Op mijn site staat mun tatoo'tje ===>>>http://www.rbx.be/sarahkeuhn
XxX
Ik wilde eerst een tribal op m'n schouder of m'n bovenarm. Maar m'n vriendin tekende in die week een tribal op m'n onderarm en dus ja, toen werd het die plek.flodder ** schreef:waar wou je m dan eerst, Temporary?
Ik geef je volkomen gelijk hoor ik vin dat je zoiets definitief beter goed overdenkt voor je 't doet en niet zomaar doet, vandaar dat ik er zelf nog geen heb...Omicron schreef:Tja, ik vind persoonlijk dat de mensen maar stom zijn als ze een tattoo laten zetten om ze later weer te verwijderen.\//\//olter schreef:My god
Jullie moeten maar eens op http://www.bmezine.com/tattoo/remove001.html dan is de drang voor een tattoo te zetten al direct een stuk minder![]()
't schrikt af maar 't neemt de schoonheid van sommige tattoos zeker ni weg.
Het is pijnlijk om ze te laten zetten en ook pijnlijk om ze te verwijderen.
Maar die van mij staat er nu, en die zal er ook nooit afgaan.
ach, ik lees dit nu pas.temporary schreef:Lijkt me best pijnlijk?Mysterio schreef:Sinds gisterenavond staat er eentje op de binnenkant van mijn enkel. Jochei!![]()
Wat voor tattoo is het? Enkel is wel een hele mooie plek!
Perfect verwoord, al durf ik soms wel afkerend"ere" woorden in de mond nemen als het over tattoos gaat.jo_ke schreef:Een tattoo zegt me helemaal niets. Ik heb nog nooit een tattoo gezien die ik echt mooi vond en zelden vind ik dat een persoon goed staat met een tattoo. 'k Weet wel dat er veel verschil in zit, maar velen vind ik er gewoon hetzelfde uitzien. Ik kan aannemen dat het voor sommigen een persoonlijke betekenis heeft ofzo, maar mij lijkt het eenheidsworst (vnl. alles wat er chinees en tribal-achtig uitziet). Het is gewoon mijn ding niet.
net hetzelfde als mij dus!sisterbliss schreef:Ik denk al lang na over een tattoo. Het probleem is dat ik nog niet het juiste ontwerp gezien heb. Veel tattoos vind ik nogal platjes (zoals die chinese tekens en tribals, no offense).
... maar ik heb er nog geen idee op welke plaats. Eerst nog een tijdje erover nadenken dus...
Dat zijn dan meestal van die mensen nogal aan de oppervlakkige kant zijn. Doet me denken aan oudjes die een kruisteken slaan als er een jongen met lang haar voorbij wandeltMaxi Flu schreef: [...] en je krijgt een stempel. Want iedereen heeft een mening over een taoeage.