tattoo's

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Saartjeuh
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door Saartjeuh » 18 jan 2006 17:27

IK heb een tatoo'tje op men onderbuik laten zetten, een rood roosje...Ik ben wel nogmaar 16 maar het mocht van alletwee mijn ouders :P . Hun zien van straf is doe u zin en later beseft ge wel dat ge der spijt zult van emmen... :-? Maar ik heb er nog geen spijt van 8)
Op mijn site staat mun tatoo'tje ===>>>http://www.rbx.be/sarahkeuhn

XxX

temporary

Bericht door temporary » 18 jan 2006 19:46

flodder ** schreef:waar wou je m dan eerst, Temporary?
Ik wilde eerst een tribal op m'n schouder of m'n bovenarm. Maar m'n vriendin tekende in die week een tribal op m'n onderarm en dus ja, toen werd het die plek. :) (Overigens niet die tribal hoor, maar mocht ik ooit weer eens een tattoo laten zetten mag zij die ontwerpen.)

En tsja, ouders... Toen ik 15 was wilde ik al dolgraag een tattoo, maar mijn ouders wilden dat ik zou wachten tot m'n 18e, zodat ik het niet in een opwelling zou doen. En nu ben ik 20, dus zeker ook goed over nagedacht. Maar m'n ouders zijn niet tegen, ze hebben allebei een tattoo. :)

@Omicron & Saartjeuh: Mooie tattoo's :)

@\\//\\//olter: Dat ziet er best ernstig uit. :-? De nicht van m'n vriendin laat haar tattoo op haar enkel weghalen, en volgens haar ziet dat er ook heel ranzig uit. Het blijkt ook heel erg pijn te doen. Maar daar wil ik niet over nadenken. :wink:

\\//\\//olter

Bericht door \\//\\//olter » 18 jan 2006 22:52

Omicron schreef:
\//\//olter schreef:My god

Jullie moeten maar eens op http://www.bmezine.com/tattoo/remove001.html dan is de drang voor een tattoo te zetten al direct een stuk minder :kots:

't schrikt af maar 't neemt de schoonheid van sommige tattoos zeker ni weg.
Tja, ik vind persoonlijk dat de mensen maar stom zijn als ze een tattoo laten zetten om ze later weer te verwijderen.
Het is pijnlijk om ze te laten zetten en ook pijnlijk om ze te verwijderen.
Maar die van mij staat er nu, en die zal er ook nooit afgaan.
Ik geef je volkomen gelijk hoor ik vin dat je zoiets definitief beter goed overdenkt voor je 't doet en niet zomaar doet, vandaar dat ik er zelf nog geen heb...

Mysterio

Bericht door Mysterio » 08 feb 2006 12:15

Sinds gisterenavond staat er eentje op de binnenkant van mijn enkel. Jochei!

Goddess of Goofs

Bericht door Goddess of Goofs » 08 feb 2006 12:17

:D En het is een mooie!

temporary

Bericht door temporary » 08 feb 2006 19:18

Mysterio schreef:Sinds gisterenavond staat er eentje op de binnenkant van mijn enkel. Jochei!
Lijkt me best pijnlijk? :-?

Wat voor tattoo is het? Enkel is wel een hele mooie plek!

Zorkaiya
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Zorkaiya » 08 feb 2006 19:22

Het is idd een mooie!
hij staat je!

*applausje*
"Ze zocht naar woorden die groot genoeg waren om de uitputting en de chaos uit te leggen. Maar zulke woorden bestonden niet. Daarom zweeg ze,nadat ze het een paar keer hakkelend had geprobeerd..."

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 08 mar 2006 21:31

Afbeelding

Pootje op mijn 15de laten zetten samen met de navelpiercing. Niet veel pijn gehad.

Tribal is ergens van 2jaar of 3jaar geleden denk ik ... Wat pijn aan de buitenkant (meer vet).

Dr.Feel
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Dr.Feel » 09 mar 2006 08:34

op uw 15? da was dan me toestemming van de ouders? amai, tzou bij mij ni pakken :)

Mysterio

Bericht door Mysterio » 09 mar 2006 10:42

temporary schreef:
Mysterio schreef:Sinds gisterenavond staat er eentje op de binnenkant van mijn enkel. Jochei!
Lijkt me best pijnlijk? :-?

Wat voor tattoo is het? Enkel is wel een hele mooie plek!
ach, ik lees dit nu pas.

Deed het pijn. Jah. Maar niet in díe mate dat ik er nóóit meer eentje wil. En die pijn was ook heel snel weer over.

Wat voor iets is het? Diegene die hem al hebben gezien, zeggen dattie een beetje op het communistisch tekentje trekt, al istie daar absoluut niet op geïnspireerd. Ik heb hem zelf getekend, lijkt iets Chineesachtigs, maar dat is het totaal niet.

