gaysauna

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
36 berichten • Pagina 1 van 21, 2

gaysauna

Berichtdoor dostojefski » 07 feb 2016 01:04
Hey beste forumgangers,
Ik ben al lange tijd aan het overwegen om naar een homosauna te gaan, maar alleen heb ik hier niet veel zin in :/ .
Er zijn zeker geen mensen die mij willen vergezellen?
Mvg:dostojefski :)
PS: Wie zin heeft mag en pb sturen :)
A patato is a strange animal.
-Julia Child
dostojefski
New user
New user

Leeftijd: 18

Re: gaysauna

Berichtdoor Robbe » 07 feb 2016 15:55
He,

Persoonlijk maak ik me toch wat zorgen met je voornemen.
Je lijkt hier nog niet zo lang aanwezig te zijn op het forum en toch nog wat op zoek?
Ik kan er ook volledig naast zitten, maar efin.
Ik heb de indruk dat het nogal een snelle beslissing is die je neemt om dat te doen, wat misschien niet zo rooskleurig afloopt als je je inbeeldt.

Nuja, het blijft je eigen beslissing ;) . Als je het echt wil doen: er zijn zeker mensen te vinden die hetzelfde doen. Misschien vind je je match wel op het forum.

Salvete !
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Leeftijd: 20
Geslacht: Man

Berichtdoor JFK » 08 feb 2016 10:14
Robbe schreef:He,

Je lijkt hier nog niet zo lang aanwezig te zijn op het forum en toch nog wat op zoek?
Ik heb de indruk dat het nogal een snelle beslissing is die je neemt om dat te doen, wat misschien niet zo rooskleurig afloopt als je je inbeeldt.

Nuja, het blijft je eigen beslissing ;) . Als je het echt wil doen: er zijn zeker mensen te vinden die hetzelfde doen. Misschien vind je je match wel op het forum.

Salvete !

Wat denk je wel dat er in een sauna zal gebeuren? :what: :wink: Het is maar de sauna hoor. :D

Het is normaal dat iemand eens naar een gaysauna wil gaan, en het is zeker normaal dat hij dat niet alleen wilt doen. En dat die persoon nu lang op het forum zit of niet, dat doet er toch niet toe?

Blijkbaar heerst er nog steeds een groot taboe op de sauna :P

@dostojefski Via de zoekfunctie kan je wel oude topics over dit thema terugvinden, als je wilt.
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor vraagsteller » 08 feb 2016 10:42
JFK schreef:

Salvete !

Wat denk je wel dat er in een sauna zal gebeuren? :what: :wink: Het is maar de sauna hoor. :D

Het is normaal dat iemand eens naar een gaysauna wil gaan, en het is zeker normaal dat hij dat niet alleen wilt doen. En dat die persoon nu lang op het forum zit of niet, dat doet er toch niet toe?

@dostojefski Via de zoekfunctie kan je wel oude topics over dit thema terugvinden, als je wilt.

...
Laatst bijgewerkt door vraagsteller op 24 mei 2016 15:37, in totaal 1 keer bewerkt.
Nil volentibus arduum
vraagsteller
New user
New user

Berichtdoor Robbe » 08 feb 2016 12:04
JFK schreef:

Salvete !

Dan heb ik inderdaad misschien een verkeerd beeld over die suana's ;)
Ik heb toch in de loop der jaren veel clichés opgebouwd, dus vergeef me als ik nu en dan onjuiste opmerkingen geef.
Goed dat je me erop wijst ^^

Mea culpa :ibi:
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Leeftijd: 20

Berichtdoor -Matteo- » 08 feb 2016 13:52
Eigenlijk wou ik hier niet reageren omdat ik geen ervaring heb met gaysauna maar ik denk dat velen zich aan Robbes ' reactie stoorden. Robbe, je insinuaties jegens topicstarter slaan nergens op en help je de topicstarter niet mee. En verder zie ik de relevantie van je commentaar dat hij nog nieuw is hier op het forum met het onderwerp niet in , je bent zelf nieuw hier en wat heeft dat eigenlijk met het onderwerp te maken? Volgende keer twee keer nadenken vooraleer je iets schrijft :wink:
-Matteo-

Berichtdoor Florre » 08 feb 2016 14:53
Ik wil me natuurlijk niet te veel moeien, maar mij lijkt het eerder dat Robbe's reactie voor interpretatie vatbaar is maar dat het misschien wat ongelukkig verwoord is.

Mij lijkt het dat hij gewoon wil meegeven dat je voor alles best goed je tijd neemt.
Zonder overhaaste zaken te doen waar je misschien later spijt van zou hebben.

Ik heb geen ervaring met een gaysauna, maar als je daar zin in hebt moet je dat gewoon doen lijkt me.

Groetjes Florre
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
Florre
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 21

Berichtdoor dostojefski » 15 feb 2016 20:45
Florre, je mag altijd mee hoor :P
-Julia Child
dostojefski
New user
New user

Berichtdoor TylerXD » 15 feb 2016 23:16
Zoals Florre al deels zegt, is Robbes reactie misschien wat ongelukkig geformuleerd. Ik denk dat hij vooral bedoelt dat indien je als nieuwkomer in't wereldje naar een gaysauna zou gaan (die toen volgens hem niet altijd rooskleurig aflopen :p ), dat je misschien wel eens geschrokken zou kunnen zijn. Als ik als "nieuwkomer" naar een niet-rooskleurige-gay-plaats zou gaan, dan zou ik toch ook serieus schrikken en me niet op m'n gemak voelen. En dan kan je misschien een verkeerd beeld vormen van holebi's in het algemeen.
Nu, blijkbaar zijn gaysauna's veel rooskleuriger dan ik dacht, dus ik zou me dan niet te veel zorgen maken ;)
Uit nieuwsgierigheid: Is een gaysauna dan gewoon een ontmoetingsplaats voor homo's of wat is dan het verschil met een gemengde sauna? Lijkt me nogal een vreemde plaats om mensen te ontmoeten. Maarja, dat is mijn mening, hé ;) Ik ben geen sauna-expert :p

Ik wens je veel succes met het vinden van een saunamaatje en hopelijk vind je het leuk! ;)
Men vangt meer vliegen met een lepel stroop dan met een vat azijn.
TylerXD
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19

Berichtdoor dostojefski » 15 feb 2016 23:22
Bedankt Tyler :)
Ik hoop dat ik het leuk vind :P
-Julia Child
dostojefski
New user
New user

Berichtdoor JFK » 16 feb 2016 09:45
TylerXD schreef:Uit nieuwsgierigheid: Is een gaysauna dan gewoon een ontmoetingsplaats voor homo's of wat is dan het verschil met een gemengde sauna? Lijkt me nogal een vreemde plaats om mensen te ontmoeten. Maarja, dat is mijn mening, hé ;) Ik ben geen sauna-expert :p

Wel ja..Het is uiteenlopend natuurlijk. Mensen gaan naar een gaysauna om gewoon te ontspannen ... wat je in elke andere sauna doet (mannen/homo's onder elkaar is nog altijd iets anders. Ik geef toe dat ik mij ook wel meer op mijn gemak voel als er geen vrouwen bij zijn. Maar dat is persoonlijk natuurlijk) .
Anderen gaan gewoon om mensen te ontmoeten, met vrienden weg te gaan en één te drinken samen in de lounge. Weeral dat mannen -onder-elkaar-gevoel-primeert. Je zou ervan verschieten hoe sociaal het kan zijn.
Nog anderen zijn er om te cruisen en seks te zoeken. Ik ga er geen doekjes om winden, dat is een groot deel van de bezoekers hun intenties. Maar ook hier heb je verschillen he. Je hebt mensen die het actief zoeken, maar ook die er gewoon voor openstaan, en met een 'we-zien-wel-is-het-niets-is-het-ook-goed-' er zijn.
Eigenlijk precies hetzelfde zoals mensen naar een fuif gaan. Sommigen gaan om te dansen, anderen om met vrienden weg te zijn, anderen zoeken een flirt of een one-night-stand. En voor nog anderen maakt het allemaal niet zoveel uit en doen vanalles wat.

Je ziet eigenlijk wel heel snel welke intentie een bezoeker heeft. En zelf ga je dat ook wel uitstralen.. Als je komt om louter te relaxen, gaan anderen dat ook wel merken en je met gerust laten.
En zo niet....dan maak je het gewoon duidelijk. Dat is geen schande. Het is echt een ongeschreven regel dat 'nee' ook effectief 'nee' is. En daar houdt iedereen zich wel aan.
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Berichtdoor TylerXD » 16 feb 2016 23:08
JFK schreef:
Wel ja..Het is uiteenlopend natuurlijk. Mensen gaan naar een gaysauna om gewoon te ontspannen ... wat je in elke andere sauna doet (mannen/homo's onder elkaar is nog altijd iets anders. Ik geef toe dat ik mij ook wel meer op mijn gemak voel als er geen vrouwen bij zijn. Maar dat is persoonlijk natuurlijk) .
Anderen gaan gewoon om mensen te ontmoeten, met vrienden weg te gaan en één te drinken samen in de lounge. Weeral dat mannen -onder-elkaar-gevoel-primeert. Je zou ervan verschieten hoe sociaal het kan zijn.
Nog anderen zijn er om te cruisen en seks te zoeken. Ik ga er geen doekjes om winden, dat is een groot deel van de bezoekers hun intenties. Maar ook hier heb je verschillen he. Je hebt mensen die het actief zoeken, maar ook die er gewoon voor openstaan, en met een 'we-zien-wel-is-het-niets-is-het-ook-goed-' er zijn.
Eigenlijk precies hetzelfde zoals mensen naar een fuif gaan. Sommigen gaan om te dansen, anderen om met vrienden weg te zijn, anderen zoeken een flirt of een one-night-stand. En voor nog anderen maakt het allemaal niet zoveel uit en doen vanalles wat.

Je ziet eigenlijk wel heel snel welke intentie een bezoeker heeft. En zelf ga je dat ook wel uitstralen.. Als je komt om louter te relaxen, gaan anderen dat ook wel merken en je met gerust laten.
En zo niet....dan maak je het gewoon duidelijk. Dat is geen schande. Het is echt een ongeschreven regel dat 'nee' ook effectief 'nee' is. En daar houdt iedereen zich wel aan.

Aha, bedankt voor de heldere uitleg! Dat heeft visie over gaysauna's toch wel een beetje aangepast.
Men vangt meer vliegen met een lepel stroop dan met een vat azijn.
TylerXD
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19

Berichtdoor JFK » 17 feb 2016 09:59
At your service!
:D

Zoals bij alles in het leven...vooroordelen brengen je nergens.

Ik wil hierbij natuurlijk ook niet zeggen dat iedereen nu en masse naar de gaysauna moet he :P Iedereen zijn eigen ding en doet wat hij wilt. 8) Maar je moet het op z'n minst proberen te plaatsen en te begrijpen.
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

gay sauna

Berichtdoor boy20 » 03 mei 2016 09:53
hey

Ik ben nog nooit naar een gay sauna geweest. Ik woon in Izegem dus de dichtste gay saune is in Kortrijk;

Ik wou vragen als er daar al iemand geweest is in Kortrijk en zo ja, hoe het er daar aan toe gaat?

Arne xxx

modsamenv Topic samengevoegd met reeds bestaand topic. – Coincidence
boy20
New user
New user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Mustang » 31 mei 2016 13:48
@Boy20: voor zover het nog nodig is, of voor andere geïnteresseerden:

Ben nog niet in Kortrijk geweest maar op basis van de sauna in Avelgem: het gaat er gewoon aan toe gelijk in een gewone sauna maar dan anders he :D Zeer ontspannen sfeer, niks om je zorgen over te maken mocht je wat bang of verlegen zijn de eerste keer. Het is niet dat ze je echt gaan zitten begluren of dat je achterna gezeten wordt door oudere mannen od. Anderzijds, als je in het bubbelbad/jacuzzi een hand op je been voelt is de kans niet klein dat het van een oudere man is. Dat kan je meestal wel voorkomen door je lichaamstaal (geen oogcontact, niet te dicht gaan zitten, klein beetje opschuiven als er iemand tegen je aan komt zitten, etc...) en natuurlijk gewoon door nee te zeggen. Mij stoort het totaal niet maar als ik daar echt geen zin in heb lukt het perfect door zelf niet uitnodigend over te komen. Je loopt niet naakt rond maar met een handdoek, in sauna/stoomdouche/... kies je zelf of je hem uitdoet, in zwembad of jacuzzi best wel he :lol:

Als je wat actie wil kan je die soms al in de stoomdouche vinden waar wel eens gerukt/gepijpt wordt en je hebt er gloryholes, doolhof, spiegelruimte, (niet zo aantrekkelijke) privékamers,... Het seksgedeelte zeg maar en als je daar rondloopt ga je zonder enige moeite ook iemand vinden, zeker als je jong en slank bent (kan er niet over meespreken maar dat zal wel he :smile: ).

Voor de rest, heel gemengd volk, jong en oud, knap en minder knap maar toch vooral het eerste, ouder overdag, jonger 's avonds.
Het is wat zoeken in het begin maar je merkt vanzelf wel of het je ding is. Ik ga bv graag naar Avelgem maar niet naar Gent, totaal niet mijn goesting dus een beetje geluk hebben dat de sauna zelf ook bevalt.
Mustang
New user
New user

Leeftijd: 35

Berichtdoor anon..... » 28 jul 2016 17:02
hey, ikzelf ben een aantal keer in gent geweest, als 21jarige wel te doen :)
eerste keer eerder terughoudend, in de drukke sauna gezeten zonder aanraking, dan in de jacuzzi waar ik een hand op m'n been kreeg, en later ook een hand elders... heb dit toegelaten en de persoon vroeg of ik mee wou naar 'n privékamertje, toen ik nee zij was dit voldoende..
er was toen wel een oudere man die bleef aandringen en me volgde in de douche, ben toen naar de drukkere en meer verlichte plaats gegaan en toen hield hij op..

doolhof/darkdroom en spiegelzaal nog niet geweest, minder mijn interesse.. je kan er perfect voor jezelf uitmaken wat je wil..
anon.....

Berichtdoor jonasp » 15 sep 2016 07:16
geen ervaring met gaysauna's, maar vanf welke leeftijd mag je hierin?
jonasp
New user
New user

Leeftijd: 17

Berichtdoor JFK » 15 sep 2016 08:37
Logischerwijze vanaf 18 jaar. :wink:
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Berichtdoor Thor » 09 maart 2017 23:45
Mijn eerste keer was vandaag in gay sauna "Club 3000" in Brussel-Zuid, leuke ervaring... Maar wees wel voorzichtig ;)
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21

Berichtdoor Barry » 10 maart 2017 14:14
Thor schreef:Mijn eerste keer was vandaag in gay sauna "Club 3000" in Brussel-Zuid, leuke ervaring... Maar wees wel voorzichtig ;)

voorzichtig van?
Barry
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

36 berichten • Pagina 1 van 21, 2

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit