of na 5 minuten al beginnen praten over zijn ex
dan denkt je brein meteen al: doei

Haha ja.. Dat is de grootste turn-off ooit.Florre schreef:stalkerig wanhopig gedrag
Ofte:JFK schreef:Haha ja.. Dat is de grootste turn-off hoor.Florre schreef:stalkerig wanhopig gedrag
Abandon Ship !
Thestral schreef:Mensen die zichzelf 100x complementeren (oftewel, zichzelf een veer in hun reet steken)
Dit betwijfel ik.gertbollen schreef:Besneden: negatieve ervaringen met besneden mannen/jongens: moeilijk bij sex, masturberen niet mogelijk, ongevoelig en moeilijk klaarkomen . Geef mij maar een normale intacte penis!
Ieder zijn mening, maar dit vind ik eerlijk gezegd een beetje een vreemde afknapper. Je zal een leuk iemand toch niet laten staan omdat hij besneden is?!gertbollen schreef:Besneden: negatieve ervaringen met besneden mannen/jongens: moeilijk bij sex, masturberen niet mogelijk, ongevoelig en moeilijk klaarkomen . Geef mij maar een normale intacte penis!
Een turn-off wijst steeds op een afknapper, maar dit kan zowel op seksueel als op romantisch vlak zijn. Zelf vind ik gertbollens reactie niet misplaatst.D24 schreef:Ik vind dat ook nogal een vreemde "turn-off", wat maakt het uit hoe de penis van een jongen eruit ziet? Uiteindelijk ben je toch verliefd op de persoon en niet zijn lichaam? Tenzij je natuurlijk naar iets anders op zoek bent...
Mijn turn-off: mensen die heel de tijd over zichzelf willen praten en bijna elk gesprek naar zichzelf kunnen draaien.