Vrijen met een meisje.

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
3 berichten • Pagina 1 van 1

Vrijen met een meisje.

Berichtdoor Zeekomkommer » 25 nov 2016 17:39
Hey

Ik heb sinds kort een vriendin het gaat heel goed tussen ons en we zijn toe aan de volgende stap. We willen een klein begin maken en niet meteen all the way omdat we het beiden nog nooit gedaan hebben. Wat wij zelf bedacht hebben is grinden in lazy doggy houding wat inhoud dat zij op haar buik gaat liggen en ik achterop haar billen met mijn kruis ga grinden. Nu vraag ik mij af sommige zullen misschien denken dat het een raar standje is voor twee meisjes, is dat ook zo? Is het een raar standje en kunnen we beter iets anders proberen. Tips zijn altijd welkom.
Zeekomkommer
New user
New user

Geslacht: Vrouw

Re: Vrijen met een meisje.

Berichtdoor Nora79 » 26 nov 2016 12:25
Hallo Zeekomkommer

De auteur Jude Schell geeft in haar boek: Lesbian Sex 101: 101 Lovemaking Positions alvast 101 tips.
De uitleg is kort, duidelijk en in het Engels, maar de foto's zijn mooi en hoeven soms ook totaal geen uitleg.
In dit genre bestaan er nog tal van boeken.

Je kan lekker gezellig samen ook films bekijken bvb om geïnspireerd te geraken.
Of gebruik uw fantasie.

Veel plezier!
Nora79
Senior user
Senior user

Leeftijd: 38
Geslacht: Vrouw

Re: Vrijen met een meisje.

Berichtdoor onyoursideforever » 27 nov 2016 00:30
Je moet gewoon doen waar jullie je goed bij voelen maakt niet uit wat anderen er van vinden. Alles jullie dat leuk vinden is dat perfzct, jullie zijn trouwens ook nog jong en experimenteren hoort daarbij dan pas leer je elkaars lichaam door en door kennen en Ontdek je wat ze leuk vindt dus ga je gang maar zou ik zeggen!
onyoursideforever

3 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit