Haar bij mannen

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
46 berichten • Pagina 1 van 31, 2, 3

Haar bij mannen

Berichtdoor Michiell » 19 jan 2014 14:30
Ondanks dat meer mannen hun lichaamsbeharing scheren, is het nog niet het merendeel van de mannen het geval.
Wat scheer jij, trim jij, onthaar jij ? Wat kan wel en wat kan niet ? Vind je scheren not done of vind je borsthaar/oksels/schaamstreek zo vies dat het weg moet?

Zelf weet ik niet zo goed wat ik er mee moet doen.
Michiell
New user
New user

Leeftijd: 22
Geslacht: Man

Re: Haar bij mannen

Berichtdoor Manspersoon » 19 jan 2014 14:54
http://www.weljongniethetero.be/forum/viewtopic.php?f=60&t=24081&hilit=ontharen
Alstublieft. De functie uitgebreid zoeken is altijd handig.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.
Manspersoon
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Stilicho » 19 jan 2014 22:50
Dat topic is gesloten.

In het kort mijn mening.

Van nature behaard: cool.
Van nature glad: ook cool.
Trimmen: oké, zolang het niet te veel opvalt.
Afscheren: Eeeeeeeeeeew. Stoppels, bah, vies. Vooral schaamhaar. Je wilt er toch niet als een kind uitzien?
Stilicho
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Zathura » 20 jan 2014 01:14
Het enige wat ik afscheer is mijn gezichtsbeharing, maar daar heb jij het niet over. :') Ik heb er verder niet echt een mening over.
Raise a glass, 'cause I'm not done saying it.
They all wanna get rough, get away with it.
Let 'em talk 'cause we're dancing in this world alone.
Zathura
Regular user
Regular user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Homba » 20 jan 2014 09:12
Als ik een man was, wou ik vast en zeker een baard.
Homba
Experienced user
Experienced user

Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Springbal » 21 jan 2014 13:59
Stilicho schreef:Dat topic is gesloten.

In het kort mijn mening.

Van nature behaard: cool.
Van nature glad: ook cool.
Trimmen: oké, zolang het niet te veel opvalt.
Afscheren: Eeeeeeeeeeew. Stoppels, bah, vies. Vooral schaamhaar. Je wilt er toch niet als een kind uitzien?

niets aan toe te voegen :)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Sylvan » 21 jan 2014 17:43
Stilicho schreef:Afscheren: Eeeeeeeeeeew. Stoppels, bah, vies. Vooral schaamhaar. Je wilt er toch niet als een kind uitzien?

jij hebt duidelijk nog nooit een man tegengekomen die van nature een gigantische bos zwart krulhaar heeft down-under.
nu tijdelijke promo! pijpen en tanden flossen tegelijk!

persoonlijk vind ik beide wel mooi maar praktisch gezien is scheren/trimmen gewoon handiger. Geen haar meer uit je mond halen
en om nog maar te zwijgen over reethaar. niets mis met een lekker zacht velletje konthaar maar reethaar? :kots:
visualiseer de volgende woorden: WC, reethaar, grote boodschaap, aankoeken
what kind of man loves like this?
Sylvan
Senior user
Senior user

Leeftijd: 25

Berichtdoor Liro » 21 jan 2014 18:53
Ik denk dat we dat onbewust wel zelf wisten, mr. Sylvan, maar toch bedankt! :kots:

Als je een bos haar hebt, kan je toch nog altijd trimmen? Moet daarom toch niet scheren zijn?
Persoonlijk maakt mij dat nu minder uit, zolang het geen bossen haar zijn en het netjes onderhouden is. Bears zijn echt mijn ding niet..
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.
Liro
Senior user
Senior user

Leeftijd: 33

Berichtdoor DaddyCool » 21 jan 2014 20:05
Ik scheer vooral gezicht, heel af en toe borsthaar wat trimmen en beneden ook vooral trimmen en niet scheren. Met scheren ga je snel jeuk krijgen.

Zo ongeveer 1-1.5 cm is perfect qua lengte. Ballen mag veel korter of helemaal af. Alleen ambetant om die te scheren/trimmen
Disco owns the world
DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 26

Berichtdoor Liro » 22 jan 2014 00:18
DaddyCool schreef:Zo ongeveer 1-1.5 cm is perfect qua lengte. Ballen mag veel korter of helemaal af. Alleen ambetant om die te scheren/trimmen

Hoe trim je die dat überhaupt? Dat is toch een grote bloody mess dan? :) veel te ongelijk.
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.
Liro
Senior user
Senior user

Berichtdoor Stilicho » 22 jan 2014 00:43
Sylvan schreef:
Stilicho schreef:Afscheren: Eeeeeeeeeeew. Stoppels, bah, vies. Vooral schaamhaar. Je wilt er toch niet als een kind uitzien?

jij hebt duidelijk nog nooit een man tegengekomen die van nature een gigantische bos zwart krulhaar heeft down-under.

Mijn lief is geen twink. Dat lijkt me genoeg om je van antwoord te dienen, ik ben niet het type om zonder gêne alles voor de eeuwigheid op het internet te smijten. Hint (niet op Sylvan bedoeld, maar een algemene raad): het is perfect mogelijk om je mening te geven over seks en aanverwante onderwerpen zonder in detail te treden of naar exhibitionistisme te neigen. Open en openbaar zijn geen synoniemen.

Sorry, je klinkt onvolwassen en overdramatisch. Sommige mannen hebben veel lichaamshaar, ja. If you can't stand the heat, get out of the kitchen. Een volledig kaalgeschoren lijf ziet er volgens mijn mening niet uit en is totaal niet aantrekkelijk of opwindend. Wat hygiëne betreft: iedereen heeft thuis stromend water, me dunkt.
Stilicho
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor DaddyCool » 22 jan 2014 00:51
Liro schreef:
DaddyCool schreef:Zo ongeveer 1-1.5 cm is perfect qua lengte. Ballen mag veel korter of helemaal af. Alleen ambetant om die te scheren/trimmen

Hoe trim je die dat überhaupt? Dat is toch een grote bloody mess dan? :) veel te ongelijk.

Ja daar moet je echt voorzichtig mee zijn :) anders inderdaad pijnlijk :P je tijd gewoon nemen :)
Disco owns the world
DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 26

Berichtdoor JFK » 22 jan 2014 10:43
Ik ben ook van mening dat down under wel mag onderhouden worden. Ik heb ook geen behoefte aan flosdraad. 8) Voor de rest maakt het mij niet veel uit. Wat borsthaar (en ik zeg, wel..wat..) vind ik eigenlijk wel :lovesigh:

Buiten een paar verloren haartjes ben ik eigenlijk zelf 'haarloos' . De haren die ik wel heb, zoals armen en benen zijn enorm licht van kleur en structuur. Daar kan ik niets aan doen. Het is gewoon zo.
Dus mensen met dezelfde mening als Stilicho mogen mij onaantrekkelijk vinden, I don't care.
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Berichtdoor Liro » 22 jan 2014 13:41
JFK schreef:Dus mensen met dezelfde mening als Stilicho mogen mij onaantrekkelijk vinden, I don't care.

:comfort:
Liro
Senior user
Senior user

Berichtdoor Sylvan » 22 jan 2014 21:39
JFK schreef: I don't care.

I crash camel into bridge, I no care, I love it

Stilicho schreef:
Sylvan schreef:

Mijn lief is geen twink. Dat lijkt me genoeg om je van antwoord te dienen, ik ben niet het type om zonder gêne alles voor de eeuwigheid op het internet te smijten. Hint (niet op Sylvan bedoeld, maar een algemene raad): het is perfect mogelijk om je mening te geven over seks en aanverwante onderwerpen zonder in detail te treden of naar exhibitionistisme te neigen. Open en openbaar zijn geen synoniemen.

Sorry, je klinkt onvolwassen en overdramatisch. Sommige mannen hebben veel lichaamshaar, ja. If you can't stand the heat, get out of the kitchen. Een volledig kaalgeschoren lijf ziet er volgens mijn mening niet uit en is totaal niet aantrekkelijk of opwindend. Wat hygiëne betreft: iedereen heeft thuis stromend water, me dunkt.

als je niet tegen iets explicietere praat kunt moet je mss weblijven uit het seks subforum maar soit. overdramatisch? lol tis hier thuis niet hé. Er is nog nooit iemand doodgegaan van een beetje humoristisch overdrijven maar om dat nu direct megaserieus op te vatten
what kind of man loves like this?
Sylvan
Senior user
Senior user

Leeftijd: 25

Berichtdoor Stilicho » 22 jan 2014 22:52
JFK schreef:Ik ben ook van mening dat down under wel mag onderhouden worden. Ik heb ook geen behoefte aan flosdraad. 8) Voor de rest maakt het mij niet veel uit. Wat borsthaar (en ik zeg, wel..wat..) vind ik eigenlijk wel :lovesigh:

Buiten een paar verloren haartjes ben ik eigenlijk zelf 'haarloos' . De haren die ik wel heb, zoals armen en benen zijn enorm licht van kleur en structuur. Daar kan ik niets aan doen. Het is gewoon zo.
Dus mensen met dezelfde mening als Stilicho mogen mij onaantrekkelijk vinden, I don't care.

Je hebt mijn eerste bericht niet gelezen, want daar staat dat ik mannen apprecieer zoals ze geschapen zijn: met veel of weinig lichaamshaar. Dat is geen beslissende factor voor mij om iemand aantrekkelijk te vinden.
(I don't care is een goede houding trouwens. Zelfaanvaarding is iets dat met de jaren komt, of het nu over lichaamsbeharing gaat of over iets totaal anders.)
Stilicho
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Springbal » 27 jan 2014 01:44
Sylvan schreef:

[de hele santakraam niet gequoted]

Denk je nu echt dat elke gast van het otter of bear type daar geen rekening mee houdt?
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Berichtdoor Gasquet » 28 jan 2014 03:41
Een discussie over haarvoorkeuren bij partners lijkt me vrij nutteloos. Ieder zijn ding en ik weet niet of je door een internetdiscussie mensen van gedacht kan doen veranderen (en al zeker niet op de domme manier van Sylvan, amai).

Dat gezegd zijnde:

Ik ben harig, heel harig. Om het met een voorbeeld te illustreren: ik ben de harigste kerel die ooit in mijn rugbyteam speelde (volgens de teamleider), dat wil wat zeggen als je weet dat de ploeg voor driekwart ofzo uit bears bestaat :D

Ik doe bijna niets van trimmen of scheren, alleen al uit praktische overwegingen: waar begint en eindigt dat bij mij. Enkel mijn baard wordt bijgetrimd, omdat ik niet graag té felle baarden zie en het mij ook niet staat.

Ik weet dat er heel veel homo's zijn die daardoor (seksueel gezien) niets van mij moeten hebben maar dat vind ik niet erg. Ik voel me goed in mijn vel (/pels) en dat is het belangrijkste.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.
Gasquet
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 28

Berichtdoor Lumia » 28 jan 2014 06:42
Ik ben van nature heel behaard. (raar zicht want ik ben eigenlijk maar ne smallen en zie er jonger uit dan ik ben)
Wat ik nu doe
Borsthaar , laten staan dat valt heel goed mee
Aan mijn penis, trim ik (wel een beetje ambetant want ik heb ook haartjes die op mijn penis groeien(zo over de eerste 2cm vawaar hij begint) dus die scheer ik wel af met scheermesje)
Billen, die trim of scheer ik (anders geen zicht)
Balzal , trim ik ook
En voor mijn benen gebruik ik zo een groomer (soort trimmer ook he)
als ik dat allemaal niet doe wordt het allemaal te lang. Kzou het wel permanent weg willen (vooral mijn poep dan maar ik vrees dat dat niet pijnloos is en ik ben kleinzerig :) )
Lumia
New user
New user

Berichtdoor Disco Trut » 28 jan 2014 19:44
Gasquet schreef:Een discussie over haarvoorkeuren bij partners lijkt me vrij nutteloos. Ieder zijn ding en ik weet niet of je door een internetdiscussie mensen van gedacht kan doen veranderen (en al zeker niet op de domme manier van Sylvan, amai).

Dat gezegd zijnde:

Ik ben harig, heel harig. Om het met een voorbeeld te illustreren: ik ben de harigste kerel die ooit in mijn rugbyteam speelde (volgens de teamleider), dat wil wat zeggen als je weet dat de ploeg voor driekwart ofzo uit bears bestaat :D

Ik doe bijna niets van trimmen of scheren, alleen al uit praktische overwegingen: waar begint en eindigt dat bij mij. Enkel mijn baard wordt bijgetrimd, omdat ik niet graag té felle baarden zie en het mij ook niet staat.

Ik weet dat er heel veel homo's zijn die daardoor (seksueel gezien) niets van mij moeten hebben maar dat vind ik niet erg. Ik voel me goed in mijn vel (/pels) en dat is het belangrijkste.

Jij bent zo zacht! Als ik een homo zou zijn rolde ik me op in jouw pels.

En verder verkondig je heel flink de waarheid.

En verder ben ik ook echt toch voornamelijk lesbisch, dus ik moet hier niet zijn, maar om dan het dan toch eventjes mee te geven: Haar is niet onhygiënisch, noch is het vanzelfsprekend "niet-netjes". Als je graag dingen binnen de perken houdt, prima, maar doe dat dan omdat je dat zelf leuk(er) vindt.

En nu sluip ik weg voor ik hier meer dingen lees over mensen die ik ken waar ik koude rillingen van krijg :D
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Disco Trut
I have no life
I have no life

Leeftijd: 31
Geslacht: Vrouw

46 berichten • Pagina 1 van 31, 2, 3

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit