epileren

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
7 berichten • Pagina 1 van 1

epileren

Berichtdoor boy20 » 11 okt 2016 11:45
Heeft er al iemand het allereerst epileersysteem van babyliss geprobeerd? Zo ja, wat is je ervaing ermee? Of stuur gerust privé berichtje naar me :)
boy20
New user
New user

Leeftijd: 23
Geslacht: Man

Re: epileren

Berichtdoor vorvzie » 11 okt 2016 17:25
Epileren is toch je haar machinaal uittrekken. Mijn haar komt er in elk geval recht van.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
vorvzie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 26

Berichtdoor Reuel » 11 okt 2016 23:31
Bhoh, met dat specifieke apparaat nu niet. Maar hoe dan ook scheer of epileer (of iets soortegelijk) ik absoluut niet graag machinaal. Enkel m'n baard trim ik eens in de week, als hij wat begint te jeuken. Maar dat komt natuurlijk ook niet in de buurt van volledig afdoen natuurlijk.
Het resultaat bij alle soorten en vormen van scheerapparaten vind ik toch nooit zo grondig en glad als met een gewoon mesje en gel of schuim (of een waxstrip). Mijn huid is heel snel geïrriteerd daardoor, en is't jeuken en rode huid troef. Bijkomend moet je dat machinaal eigenlijk veel vaker doen, dan via de conventionele manier. Maar anderen hebben misschien een andere ervaring ;)
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
Reuel
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 24

Berichtdoor Florre » 12 okt 2016 04:00
Reuel schreef:Bhoh, met dat specifieke apparaat nu niet. Maar hoe dan ook scheer of epileer (of iets soortegelijk) ik absoluut niet graag machinaal. Enkel m'n baard trim ik eens in de week, als hij wat begint te jeuken. Maar dat komt natuurlijk ook niet in de buurt van volledig afdoen natuurlijk.
Het resultaat bij alle soorten en vormen van scheerapparaten vind ik toch nooit zo grondig en glad als met een gewoon mesje en gel of schuim (of een waxstrip). Mijn huid is heel snel geïrriteerd daardoor, en is't jeuken en rode huid troef. Bijkomend moet je dat machinaal eigenlijk veel vaker doen, dan via de conventionele manier. Maar anderen hebben misschien een andere ervaring ;)

Ik gebruik een bosmaaier :lol:
Nee, ik gebruik net zoals Reuel de conventionele manier (mooie woordkeuze trouwens :adore: ) je moet toch op één of andere reden verlost geraken van je baard, en ik vind dat wel leuk eigenlijk om nog iets van handarbeid te moeten doen.
Het heeft wel zijn charme dat je af en toe eens rondloopt met een pluk baard die je vergeten bent :whistle:
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
Florre
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 21

Berichtdoor Pillo » 12 okt 2016 11:39
Florre schreef:
Reuel schreef:Bhoh, met dat specifieke apparaat nu niet. Maar hoe dan ook scheer of epileer (of iets soortegelijk) ik absoluut niet graag machinaal. Enkel m'n baard trim ik eens in de week, als hij wat begint te jeuken. Maar dat komt natuurlijk ook niet in de buurt van volledig afdoen natuurlijk.

Ik gebruik een bosmaaier :lol:
Nee, ik gebruik net zoals Reuel de conventionele manier (mooie woordkeuze trouwens :adore: ) je moet toch op één of andere reden verlost geraken van je baard, en ik vind dat wel leuk eigenlijk om nog iets van handarbeid te moeten doen.
Het heeft wel zijn charme dat je af en toe eens rondloopt met een pluk baard die je vergeten bent :whistle:

Idem! Eerst deed ik het machinaal maar voelde nog steeds ruw alsof er niets af was. Door mesjes te gebruiken was dit veel beter.. Het lijkt zelfs sneller dan met een apparaat.
Pillo
Regular user
Regular user

Leeftijd: 22

Berichtdoor Arquere » 16 okt 2016 21:49
Ik vind een stoppelbaard best wel leuk eenmaal je het gewoon bent. Vind het bij andere mensen ook niet mis staan ^^
Als iemands baard daarentegen bestaat uit zo'n plukje schaamhaar onder op de kin en hier en daar zo een enkel zwart lang haartje in de nek, dan is wegscheren met n mesje wel de beste optie denk ik (a)
Arquere
New user
New user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Springbal » 01 nov 2016 13:35
boy20 schreef:Heeft er al iemand het allereerst epileersysteem van babyliss geprobeerd? Zo ja, wat is je ervaing ermee? Of stuur gerust privé berichtje naar me :)

Is dat niet nogal pijnlijk als je daarmee je zachtste delen gaat epileren? Just asking
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

7 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit