Hoe krijg ik seks met mijn heterovriend?

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Plaats reactie
chillah
New user
New user
Geslacht: Man

Hoe krijg ik seks met mijn heterovriend?

Bericht door chillah » 23 mar 2015 00:55

Beste allen,
Ik denk dat dit wel vrij herkenbaar moet zijn voor sommigen, maar al jaren ben ik enorm goed bevriend met een heteroman die alles van mij weet. Hij heeft altijd nog alleen maar vriendinnen gehad en ook uitsluitend nog maar seks gehad met dames.

Toch is er een duister kantje: als we samen slapen komt hij altijd heel dicht naast mij liggen, we strelen elkaar soms en ik weet gewoon dat hij seks met een man diep vanbinnen zeker eens een kans wil geven. Al wil hij dat eigenlijk niet toegeven.

Ik ben altijd van het seutige type geweest: ik heb al wel eens hints gegeven dat ik daar zeker voor opensta, maar ik wil niets pushen. Als vriend vind ik het immers niet aan mij om de eerste stap te zetten, hij is immers de hetero die eens wil experimenteren en hij weet toch dat ik er voor opensta?

Nu heeft mijn libido er eigenlijk genoeg van. Ik heb het gevoel dat er helemaal niets zal gebeuren als ik niet de eerste aanzet geef.

Hoe pak je zoiets aan?

Manspersoon
Senior user
Senior user

Re: Hoe krijg ik seks met mijn heterovriend?

Bericht door Manspersoon » 23 mar 2015 19:38

Wat bedoel je juist als je zegt dat hij het niet wil toegeven? Heeft hij echt al gezegd dat hij geen seks met je wil of bedoel je dat hij zelf geen initiatief durft nemen?

In het tweede geval kan je tijdens het strelen iets zeggen als: "Wil je meer doen?"

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 23 mar 2015 22:58

Manspersoon schreef:Wat bedoel je juist als je zegt dat hij het niet wil toegeven? Heeft hij echt al gezegd dat hij geen seks met je wil of bedoel je dat hij zelf geen initiatief durft nemen?

In het tweede geval kan je tijdens het strelen iets zeggen als: "Wil je meer doen?"
Ik denk dat hij gewoon bedoelt dat hij dat niet gezegd wil hebben, maar het diep van binnen wel verlangt?
Come quickly, I'm tasting stars!

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 25 mar 2015 17:07

chillah schreef:hoe pak je zoiets aan?
Misschien toch is proberen te bespreken. Ik zou zeggen alcohol maakt de tongen los, maar dan gaat het misschien al meer lijken of ge hem dronken wilt voeren en euh enfin ja .
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 25 mar 2015 19:44

Gewoon als je alleen bent de leiding nemen en zien hoe hij reageert. Als je dat niet wilt doen, eerst bespreken.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

chillah
New user
New user

Bericht door chillah » 25 mar 2015 21:59

Manspersoon schreef:Wat bedoel je juist als je zegt dat hij het niet wil toegeven? Heeft hij echt al gezegd dat hij geen seks met je wil of bedoel je dat hij zelf geen initiatief durft nemen?
Hij durft vooral zelf geen initiatief nemen. We hebben dit trouwens al verschillende keren besproken maar hij keert met de wind: soms twijfelt hij echt, een paar maanden geleden was het resoluut nee (hij zat toen ook wel in een breuk met zijn vriendin). We hebben wel al gekust.

Nu: als we soms samen slapen neemt hij altijd de leiding met me vast te nemen enzo. Zeker als we elkaar lang niet meer gezien hebben, kan dat soms zeer intens zijn. Volgende keer ga ik hem gewoon terug zoenen en inderdaad gewoon heel kort vragen of ik verder mag gaan. Verder bespreken is echt niet nodig, it's time for action ;).

Curieuzeneus
New user
New user

Bericht door Curieuzeneus » 31 mar 2015 15:47

Als hetero die zelf openstaat voor seks met een andere man zou ik zeggen: eerst erover praten en zorgen dat het in wederzijds vertrouwen gebeurt maar aangezien jullie al lang goeie vrienden zijn en toch al wat voorzichtige stapjes hebben gewaagd, zeg ik ook: ga ervoor! :D
Ik ken je vriend natuurlijk niet maar ik kan me wel inbeelden dat ook al zou ik een jongen kennen waarmee ik het wil, ik toch ook even terughoudend zou zijn en een duwtje in de rug nodig zou hebben. Bang voor het onbekende, zeker?

