tattoo's

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Zorkaiya
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door Zorkaiya » 12 jul 2005 18:46

strackx schreef:To Zorkaiya : Echt een schoon tattooke!
Waar heb je hem laten zetten als ik vragen mag?
thanks 8)

en waar waar??
waar plaats aka stad: Den Haag - Nederland
waar plaats aka lichaamsdeel: rechter.. ja, hoe noemde dat.. naast mijn heupbeen, dus onderbuik eigenlijk...
"Ze zocht naar woorden die groot genoeg waren om de uitputting en de chaos uit te leggen. Maar zulke woorden bestonden niet. Daarom zweeg ze,nadat ze het een paar keer hakkelend had geprobeerd..."

Fyr

Bericht door Fyr » 13 jul 2005 14:25

@ zorky: thanks girl, moet ik niet meer zitten proberen :D

Zelfde tattoo dus :wink:

cleis666

Bericht door cleis666 » 15 jul 2005 15:38

zeer mooie tattoo Fyr en Zorkaiya! ;)

strackx de jouwe is ook heel mooi! Btw, kan dat da ik je gezien heb op Werchter?

BrOkEn TeArS

Bericht door BrOkEn TeArS » 18 jul 2005 20:04

kwil ook keigraag n tattoo mak bn nog nie oud genoeg :cry:
damn! keijammr :) teveel is ook nie mooi ma 2-3 is wel mooi :)

xx

strackx
Experienced user
Experienced user

Bericht door strackx » 01 aug 2005 21:45

cleis666 schreef:zeer mooie tattoo Fyr en Zorkaiya! ;)

strackx de jouwe is ook heel mooi! Btw, kan dat da ik je gezien heb op Werchter?
Nope Niet op werchter geweest :roll:
:offtopic:

sjottie
Senior user
Senior user

Bericht door sjottie » 15 aug 2005 12:53

@strackx: die zon is prachtig!

Sinds vanmorgen heb ik er zelf ook ééntje. Het chinese teken voor : why,what,when en how. Kheb hem zelf de 'questions of life-tattoo' genoemd... te vinden op mn linkerarm, op mn schouder, ietwat naar achter gericht ...

Vind hem prachtig en kweet nu al dat het niet bij 1 zal blijven (al zal het nog een tijdje duren want als mn vader hoort dak nog 1 zou zetten komt hij zot)

De pijn viel heel goed mee, ook wel omdat ik -volgens de meneer die hem gezet heeft- hard vel heb :D

Edit: Nu, 2 weken later met foto :)

Afbeelding

Staat dus op bovenarm naar achter gericht ...
Laatst gewijzigd door sjottie op 30 aug 2005 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
/ I breathe and breathe and breathe ...

Schaap
Senior user
Senior user

Bericht door Schaap » 15 aug 2005 14:25

http://i4.photobucket.com/albums/y112/S ... ouding.jpg

das 1 van men 2 tattoo's. (niet letten op men dwaze positie in de zon)

Ik heb besloten dat ik echt nog wel een derde wil (zeker wel de laatste dan) met Latijnse tekst van een god. Maar ook besloten dat ik die pas over een jaar of 2 jaar laat zetten.
Ik heb de indruk dat ik er sterk aan toe ben. Waaraan, het blijft de vraag die het antwoord mankeert.

eefjeuhhh

Bericht door eefjeuhhh » 15 aug 2005 18:07

Tattoo's kunnen inderdaad wel mooi zijn... Hoe meer ik er zie, hoe overtuigder ik word om er zelf eentje te laten zetten. Een bloem op mijn onderrug ofzo, zodat er een bloemblaadje zo juist tussen de billen komt...

Goddess of Goofs

Bericht door Goddess of Goofs » 16 aug 2005 14:02

Schaap schreef:http://i4.photobucket.com/albums/y112/S ... ouding.jpg

das 1 van men 2 tattoo's. (niet letten op men dwaze positie in de zon)

Ik heb besloten dat ik echt nog wel een derde wil (zeker wel de laatste dan) met Latijnse tekst van een god. Maar ook besloten dat ik die pas over een jaar of 2 jaar laat zetten.
:o Ooohhh... Zo'n Egyptisch oog (Oog van Horus of zoiets??)!!! Mooi mooi! :wink:

Schaap
Senior user
Senior user

Bericht door Schaap » 17 aug 2005 10:17

Goddess of Goofs schreef:
:o Ooohhh... Zo'n Egyptisch oog (Oog van Horus of zoiets??)!!! Mooi mooi! :wink:
idd oog van horus :) mijn ander is ook een egyptisch symbool (ankh), kwestie van in dezelfde sector te blijven è
Ik heb de indruk dat ik er sterk aan toe ben. Waaraan, het blijft de vraag die het antwoord mankeert.

moon_man
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door moon_man » 19 aug 2005 20:10

Afbeelding

Dit is men pronkstuk, men naampje in het chinees :wink:
Ik ben anders en gestoord.......

Goddess of Goofs

Bericht door Goddess of Goofs » 21 aug 2005 10:59

Schaap schreef:
idd oog van horus :) mijn ander is ook een egyptisch symbool (ankh), kwestie van in dezelfde sector te blijven è
:o Oooh een ankh!!! Ook al zo mooi. Mijn kamer thuis hangt vol van die Egyptische symbolen die ik overal uit heb overgetekend, in mijn jonge tijd :P .

:wink: Foto, please!

BTW, ik heb gehoord dat ge moet oppassen met namen in Chinese tekens op je lijf te laten zetten. Wie weet welk schunnig woord heb je nu op je arm staan! :P Maar het is wel schoon, ze.

jorenimo

Bericht door jorenimo » 21 aug 2005 11:31

ik wil later een draak op mijn rug

Schaap
Senior user
Senior user

Bericht door Schaap » 21 aug 2005 11:45

:wink: Foto, please!

BTW, ik heb gehoord dat ge moet oppassen met namen in Chinese tekens op je lijf te laten zetten. Wie weet welk schunnig woord heb je nu op je arm staan! :P Maar het is wel schoon, ze.
hehehe

voila hier is het, 't is wel nie echt duidelijk, ma kom 't is toch te zien
http://i4.photobucket.com/albums/y112/Sararah/ankh.jpg

*free*

Bericht door *free* » 23 aug 2005 12:34

ik zou der graag een op de binnenkant van mijn pols hebben.. gewoon een kleintje (weet wel niet wat)
en ergens nog een geluksster ergens aan mijn onderbuik of in mijn nek (vind ik trouwens super rrrr een tatoeage in de nek ) :)

Zorkaiya
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Zorkaiya » 23 aug 2005 17:51

*free* schreef:ik zou der graag een op de binnenkant van mijn pols hebben.. gewoon een kleintje (weet wel niet wat)
en ergens nog een geluksster ergens aan mijn onderbuik of in mijn nek (vind ik trouwens super rrrr een tatoeage in de nek ) :)
ik wil ook al een tijdje een barcode in mijn nek en een klein sterretje of zo op mijn pols...

maar momenteel hou ik het bij de 2 die ik nu heb...
in mijn nek mag ik er trouwens geen laten zetten jammergenoeg... :(

wat ik me trouwens afvroeg (mss idioot maar toch): op de pols, is dat wel erg veilig..
met die aders en slagaders en zo die daar lopen... :-?
"Ze zocht naar woorden die groot genoeg waren om de uitputting en de chaos uit te leggen. Maar zulke woorden bestonden niet. Daarom zweeg ze,nadat ze het een paar keer hakkelend had geprobeerd..."

Mayi

Bericht door Mayi » 23 aug 2005 19:00

Kheb een klein roosje waar een druppel vanaf valt naast men heuptbot staan.
Ben er echt ongelooflijk blij mee en heb er nog geen moment spijt van gehad :D
xxx

Schaap
Senior user
Senior user

Bericht door Schaap » 23 aug 2005 19:21

Zorkaiya schreef:
*free* schreef:ik zou der graag een op de binnenkant van mijn pols hebben.. gewoon een kleintje (weet wel niet wat)
ik wil ook al een tijdje een barcode in mijn nek en een klein sterretje of zo op mijn pols...

maar momenteel hou ik het bij de 2 die ik nu heb...
in mijn nek mag ik er trouwens geen laten zetten jammergenoeg... :(

wat ik me trouwens afvroeg (mss idioot maar toch): op de pols, is dat wel erg veilig..
met die aders en slagaders en zo die daar lopen... :-?
oh ik mag er nog nie aan denken dat ze met een naald aan mijne pols zouden zitten... ik krijg al rillingen als ik eraan denk :-?

*free*

Bericht door *free* » 23 aug 2005 19:32

da zal wel veilig zijn , alé der zijn altijd risico's bij zo'n dingen, maja denk niet meer dan dat je ze op een andere plaats zet..

een naald aan mijn pols of ergens anders. schrikt me niet direct af :wink:

Goddess of Goofs

Bericht door Goddess of Goofs » 24 aug 2005 09:18

Het enige wat me zou tegenhouden een tattoeering op mij pols/nek te zetten, is dat ge 't moeilijk kunt wegsteken. Al naargelang welk beroep ge graag zou uitoefenen later.... :-?

Ik zou het precies toch handig vinden als ik het zonder meer zou kunnen bedekken als ik ga later voor de klas sta. :wink:

Gesloten