Eerste keer tegenvallend

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Plaats reactie
Fiefie
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Eerste keer tegenvallend

Bericht door Fiefie » 21 aug 2015 11:20

Hey iedereen! 6 Maand geleden heb ik een leuk meisje leren kennen, een paar weken geleden hebben we voor het eerst seks gehad, deze week opnieuw. Nu is dit tweemaal eerder tegengevallen. Op zich was het wel leuk maar we hadden er echt meer van verwacht. Het probleem is vooral dat we niet goed weten wat we doen, of moeten doen :-? Zijn er nog mensen die hier problemen mee hebben/hadden?

Nu moet ik wel zeggen dat we geen koppel zijn, we zijn voor beiden het enige lesbische meisje dat we kennen en op die manier zijn we uiteindelijk wat gaan ontdekken. Mijn lichaam ken ik ook amper op dat vlak. Ik maak me wrs zorgen om niks, het zal wel beteren denk ik maar ik twijfel tegenwoordig gewoon aan alles... :cry:

Sraa
New user
New user

Re: Eerste keer tegenvallend

Bericht door Sraa » 25 aug 2015 19:03

Geen zorgen. Je bent zeker niet de enige waarbij de eerste keer wat tegenvalt! Zoals je zelf al schreef weten jullie niet goed wat jullie moeten doen. Ik zou zeggen, blijven proberen en ontdekken! En ook jezelf, in je eentje, wat ontdekken, kan helpen. Veel plezier!

Feeling_Alone
New user
New user

Bericht door Feeling_Alone » 07 okt 2015 16:56

Alle begin is moeilijk! Maar het zal wel beteren.
Zoek gewoon eens de dingen die je echt leuk vind, alleen of met twee...
Seks heeft zoveel verschillende mogelijkheden :)
Zelfs ik probeer en vind nog elke dag nieuwe dingen uit!

Eenmaal je de smaak te pakken gaat hebben gaat het wel lukken ;)
Trust me!

Je mag me altijd nog pb'tje sturen ;)
xx

HelpingWhereNeeded

Bericht door HelpingWhereNeeded » 08 okt 2015 15:35

Hey,

Dat je je niet goed weet wat je doet is normaal hoor. Alle eerste keren zijn een beetje onwennig. Verder gaat seks om communicatie. Dus communiceer met je bed partner wat je leuk vind en wat je wilt. Dit kan je maar weten als je jezelf leert kennen. Neem tijd voor jezelf experimenteer en kijk wat jij nu net leuk vind. Dit kan je dan ook volgens meedelen met je bed partner.

Onthoud seks is iets leuks iets waar je niet teveel moet over nadenken en gewoon over je laat komen. Als je teveel denkt blokkeert het psychologische met het lichamelijke. Het beste is om je fysiek gewaar te zijn. Verder zijn er sites waar je informatie kan vinden over lesbische sex of gewoon sextoys die je kan gebruiken. Dit is maar een suggestie maar de eerste beste stap is zonder speeltjes te beginnen en je trouwe hand te gebruiken ;)

Hopelijk heb je hier iets aan

Greetings

Roslin87
Regular user
Regular user

Bericht door Roslin87 » 15 okt 2015 11:36

Hier eens samen in bladeren en ontdekken kan ook leuk zijn en zal op zijn minst de spanning wat opbouwen 8)

nemesis
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door nemesis » 18 okt 2015 00:33

[...]
Dip into Priscilla's Punchbowl, Tongue and Groove, and Toast Her Oven like never before.
[...]
including Gilding the Lily, Peach Gobbler, Hanky Spanky, Girl Wrap, Velvet Rope, and many more.
omg ik stik. The Peach Gobbler... Please zeg me dat hier ook een homo-variant van bestaat. :roflmao:
Ἕρος δαὖτ᾽ ὲτίναξεν ἔμοι φρένας, ἄνεμος κατ᾽ ὄρος δρύσιν ἐμπέσων.

Roslin87
Regular user
Regular user

Bericht door Roslin87 » 25 okt 2015 10:01

nemesis schreef:
[...]
Dip into Priscilla's Punchbowl, Tongue and Groove, and Toast Her Oven like never before.
[...]
including Gilding the Lily, Peach Gobbler, Hanky Spanky, Girl Wrap, Velvet Rope, and many more.
omg ik stik. The Peach Gobbler... Please zeg me dat hier ook een homo-variant van bestaat. :roflmao:
Hier heb je misschien wel iets aan dan. Je hoeft er nog niet eens een boek voor te kopen... 8) :P
- Pie in the sky
- Earmuffs
- ... :lol:

Plaats reactie