gast007

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
7 berichten • Pagina 1 van 1

gast007

Berichtdoor hem vergeven ? » 23 nov 2016 10:47
Hoi iedereen !

ik heb een minder fijne ervaring meegemaakt vorig weekend. Ik heb mijn vriendje er op betrapt dat hij met zijn beste gayvriend naar bed is gegaan en heb hen dus samen betrapt. Wij zijn al meer dan 3 jaar samen en hebben echt al veel mooie momenten samen beleefd en nu gebeurt dit, ik ben er echt kapot van ... Zeker omdat ik nooit de indruk heb gehad dat ik hem op sexueel vlak tekort kwam en heb nooit de indruk gehad dat hij met andere jongens nr bed ging, wij zijn altijd monogaam geweest en waren daar beide tevreden mee. Ik was echt superkwaad en heb het toen stande pede uitgemaakt maar achteraf gezien heb ik er nu eigenlijk spijt van dat ik het zo cru heb moeten doen. Vandaag stuurde hij me dat hij erover wou praten en dat hij nog steeds van me houdt en dat wat in dat weekend gebeurde daar volledig los van staat (alhoewel ik daar wel toch een andere mening over heb ...). Die vriend van hem heeft me ook al meerdere keren proberen te bellen en stuurt me continu dart het niet is wat het lijkt, dat het gewoon het moment was en dat het nog nooit eerder gebeurde ( yeah right ...). Langs de ene kant ben ik er echt kapot van omdat we al drie jaar samen zijn en ik echt nog steeds dolverliefd op hem ben maar langs de andere kant heb ik echt het gevoel dat ik hem niet meer kan vertrouwen en weet niet of ik op die manier onze relatie nog wil verder zetten, ik weet zelfs wel niet of ik hem nu onder ogen wil komen... Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen .
hem vergeven ?

Re: gast007

Berichtdoor Nora79 » 23 nov 2016 11:04
Hallo Gast

Spijtig dat je zo'n nare situatie hebt meegemaakt.
Je zou met je ex-vriend kunnen praten over wat er gebeurde, als jij dat ook wil en de moeite waard vindt.
Daarna is't de vraag of je hem nog kan/wil vertrouwen, een toekomst samen ziet, dat zal moeilijk zijn, maar het is niet onmogelijk.
Voel u niet slecht dat jij het zo cru hebt uitgemaakt, wat je hebt meegemaakt was ook cru.

Veel sterkte en geef het wat tijd.

Groetjes
Nora
Nora79
Senior user
Senior user

Leeftijd: 38
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Confusion » 23 nov 2016 20:05
Hey, hoi!

Nora hierboven zegt al goede dingen. Ik wil er alleen nog aan toevoegen dat je misschien tijd voor jezelf moet nemen om alles te laten bezinken. Daarna kun je nog zien wat je ermee gaat doen. En brengt het ook duidelijk over aan uw ex en zijn "Gay Best Friend". ZIJ zijn hier in fout en hebben het recht NIET om u tot een gesprek te dwingen. Oké? Alleen jij kan beslissen wanneer en OF het wel plaats zal vinden.

Zorg nog goed voor jezelf!
Confusion
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor AC18 » 23 nov 2016 23:31
Hey,
Dat is een van de ergste dingen die je kan meemaken in een relatie...Voor mij zou het ook direct af zijn als ik mijn vriend zou betrappen met een ander. Daar ligt voor mij echt de grens.
Maar: ben je bereid om drie jaar op het spel te zetten? Drie jaar samen is al heel wat, vind ik persoonlijk, maar als je zoiets tegenkomt, verandert dat de zaak een beetje. Jij weet wat je gezien hebt. Heb je ze betrapt terwijl ze echt seks hadden, of heb je ze gewoon samen in bed zien liggen? In het eerste geval gaat hij de grens over (vind ik persoonlijk).. Hij is in de fout gegaan, niet jij,dus hij moet het rechtzetten.
Ik stel voor dat je naar hem luistert. Maar doe dit face to face. Als hij geen logische of een flauwe verklaring geeft, of je bent niet 100% overtuigd van zijn oprechtheid en eerlijkheid, hou je het af. En als de term 'open relatie' zou vallen, des te meer.
Het is vooral belangrijk zijn motief te weten, waarom hij dit gedaan heeft en waar het precies 'mis ging'.
Ik zit enorm met je in, geloof me. Tegenwoordig verleggen steeds meer mensen de grens tussen wat kan en wat niet kan in een relatie. Maar praat eerst, luister naar zijn kant, en trek dan je definitieve conclusie.
Als je misschien je verhaal volledig wil vertellen, mag je altijd een account aanmaken en een privébericht sturen. Ik luister en help je graag :)
Ik hoop echt van harte dat je uit deze moeilijke situatie geraakt! :(
AC18
New user
New user

Geslacht: Man

Berichtdoor -Matteo- » 24 nov 2016 12:11
Wat erg dat je dit meemaakte. 3 jaar is niet niks. Praat met hem en vraag hem wat hem bezielde om je te kwetsen. Je zal moeilijke dagen doormaken maar je zal er wel sterker uit komen. Succes.
Laatst bijgewerkt door -Matteo- op 29 nov 2016 16:17, in totaal 1 keer bewerkt.
-Matteo-

Berichtdoor Robbe » 26 nov 2016 14:22
Het moet ongelofelijk zwaar zijn dat dit na drie jaar gebeurt. Er moeten momenteel ongelofelijk veel emotionele gevoelens door je heen gaan.
3 jaar is niet niks en je zult inderdaad zeer mooie momenten hebben beleefd.

