fuckbuddies

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
13 berichten • Pagina 1 van 1

fuckbuddies

Berichtdoor Samotex » 23 mei 2016 12:39
Ik weet niet of jullie het al meemaakten dat jullie online met iemand spraken die geheel complementair is aan jouw wensen.
Bv. Je hebt een hele erogene aars en de ander heeft een ongelooflijk grote goesting om iemand stevig te nemen. Dan kan je op zijn minst al fuckbuddies worden, maar zelfs daar zijn goede afspraken en eerlijkheid belangrijk.
Ik vraag me dus af hoe je dat aanpakt. Spreek je dan best thuis af en begin je meteen aan de daad ( want je hebt al langdurig gechat over wat je leuk vond en niet leuk vond), dus je kent elkaars voorkeuren. Het zou beetje hypocriet zijn van te stellen: we gaan iets drinken en we zien wel.
Mensen zijn gewoon niet rechtuit en er zou veel meer plezier zijn als iedereen gewoon zegt wat hij wenst in bed.

Iemand al ervaring met dit concept?
Samotex
Senior user
Senior user

Geslacht: Man

Re: fuckbuddies

Berichtdoor BiNDing » 23 mei 2016 12:53
Samotex schreef:Het zou beetje hypocriet zijn van te stellen: we gaan iets drinken en we zien wel.

Hier ben ik het niet echt mee eens. Je kan nog zoveel gechat/gesmst/geskyped hebben als je wil, in het echt zal het toch anders zijn.
Ik wil hier niet mee zeggen dat het het beste is om eerst iets te gaan drinken, he. Maar stellen dat het hypocriet zou zijn om dat te doen vind ik net een stap te ver.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik kan mij inbeelden dat er net iets meer nodig is dan enkel "ik heb dit graag en jij doet dat ook graag, laten we seks hebben". Ik zou in die situatie precies ook graag een persoonlijke klik hebben. Maar ik denk dat je dat impliciet ook wel bedoelt, dat er een soort klik moet zijn.

Als je beiden enkel seks wil, en de rest niet echt belangrijk is, denk ik dat je wel meteen kan overgaan tot seks. Hangt er dan een beetje vanaf wat je beiden wil zeker?
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor lenny » 23 mei 2016 12:58
BiNDing schreef:
Samotex schreef:Het zou beetje hypocriet zijn van te stellen: we gaan iets drinken en we zien wel.

Hier ben ik het niet echt mee eens. Je kan nog zoveel gechat/gesmst/geskyped hebben als je wil, in het echt zal het toch anders zijn.

Ikzelf denk dat dit gewoon een persoonlijke keuze is of je dat wel of niet doet. Een keuze, niet meer, niet minder.
lenny
Forumkoppel 2016

Leeftijd: 22

Berichtdoor Robbe » 23 mei 2016 13:29
Als ik ooit in het concept zou stappen, dan moet ik die persoon héél goed (en al langer) kennen op voorhand.

Ik heb me in het leven al teveel vergist in mensen om op korte tijd iemand met intimiteit te vertrouwen.
Zie onder andere ook topic: 'Angst en bezorgdheid: soa's ' :mrgreen: (maar niet alleen om die reden).

Maar ja ... op datingssites -en apps is het aanbod er nu eenmaal én ik geef toe: sommige momenten klinkt het aanlokkelijker dan andere momenten :greentongue: Het is dan een kwestie van op dat moment je verstand te laten gelden boven ... jwz :)

Mijn nuchter verstand vindt nog steeds dat het niet kan: voor mij persoonlijk is zoiets niet weggelegd. Ik weet van mezelf dat ik me achteraf ongelofelijk slecht zou voelen, zeker als je echt puur de daad uitvoert en daarna 'goodbye', zonder babbel of iets dergelijks. Ik denk dat je de impact daarvan zeker niet mag onderschatten. Ik denk om je bij zo'n concept goed te voelen, dat het net een vereiste is om die extra babbel op voorhand en achteraf te hebben...

Dit wil niet zeggen dat ik mensen afkeur die het wel doen, to be clear. Ze moeten er bij mij gewoon niet naar vragen.
Iedereen doet wat hij/zij wil en dat brengt ons bij lenny's veel kortere en meer to the point antwoord dan al mijn voorafgaande, persoonlijke insteken: Het blijft je eigen keuze :)
Laatst bijgewerkt door Robbe op 23 mei 2016 13:55, in totaal 1 keer bewerkt.
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Leeftijd: 20

Berichtdoor Reuel » 23 mei 2016 13:30
Online is online en ab-so-luut niet hetzelfde als the real deal me dunkt.
Je kunt zoveel foto's hebben gezien als je wilt, zoveel toffe gesprekken hebben gehad als't maar kan zijn... Maar een eerste echte ontmoeting blijft altijd anders dan je initieel verwacht. Je hebt zo'n onvolledige informatie over de persoon, die je waarschijnlijk uit jezelf helemaal aanvult. De grootte, hoe loopt die persoon, hoe ruikt hij/zij, wat straalt hij/zij uit, hoe klinkt zijn of haar stem, is het eigenlijk wel een vlotte babbelaar... allemaal dingen die je online echt niet kunt uitvogelen. Bijgevolg vul je de hiaten over die persoon die je hebt vaak zelf een beetje aan, met je eigen ideeën. Ik denk/weet/merk dat mensen iemand heel wat rooskleuriger voorstellen en inbeelden dan die effectief zo zijn.
Je kunt soms echt teleurgesteld zijn, maar even goed positief verrast.

Je hebt een hele erogene aars en de ander heeft een ongelooflijk grote goesting om iemand stevig te nemen. Dan kan je op zijn minst al fuckbuddies worden, maar zelfs daar zijn goede afspraken en eerlijkheid belangrijk.

Hier denk ik dat je -tig stappen overslaat.^^ Het verschil tussen een random seksdates en fuckbuddies is énorm. Ze bestaan beiden zeer zeker. Maar na een keer afgesproken te hebben met oog op een hete avond, direct afspreken om een "buddy" te worden... Ho maar... Het "buddy" aspect is ook nog aanwezig. Een soort van vriendschappelijke relatie, mét seks, zonder het officiële relatiegedoe omdat de beiden er echt geen zin in hebben. Iets wat ik op zich wel heel goed kan begrijpen. En vroeg of laat overkomt dat de meesten wel eens. Maar op één of andere manier is daar toch een emotioneel (vriendschappelijk) aspect bij, als je wilt dat dat iets langer blijft duren. :wink:

Seksdates daarentegen, lijken me totaal anders. En vind ik ik nogal een vreemd fenomeen.

Maar meestal blijft het maar bij een enkele keer. Hup, poepen en weg. Niet eens blijven slapen ofzo. Gewoon de daad doen, zoals je uw neus eens snuit in een zakdoek. Ik vind het zo'n mysterieus fenomeen, maar ik denk dat dat echt maar "halve" seks is. Een soort van masturbatie, maar dan met twee (of meerdere, 't kan allemaal in die krochten van het internet), waarin de chemie, klik, of hoe je't ook zou willen noemen ontbreekt. Wreed duurzaam of even plezant als seks waar die chemie er wel is, lijkt me dat niet.

Maar zoals eerder aangehaald, 't is en blijft een keuze. Ieder doet wat hij/zij wil en no judging. Al ben ik wel benieuwd naar argumenten waarom. Ik persoonlijk ga liever een half jaar als non door 't leven gaan, en de muren oplopen uit frustratie. Veel liever dat dan mijn lichaam "online aanbieden" uit goesting aan totale vreemden waar je geen greintje van een klik mee hebt, buiten het feit dat hij/zij een lekker lichaam heeft (op foto). Dan zou ik me schaamteloos gebruikt voelen en dat valt niet onder mijn definitie van seks.

Spoiler! :
Een maat van mij doet dat sinds jaar en dag bvb vrij regelmatig, een echte Grindrmachine als het ware, en ik wil zelfs niet weten hoeveel er al zijn gepasseerd.Keerzijde van de medaille is dat hij wel énorm veel moeite heeft om zich te binden aan andere mensen. Niet alleen voor echte relaties, maar ook voor vriendschap en dergelijke. Emotioneel dichter bij komen is echt moeilijk en is voor hem heel ongemakkelijk, waardoor hij dichtklapt en mensen die hij interessant vindt (en omgekeerd) wegstuurt.
Dus bezint eer ge begint zou ik zeggen.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
Reuel
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 24

Berichtdoor vorvzie » 23 mei 2016 13:55
Ik denk dat reuel's nuance belangrijk is. Ook ik vind het belangrijk bij elke seksuele daad een band te hebben. Een one night stand kan gebeuren denk ik, maar ik denk niet dat het bij mij zou gebeuren bij compleet wildvreemden. Als je dan toch gewoon seks wilt hebben denk ik dat eerst iets gaan drinken net wel belangrijk kan zijn. Het voelt veel natuurlijker aan je kan eenvoudig neen zeggen en verdwijnen in de anonimiteit van de stad, in iemand zijn living lijkt me dat wat anders.

In elk geval, doe wat je wilt. Maar ook ik ben van mening dat de lichamelijke daad die seks is eigenlijk maar de helft is van wat seks kan zijn met je lief.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
vorvzie
Senior user
Senior user

Berichtdoor Samotex » 23 mei 2016 14:00
Robbe schreef:Als ik ooit in het concept zou stappen, dan moet ik die persoon héél goed (en al langer) kennen op voorhand.

Ik heb me in het leven al teveel vergist in mensen om op korte tijd iemand met intimiteit te vertrouwen.
Zie onder andere ook topic: 'Angst en bezorgdheid: soa's ' :mrgreen: (maar niet alleen om die reden).

Maar ja ... op datingssites -en apps is het aanbod er nu eenmaal én ik geef toe: sommige momenten klinkt het aanlokkelijker dan andere momenten :greentongue: Het is dan een kwestie van op dat moment je verstand te laten gelden boven ... jwz :)

Mijn nuchter verstand vindt nog steeds dat het niet kan: voor mij persoonlijk is zoiets niet weggelegd. Ik weet van mezelf dat ik me achteraf ongelofelijk slecht zou voelen, zeker als je echt puur de daad uitvoert en daarna 'goodbye', zonder babbel of iets dergelijks. Ik denk dat je de impact daarvan zeker niet mag onderschatten. Ik denk om je bij zo'n concept goed te voelen, dat het net een vereiste is om die extra babbel op voorhand en achteraf te hebben...

Dit wil niet zeggen dat ik mensen afkeur die het wel doen, to be clear. Ze moeten er bij mij gewoon niet naar vragen.
Iedereen doet wat hij/zij wil en dat brengt ons bij lenny's veel kortere en meer to the point antwoord dan al mijn voorafgaande, persoonlijke insteken: Het blijft je eigen keuze :)

Ja, die angst om soa's is wel een heel belangrijk topic ook. Bedankt om er ( met een vies woord) reclame rond te maken, want wat je ook beslist te doen, die angst is er altijd. Maar als je nog geen ervaring hebt, moet je dan bang hebben van de daad uit angst om een soa op te lopen als je weet dat je het veilig speelt?
Samotex
Senior user
Senior user

Berichtdoor vorvzie » 23 mei 2016 14:41
Je kan geen ei bakken zonder ze te breken. Dus of je doet het veilig en neemt het risico er bij of je doet niets. Aan jou de keuze
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
vorvzie
Senior user
Senior user

Berichtdoor Robbe » 23 mei 2016 14:59
vorvzie schreef:Je kan geen ei bakken zonder ze te breken. Dus of je doet het veilig en neemt het risico er bij of je doet niets. Aan jou de keuze

Het was niet de bedoeling om het hier wéér aan bod te laten komen, maar het zou wel een element zijn waar je hoort bij stil te staan als je in zo'n concept wil stappen. Want...
personen die grindr, bull chat , or whatsoever, afschuimen voor het vinden van een fuckbuddy/sexdate, zijn volgens mij nog 'andere eieren' :lol:

Vandaar mij standpunt dat ik vind dat je iemand echt moet kennen, zodat je met iets meer zekerheid weet dat het 'een goed ei' is.
Zeker ben je nooit en het ei zal je inderdaad altijd moeten breken. Maar in het idee van: iemand online ontmoeten en chatten etc en dan afspreken puur voor de daad ...., denk ik niet dat je ooit een volledig correcte inschatting kan maken over met welk ei je mee te maken hebt.

Als anderen gelijk welk ei willen breken om het te bakken, is dat hun keuze :awkward:
Ik weet liever -mss iets te grondig- welk ei ik zal bakken :p
Wat een mooie metafoor is dit :mrgreen: :balloons:

Noot n°3 : Maar ik spreek hier nu vooral wat voor mij doorslaggevend zou zijn om het net niet te doen en vanuit een eigen referentiekader. Er zijn heel wat andere elementen aan het concept fuckbuddies/sexdates hier al vermeld die even belangrijk zijn in het beslissen of je als persoon hiervoor kiest, en zo ja, hoe je het dan aanpakt of zelf ziet.
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Leeftijd: 20

Berichtdoor Samotex » 23 mei 2016 15:35
Reacties over eieren zijn toch overbodig hier, niet? Het is niet dat wanneer je een fuckbuddy hebt dat je verwacht dat die een ei legt. Tenzij je een kieken bent.
Samotex
Senior user
Senior user

Berichtdoor Barry » 24 mei 2016 08:58
ik vind fuckbuddies op zich wel een goed concept, maar ik ben altijd bang om vriendschappen te breken ermee. nu ja, als 1 van beide gevoelens krijgt is de fun relatie niet alleen over, maar meestal ook de vriendschap... ik weet het niet goed, maar ik sta er wel voor open denk ik. ^^
Barry
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Samotex » 24 mei 2016 11:26
Daar zit het hem net, dat risico voor gevoelens van de ene die dan sterker kunnen worden want seks is een zwaar wapen om gevoelens aan te doen wakkeren.
Samotex
Senior user
Senior user

Berichtdoor RichardWetteren » 08 nov 2016 16:07
Ik vind fuckbuddies een goed concept en heb er zelf ook 1 gehad.
Was prima. Als we goesting hadden, deden we het, zo niet dan niet.
Soms gaf de een alleen een dienst (pijpen) aan de ander, soms beiden. heerlijk toch?!

Helaas is deze maat verhuist en zie ik die niet vaak meer.
RichardWetteren
New user
New user

13 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit