Haar bij mannen

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
46 berichten • Pagina 2 van 31, 2, 3

Re: Haar bij mannen

Berichtdoor Sylvan » 01 feb 2014 20:57
Gasquet schreef:Een discussie over haarvoorkeuren bij partners lijkt me vrij nutteloos. Ieder zijn ding en ik weet niet of je door een internetdiscussie mensen van gedacht kan doen veranderen (en al zeker niet op de domme manier van Sylvan, amai).

ik wil hier ook niemand zijn gedacht veranderen. wie ben ik om te zeggen wat een ander mooi moet vinden?
En waarom denkt iedereen dat ik dat met 100% volle overtuiging zeg? :roll: humor mensen! dat is helemaal niet serieus. In literatuurtemen heet dit een hyperbool: overdrijving. Haar kan nu eenmaal heel mooi en sexy zijn. en ja praktisch is dat soms iets minder handig/hygiënisch. maar seks is nu eenmaal geen steriele zaak.
what kind of man loves like this?
Sylvan
Senior user
Senior user

Leeftijd: 25
Geslacht: Man

Berichtdoor Darkcrow » 08 mei 2014 21:34
Michiell schreef:Ondanks dat meer mannen hun lichaamsbeharing scheren, is het nog niet het merendeel van de mannen het geval.
Wat scheer jij, trim jij, onthaar jij ? Wat kan wel en wat kan niet ? Vind je scheren not done of vind je borsthaar/oksels/schaamstreek zo vies dat het weg moet?

Zelf weet ik niet zo goed wat ik er mee moet doen.

Enkel het gezicht bij mij. Als ik mijn baard niet afscheer zie ik er een beetje onverzorgd uit, dit is niet bij iedereen het geval. Sommigen staan beter met een baard. Ik raad een dikke grote baard af, hier blijven regelmatig etensresten in hangen. De meesten vinden dit walgelijk.

Voor de rest van het lichaam raad ik het af. Het lijkt me niet alleen tijdrovend, maar allergische reacties, stoppels en ingegroeide haren zijn storend. Tenzij het voor een reden is vereist. Bijvoorbeeld bij een sport die je beoefent of als je job het eist.
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30

Berichtdoor BiNDing » 08 mei 2014 22:51
Darkcrow schreef:Enkel het gezicht bij mij. Als ik mijn baard niet afscheer zie ik er een beetje onverzorgd uit, dit is niet bij iedereen het geval. Sommigen staan beter met een baard. Ik raad een dikke grote baard af, hier blijven regelmatig etensresten in hangen. De meesten vinden dit walgelijk.

Voor de rest van het lichaam raad ik het af. Het lijkt me niet alleen tijdrovend, maar allergische reacties, stoppels en ingegroeide haren zijn storend. Tenzij het voor een reden is vereist. Bijvoorbeeld bij een sport die je beoefent of als je job het eist.

Of als je door het bos de boom niet meer ziet
Spoiler! :
lijkt mij ook een goeie reden

Spoiler! :
Afgeleid van een spreekwoord. Teehee.

Spoiler! :
#3spoilers #NoRegrets
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Springbal » 09 mei 2014 00:39
Een job die dat vereist? Buiten coureurs die de beentjes scheren en p*rn*sterren ken ik weinig jobs waar dat vereist lijkt ;).
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Disco Trut » 09 mei 2014 10:52
Springbal schreef:Een job die dat vereist? Buiten coureurs die de beentjes scheren en p*rn*sterren ken ik weinig jobs waar dat vereist lijkt ;).

Sauna-opgieter! Die mannen zijn ook altijd volledig onbehaard.

Dat even geheel vrijblijvend terzijde hiertussen. Dag he.
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Disco Trut
I have no life
I have no life

Leeftijd: 31
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor quantum » 09 mei 2014 12:49
Mannen die hun benen scheren snap ik echt niet, beenhaar is woest aantrekkelijk. Als ge een marcelleke draagt en met uw armpjes zwaait vind ik het niet nodig om daarbij een een bos zware shag te tonen, dus daar mag best wat af. Helemaal glad hoeft echter ook weer niet en voor 'Australië' geldt wat mij betreft hetzelfde. Ik heb één keer m'n borsthaar weggehaald en dat zag er zo belachelijk kaal uit dat ik blij was toen het terug was. Zoveel is dat verder ook niet.
Voor vorst, voor vrijheid en voor recht.
quantum
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 31

