onzeker over eerste keer

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
4 berichten • Pagina 1 van 1

onzeker over eerste keer

Berichtdoor Hanne96 » 03 mei 2017 10:07
Hoi allemaal

Ik ben 21 jaar en heb sinds 2 maanden mijn eerste vriendin. Nu willen we graag verder gaan, maar ik ben ontzettend onzeker aangezien ik het nog nooit gedaan heb en zij wel. Ik wil niet als een kluns overkomen omdat ik niet weet wat ik moet doen en ik wil haar vooral niet teleurstellen..
Iemand die dit ook heeft meegemaakt en kan helpen?
Hanne96
New user
New user

Leeftijd: 21
Geslacht: Vrouw

Re: onzeker over eerste keer

Berichtdoor moontje » 05 mei 2017 11:02
Hy hanne96,
Ik heb dit zelf ook meegemaakt, vertel eerlijk aan je vriendin dat je nog niet (geen) ervaring hebt. Zij zal je dan wel helpen en aangeven wat ze fijn vind, ieder persoon is anders. Denk er niet teveel over na en laat het gewoon op je afkomen en geniet er van.
Groetjes,
Moontje
moontje
New user
New user

Leeftijd: 21

Berichtdoor Fejamie » 15 jun 2017 20:10
Hey,

Je hoeft hier niet bang voor te zijn. Iedere nieuwe vriendin opnieuw is precies alsof het terug je eerste keer is. Ookal heeft zij dit al meermaals gedaan,ook voor haar is het de eerste keer ;). Laat je gewoon meeslepen in het moment en je vriendin zal je wel helpen :)!

X
Fejamie
New user
New user

Leeftijd: 25

Berichtdoor Meisje » 18 sep 2017 19:34
Hey
Ik ken dit gevoel ik heb dit ook meegemaakt dat ik met mijn vriendin nu ex graag verder wild gaan ik zou er eerst over met haar er over te praten samen met hasr met wat jij wilt en hoe je er u bij voelt en zo kan je naar de volgend stap gaan en als je er klaar voor bent moet je er voor gaan veel succes
Groetjes meisje

Dubbelpost 2x verwijderd.
- Wall
Meisje
New user
New user

Leeftijd: 24

4 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit