Eerste keer bottom

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Plaats reactie
Viaggiatore00

Eerste keer bottom

Bericht door Viaggiatore00 » 23 mei 2015 00:59

Hoi iedereen

Eerst beetje achtergrond: ik ben 26 jaar, en ik ben met mijn vriendjes/dates in bed altijd top geweest. Dat kwam als vanzelf en heb nooit de drang gevoeld om bottom te zijn.

Enkele maanden geleden heb ik echter iemand leren kennen bij wie ik me inmiddels erg goed voel — en dat is ook wederzijds. Maar: in deze 'relatie' heb ik voor de eerste keer het gevoel dat het "logisch" is dat ik bottom ben. En daar hebben we ook al naar gehandeld, inmiddels heeft-ie me al enkele keren geneukt. De eerste keer ging dat uiteraard allesbehalve van een leien dakje. Maar ondertussen kan ik me al vrij snel voldoende ontspannen zodat-ie kan binnenkomen.

Maar: nu is hij niet bovengemiddeld geschapen, ik zou zeggen normaal (dus niet speciaal lang of dik). En toch lukt het me maar niet om zijn volledige lengte te 'nemen'. Als hij gewoon heel traag - en met glijmiddel - naar binnen glijdt, lukt het uiteindelijk wel. Maar zodra hij begint met stoten, lijkt het alsof er ergens halverwege een poort sluit en hij er dan ineens tegen stoot. Wat voor mij allesbehalve aangenaam is.

Nu frustreert dit mij enorm. Want ik weet als top hoe fijn het is als je, uiteraard met respect voor je bottom, all the way kunt gaan zonder voortdurend te moeten uitrekenen hoe diep je precies zit en kunt gaan. En ik wil ook niets liever als dat hij zijn ding kan doen, want van die 'eerste helft' geniet ik zelf heel hard.

Dus, om ter zake te komen: zijn er tips, tricks, ... die me kunnen helpen om volledig van hem te kunnen genieten? Of is het soms gewoon zo dat je ergens een 'limiet' hebt?

Pillo
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Eerste keer bottom

Bericht door Pillo » 24 mei 2015 19:28

blijkbaar niet veel mensen die kennis hebben over deze materie? :roll:

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 24 mei 2015 20:41

Goh, ik ben dat probleempje nog niet tegen gekomen dus ik zou er geen antwoord op weten. Dat het wel lukt als je het traag doet lijkt me te doen geloven dat je het gewoon wat tijd moet geven, blijven oefenen natuurlijk.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 26 mei 2015 12:37

Pillo schreef:blijkbaar niet veel mensen die kennis hebben over deze materie? :roll:
Feel free to share als jij er meer ervaring mee hebt. :wink:

OT.

Goh...zover gaat mijn kennis over anatomie ook weer niet..maar mij lijkt het echt wel raar dat je op een 'muur' botst...het kan niet dat je al aan je inwendige sluitspieren zit. Die liggen dieper.

Al eens dildo's geprobeerd die groter zijn dan de penis van je vriend?
Fluctuat nec mergitur

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 26 mei 2015 13:19

JFK schreef:
Pillo schreef:blijkbaar niet veel mensen die kennis hebben over deze materie? :roll:
Feel free to share als jij er meer ervaring mee hebt. :wink:

OT.

Goh...zover gaat mijn kennis over anatomie ook weer niet..maar mij lijkt het echt wel raar dat je op een 'muur' botst...het kan niet dat je al aan je inwendige sluitspieren zit. Die liggen dieper.

Al eens dildo's geprobeerd die groter zijn dan de penis van je vriend?
Graag geen stellingen maken over anatomie als je juist zegt dat je er niets vanaf weet :merci:

Punt 1: De interne sluitspier (M Sfincter ani internus) ligt juist achter de uitwendige sluitspier
FTR: deze kan NIET actief ontspannen worden en vereist dus wat stimulatie
Spoiler! :
Afbeelding
Punt2: Gezien de ligging van de blaas, prostaat, darm, etc speelt de stand van het bekken/ het standje ook een belangrijke rol!! (dit lijkt mij een van de meest plausibele oorzaak van het probleem.)
Spoiler! :
Afbeelding
Punt 3: Aangezien het rectum 15 à 20 cm lang is en het einde een bocht maakt van 90° lijkt het mij wel mogelijk om dit punt te bereiken, maar dan zullen er wel al wat centimeters aan moeten te pas komen.
Spoiler! :
Afbeelding
Punt 4: De exacte anatomie is bij iedereen verschillend!!

Mochten er toch nog foutjes staan in mijn betoog: voel je vrij om te verbeteren. :mrgreen:

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 26 mei 2015 14:20

IK ZOCHT EIGENLIJK IEMAND ALS JIJ JA !! :yeahimcool:
JE KON DIT GERUST EERDER GEPOST HEBBEN EN MIJ DEZE VERNEDERING BESPAREN! MAAR JA..ALS NIEMAND REAGEERT, DAN MOET IEMAND HET DOEN HE!

Bij deze..Dank u, Lenny :merci:
Fluctuat nec mergitur

Viaggiatore00

Bericht door Viaggiatore00 » 26 mei 2015 16:11

Alvast bedankt aan diegenen die de moeite genomen hebben te antwoorden. De dildo kan een idee zijn en misschien moet ik me inderdaad ook maar wat verdiepen in alle mogelijke standjes ;)

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 26 mei 2015 16:28

Ik denk dat je met wat (grotere) en opbouwende dildo's al heel wat op weg bent.
Het echt 'gewoon' worden hé :wink:
Fluctuat nec mergitur

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 26 mei 2015 21:01

En oefening baart kunst. ;)
Het is door regelmatig te oefenen (zij het door te bottomen, te vingeren, met verschillende dildo's te spelen..) dat die kringspier het wat gewoon wordt. Zeker in het begin is dat even wennen. Dat is gewoon een kwestie van tijd. Bij de ene kan dit lang duren en veel 'training' vereisen.. terwijl er anderen zijn die van nature een getalenteerd bottom zijn (lees: daarvoor in de wieg gelegd zijn) en quasi direct moeiteloos kunnen bottomen. Ieder lichaam is anders (punt 4 van lenny). ;) Maar bij velen is dit gewoon een kwestie van opbouwen. En dat kan bij persoon A lang en bij persoon B slechts heel kort duren. Ook kan het zo zijn dat, eens je het gewoon bent en dit soepel gaat, je later na een langere periode van niet bottomen toch weer wat zult moeten opbouwen tot het weer probleemloos lukt.
Ik zou me er gewoon niet te veel zorgen over maken en proberen te focussen op het genot en de intimiteit.

Er zijn in ieder geval denk ik niet velen die dat direct van de eerste ke(e)r(en) moeiteloos kunnen en die meteen de volledige lengte aankunnen.
En over lengte gesproken: meestal is niet de lengte maar vooral de dikte van de penis de bepalende factor. Het is gemakkelijker om een langere smalle te nemen dan een korte maar dikkere penis.

Neem ook je tijd voor het voorspel. Zorg ervoor dat je zelf voldoende ontspannen bent. Bijgevolg ontspant de inwendige kringspier gemakkelijker.

Ten slotte zou ik poppers vermijden. Deze doen de bloedvaten verwijden en het spierweefsel ontspannen, waardoor anale penetratie gemakkelijk wordt, maar ze doen daardoor meestal ook je erectie verdwijnen. Bovendien krijg je er vaak ook hoofdpijn van – zeker bij veelvuldig gebruik. De werking is slechts van korte duur (na 1 à 2 minuten is het effect ervan verdwenen) en het wordt al gauw verleidelijk om er opnieuw aan te snuiven. Het lijkt misschien een erg handig laatste redmiddel, maar kan op lange termijn verslavend zijn. Het is ten slotte een drugs die niet meer legaal in ons land te koop is.
Come quickly, I'm tasting stars!

nemesis
Experienced user
Experienced user

Bericht door nemesis » 27 mei 2015 03:49

:hmm: mijn bestie heeft een vriend die echt de grootste powerbottom/size queen was die ik ooit heb ontmoet en die zei altijd dat hij het pas leuk begon te vinden als hij "zijn tweede kringspier begon te voelen". Scheen alleen te gaan bij 18/19+, dus ik ben nu wel benieuwd waar dat kind het over had.

Verder is het ook een goed idee om te kijken naar de vorm van de penis van je bedpartner. Veel penissen "kijken omhoog", wat handig is met de bottom op zijn rug, maar als die van je vriend richting grond kromt, kan dat wel eens niet voor elk standje gaan. Wel heel handig voor deep-throat, maar dat terzijde :')
Ἕρος δαὖτ᾽ ὲτίναξεν ἔμοι φρένας, ἄνεμος κατ᾽ ὄρος δρύσιν ἐμπέσων.

Plaats reactie