probleem bij seks

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
4 berichten • Pagina 1 van 1

probleem bij seks

Berichtdoor Anoniem_19 » 16 nov 2017 17:29
Hey iedereen

Ik zit met een vervelend probleem waar ik mij erg onzeker over voel. Als ik een stapje verder wil gaan met een jongen, gebeurt het steeds dat ik ofwel geen boner krijg ofwel mijn boner niet kan houden. Dat gebeurt vaak al tijdens het voorspel, waardoor het nog nooit echt tot 'de daad' is gekomen. Ik voel mij hier echt superonzeker over omdat het mij steeds opnieuw overkomt, het voor mij absoluut niet leuk is en ik de ander daardoor teleur stel (in my opinion). De goesting is er wel, en ik ben 100% zeker van mijn geaardheid (want dat heb ik me ook al afgevraagd daardoor, terwijl ik daar anders heel zeker over ben), maar toch krijg ik hem niet of niet lang in de lucht. Ik wou hier al heel lang eens over praten met iemand, maar ik heb geen idee tegen wie ik dat kan doen, daarom dat ik mijn beroep op het forum doe.
Ik heb geen relatie, dus ik kan niet echt 'oefenen' om het zo te zeggen, maar het is ook niet dat ik van de ene naar de andere jongen loop. En telkens als ik dan iemand leuk tegen kom, gebeurt dit.. heel genant en heel vervelend.
Heeft iemand tips/raad/soortgelijke ervaringen? Ik zou t massas appreciëren want ik weet echt niet wat ik ermee moet aanvangen..
Anoniem_19

Re: probleem bij seks

Berichtdoor Pancake » 16 nov 2017 21:22
Is het niet omdat je te veel stress hebt, dat je geen erectie krijgt of kan houden? Je bent er misschien te hard op gefocust?

Heb je voor de rest problemen als je masturbeert of zo?
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor Henri » 17 nov 2017 01:50
Pancake schreef:Is het niet omdat je te veel stress hebt, dat je geen erectie krijgt of kan houden? Je bent er misschien te hard op gefocust?

Heb je voor de rest problemen als je masturbeert of zo?

Nope, alleen gaat het helemaal oke.. het is pas vanaf er iemand bij komt dat t voor komt..

(ik ben de anonieme persoon, wou t liever anoniem vragen maar in al mijn haast heb k blijkbaar iets verkeerd gedaan :p anyway dit ff terzijde )
~ A tiger doesn't lose sleep over the opinion of sheep ~
Henri
New user
New user

Leeftijd: 19

Berichtdoor TheQuibbler » 17 nov 2017 23:37
Weet je wat je specifiek opwindt als je masturbeert? Misschien dat dat helpt als je sekspartner je daarbij helpt?
Als je natuurlijk al iets specifieks hebt :p
Verdwijnt je erectie terwijl jij je partner bevredigt of ook terwijl hij jou bevredigt?
TheQuibbler
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 22

4 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit