tattoo's

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Zorkaiya
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door Zorkaiya » 24 aug 2005 10:57

Goddess of Goofs schreef:Het enige wat me zou tegenhouden een tattoeering op mij pols/nek te zetten, is dat ge 't moeilijk kunt wegsteken. Al naargelang welk beroep ge graag zou uitoefenen later.... :-?

Ik zou het precies toch handig vinden als ik het zonder meer zou kunnen bedekken als ik ga later voor de klas sta. :wink:
bwhaa.. lang haar en een goed horloge of armband of zo...
en mja.. denk niet dat in mijne sector dat echt een probleem is...
"Ze zocht naar woorden die groot genoeg waren om de uitputting en de chaos uit te leggen. Maar zulke woorden bestonden niet. Daarom zweeg ze,nadat ze het een paar keer hakkelend had geprobeerd..."

schelmpje

Bericht door schelmpje » 24 aug 2005 12:55

mijn eerste tattoo een jaar gelede late zette, een ontwerp van mn beste vriendin
tis een ster en dan zo uitlopers, nix symetrisch en staat op mijn rechter onderbeen

mn 2de tattoo in april en mei late zette
ben effe aant denke hoe dak deze moet uitlegge :)
precies alsof je huis opengerete is door 1 of ander dier
en waar de huis ope is, daar is een soort van luipaard motief in aangebracht
staat op mn rechterzijde, redelijk hoog

ben op ze alle 2 super trots
en zulle zeker ni mn laatste zijn
8)

Goddess of Goofs

Bericht door Goddess of Goofs » 24 aug 2005 12:57

schelmpje schreef: ben effe aant denke hoe dak deze moet uitlegge :)

:wink: Niet uitleggen, foto laten zien.

Vraagje: hoe oud waren jullie toen jullie je eerste tattoo erop lieten zetten?

schelmpje

Bericht door schelmpje » 24 aug 2005 13:21

ja ma foto van mn zij heb ik nog ni, a friend of mine heeft er ene van getrokke, ma duurd ffe eer ze da op pc kan zette blijkbaar :)

bij mijn eerste tattoo was ik 19

zoem
Senior user
Senior user

Bericht door zoem » 24 aug 2005 15:16

tiens ik dacht da tik hier al es had geantwoord ... niet dus :-)

Ik heb er 2
eentje op mijn enkel laten plaatsen toen ik 18 was - een tribal maar ik ben van plan om die binnen dit en x-aantal jaar te laten overtekenen (maar deed toen nogal pijn en ik heb er momenteel geen zin in :-) Vond hem toen supermooi maar nu al minder en hij is beetje aan t vervagen zodus....

de 2 de is een salamander (Gecko) staat voor geluk en staat tussen mijn schouders net onder mijn nek. ben ik nog steeds heel blij mee en zal ook altijd zo blijven :-)
Enige nadeel is dat als ik een shirtje aanheb waardoor je hem kan zien dat er altijd debielen zijn die een opmerking moeten maken als 'ola er zit een beest op je rug' ik reageer er zelfs niet meer op wegens te zielig :-D

Nog aan t overwegen om een heel kleintje op mijn pols te laten zetten - net onder de muis van mijn hand maar lijkt me een beetje te opzichtelijk en dat is nu netniet de bedoeling.
I read a magazine
that said by seventeen
your life was at an end
I'm dead and I'm perfectly content

djenghis

Bericht door djenghis » 24 aug 2005 15:59

Goddess of Goofs schreef:
Vraagje: hoe oud waren jullie toen jullie je eerste tattoo erop lieten zetten?
18, wou al jaren één, maar moest 18 zijn van mijn ouders. Ben wel blij dat ik zo lang gewacht heb ook. Tis tenslotte voor de rest van je leven.

Goddess of Goofs

Bericht door Goddess of Goofs » 24 aug 2005 16:11

djenghis schreef:18, wou al jaren één, maar moest 18 zijn van mijn ouders. Ben wel blij dat ik zo lang gewacht heb ook. Tis tenslotte voor de rest van je leven.

:wink: Vind ik er ook van. 18 zou ook de leeftijd zijn die ik mijn kinderen zou opleggen. Ach, ik mocht er op mijn 19 nog altijd geen van mijn moeder. Reden: zij vindt dat lelijk. :roll:

Saren
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Saren » 24 aug 2005 20:35

het gaat nog voor dit jaar zijn dat ik er een ga laten zetten denk ik.
qua ontwerp heb ik nog maar bar weinig, maar ik weet toch al welke stijl. Polynesische stijl, als je hiermee der een idee van krijgt. :)
en het gaat dan rondom mijn pols zijn, vlak tegen mijn hand.
als het mogelijk is eh, kvraag mij ook wel wat af hoe dat zit met de aders daar.
And if I need a rhythm. It’ll be to my heart I listen. If it don’t put me too far wrong.
Afbeelding

Zorkaiya
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Zorkaiya » 24 aug 2005 20:59

Goddess of Goofs schreef:Vraagje: hoe oud waren jullie toen jullie je eerste tattoo erop lieten zetten?
ik was 16 en werd 17 kleine 2 maand later..
"Ze zocht naar woorden die groot genoeg waren om de uitputting en de chaos uit te leggen. Maar zulke woorden bestonden niet. Daarom zweeg ze,nadat ze het een paar keer hakkelend had geprobeerd..."

sjottie
Senior user
Senior user

Bericht door sjottie » 30 aug 2005 13:35

sjottie schreef: @strackx: die zon is prachtig!

Sinds vanmorgen heb ik er zelf ook ééntje. Het chinese teken voor : why,what,when en how. Kheb hem zelf de 'questions of life-tattoo' genoemd... te vinden op mn linkerarm, op mn schouder, ietwat naar achter gericht ...

Vind hem prachtig en kweet nu al dat het niet bij 1 zal blijven (al zal het nog een tijdje duren want als mn vader hoort dak nog 1 zou zetten komt hij zot)

De pijn viel heel goed mee, ook wel omdat ik -volgens de meneer die hem gezet heeft- hard vel heb :D

Edit: Nu, 2 weken later met foto :)

Afbeelding

Staat dus op bovenarm naar achter gericht ...
/ I breathe and breathe and breathe ...

schelmpje

Bericht door schelmpje » 19 okt 2005 17:14

@ Goddess of Goofs

hier is ie dan
heb em eindelijk online kunne zette

mijn tattoo!

Zensation

Bericht door Zensation » 21 okt 2005 16:43

mannen met een prikkeldraad-tattoo rond de arm zijn vrij cool. Heeft iemand zo iets?

hilde

Bericht door hilde » 21 okt 2005 20:00

ik heb er 2, 1 op mijn bovenarm en 1 op mijn schouderblad, k'heb ze laten zetten op mijn 18 jaar.
k'ben nu 24 en k'heb er eigenlijk best wel spijt van, ik vergeet gewoon dat ik ze nog heb ma als ik ooit de kans heb om ze weg te laten halen zal ik zeker niet twijfelen.

\\//\\//olter

Bericht door \\//\\//olter » 21 okt 2005 20:46

zie mijn avater maar eens :lol:

sEi

Bericht door sEi » 12 nov 2005 01:40

Ik heb geen tattoo, maar wil er echt doodgraag eentje... Een kleine, zwarte tattoo ergens in de buurt van mijn rechterheupbeen... Geen woord, een symbool; iets universeel. Ik weet nog niet wat, maar het moet symbool staan voor vrouwelijkheid; dat waar ik van hou en ben. Can't help it, maar 'k vind dat ongelofelijk sexy en sensueel... Indien ik een vriendin zou hebben met een tattoo op die plaats, ik zou het niet kunnen laten van die telkens te willen kussen... :oops:

Nog een dikke drie maand, en dan mag ik ze in principe zetten... Kan niet wachten ;)

kicki
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door kicki » 18 nov 2005 06:40

ondertussen heb ik er 3 en ben alweer aant denken aan een 4e :lol:
dit is dus echt wel een verslaving aant worden.

laatste aanwinst: garfield laag onderaan mijn buik... pijnlijkst tot nu toe :-?

Afbeelding
Idealism is what precedes experience; cynicism is what follows.

x*x

..

Bericht door x*x » 25 nov 2005 13:23

Heb er twee..m'n eerste laten zetten op m'n 18..die staat op mn rechterenkel..chinees teken voor oprechtheid..en op m'n 20 tweedelaten zetten in m'n lies..teken van evenwicht..
En nog steeds geen spijt, zoals iedereen altij vraagt..haha... ;-)
het hoort gewoon bij mezelf..zou me niet kunne voorstelle da ze der ni stonden... :-)

= Lil' Red =
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door = Lil' Red = » 05 jan 2006 00:04

Ik denk al een tijdje aan een konijntje op m'n heup, maar ik zet 'm pas op m'n 20 ofzo, als ik hem dan nog wil. Het is iets waar ik echt zeker van wil zijn.

En voorlopig ben ik zeer tevreden met m'n opplaktattoos 8)

Maxi Flu

Bericht door Maxi Flu » 05 jan 2006 08:57

Maxi Flu schreef:Ik vind piercings vulgair.

Punt.

Je zal me er nooit mee zien, en mijn vriendje moet het ook niet wagen...
Idem voor tatoeages. We zijn geen beesten of nazi-kampoverlevenden...

Omicron
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Omicron » 05 jan 2006 09:12

ik heb een tattoo, eigen ontwerp, tussen mijn schouderbladen...

Gaat waarschijnlijk nog eentje bijkomen op mijn bovenarm als ik een goed ontwerp gemaakt krijg.

(tattoo die ik nu heb is een tribal achtig geval, en iedereen ziet er iets anders in)

Gesloten