Ikzelf maak mijn lief genoeg duidelijk dat als hij dat zou doen, het zonder excuus onmiddellijk gedaan is. Ik zou exact hetzelfde hebben gedaan als jij.
In mijn hoofd zou ik er wel nog een paar dagen en weken over heen gaan en nadenken of ik met die ene (zware) misstap een einde wil maken aan toch een mooie periode. Ik weet zelf niet wat ik zou doen in dezelfde situatie.

Mijn lief weet dat ik het standaard al zeer moeilijk heb met vertrouwen. Ikzelf vind dit ook een kutpunt aan mezelf.
Als hij zoiets zou doen, zou het in mijn geval zeker de eerste 3 maand zeer moeilijk zijn hem nog te vertrouwen. En in mijn geval zou dat echt diep gaan en leiden tot een ongelukkig leven van wantrouwen en wellicht ruzies over vertrouwen.

Mijn mening over deze situatie is nogal dubbel. Aan de ene kant: we zijn ook allemaal maar mensen en mensen maken fouten. Aan de andere kant zal het sowieso wat blijven steken in je: 'Wat had ik tekort? Was ik niet goed genoeg..?'

Hoe dan ook; hij is in een groot stuk van je leven een zeer belangrijke persoon geweest. Als je er een aantal dagen hebt kunnen over nadenken en alles wat hebt laten bezinken, ga dan toch het gesprek aan. Dat is echt nodig en mag je niet ontwijken.

Voor nu kun je hem laten weten dat je eventjes tijd nodig hebt om alles te laten bezinken, zowel aan je toenmalig lief als aan die gayvriend. Want je gek laten maken door beide nu is ook niet het beste idee om rationeel tot een besluit te komen.

Het kan altijd helpen om je gedachten te noteren. Of de vragen die je hem wilt stellen te noteren. Zo ben je er zeker van dat je bij een eventueel gesprek alles kan vragen wat je wilde.

Goeie moed!
En laat ons weten hoe het is afgelopen!

Robbe
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Leeftijd: 20
Geslacht: Man

Berichtdoor hem vergeven ? » 26 nov 2016 19:14
Hey allemaal

allereerst bedankt voor de steun en goede raad van jullie want ik heb echt de afgelopen dagen rondgelopen zonder te weten wat ik ging doen. Ik heb echt continu in de strijd gezeten van hem te dumpen maar kan langs de andere kant die 3 jaar ook niet voor een avond opgeven. Ik heb er zelf enkele dagen over nagedacht en heb ook veel steun van mijn vrienden gekregen en er met mijn beste vriend over kunnen praten. Ik heb de beslissing gemaakt om zeker met mijn ex (want dat is hij voor mij nu wel) te gaan praten maar kan dat op dit moment gewoon even niet aan. Ik heb bij de kerst ook blok dus heb gezegd dat ik nu even mijn zinnen op andere dingen ga zetten. Ik heb heel kort even met hem gebeld en gezegd dat ik echt diep teleurgesteld in hem was, dat ik nog steeds van hem hield maar dat er wel serieuze consequenties zullen zijn na wat hij gedaan heeft en dat als hij met mij in de toekomst nog iets wilt ( meer dan vriendschap bedoel ik dan) dat hij dan helemaal terug opnieuw mijn vertrouwen zal moeten winnen. We zullen zien hoe het afloopt maar ik kan gewoon niet samen zijn met iemand die ik niet kan vertrouwen en tegen me liegt zelfs al ben ik 3 jaar samen met die persoon en hou ik zielfsveel ven hem en ik denk dat die boodschap bij hem nu ook wel duidelijk is overgekomen.... Zijn gaybest friend ben ik toevallig tijdens het winkelen dan nog tegengekomen ( echt precies wat ik nog nodig had ...) maar hij is zich wel komen excuseren en zei dat hij afstand ging nemen van ons beiden want dat hij nu ook inziet dat hij ook deels eig onze relatie kapot heeft gemaakt en ik merkte wel dat hij oprecht spijt had. Ben eigenlijk ondanks dat ik initieel zijn kop zeker niet wou zien nog wel opgelucht dat ik met hem ook eventjes heb kunnen praten om zijn kant te horen.
hem vergeven ?

7 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit