Ben je nog maagd?

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
13 berichten • Pagina 1 van 1

Poll: Ben je nog maagd?

Ja, nog nooit seks gehad. - 49%
Nee, ik heb wel seks gehad, maar enkel hetero seks - 6%
Nee, ik heb al seks gehad met hetzelfde geslacht - 36%
Nee, ik heb seks gehad met zowel mannen als vrouwen (als er tussen in). - 9%
Totaal aantal stemmen : 53

Ben je nog maagd?

Berichtdoor Darkcrow » 03 jan 2016 13:43
Dit is iets waar ik me grondig aan stoor. Na 28 jaar heb ik nog steeds geen ontmaagding gehad. Dit kan er misschien mee te maken hebben dat ik pas het laat heb ontdekt dat ik Holebi ben. Zijn er nog Holebi's die nog steeds maagd zijn?
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30
Geslacht: Man

Re: Ben je nog maagd?

Berichtdoor -Matteo- » 18 mei 2016 00:13
Maagdelijkheid, maagdelijkheid... waar ben je nu?

Nooit keer ik weer naar jou terug

(Sappho)
-Matteo-

Berichtdoor raskolnikow » 18 mei 2016 12:11
*dan maar niet*
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)
raskolnikow
Relnicht van het jaar 2016

Berichtdoor Kleerkastkast » 24 mei 2016 11:30
Ik vind het begrip 'maagdelijkheid' zo enorm nutteloos. Waar ligt de grens? Wat is maagdelijkheid? Volgens Van Dale is een maagd:

Spoiler! :
maagd (de; v; meervoud: maagden)
1
meisje dat (ook wel: jongen die) nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad: (rooms-katholiek) de (Heilige) Maagd Maria, de moeder van Jezus

Geslachtsgemeenschap op zijn beurt is:

Spoiler! :
ge·slachts·ge·meen·schap (de; v)
1
het paren van man en vrouw, waarbij de man met zijn penis de vagina binnengaat; coïtus
2
seksueel contact tussen homoseksuelen

Maar zoals ik zei, wat is de grens? Wat kan gedefinieerd worden als seksueel contact? Bij M x V is het duidelijk bij mij, voor M x M eveneens (of toch voor mij), maar V x V? Ik heb geen idee. Mijn vorige vriendin zei dat ze me 'gedaan' had en me 'ontmaagd' had, hoewel, volgens mijn definitie, ik nog steeds maagd ben. Ik zie een vrouw (V x V) ontmaagd als er langst beide kanten iets van seksueel contact (vingeren of beffen) gebeurd is. Gebeurt het maar door 1 partij (doe jij het, of wordt het bij jou gedaan), zie ik dit als een maagd.

Maar meh, dit alles gezegd, maagd zijn is overrated, vind ik. Bij jongeren (16-18?) wordt er zo een grote druk op je gelegd. Gasten die zichzelf stoer vonden omdat ze ontmaagd werden en meisjes die sletten genoemd worden wegens hun ontmaagding, soms zelfs andersom. Is dat niet fout? Is het belangrijk of je ontmaagd wordt op je 15e of op je 30e? In mijn ogen niet. :p

En he, Darkcrow, houd nog even vol en misschien word je wel een tovenaar!

Spoiler! :
Afbeelding
I'll tear you down
I'll make you bleed, eternally
Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 22
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Barry » 24 mei 2016 12:15
en wat beschouw je dan als ontmaagding tussen 2 homo's?
Barry
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Kleerkastkast » 24 mei 2016 12:19
Barry schreef:en wat beschouw je dan als ontmaagding tussen 2 homo's?

Goh, ik zie een M x M 'ontmaagding' simpelweg als een penetratie. Penetreer je iemand als man, of word je gepenetreerd als man: ontmaagd.

En die kijk vind ik vreemd, aangezien mijn V x V ontmaagding 'mening' anders is. Hoewel het bij een man van 'één kant' zou kunnen komen, moet het bij een vrouw van 'twee kanten' komen (volgens mijn visie). Ik snap zelf mijn logica niet. Mijn excuses..
I'll tear you down
Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Barry » 24 mei 2016 12:23
Kleerkastkast schreef:
Barry schreef:en wat beschouw je dan als ontmaagding tussen 2 homo's?

Goh, ik zie een M x M 'ontmaagding' simpelweg als een penetratie. Penetreer je iemand als man, of word je gepenetreerd als man: ontmaagd.

En die kijk vind ik vreemd, aangezien mijn V x V ontmaagding 'mening' anders is. Hoewel het bij een man van 'één kant' zou kunnen komen, moet het bij een vrouw van 'twee kanten' komen (volgens mijn visie). Ik snap zelf mijn logica niet. Mijn excuses..

ik ben hier niet mee akkoord. er zijn homo koppels die nooit de anale tour opgaan. ik vind dit anders dan een penetratie tussen man en vrouw. dus dan zie je pijpen en zo niet als ontmaagding?
Barry
Senior user
Senior user

Berichtdoor Kleerkastkast » 24 mei 2016 12:26
Ja voila.. Stel dat ik elke week met iemand in bed duik als een pillow queen als het ware, en nooit iets bij een ander zou doen, zou ik mezelf maagd noemen, hoewel dat gewoon fout klinkt terwijl ik dat typ. Net zoals jouw voorbeeld van twee mannen die nooit de anale tour opgaan. Wanneer beschouw jij iemand? (M x M en V x V) dan ontmaagd?

En nee, klopt. Ik persoonlijk zie pijpen niet als een ontmaagding..
I'll tear you down
Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor -Matteo- » 27 mei 2016 17:51
Als je met een jongen samen in bed ligt zonder effectief 'de daad' te doen, maar wel tegen elkaar geschuurd hebt alsof je een vloer boent en/of een leuk deuntje op zijn fluit gespeeld hebt en je gezicht een ontspannend zaadmasker -excusez pour le mot- aan over houdt, dan ben je voor mijn part geen maagd meer...
-Matteo-

Berichtdoor Barry » 27 mei 2016 18:22
-Matteo- schreef:Als je met een jongen samen in bed ligt zonder effectief 'de daad' te doen, maar wel tegen elkaar geschuurd hebt alsof je een vloer boent en/of een leuk deuntje op zijn fluit gespeeld hebt en je gezicht een ontspannend zaadmasker -excusez pour le mot- aan over houdt, dan ben je voor mijn part geen maagd meer...

applausje voor de omschrijving. :D :D
Barry
Senior user
Senior user

Berichtdoor -Matteo- » 30 mei 2016 00:42
Barry schreef:
-Matteo- schreef:Als je met een jongen samen in bed ligt zonder effectief 'de daad' te doen, maar wel tegen elkaar geschuurd hebt alsof je een vloer boent en/of een leuk deuntje op zijn fluit gespeeld hebt en je gezicht een ontspannend zaadmasker -excusez pour le mot- aan over houdt, dan ben je voor mijn part geen maagd meer...

Sommigen geloven daadwerkelijk dat ze nog maagd zijn terwijl ze eigenlijk een afgelikte boterham zijn :ahem:
-Matteo-

Berichtdoor Barry » 30 mei 2016 08:50
-Matteo- schreef:
Barry schreef:

Sommigen geloven daadwerkelijk dat ze nog maagd zijn terwijl ze eigenlijk een afgelikte boterham zijn :ahem:

nu ja, iedereen heeft z'n eigen mening hierover. :)
Barry
Senior user
Senior user

Berichtdoor eugenie84 » 25 sep 2017 11:03
Voor mijn gevoel wel ja. Maar het hangt er idd maar vanaf wat je er onder verstaat.
Op mijn 23 zijn de 1ste seksuele dingen bij mij gebeurd.
Voor de ene is al wat gefoefel genoeg om ontmaagd te zijn. Voor sommigen moet er bij m-v penetratie geweest zijn.
Terwijl er toch al veel andere dingen bij een vrouw kunnen gebeurd zijn.
Bij mij voelde het niet echt als vrijen aan, omdat 99% van de dingen bij mij gebeurden. Maar ikzelf dus eigenlijk niks deed.
Op wat voelen na dan.
Ik voelde ook maar weinig connectie/passie, dus ook daarom voelde het niet als vrijen aan.

Tegenwoordig bij mijn 2de m, voel ik wel al meer passie. Maar is 't nog steeds 99% eenrichtingsverkeer.
En voelt het nog steeds niet als vrijen aan.

En bij v-v is het voor mij simpel. En is er op dat vlak nog niks gebeurd.
Op een onbeantwoorde verliefdheid na dan.
eugenie84

13 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit