Bottom

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
5 berichten • Pagina 1 van 1

Bottom

Berichtdoor Jongen22 » 14 nov 2016 15:40
Hey!

Ik ben een 'beginnende' bottom en vraag me af welk standje er eigenlijk het best is om eerst te proberen als bot. Wat zou het meest comfortabel moeten zijn om de eerste keer te proberen? Iemand tips hieromtrent?

Groetjes

Jongen22
Jongen22

Re: Bottom

Berichtdoor -Matteo- » 14 nov 2016 16:24
Belangrijk is dat je je ontspant en je er goed bij voelt bij je vriendje of avontuurtje dan kan je alle standjes doen tijdens je eerste keer.
Missionaris, doggy style, plat op de buik of tegen de muur wordt als aangenaamst ervaren tijdens de eerste keer. Ik belandde bij mijn eerste keer op de keukentafel -gelukkig niet de mijne!- omdat mijn ex toen ongeduldig was en dat laatste raad ik iedereen ten stelligste af! :mrgreen:
-Matteo-

Berichtdoor Technetium » 14 nov 2016 19:08
Plat op de buik zou ik eerlijk gezegd afraden voor de eerste keer/keren, omdat je dan als bottom heel weinig controle hebt over de diepte/intensiteit van de penetratie.

Lepeltje-lepeltje lijkt mij een goed alternatief, je ligt heel ontspannen en hebt zelf veel controle over wat er gebeurt.
Lawstudent schreef:Technetium en lief, nog geen mooier koppeltje gevonden dan jullie!
Technetium
Regular user
Regular user

Leeftijd: 30
Geslacht: Man

Berichtdoor Hombie » 19 nov 2016 11:39
Doggy is naar mijn ervaring alleszinds geen slechte keuze, zolang je sws wat voorzichtig bent :p

Maar algemeen, neem gewoon je tijd en zorg dat je comfortabel bent met elkaar enzo ^^
(En mss dat 'oefenen' met jezelf ook geen idee is moest je dit nog niet geprobeerd hebben ofzo)
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21

Berichtdoor Springbal » 25 nov 2016 03:10
je kan ook op hem zitten zullen we maar zeggen, dan bepaal je zelf de diepte en de snelheid.

Good luck, en gaan met die banaan
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

5 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit