tattoo's

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Recordable

Bericht door Recordable » 05 jan 2006 09:38

beesten of nazikampoverlevenden? :)

ik heb er een maand geleden eentje in mijn nek laten zetten, ietsje onder mijn haarlijn. Het is een simpele tekening van een vogel (azteekse adelaar) die ik gewoon mooi vond. Ik heb wel even gekeken of het geen embleem was van een of ander duistere groepering!

Iedereen had me schrik zitten aanjagen omdat het zo een pijn zou gaan doen, maar dat laatste was dus amper het geval. Het voelt wat vervelend branderig, maar meer niet!

Maxi Flu

Bericht door Maxi Flu » 05 jan 2006 10:23

Recordable schreef:beesten of nazikampoverlevenden? :)

i
Ja zoals koeien en kampoverlevenden, met een serienummer... :-?

Omicron
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Omicron » 05 jan 2006 10:25

ik zie niet echt in wat het hebben van een tattoo die je zelf mooi vindt/hebt ontworpen te maken heeft met gedwongen worden om een serienummer op uw arm te plaatsen...

Schaap
Senior user
Senior user

Bericht door Schaap » 05 jan 2006 10:35

Omicron schreef:ik zie niet echt in wat het hebben van een tattoo die je zelf mooi vindt/hebt ontworpen te maken heeft met gedwongen worden om een serienummer op uw arm te plaatsen...
dat vroeg ik mij ook net af. wat niet wil zeggen dat je tattoo's niet lelijk mag vinden, maar zo'n vergelijking gaat toch niet echt op.
Ik heb de indruk dat ik er sterk aan toe ben. Waaraan, het blijft de vraag die het antwoord mankeert.

Maxi Flu

Bericht door Maxi Flu » 05 jan 2006 10:38

Schaap schreef:
Omicron schreef:ik zie niet echt in wat het hebben van een tattoo die je zelf mooi vindt/hebt ontworpen te maken heeft met gedwongen worden om een serienummer op uw arm te plaatsen...
dat vroeg ik mij ook net af. wat niet wil zeggen dat je tattoo's niet lelijk mag vinden, maar zo'n vergelijking gaat toch niet echt op.
Het is even vreselijk om je levenslang zo te markeren... en je krijgt een stempel. Want iedereen heeft een mening over een taoeage.

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 05 jan 2006 10:39

Tis dat, ik vind piercings afschuwelijk, maar ik ga iemand die een piercing heeft niet vergelijken met iemand die tegen zijn wil wordt gekruisigd omdat die persoon per toeval ook metaal in zijn lichaam krijgt geduwd...

Het is nog steeds uw eigen goesting wat je doet he.

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 05 jan 2006 10:46

Maxi Flu schreef: Het is even vreselijk om je levenslang zo te markeren... en je krijgt een stempel. Want iedereen heeft een mening over een taoeage.
Tattoos kunnen verwijderd worden, en wat kan mij het schelen dat ze me een stempel geven? Alst een mooie stempel is zal ik er zelfs een tattoo van maken.
Iedereen krijgt een stempel opgedrukt, als je je mond opendoet heeft iedereen al een mening over je dus dan kan je maar beter iets leuks op je lichaam hebben om de stempel te krijgen.

Ik heb die tattoo vrijwillig laten zetten, en ik zie gewoon niet in hoe je dat kan vergelijken met iemand die tegen wil en dank zo een ding krijgt op gezet.

En daarbij, mijn tattoo staat tussen mijn schouderbladen, er is niemand die die ziet tenzij dat ik wil dat ze die zien.

Bella

Bericht door Bella » 05 jan 2006 13:54

Er is geen haar op mijn hoofd dat denkt om ooit een tattoe te laten zetten. Het schrikt me echt enorm af. Ik kan het wel mooi vinden bij anderen maar zelf zegt het me niet veel.
Mijn eigen kennende zou ik er jaren later toch spijt van hebben en daar sta je dan...
Ieder zijn ding eh :)

temporary

Bericht door temporary » 08 jan 2006 15:39

Ik heb afgelopen dinsdag toch eindelijk een tattoo laten zetten, maar niet op de plek waar ik 'm als eerst wilde.

Op de binnenkant van m'n onderarm dus;

Afbeelding

Ik heb 'm laten zetten bij "Hell's Angels", echt relaxte lui. We (vriendin heeft er ook één laten zetten, niet dezelfde trouwens) kregen drinken en sigaretten en hebben nog een tijd nagezeten. Echt alles ging relaxed, terwijl het bij een hele goede tattoo centre hier in de buurt wel een afwerkplek leek. Dat stond mij totaal niet aan.

Het zetten was wel ok. De lijnen zetten prikte af en toe wel even, maar uiteindelijk raakt het toch helemaal verdoofd (was een beetje high, hehe). En het duurt ook echt niet lang.

En het vraagt stiekem om meer ... :D

Dr.Feel
Forum addict
Forum addict

Bericht door Dr.Feel » 08 jan 2006 15:46

Maxi Flu schreef:
Maxi Flu schreef:Ik vind piercings vulgair.

Punt.

Je zal me er nooit mee zien, en mijn vriendje moet het ook niet wagen...
Idem voor tatoeages. We zijn geen beesten of nazi-kampoverlevenden...
dan liever een stempel dan die oogkleppen waarmee jij rondloopt :-?

flodder **
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door flodder ** » 17 jan 2006 21:41

waar wou je m dan eerst, Temporary?

Wil zelf zeker een tattoo, maar m'n ouders zijn echt enorm tegen, dusjah... mja, ze kunnen t mij niet eeuwig verbieden 8)

Weet trouwens totaal ni wa voor een, hoewel, een draakje zou k wel zien zitten, op m'n schouder of op mn enkel, we zien nog wel.

Als ik er een laat zetten wil ik er wel eerst volledig zeker van zijn :) .

Mysterio

Bericht door Mysterio » 17 jan 2006 22:11

Kan er me iemand een goede plaats aanraden in het Gentse om er eentje te laten zetten? :)

Skizm
Senior user
Senior user

Bericht door Skizm » 17 jan 2006 22:31

Mysterio schreef:Kan er me iemand een goede plaats aanraden in het Gentse om er eentje te laten zetten? :)
Awel eh, die straat vanaan de Vooruit zo naar boven naar euhm kortrijkse Poortstraat (?), daar aan je rechterkant. (Weet straatnaam niet en ook niet hoe die tattooshop heet maar denk dat Gents Wild daar zijn oorstaaf heeft laten piercen.)
En als je wat doorloopt, kom je uit bij Hetty. Naar 't schijnt ook wel heel goed in hare stiel.

En in die buurt is er nog enen maar daar heb 'k nog geen feedback over gekregen.
Forces of evil in a bozo nightmare
banned all the music with a phony gas chamber

gents wild
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door gents wild » 18 jan 2006 10:29

skizm bedoelt den tumi in de bagattenstraat
zie link
<==||Military intelligence is a contradiction in terms||==>
Afbeelding

zoem
Senior user
Senior user

Bericht door zoem » 18 jan 2006 10:49

gents wild schreef:skizm bedoelt den tumi in de bagattenstraat
zie link

Den tumi - maar is wel een beetje bandwerk daar.... Zo voelde ik het toch aan toen ik er 3j geleden buitenstapte :-) Was toen ook wel op een druk moment.
maar wel heel schoon geplaatst en goed afgewerkt!
een andere goeie is die op de St Kwintensberg (als die nog bestaat tenminste)
I read a magazine
that said by seventeen
your life was at an end
I'm dead and I'm perfectly content

antistar
Regular user
Regular user

Bericht door antistar » 18 jan 2006 14:01

zoem schreef:
gents wild schreef:skizm bedoelt den tumi in de bagattenstraat
zie link

Den tumi - maar is wel een beetje bandwerk daar.... Zo voelde ik het toch aan toen ik er 3j geleden buitenstapte :-) Was toen ook wel op een druk moment.
maar wel heel schoon geplaatst en goed afgewerkt!
een andere goeie is die op de St Kwintensberg (als die nog bestaat tenminste)
Harai heet die en dat bestaat denk ik nog. Ik ken wel een paar mensen die daar geweest zijn en die zijn allemaal vrij gelukkig met het resultaat.
Afbeelding

\\//\\//olter

Bericht door \\//\\//olter » 18 jan 2006 16:54

My god

Jullie moeten maar eens op http://www.bmezine.com/tattoo/remove001.html dan is de drang voor een tattoo te zetten al direct een stuk minder :kots:

't schrikt af maar 't neemt de schoonheid van sommige tattoos zeker ni weg.

Mysterio

Bericht door Mysterio » 18 jan 2006 16:59

Op die site staan echt wel vurte dingen, had ik eerder al gezien.

maar ach, dat trekken we ons niet aan! :)

+ tjah. Als je der eentje laat zetten, moet je hem der toch weer niet direct gaan laten afhalen? Vind ik ook maar stom. En kan me niet voorstellen dat dat ooit nog helemaal weg zal gaan..Blijf je dat toch niet altijd wat zien?
Laatst gewijzigd door Mysterio op 18 jan 2006 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 18 jan 2006 17:02

\//\//olter schreef:My god

Jullie moeten maar eens op http://www.bmezine.com/tattoo/remove001.html dan is de drang voor een tattoo te zetten al direct een stuk minder :kots:

't schrikt af maar 't neemt de schoonheid van sommige tattoos zeker ni weg.
Tja, ik vind persoonlijk dat de mensen maar stom zijn als ze een tattoo laten zetten om ze later weer te verwijderen.
Het is pijnlijk om ze te laten zetten en ook pijnlijk om ze te verwijderen.
Maar die van mij staat er nu, en die zal er ook nooit afgaan.

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 18 jan 2006 17:04

Afbeelding

Dit is die van mij trouwens :-)

Gesloten