In ieder geval: ik ben benieuwd hoe het afloopt!

AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user

Bericht door AmillionFaces23 » 31 mar 2015 16:54

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.... :p Als jullie regelmatig als vrienden samen slapen dan kan je beginnen met hem enkele vragen te stellen zoals "denk je dat je ooit met een jongen/man zou kunnen vrijen", "fantaseer je ook wel eens over een jongen",... Eens je een (figuurlijke) opening hebt en weet wat hij wel/niet wil dan kan er plots veel gebeuren. Vergeet ook niet dat er weinig mannen zijn die 100% hetero zijn; héél veel heteromannen hebben wel al eens met meer dan gewone aandacht aan een andere man gedacht, ernaar gekeken,... De maatschappij vraagt van hen dan wel om openlijk heteroseksueel te zijn, dat wilt niet zeggen dat er nergens een homoseksuele interesse/onderstroom bij die mannen aanwezig is die ze (zeer discreet) wat willen verkennen... :D
Happiness is but a state of mind.
Anytime you want, you can cross the state line.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 31 mar 2015 22:02

AmillionFaces23 schreef:Vergeet ook niet dat er weinig mannen zijn die 100% hetero zijn
Is dat zo? Ik heb niet de minste seksuele interesse in vrouwen, ik voel me 100% homo. Als een man zegt dat hij100% hetero is, dan wil ik dat best geloven. (Maar wie dat te hard benadrukt, is dan weer verdacht in mijn ogen).

Tip (puur theoretisch, ik kan niet zeggen dat ik het ooit uitgeprobeerd heb): Je zegt dat jullie elkaar soms strelen in bed. Probeer eens je hand op een intiemere plek te leggen en zie wat er van komt. Als er geen positieve tegenreactie op volgt, kan je je er later nog altijd uit lullen door te veinzen dat je aan het slapen was en dat het onbewust gebeurde.

chillah
New user
New user

Bericht door chillah » 24 apr 2015 10:40

Vermits ik jullie toch de afloop niet wil onthouden: vorig weekend ben ik bij hem blijven slapen en begon hij me weer te lepelen. Meestal strelen we elkaar dan en dat was dit keer niet anders, toen ik hem een beetje gemasseerd heb, heb ik voor de eerste keer ook over zijn boxershort gewreven (iets wat ik vroeger nooit durfde) en na de derde keer had hij duidelijk een stijve. Toen heb ik gefluisterd: "mag ik? je hoeft niets terug te doen bij mij". Hij zei: "Liever niet" maar toen ik hem zei "maar waarom heb je dan een stijve? Je hoeft van mij toch geen schrik te hebben, laat me nu maar" en toen is hij overstag gegaan. Ik heb hem gepijpt en we hebben gekust en zijn in slaap gevallen. 's Morgens heb ik hem opnieuw gepijpt en heeft hij me zeer aarzelend afgetrokken. Dat aftrekken zag hij vooral als compensatie voor mijn pijpbeurten, ook al hoefde het niet per se voor mij: ik snap dat gepijpt worden door een man toch een kleinere stap is dan een man zelf af te trekken. Het was al bij al een wonderbaarlijke nacht.

Bij het ontbijt heb ik hem gezegd dat ik niet verwacht dat we altijd seks hebben als we elkaar zien, vriendschap komt bij mij op de eerste plaats, maar dat ik er wel voor opensta. Ik heb al meegemaakt dat seks een vriendschap kapot gemaakt heeft. Hij zei dat hij blij was dat hij het nu eens geprobeerd heeft en dat die 'bischierige' kant altijd wel al in hem gezeten heeft. Al ben ik er toch zeker van dat hij uiteindelijk alleen maar verliefd kan worden op vrouwen, dat heb ik hem ook gezegd. Toen ik wegging vroeg hij me 'moet ik je nu kussen' en heb ik gezegd dat we dat allebei niet willen en dat we deze nacht vooral moeten zien als iets wat sowieso ging gebeuren tijdens onze vriendschap maar dat het onze vriendschap niet mag definiëren.

Ik ben een enorm gelukkig mens!

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 24 apr 2015 10:58

Leuk te lezen. Veel plezier nog :)
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 24 apr 2015 11:08

super! het is allemaal op zijn plooi gevallen. :)

Seppe1903
New user
New user

Bericht door Seppe1903 » 26 mei 2015 21:14

Er gewoon met hem over praten zou ik zeggen

Plaats reactie