eens :P

XxX Bubaaaaii!!

Berten

Bericht door Berten » 06 feb 2006 12:02

* ik ben in de bibliotheek met mijn moeder maar ik voel me niet zo lekker (draaierig en moeilijk ademen) ... ik ga naar het 2de verdiep om daar iets te gaan zoeken en ineens heb ik enkel een grote handdoek rond mijn lichaam... er zijn een paar ex klasgenoten van mij die daar rondlopen en vanalles aan het doen zijn... zo plaatsen ze bv overal GI Joe mannetjes :-? ... ze geven altijd commentaar op mij omdat ik een handdoek rondheb, omdat ik op de grond ga zitten, ... ik voel mij nog steeds slecht.. dan ben ik ervan overtuigd dat die meisjes daar een bom hebben gelegd dus wil ik zo rap mogelijk naar beneden en sleur ik mijn moeder mee naar buiten

* ik ben met mijn vader en mijn broer in een winkel.. ik zie ergens stro liggen dus ik neem dat mee en steek het in mijn broekzak... dan koop ik een kaars... mijn broer laat een glas vallen en mijn vader en broer kuisen het op, mijn broer snijdt zich aan zijn hand en iemand anders doet hem naar huis... dan zitten we in de auto en ineens is mijn broer er toch, hij valt mij constant aan en zit altijd commentaar op mij te geven... mijn vader gaat even weg uit de auto en mijn broer probeert mij te wurgen, ik loop weg uit de auto, begin kei hard te roepen en te schreeuwen en smijt iets naar de auto... er is een gaatje in de voorruit dus mijn broer is zeker razend
ik voel me slecht en begin constant te wenen... ik wil nog tegen niemand praten... we komen thuis en mijn moeder wil met me praten maar ik weiger gewoon om iets te zeggen... mijn broer blijft ondertussen maar zagen tegen mij en ik word het gewoon beu... ik begin nog steeds constant te wenen maar ik verstop da natuurlijk ... en op een bepaald moment roep ik gewoon "ik ga naar gent!" en storm dan naar de bureau... ik zit wa te wenen achter de computer en mijn vader komt binnen... hij neemt me vast, we knuffelen en ik huil bij hem uit ...

* ik ben op het marktplein van lebbeke en er is daar een katje, dat valt mij constant aan... die vliegt zo rond mijn been en begint dan kei hard te bijten en te krabben, 't doet echt super veel pijn... dus ik neem een barkruk die daar staat en bescherm mij zo tegen die poes, telkens ze naar mij komt sla ik ze weg met die kruk... er zijn nog een paar andere mensen die mij altijd waarschuwen als ze te dicht komt... ik blijf die constant wegslaan... dan is er een vrouw met een vlieg en een libelle... die achtervolgen mij ook constant en vallen me altijd aan... ik probeer ze te ontwijken en vecht ertegen... ik dood die vlieg en vlucht dan in een café weg.. die vrouw komt achter mij met haar vlieg en libelle... de libelle kruipt onder een tafel en ik sla ze dood, ze valt verschrompeld op de grond en ik loop weg... die vrouw blijft me achtervolgen en overal waar ik ben is zei ook ...

sunflower
Forum addict
Forum addict

Bericht door sunflower » 06 feb 2006 12:07

waw je hebt wel veel dromen, en vooral, je onthoudt ze goed :wink:

ik heb vanacht nog zo n paniekerige droom gehad, werd alleszins volslagen in paniek wakker, maar weet niet meer waarom, vervelend :-?

Lola Del Puerta

Bericht door Lola Del Puerta » 06 feb 2006 12:20

Hier ook een paniekdroom!

Ik had plots een soort relatie met een goede vriend (die homo is) en we zaten vast in een soort huis/internaat/kot en we moesten hieruit zien te geraken. Op zich niet zo moeilijk ware het niet dat aan elke uitgang mensen klaar stonden om ons dood te schieten. Op de één of andere manier zijn we er toch uitgeraakt en toen was meteen ook de relatie gedaan.. :o

Berten

Bericht door Berten » 06 feb 2006 12:39

sunflower schreef:waw je hebt wel veel dromen, en vooral, je onthoudt ze goed :wink:
da's ook degoutant ze ...

Colón
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Colón » 06 feb 2006 13:16

ik heb ooit eens gedroomd in het oranje
toen waren er veel familieleden gestorven, en de aarde was oranje, en de lucht, en de mensen hadden ook zo een oranje schijn. En overal tussen mijn begraven familieleden (met het hoofd boven de aarde! :o ) lagen oranje edelstenen :roll:
Just watch me burn

Lysias

Bericht door Lysias » 06 feb 2006 13:18

Colón schreef:ik heb ooit eens gedroomd in het oranje
toen waren er veel familieleden gestorven, en de aarde was oranje, en de lucht, en de mensen hadden ook zo een oranje schijn. En overal tussen mijn begraven familieleden (met het hoofd boven de aarde! :o ) lagen oranje edelstenen :roll:
het lijkt wel een werk van Warhol :

Afbeelding

pegagus

Bericht door pegagus » 06 feb 2006 13:46

Ik kan me ook m'n dromen herinneren, en vroeger ging ik er nie op in, vond da de moeite nie, om een droom te analyseren, blijkt nu, da'k een vreet rare eigenschap heb. Ik droom over dingen die nog reeds moeten gebeuren...
Echt wel leuk eigenlijk, je kan dingen voorspellen... Owké klinkt mss nu héél vreemd en weirdo ma toch is het zo. Om enkele voorbeelden te geven.
1. Ooit heb ik es gedroomd over de paus, en ik herinner me de droom nog vreet goe want het was zo grappig, hij wilde zich bukken om de grond te kussen, ma het lukte nie, en echt zo grappig... Op het eerste gebied denk je zo van onbetekende droom. Later op dag kregen we in de post een kaartje van de paus,... Het rare was dat het kaartje op het volledig verkeerde adres toe is gekomen...
2. Ooit nog es gedroomd over mijn ex-collega's dat we afscheid aan het nemen waren, en het was zo droevig, ma echt iedereen was aan het wenen... Desondanks da'k al meer dan twee maand gestopt was met werken op mijn werk kreeg ik de volgende dag in de post een brief dat ik naar mijn oud werk moest gaan om maaltijdcheques af te halen...

Zo heb ik nog verschillende dromen die uitkomen. In het begin vind je het raar, maar na een tijdje is het wel leuk... Ik ga nu nie zeggen da'k de toekomst kan voorspellen ofzo, neje dat nie maar soms droom ik iets en dan weet ik het gewoon dat het zal uitkomen... Echt leuk... Het is een speciaal gevoel da'k krijg met die droom, meestal véél te sterke emoties voor een droom.

Zo wist ik ook bijvoorbeeld wie mijn nieuw vriendje ging zijn :d
Dusja, Dromen betekenen iets? Voor mij wel

sunflower
Forum addict
Forum addict

Bericht door sunflower » 06 feb 2006 13:47

wel soms wou ik alvast dat ik mijn dromen beter kon onthouden...mss heb ik dan genoeg tijd om ze es kritisch te analyseren, en mss verschrik er dan niet meer zo van als ik hetzelfde weer opnieuw droom...
Hoewel zo zal het wel niet werken zeker?

Goddess of Goofs

Bericht door Goddess of Goofs » 06 feb 2006 13:48

Wat heb ik toch dat ik altijd droom dat ik achtervolgd word? :roll: Freud zou er vast een boeiende uitleg vooor hebben...

:wink: Als ik in het echte leven zoveel zou wegrennen en springen als in mijn dromen: ik zou nogal een conditie hebben.

Milec2
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Milec2 » 07 feb 2006 09:57

Ik ben de Indiana Jones van de dromen, de mijne zitten vol actie en avontuur. Vannacht heb ik het volgende gedroomd:

Ik zat in een groep: Mijn broers en pr. Zonnebloem (don't ask :roll: ) samen met een inca of een azteek of zoiet in de aard als gids, ik denk eerder azteek.
De locatie is in een woestijn in midden/zuid-amerika.

We volgen een rechte lange stenen pad. Het is warm. Wat we niet weten is dat er een groep slechteriken ons aan het achtervolgen is. Het is een lange tocht en we komen aan een grote zonnewijzer, volgens mij toch, want er ontstaat een ruzie tussen ik en mijn broer over wat het juist is.Ter verduidelijking:

Afbeelding

We overnachten daar en de volgende morgen volgen we dat vreemde stenen pad.
We komen aan in een tempel, zo'n typische Azteeks ding, dus 't is een Azteek als gids :)
De gids verteld ons dat de relikwieën hier in deze tempel bevinden, hierover meer later in het verhaal.
We gaan naar binnen. we staan op een muur, heel de "grond" is verdeels in onregelmatige cellen/kamers van 1.5meter diep.
Nu moeten we weten in welke cel de relikwie zit als we dit kunnen uitvinden, moet er een soort blubber in die cel worden gedaan om het relikwie los te weken, dan alles te laten weglopen en dan pas kun je het eruit krijgen. Voor de blubber ging de Azteek zorgen.
Ok We kijken alle cellen na, en Pr. Zonnebloem heeft hem gevonden. De Azteek vult die met blubber.
Pr. Zonnebloem wandelt over de muur, maar glijdt uit en valt in de blubber! :o
We halen hem eruit maar hij is dood. Ik reanimeer hem heldhaftig en krijgt hem weer terug onder de levenden. (I'm such a hero :sun: )
Ok de Azteek maakt een sleuf in de cel zodat de blubber kan weglopen met iets dat ferm lijkt op zo'n plastiek ding dat je in van die mapjes hebt(zo doorzichtig van voor en ondoorzichtig van achter, met twee metalen platte pinnen). Wel sterk vergroot natuurlijk, ik ben niet zot :p
De blubber is weg en we vinden zo een paar platte stenen schijven met een gat met ieder een andere kleur. De azteek doet een ritueel en geeft ons ieder de kracht die in de schijven zit. Uit voorzorg, zei die.
Toen verschenen de slechteriken :( Die pakken de schijven af, maar natuurlijk, wij, met onze nieuwe speciale krachten, maken gehakt van hen(niet letterlijk hé), wij nemen de schijven, de azteek doet weer dat ritueel zodat krachten weer in de schijven zitten. en we gaan uit de tempel.

Einde
~

sunflower
Forum addict
Forum addict

Bericht door sunflower » 07 feb 2006 10:04

en natuurlijk heb ik mn eeuwig terugkerende droom er nog ni opgezet...

ik droom dus al van kinds af aan geregeld over een bordeaux kleurige doek, die eerst glad is ... geleidelijk aan komen er steeds meer kreuken in, wat bij mezelf gepaard gaat met tunnelzicht en steeds minder lucht kunnen krijgen waardoor ik als de doek heel op een bolleke gefrommeld is, steeds wakker schiet alsof ik aant stikken ben, en das echt happen naar adem dan...

nu ja, zoek daar maar eens een verklaring achter :roll:

Gesloten