Nu sparen voor een volgende :)

jo_ke
Regular user
Regular user

Bericht door jo_ke » 09 mar 2006 11:26

Een tattoo zegt me helemaal niets. Ik heb nog nooit een tattoo gezien die ik echt mooi vond en zelden vind ik dat een persoon goed staat met een tattoo. 'k Weet wel dat er veel verschil in zit, maar velen vind ik er gewoon hetzelfde uitzien. Ik kan aannemen dat het voor sommigen een persoonlijke betekenis heeft ofzo, maar mij lijkt het eenheidsworst (vnl. alles wat er chinees en tribal-achtig uitziet). Het is gewoon mijn ding niet.
Living in a vacuum sucks

Hilke

Bericht door Hilke » 09 mar 2006 11:38

jo_ke schreef:Een tattoo zegt me helemaal niets. Ik heb nog nooit een tattoo gezien die ik echt mooi vond en zelden vind ik dat een persoon goed staat met een tattoo. 'k Weet wel dat er veel verschil in zit, maar velen vind ik er gewoon hetzelfde uitzien. Ik kan aannemen dat het voor sommigen een persoonlijke betekenis heeft ofzo, maar mij lijkt het eenheidsworst (vnl. alles wat er chinees en tribal-achtig uitziet). Het is gewoon mijn ding niet.
Perfect verwoord, al durf ik soms wel afkerend"ere" woorden in de mond nemen als het over tattoos gaat.

Ach ik begrijp het gewoon niet .... betalen om permanent met een zwarte vlek rond te lopen. Nu ja ieder zijn ding, het is alvast het mijne absoluut niet!

2Wicky

Bericht door 2Wicky » 09 mar 2006 12:13

Het is ook niet echt mijn ding - stel je voor, ik met een tattoo :lol:- , maar bij mijn liefje vind ik het alvast verduiveld sexy 8) .

Lysias

Bericht door Lysias » 09 mar 2006 13:56

geen sinecure, met al dat wol

ontopic: tattoo's? nee dank u, niets voor mij.

surferke

Bericht door surferke » 09 mar 2006 14:00

Lysias schreef:geen sinecure, met al dat wol

Ma allez zeg, Jimmy met zo'n blote vrouw op zijn linkerbovenarm, ik zou er geld voor over hebben!

Lysias

Bericht door Lysias » 09 mar 2006 15:57

surferke schreef:
Lysias schreef:geen sinecure, met al dat wol

Ma allez zeg, Jimmy met zo'n blote vrouw op zijn linkerbovenarm, ik zou er geld voor over hebben!
Jimmy misschien wel, maar ik althans niet :)

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 09 mar 2006 17:27

Dr.Feel schreef:op uw 15? da was dan me toestemming van de ouders? amai, tzou bij mij ni pakken :)
Mijn ma heeft op dezelfde dag een schorpioen laten zetten op haar rechterschouder :)

sisterbliss
Experienced user
Experienced user

Bericht door sisterbliss » 11 mar 2006 16:44

Ik denk al lang na over een tattoo. Het probleem is dat ik nog niet het juiste ontwerp gezien heb. Veel tattoos vind ik nogal platjes (zoals die chinese tekens en tribals, no offense). Ik wil graag het woord star-crossed (in zo'n sierlijk lettertype met eventueel wat sterretjes errond) laten zetten, maar ik heb er nog geen idee op welke plaats. Eerst nog een tijdje erover nadenken dus...
Rumble young girl, rumble!

J-La
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door J-La » 11 mar 2006 17:02

sisterbliss schreef:Ik denk al lang na over een tattoo. Het probleem is dat ik nog niet het juiste ontwerp gezien heb. Veel tattoos vind ik nogal platjes (zoals die chinese tekens en tribals, no offense).
... maar ik heb er nog geen idee op welke plaats. Eerst nog een tijdje erover nadenken dus...
net hetzelfde als mij dus! :D ik heb nog geen ontwerp gezien of gevonden dat me bevalt, en dankzij (het ontbreken van) mijn tekenkunsten zal ik zeker geen eigen ontwerp op mezelf laten plaatsen..
en over de plaats ben ik ook nog niet zeker: mss op men voet of pols.. maar pols is zo zichtbaar, en ik heb het dan weer liever niet te zichtbaar voor iedereen.. dus ik ben er ook nog helemaal niet uit!

mattentaartje
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door mattentaartje » 11 mar 2006 17:19

Maxi Flu schreef: [...] en je krijgt een stempel. Want iedereen heeft een mening over een taoeage.
Dat zijn dan meestal van die mensen nogal aan de oppervlakkige kant zijn. Doet me denken aan oudjes die een kruisteken slaan als er een jongen met lang haar voorbij wandelt :roll:

Binnenkort zal ik een gecko laten plaatsen iets boven mijn linker lies, op riem-hoogte. Naar het schijnt één van de pijnlijkste plaatsen, maarja... pijn is fijn 8)
I don't even think straight

Gesloten