Berichtdoor Lawstudent » 13 mei 2014 13:12
Ik merk op dat ik nog niet had gereageerd dus bij deze:
ik ben vrij haarloos van nature en de haren die ik op mijn ledematen (armen en benen vooraleer iemand iets anders denkt) zijn vrij licht. Ik Zo heb ik geruchten gehoord destijds dat ik mijn armen enzo scheerde omdat het zo licht is dat het niet zoveel is. Ik begin nu pas iets van een baardgroei te zien en snorharen zijn zo goed als niet zichbaar dus daar moet ik om de 2 weken iets aan doen maar voor de rest doe ik niets. Mannen klagen altijd dat ze hun baard moeten scheren en dat dat tijd neemt maar als (bijna)22 jarige zonder baard of snor zijn zo'n dingen irritant om aan te horen want ik zou heel graag een baard hebben. Het is niet leuk om met 18 jarige te wandelen en iedereen denkt dat je de kleine broer bent, hij de mentor is, mensen peilen naar je studies om zo te weten of je in het middelbaar zit of in't hoger onderwijs, enzo.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-
Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor musicboykeuuh » 19 mei 2014 14:55
Lawstudent schreef:Ik merk op dat ik nog niet had gereageerd dus bij deze:
ik ben vrij haarloos van nature en de haren die ik op mijn ledematen (armen en benen vooraleer iemand iets anders denkt) zijn vrij licht. Ik Zo heb ik geruchten gehoord destijds dat ik mijn armen enzo scheerde omdat het zo licht is dat het niet zoveel is. Ik begin nu pas iets van een baardgroei te zien en snorharen zijn zo goed als niet zichbaar dus daar moet ik om de 2 weken iets aan doen maar voor de rest doe ik niets. Mannen klagen altijd dat ze hun baard moeten scheren en dat dat tijd neemt maar als (bijna)22 jarige zonder baard of snor zijn zo'n dingen irritant om aan te horen want ik zou heel graag een baard hebben. Het is niet leuk om met 18 jarige te wandelen en iedereen denkt dat je de kleine broer bent, hij de mentor is, mensen peilen naar je studies om zo te weten of je in het middelbaar zit of in't hoger onderwijs, enzo.

Inderdaad, hatelijk. Ik ben 23 en heb ook bijna niks van baard. Ook ik had graag een baardje gehad.
Maar soit. We zullen toch moeten leren leven met hoe ons lichaam is, hoor. :wink:
musicboykeuuh
New user
New user

Leeftijd: 26

Berichtdoor waxke » 02 jun 2014 16:52
hi,

beenhaar scheer ik zeker niet, een kaal mannenbeen vind ik maar niks
Ik laat wel men borsthaar waxen, heb van nature niet veel, maar het stond toch belachelijk
Verder moet ook men okselhaar er aan geloven. Heb vrij veel en lang en is geen gezicht als ge gaat sporten. Omdat ik ingroei wil vermijden, laat ik het waxen.
men schaamhaar trim ik..ik onthaar wel men ballen en mijne lul. Men vriendje vind da veel leuker en zaliger om me te pjpen

bye
waxke

Berichtdoor Jell Gordan » 09 jul 2014 23:04
Bij mij is het mijn gezicht en mijn borstkas/buik. Ik vind het lang immers zo lelijk :-?
Never give a sword to a man who can't dance. And boy, can I dance!
Jell Gordan
New user
New user

Berichtdoor Seppe1903 » 26 mei 2015 21:17
ik trim enkel mijn schaamhaar omdat ik het vies vind wanneer er een hele bos hangt
Seppe1903
New user
New user

Berichtdoor ZijMan » 08 jun 2015 01:37
Laat ik van kop tot teen eens verslag uitbrengen:
- eenmaal per week doe ik zelf mijn hoofdhaar (bros)
- ik heb een stoppelbaardje dat zo één à tweemaal bijgetrimd wordt per week
- mijn borsthaar, oksels en buikhaar wordt ook netjes op een "natuurlijke" lengte gekortwiekt, ik ben van nature erg behaard en nu vind ik met haar op zich niets mis maar als het wat korter is, ziet het er wel verzorgder en mooier uit in mijn ogen PS: mijn "sekslijn" laat ik wel gewoon staan
- schaamhaar boven de penis raak ik niet aan, dat valt goed mee maar af en toe scheer ik wel mijn ballen, vindt dat fijner maar het is altijd zo'n gedoe :roll:
- ik ontdoe ook mijn bovenarmen soms van veel te lange haartjes die daar op één of andere manier aan wildgroei doen, niet bepaald aantrekkelijk
- mijn rug laat ik waxen omdat ik daar nu eenmaal zelf niet bij kan, heb het eenmaal zelf geprobeerd met de trimmer en da leverde me vooral veel pijnlijke snijwonden op zonder veel resultaat

En voor de rest pieker ik me suf over hoe iemand zijn bilspleet in hemelsnaam zelf kan ontharen op een verantwoorde manier zonder ongelukken? :D Wil het al een hele tijd ontharen namelijk. Kan je daarvoor trouwens ook bij een schoonheidssalon terecht? Ben bang om het te vragen want stel dat ze dat niet doen ... ik moet daar wel nog terecht kunnen voor mijn rug :awkward:
ZijMan
New user
New user

Berichtdoor anoniem5 » 09 jun 2015 04:19
Bilspleet, ik doe het wel soms omdat ik daar wel veel last van heb en is ook ni zo proper vin ik.
Gwn met scheermesje , lijkt gevaarlijk maar kga gewoon op mijn gevoel af en nog nooit iets voorhad.
anoniem5

Berichtdoor Admiraal Darmkanaal » 19 jul 2015 16:55
Ikzelf zou het toch nooit echt wegdoen, maar mannen die dat wel doen kunnen even aantrekkelijk zijn voor mij :lol:
Admiraal Darmkanaal
New user
New user

Berichtdoor juniboy » 20 jul 2015 21:10
Gezichtsbeharing (baard en snor): dagelijks scheren!
Borsthaar, soms ook buikhaar: scheren
Intieme zone wordt netjes gehouden, toch niet afgeschoren!
Geen schaamhaar vind ik raar. Dan ben je precies een kind!
Haar is niet vies, maar niet mooi als het teveel is!
Nergens haar is ook geen zicht!
Beetje arm en beenhaar is enorm sexy!
juniboy
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27

Berichtdoor AGE-411 » 28 jul 2015 22:24
Gezicht: scheren
Schaamstreek: scheren!
Benen: euh ... laten staan? Don't care eigenlijk.
Borsthaar: turn-off
Oksels: Enige plaats waar van mij het haar mag/moet blijven staan.

Liro schreef:
DaddyCool schreef:Zo ongeveer 1-1.5 cm is perfect qua lengte. Ballen mag veel korter of helemaal af. Alleen ambetant om die te scheren/trimmen

Hoe trim je die dat überhaupt? Dat is toch een grote bloody mess dan? :) veel te ongelijk.

Onder de douche met een scheermesje. Nog nooit problemen gehad eigenlijk.
AGE-411
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 27

Berichtdoor Stilicho » 01 aug 2015 22:08
juniboy schreef:Gezichtsbeharing (baard en snor): dagelijks scheren!
Borsthaar, soms ook buikhaar: scheren
Intieme zone wordt netjes gehouden, toch niet afgeschoren!
Geen schaamhaar vind ik raar. Dan ben je precies een kind!
Haar is niet vies, maar niet mooi als het teveel is!
Nergens haar is ook geen zicht!
Beetje arm en beenhaar is enorm sexy!

Krijg jij geld voor elke uitroepteken? Je klinkt als Helga uit Allo Allo, en niet alleen in dit bericht.

Uhm, ik neem een man zoals hij is: glad of behaard. Een gladde borstkas? Kan er goed uitzien. Een behaarde borst nog veel meer. Een borst vol stoppels daarentegen vind ik verschrikkelijk. Volledig geschoren schaamstreken ook, dat zou een instant afknapper zijn.
Stilicho
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Gast » 07 aug 2015 17:06
Sorry dat ik dit regelmatig veel gebruik.
Gast

Berichtdoor Michaël » 28 nov 2016 17:38
Ik heb zelf weinig lichaamsbeharing. Op mijn armen en benen staat er dan weer haar genoeg op. ;)
Michaël
New user
New user

Berichtdoor Thor » 26 dec 2016 19:00
Goh ja, kan iemand mij nu zeggen of kaalheid bij mannen erfelijk is of niet (maw dominant gen)? Want langs mijn vaders zijde is elke man kaal beginnend rond 30 jaar.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21

46 berichten • Pagina 2 van 31, 2, 3

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit