XL-erke Els is er niet meer... Zal haar missen!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
xToMx
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

XL-erke Els is er niet meer... Zal haar missen!

Bericht door xToMx » 06 nov 2005 11:46

hetlaatstenieuws.be schreef:Op de snelweg A12 richting Antwerpen is vanmorgen omstreeks 9 uur een dodelijk verkeersongeval gebeurd in Londerzeel, vlakbij de verkeerswisselaar. Dat bevestigt de federale politie.

Een wagen heeft er om nog onduidelijke reden de rijbaan verlaten en is in de zijberm terechtgekomen. Eén inzittende van het voertuig is daarbij om het leven gekomen. Er waren geen andere voertuigen bij het ongeval betrokken.

Door het ongeval zijn momenteel twee rijstroken van de snelweg versperd.
Beste XL-erkes

Ik weet niet of jullie het al gehoord hebben, maar klein Elsje van de Trotse Tuiten is niet meer. Elsje, ik ga je verdomd zo missen... Wanneer ik Girl van Anouk hoor, zal ik blijven aan je denken, zou ik je willen blijven sms'en om te zeggen dat het je liedje is. Maar je zal niet meer kunnen reageren... Ik ontzie mij nu al die brief die zal aankomen van het kamp. Want weer zal ik aan je moeten denken. Telkens als ik naar het Kruidvat ga, zal ik aan je denken. En zeker als ik er foto's laat afmaken. Want dat hebben we nog samen gedaan. Je foto prijkt nu op mijn bureau, het cd'tje dat ik je gaf ligt op in mijn auto. Mijn gedachten gaan nu helemaal naar jou.
Elsje, ik ga je zo hard missen. Je was mijn engeltje van op kamp, maar nu wordt je het helemaal!

Afbeelding

bieke007
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door bieke007 » 06 nov 2005 12:46

mijn oprecht deelneming aan de familie en vrienden van Els.

sterkte in deze dagen, maar ook in de toekomst ...
every new beginning comes from some other beginning's end

Jesse
Forum addict
Forum addict

Bericht door Jesse » 06 nov 2005 13:46

els, ik kom even zeggen dat we altijd aan jou zullen blijven denken. je droeg mensen steeds een warm hart toe, en dat zullen we allemaal blijven koesteren net zoals vele anderen zaken. in onze herinnering blijf je voor altijd!

xxxkevinxxx

Villanelle
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Villanelle » 06 nov 2005 19:26

't Is echt verschrikkelijk, hé, ons klein Elske is er gewoon niet meer.

Elsje, ik kan het nog altijd niet geloven dat we je nooit meer zullen zien, dat ons volkje nooit meer compleet zal zijn... ik ga je zo missen!
And then and how and all around we think and found that it is time to cry she and I - Gertrude Stein

moon_man
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door moon_man » 06 nov 2005 19:34

Toen ik gisteren het slechte nieuws hoorde van Mieke wist ik niet wat me overkwam, kan het nog altijd niet goed geloven dat we haar nooit meer zullen zien.

Ik zal ze herinneren als een zeer vrolijke meid, iemand die me sinds het kamp wel is bijgebleven.
Ze zal altijd mijn kat blijven, en ik haar boom!!

Ze zal voor altijd in mijn geheugen rondhangen!

Els, we will miss you :cry:
Ik ben anders en gestoord.......

Nadine
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Nadine » 06 nov 2005 19:35

An angelface smiles to me
Under a headline of tragedy
That smile used to give me warmth
Farewell - no words to say
beside the cross on your grave
and those forever burning candles

Needed elsewhere
to remind us of the shortness of our time
Tears laid for her
Tears of love, tears of fear
Bury my dreams, dig up my sorrows
Oh, Lord why
the angels fall first

Not relieved by thougts of Shangri-La
Nor enlightened by lessons of Christ
I'll never understand the meaning of the right

Angels Fall First - Nightwish
Het àllereerste WJNH-Rookieweekend. Voor jonge mensen (18-24 jaar) die homo, lesbisch, bi of zoekend zijn en voor het eerst in contact (willen) komen met andere holebi-jongeren. Van 7 tot 9 september in Peer. Meer info op de WJNH-site!

IceBearKe

Bericht door IceBearKe » 06 nov 2005 20:22

Er zijn geen woorden om te beschrijven wat ik voel... Het is gewoon zo onwerkelijk... Ik kan enkel zeggen dat ik zo dankbaar ben dat ik de kans heb gekregen Els te leren kennen... Ik zal onze mooie momenten en intense gesprekken nooit vergeten... Ik ga haar zo ontzettend hard missen :cry:

Flow

Mijn Els

Bericht door Flow » 06 nov 2005 20:38

Zonder woorden begin ik mijn zin
want emoties kan je hier niet lezen
Machteloos!!
De strijd verloren van iedere dag
Waarom waarom moeten wij nog vechten
als het einde komt met een genadeloze slag
Ik hoop dat je nu woont in een bloemenveld
vol met mooie rozen
Dat je luisterd naar muziek puurder dan een engelenstem
En dat de liefde die je hier op aarde bent verloren jou elk moment bereikt ergens ver daarboven
Ik neem je mee voor de rest van mijn leven want een hart kan een mens niet opgeven

In mij Els, in mij blijf je eeuwig leven

Melissah

JellyBellyKelly
Regular user
Regular user

...

Bericht door JellyBellyKelly » 06 nov 2005 21:57

Ik kende haar niet goed, maar vind het echt verschrikkelijk, zie haar nog zo voor me.. Heel veel sterkte aan vrienden en familie, m'n gedachten gaan naar jullie en naar jou Els..

FrenchFry
New user
New user

Bericht door FrenchFry » 06 nov 2005 23:53

...

Gewoon verschrikkelijk, een ander woord is er nie voor. Hoop met heel mijn hart dat je nu ergens bent waar je gelukkig bent.
Insert witty comment here.

davy

Bericht door davy » 08 nov 2005 12:36

In naam van het team en de RVB van de Holebifederatie wens ik de familieleden en vrienden van Els heel veel sterkte!

Skizm
Senior user
Senior user

Bericht door Skizm » 08 nov 2005 14:56

Hey Els

Ik las net wat je is overkomen en kan het niet vatten... Ik stak net m'n msn aan in de hoop je daar te zien maar idd, je bent er niet.
We kennen elkaar niet vanop kamp, wel vanop chat en msn. Het was door de foto hier op de site dat ik wist dat jij het was.
Het is een beetje onwezenlijk, Els. Je leest een bericht in de krant zonder erbij stil te staan, zonder te denken dat er mss iemand bij betrokken kan zijn die je kent.
Meis, ik hoop dat je het goed zult hebben, waar je nu ook bent. En ik wil langs deze weg ook jouw familie en vrienden heel veel steun toewensen.

Knuffel
Hanne (Slakske°)
Forces of evil in a bozo nightmare
banned all the music with a phony gas chamber

Stijn*Grover

Bericht door Stijn*Grover » 08 nov 2005 17:02

Ik kom er maar niet bij...
Waarom nu zei, ik zal je altijd herinneren als een spontaan, open, lief, vrolijk kortom volmaakt menselijk wezen.

Een van de weinige die me begreep wanneer anderen niet konden vatten wat ik bedoelde, ik ga je missen.

Via deze weg wil ik ook m'n steun betuigen aan haar familieleden en de andere vrienden want in de tijd die ze kreeg bouwde ze een groot netwerk uit.

Een knuffel en een kus
Stijn

Sottoske

God works in mysterious ways...

Bericht door Sottoske » 08 nov 2005 17:21

Voor alle XL-ers, of we Elsje nu goed kenden of net niet goed genoeg om te beseffen wat we verloren hebben, er zal altijd een lege plaats zijn! We zijn een stukje van het Kamp verloren, een stukje dat te mooi was om te mogen ontbreken! We zullen je allemaal heel erg missen Elsje...

Stay with us
We need you more than ever
Hold our hands
Let the summer last forever
Circles in the sand...

Mijn oprechte deelneming aan Elsje haar familie en al wie haar lief had! It is a shame no one of us has the power to turn back time, for this is the one time it should be rewinded...

Sam XXX

miemus

Bericht door miemus » 08 nov 2005 17:36

lieve els

ik weet ook niet goed wat ik hier moet schrijven, ben er nog steeds niet goed van. je zat in mijn volkje op kamp maar ik had je graag beter leren kennen! ik vond je echt een toffe meid, die wist waarvoor ze stond en daar heb ik van geleerd.

ik weet dat je een grote fan was van anouk en toen ik gisteren in de auto zat hoorde ik een liedje uit haar nieuw album en ik vond het zo toepasselijk. Daarom een kort stukje eruit, speciaal voor jou els

"Still I don’t know why you’re gone, now you’re gone
No beautiful goodbye
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you’re, you’re a star in heaven
You’re a star in heaven now
You’re a star in heaven
Yeah you’re my star"

Veel sterkte aan haar familie, vrienden en iedereen die haar zal missen!

Els, ik hoop dat ik je nooit zal vergeten!

liefs
mieke

Yelke

kleintje

Bericht door Yelke » 08 nov 2005 18:17

Ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven. Ik ben er het hart van in. Tranen schieten me in de ogen wanneer ik denk hoe goed we het met elkaar gehad hebben op kamp Het is zelfs moeilijk om dit hier te typen. Ik weet nog hoe ze zeiden: kleine en grote Els. Hoe groot het verdriet ook is, ik krijg je er niet mee terug. Ik mag er niet aan denken, maar ik doe het toch ... ik denk aan jou kleintje.

Ik zal je nooit vergeten!

Sterkte, moed en heel veel steun voor inne, familie en vrienden.

Els

gregory
New user
New user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door gregory » 08 nov 2005 20:53

Ikzelf, maar ook het volledige team van toeterniettoe, wensen familie en vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke periode.

Nouky
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Nouky » 09 nov 2005 10:55

Hey iedereen van het kamp en andere vrienden van gent

bedankt voor jullie reacties en hierbij nodig ik jullie ook uit op haar begrafenis. We weten niet van iedereen een adres om een brief toe te sturen en ze kent ook zoveel mensen, ons Elske.

Ik hoop dat jullie steun vinden bij elkaar, en hopelijk realiseren jullie nu hoe simpel het leven in elkaar zit en hoe voorzichtig jullie moeten zijn op de baan en vooral zie elkaar graag...

Ellen x
break down the wall there's a new world out there waiting

sapphire

Bericht door sapphire » 09 nov 2005 12:38

Hey allemaal,

Het doet deugd om jullie reacties te lezen. Els heeft heel veel gehad aan het XL - kamp, met momenten kon ze er niet van zwijgen ...
Net zoals Nouky hebben we hele verhalen van het kamp gehoord, de verschillende volkjes, de gesprekken, de foto's, platliggen van t lachen, .... zoveel heeft ze beleeft op het kamp !!!

Bedankt iedereen voor jullie woorden !! En veel steun, vriendschap, ... aan iedereen
Wees voorzichtig !!!
Laatst gewijzigd door sapphire op 09 nov 2005 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.

fluzzy
New user
New user
Contacteer:

Bericht door fluzzy » 09 nov 2005 22:42

*slik*
moest zaterdagvoormiddag plots op linkerrijstrook rijden,
ik word er stil van, als ik nu weet wie daar lag....

Mijn oprechte deelneming aan haar familie, en aan al wie haar mocht kennen...

Gesloten