Turn-off [3]

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Pancake
Forumkoppel 2017
Geslacht: Man

Re: Turn-off [3]

Bericht door Pancake » 17 jul 2015 18:30

JFK schreef:Maar het idee 'iemand draagt moccacins..en draagt preppy kleren...dus is het een arrogante snob...' dat vind ik er wat over. Dat is heel narrow-minded. Laat mensen dragen wat ze graag zien.
Mensen mogen dragen wat ze graag zien, maar daarom moet ik het nog niet mooi vinden. Alle turn-offs zijn louter subjectief, dus volgens mij ben ik nog altijd volledig vrij in mijn mening over mensen en hun kleren :) Als mijn kledingstijl een turn-off is voor een bepaald iemand, so be it.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Chocopot
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Chocopot » 19 jul 2015 13:56

De 'duckface' en de foto's waar er wel een gezicht te zien is maar vooral de borsten het middelpunt van het beeld zijn.
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 20 jul 2015 10:16

Wanhoop.

Hoppipolla
Regular user
Regular user

Bericht door Hoppipolla » 20 jul 2015 17:50

Dingen die kunst zijn geen kunst vinden.
Ik schrijf zoals ik leef. Ik plaats ook te vaak komma’s waar punten hadden moeten staan, en vraagtekens waar eerder uitroeptekens thuishoren.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 22 jul 2015 09:40

Pancake schreef:
JFK schreef:Maar het idee 'iemand draagt moccacins..en draagt preppy kleren...dus is het een arrogante snob...' dat vind ik er wat over. Dat is heel narrow-minded. Laat mensen dragen wat ze graag zien.
Mensen mogen dragen wat ze graag zien, maar daarom moet ik het nog niet mooi vinden. Alle turn-offs zijn louter subjectief, dus volgens mij ben ik nog altijd volledig vrij in mijn mening over mensen en hun kleren :) Als mijn kledingstijl een turn-off is voor een bepaald iemand, so be it.
Nee, inderdaad. Smaken verschillen. En iedereen is vrij daarin.
Maar erover oordelen, gewoonweg omdat het je smaak niet i als argument, is wel fout.
Fluctuat nec mergitur

Sin Nombre
New user
New user

Bericht door Sin Nombre » 22 jul 2015 13:57

-nagelbijters
-rokers
-Overmatig veel zweet
-Een body mass index van 30+
-Teveel aan piercings/tattoo's.
-mannen/vrouwen die zich afzetten van snobisme, de maatschappij, regeltjes, etc. en dan maar rondlopen in een gratis t-shirt die bij een sixpack jupiler zat, of een metallica t-shirt uit het jaar 1993 :wank: Half afgeschoren kapsels, vettige dreadlocks, lang sluik haar.....
=> Een alternatieve kledingstijl is best leuk, zolang het wat STIJL heeft. :) En verzorgd ook natuurlijk.
-bij mannen: babyface. (beetje baardgroei mag wel)
-bij vrouwen: haar achteruit zwiepen met een air, naaldhakken waarop ze niet kunnen lopen, felroze nagellak en glitternagels
-Boertige mensen
-Mensen die eigenlijk niets te vertellen hebben maar eigenlijk ook niet kunnen zwijgen
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 22 jul 2015 21:19

Sin Nombre schreef:een metallica t-shirt uit het jaar 1993 :wank:
Hey, die dingen kunnen veel geld waard zijn.

OT: Euh. Te veel saus op het eten gieten.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 04 aug 2015 11:23

mensen zonder (maatschappelijk) engagement
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 04 aug 2015 19:06

Mensen die sterk uitgesproken meningen verkondigen over dingen waar ze eigenlijk totaal geen verstand van hebben. En dan blijven ze maar krampachtig aan hun ideeën vasthouden, zelfs als je letterlijk het tegenbewijs naar hun hoofd zou gooien. :headbang:

Al mag zij verder nog zo knap, lief, of cool zijn, dat is sowieso een deal breaker!

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 01 sep 2015 02:39

ik had al de hotpants voor mannen (met uitzondering van een schoon chiroshortje onder een knappe stevige chiroleider) aangehaald, maar als mijn ogen me dit weekend niet bedrogen vind ik jumpsuits voor mannen toch ook maar niets. Misschien ben ik niet ruimdenkend genoeg maar da's een even grote afknapper als pakweg zo'n lelijke half geschoren hoofd met een dot op, dan heb ik altijd zin om met de ambulanciersschaar of de gordelschaar die dot er af te knippen, maar dat mag niet. (en toch :kots: )
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 01 sep 2015 09:10

De Man Bun is trouwens al hopeloos uit, hoor.

En maar best ook. Want in het begin zag je kerels ermee rondlopen die er effectief mee stonden. :kwijl: Nu zie je gasten die denken dat het hen ook staat en het enkel maar dragen omdat 'het hip is'. :roll:
Fluctuat nec mergitur

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 27 dec 2015 20:28

Extreem voetbalploegfanatisme, big time.
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 27 dec 2015 20:33

Kortzichtigheid en oppervlakkigheid

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 28 dec 2015 08:54

leugenaars.

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 28 dec 2015 11:45

Sin Nombre schreef:-nagelbijters
-rokers
-Overmatig veel zweet
-Een body mass index van 30+
-Teveel aan piercings/tattoo's.
-mannen/vrouwen die zich afzetten van snobisme, de maatschappij, regeltjes, etc. en dan maar rondlopen in een gratis t-shirt die bij een sixpack jupiler zat, of een metallica t-shirt uit het jaar 1993 :wank: Half afgeschoren kapsels, vettige dreadlocks, lang sluik haar.....
=> Een alternatieve kledingstijl is best leuk, zolang het wat STIJL heeft. :) En verzorgd ook natuurlijk.
-bij mannen: babyface. (beetje baardgroei mag wel)
-bij vrouwen: haar achteruit zwiepen met een air, naaldhakken waarop ze niet kunnen lopen, felroze nagellak en glitternagels
-Boertige mensen
-Mensen die eigenlijk niets te vertellen hebben maar eigenlijk ook niet kunnen zwijgen
Wauw, tis bijna een checklist voor mij (behalve dat ik graatmager ben, mn tattoo ontwerpen nog niet kan betalen en niet overdadig zweet) xD

OT:Snobberig of overdreverig gesterig overkomen staat vrij hoog op de lijst. Als iemand z'n eerste reactie een verholen versie van "Eww, langharig werkschuw tuig" is of iemand denkt dat je er niet deftig bij kan lopen in betaalbare kleren, jah, dan zet dat ook een eerste indruk. Ik heb daarom niets tegen een mooi kostuum of een goed hemdje op tijd en stond, maar in die richting zijn er ook echt grenzen aan.

Bij vrouwen: overdaad aan make-up, roze/glitter gedoe, hoge naaldhakken en andere extreme vormen van cliché "meisjesdingen".

en bij iedereen: tegen niets kunnen.
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 28 dec 2015 12:28

Hombie schreef: Wauw, tis bijna een checklist voor mij (behalve dat ik graatmager ben, mn tattoo ontwerpen nog niet kan betalen en niet overdadig zweet) xD
:lol:

OT: Kortzichtigheid, mensen met een gesloten geest en een rotsvast geloof in hun eigen overtuigingen. En extreem lange teennagels. Ieuw.
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 28 dec 2015 14:12

Mensen die cliché's als 'De waarheid zal wel ergens in het midden liggen' gebruiken om een discussie dood te knuppelen nog voor ze goed en wel begonnen is.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 28 dec 2015 14:21

Lin schreef:
Hombie schreef: Wauw, tis bijna een checklist voor mij (behalve dat ik graatmager ben, mn tattoo ontwerpen nog niet kan betalen en niet overdadig zweet) xD
:lol:

OT: Kortzichtigheid, mensen met een gesloten geest en een rotsvast geloof in hun eigen overtuigingen. En extreem lange teennagels. Ieuw.
Het wordt pas echt erg wanneer ze er dan ook nog eens heilig van overtuigt zijn dat ze eigenlijk heel progressief en vrij van geest zijn. :roll:

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 28 dec 2015 15:47

De lachende profeet schreef:Mensen die cliché's als 'De waarheid zal wel ergens in het midden liggen' gebruiken om een discussie dood te knuppelen nog voor ze goed en wel begonnen is.
²
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

sterretje
Meest hilarische forummer 2017

Bericht door sterretje » 30 dec 2015 23:53

DT-fouten maken of typen met een 'y' waar een 'ij' moet staan (bv: ze zyn) vind ik echt verschrikkelijk.
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.

Plaats reactie