Seks

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Plaats reactie
Robin1414
New user
New user
Geslacht: Man

Seks

Bericht door Robin1414 » 21 jul 2015 20:19

Is het omdat ik fantaseer over seks met een jongen dat ik homo ben

Vantakopaap

Re: Seks

Bericht door Vantakopaap » 21 jul 2015 23:37

-
Laatst gewijzigd door Vantakopaap op 13 mar 2016 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 21 jul 2015 23:48

Nee

Veel jongens en meisjes zitten ooit in hun leven (meestal in de puberteit) in de knoop met hun seksualiteit en, breder gezien, met zichzelf. Het kan daarom dus goed dat je fantaseert over seks met iemand van je eigen geslacht, maar helemaal niet homo/lesbienne/bi/etc. bent. Geef wat tijd om jezelf te zoeken en te ontdekken zonder al te veel bezig te zijn met het seksualiteitsaspect :)
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 23 jul 2015 00:01

Pancake schreef:Nee

Veel jongens en meisjes zitten ooit in hun leven (meestal in de puberteit) in de knoop met hun seksualiteit en, breder gezien, met zichzelf. Het kan daarom dus goed dat je fantaseert over seks met iemand van je eigen geslacht, maar helemaal niet homo/lesbienne/bi/etc. bent. Geef wat tijd om jezelf te zoeken en te ontdekken zonder al te veel bezig te zijn met het seksualiteitsaspect :)
²
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

juniboy
Regular user
Regular user

Bericht door juniboy » 25 jul 2015 18:50

Ik geef Pancake gelijk!
Het kan een signaal zijn,
Maar het kan evengoed zijn dat je hetero of biseksueel bent.
Ben je al verliefd geweest op een jongen?
Dit zegt meer over uw seksualiteit denk ik dan een opwindende droom.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 26 jul 2015 23:04

Goh dat weet ik nu niet. Homoseksueel of Biseksueel zegt zelf al wat. Mijn seksuele voorkeur is... Het gaat in principe dus enkel over de seksuele voorkeur. Iemand die zich seksuele aangetrokken voelt tot beide geslachten maar om bepaalde redenen geen relatie wilt met bv hetzelfde geslacht is nog steeds Biseksueel. Ook wanneer vooral toeval beslist dat je tot nu toe enkel verliefd werd op vrouwen wilt niet zeggen dat je niet seksueel aangetrokken bent tot gasten.

Dus, je bent bv hetero maar denkt hoe zou het zijn met een man zijn. Of als hetero probeer je het eens met een man dat maakt je geen homo. Het is een zoeken. Bij dat zoeken ga je inderdaad best gewoon op zoek. Zonder te letten op labels. Dus jij fantaseert over seks met een jongen, ok. Dat is goed en je ziet maar wat je daarmee wilt doen.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Plaats reactie